24-10-2020, 09:08 | #241 |
Reputacja: 1 | Powiem tak: to dwóch policjantów. Jeden na glebie. Drugi przeładowuje broń (nie zajmie mu to całej tury, tylko zdejmie dwie kości z puli, ale to zawsze dwie kości kary i potencjalnie 2 obrażeń mniej. Wy macie tam na miejscu już trzy osoby i Spoona, który w ten turze może być tam na blinku. Czyli ja widzę przewagę dwóch na jednego. Pomijam fakt, że jesteście wampirami. Oni mają kamizelki kuloodporne, kaski i broń automatyczną. W razie ucieczki pomyślcie o kielichu, który nie jest wykonany z tytanu, tylko wypalony z gliny tysiące lat temu Pamiętajcie też o Cath, która czeka aż ich załatwicie.
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. |
24-10-2020, 18:16 | #242 |
Reputacja: 1 | Ok, jakby to wyglądało (jezeli w ogole by wygladalo ), gdyby Navaho chcial w jakis sposob odebrac bron temu lezacemu? Wykonalne?
__________________ The cycle of life and death continues. We will live, they will die. |
24-10-2020, 18:45 | #243 |
Reputacja: 1 | Proponuję szybko ich atakować, będą mieli minusy do walki w zwarciu z długimi brońmi dystansowymi + mamy przewagę liczebną. Śmiertelnicy w przeciwieństwie do nas biorą w większości aggrevated damage, więc powinniśmy ich szybko zatłuc, a ewentualne rany wyleczymy ich krwią Yusuf atakuje leżącego, z shotgunem. |
24-10-2020, 19:19 | #244 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
O mechanice walki słów kilka. To dość gruby temat, jednak warto żebyście go poznali przed zabawą w bicie się z policją. W stosunku do poprzednich edycji nastąpiło bardzo wiele usprawnień. Pierwsze założenie to: wszystko dzieje się jednocześnie. Gdy Yusuf chce uderzyć policjanta ten policjant będzie strzelać do niego, a nie czekać biernie. W zasadzie to jest świetny przykład. Ponieważ nie pamiętam ile oni obaj mają kości, to przyjmę, że mają po 5 każdy z nich. Zaalaos deklaruje atak swoją półką w policjanta z karabinem. Policjant decyduje się podzielić pulę na atak w trybie półautomatycznym na postać Klejontu i postać Zaalaosa. Klejnot decyduje się zabrać broń drugiemu policjantowi. Wybieramy więc przeciwstawne pule: Atak bronią dwuręczną Yusufa: Strenght + Melee. (Na potrzeby przykładu przyjmuję pulę 5 kości). Brak osłony w walce z przeciwnikiem uzbrojonym w broń palną - 2 kości. Czyli 3 kości ataku. Policjant z bronią automatyczną composure+firearms (j.w. 5 kości bazowo). +1 za strzał w trybie semi-auto. -2 na przeładowanie broni. Dodatkowo jako przeszkolony policjant postanawia ostrzelać dwa widoczne cele. Każdemu testowi przydziela po dwie kostki. Klejnot próbuje wyrwać broń i z niej strzelić do policjanta 2. Pula Strength+Firearms (przyjmijmy 5 kości). Również Navaho musi pokonać drogę do policjanta 2 na odsłoniętym odcinku, więc otrzymuje karę za brak osłony. Cel: Policjant 2 zajmuje się czymś zupełnie innym, więc nie staje do tego testu. Klejnot w takim wypadku wykonuje test o ST1. No i zaczynamy rozliczenia: Yusuf 3 sukcesy. Policjant 1 zdobywa 1 sukces. Efekt? Yusuf zadaje obrażenia równe marży (2) i obrażeń swojej broni (broń improwizowana = +0). Policjant ma pancerz o wartości powyżej 2, ale ponieważ broń improwizowana zadawałaby powierzchowne rany, to nie ma tu różnicy. Jedno co, to obrażenia są dzielone na 2 i zaokrąglane w górę ze względu na pancerz. Policjant 1 atakuje Navaho (który skupia się na Policjancie 2). Rzuca 2 kośćmi, przeciw ST1. Zdobywa 2 sukcesy, czyli marża wynosi 1. Strzela bronią automatyczną (heavy gunshot =+4). W Klejnot wchodzi 5 obrażeń powierzchownych. Ponieważ jest wampirem, to dzielimy wartość na 2 i zaokrąglamy w górę. Otrzymuje 3 obrażeń. Jednocześnie analogiczna sytuacja z drugim policjantem, który skupił się na Tonym ze swoim Shotgunem. Navaho rzuca 3 (kara za brak osłony w czasie skracania dystansu) kośćmi przeciw ST1. Zdobywa 3 sukcesy. Skutecznie wyrywa broń i oddaje strzał. Oznacza to marżę 2 +4 obrażenia za Shotgun w policjanta. 6 obrażeń ciężkich. Z tej wartości część pozostanie ciężka, a część (równa wartości ich opancerzenia) zamieniona na obrażenia powierzchowne, podzielona i zaokrąglona w górę. To jest ten moment w którym powinniście sobie uświadomić, że przeciętny wampir w T-shircie wytrzymuje tyle samo, albo więcej niż policjant ze SWAT w pełnym pancerzu. I w drugą stronę: przez takie działanie pancerza kamizelka kuloodporna wampirom nie daje kompletnie nic. Za każdym razem gdy cel otrzyma Ciężkie obrażenia, to rzucę jeszcze o dodatkowy efekt (oślepienie, szok, złamana kończyna… różne cuda są w tabelce i choć jest opcjonalna, to mi się podoba). I to tyle w kwestiach walki. Czy coś jeszcze powinniście wiedzieć? Jeżeli decydujecie się unikać, to przy wypracowaniu marży nie zadajecie obrażeń. Więc skoro wszystko już wiecie, to deklaruje co i jak, a potem wleci Spoon na Blinku i pozamiata resztę.
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. Ostatnio edytowane przez Mi Raaz : 24-10-2020 o 19:24. | |
25-10-2020, 08:11 | #245 |
Reputacja: 1 | No to tak czy inaczej trzeba te 2 punkty kary przecierpieć, podtrzymuję poprzednią deklarację. |
25-10-2020, 08:13 | #246 |
Reputacja: 1 | No w sumie 3, bo jeszcze lampa tam jest, o której pisałem zdaje się w poście w sesji, a tu zapomniałem.
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. |
25-10-2020, 08:28 | #247 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Czy widzimy, co dzieje się z Wheelerem i da Silvą na zewnątrz? Czy dobrze zakładam, że widziałem ich śmierć (oraz Spoona) w wizji na zewnątrz magazynu? Jeśli tak, to Whiliam będzie mniej lub bardziej bezpieczny, jeśli po prostu nie wyjdzie na zewnątrz. Drugie pytanie - jeśli dobrze rozumiem, w magazynie są główne, szerokie drzwi, przez które między innymi można zobaczyć ciężarówki. Czy można je zamknąć i jakoś zablokować mechanizm (jeśli są otwierane elektronicznie)? Wtedy musielibyśmy martwić się tylko tylnymi drzwiami. | |
25-10-2020, 08:35 | #248 |
Reputacja: 1 | Odpowiadając na Twoje pytania: Tak. Rozbłysk podobny. Ale tam był na zewnątrz. Tam gdzie są Wheeler i Da Silva. Ta sytuacja jest inna. Już wiesz, że nie będzie jak w wizji... ale nadal może być podobnie. Żeby przez bramę zobaczyć ciężarówki i ludzi z Syndexioi trzeba wystawić głowę przez szparę w bramie i spojrzeć w prawo. Tam Qwerty ujrzałby dokładną scenerię ze swojej wizji (jeszcze bez stosu zwłok, ale krajobraz identyczny). Zamek jest tylko mechaniczny. Drzwi są ciężkie ale to co chcesz jest wykonalne bez rzutu. Rzucać będę im o czas sforsowania tego.
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. |
25-10-2020, 08:46 | #249 |
Reputacja: 1 | Czyli mogę już w poście napisać, że Qwerty zamknął te drzwi? Czy tylko dać taką deklarację? To jest trudna decyzja, bo odcina Wheelera i da Silvę, jednak im już i tak nie pomogą. Będzie czas, aby w tej kolejce jeszcze otworzyć torbę i zobaczyć, czy kielich jest cały? |
25-10-2020, 08:48 | #250 |
Reputacja: 1 | Możesz opisać, że podbiegasz tam i zamykasz drzwi. To jednak kawałek od Was. Na kielich nie starczy czasu.
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. |