08-05-2008, 14:07 | #41 | |
Administrator Reputacja: 1 | Cytat:
Migdał pracuje nad Twoim Przebudzeniem, a stworzenie dobrego Przebudzenia (a to ma być drugie, w tej samej Tradycji, i powinno być całkiem inne) jest trudniejsze, niż napisanie posta czy też KP. Możesz ją spytać, po jakie lektury sięgnęła w tym celu... | |
08-05-2008, 14:19 | #42 |
Reputacja: 1 | Łapię. Dziękuję za odpowiedź, jestem już spokojniejszy. Pozdrowienia
__________________ "To bez znaczenia, czy wygrasz, czy przegrasz, tak długo jak będzie to WYGLĄDAŁO naprawde fajnie"- Kpt. Scundrel. OotS |
14-05-2008, 00:25 | #43 |
Reputacja: 1 | Migdał, proszę, nie odpuszczaj nas sobie, to taka ładna sesja będzie |
14-05-2008, 01:02 | #44 |
Reputacja: 1 | Hell nie odpuszczam macie już całość idę spać padam z nóg jutro dam wytyczne. Poza jedną: znajdź avatara Judeau
__________________ Zagrypiona...dogorywająca:( |
14-05-2008, 07:23 | #45 |
Administrator Reputacja: 1 | Migdał, jest super! Teraz już tylko Etopiryna i Judeau wrzucą swoje "kawałki" (co nie powinno potrwać długo, bo z pewnością obaj już je napisali wcześniej ) i ruszamy na całego... |
14-05-2008, 16:00 | #46 |
Reputacja: 1 | Szczególnie ja napisałem wcześniej wszystko do czegoś czego nie widziałem =_= EDIT: <pada na kolana> ... uh... przeczytałem. Pokłony. Aż nie wiem co powiedzieć. W trakcie lektury miałem takie dreszcze, ze mnie skręcało. Jak wyobraziłem sobie jak anioł rozkłada skrzydła, to prawie z krzesła spadłem. I tam muzyka, I mean, wtf? Choćby mnie pasami darli, to bym nie uwierzył, że stworzy taki efekt! Dodam, że jestem bardzo oszczędny w słowach pochwały, ale tutaj są zasłużone jak mało kiedy. Idę nie wiem... odreagować : P
__________________ "To bez znaczenia, czy wygrasz, czy przegrasz, tak długo jak będzie to WYGLĄDAŁO naprawde fajnie"- Kpt. Scundrel. OotS Ostatnio edytowane przez Judeau : 14-05-2008 o 16:29. |
14-05-2008, 19:35 | #47 | |
Reputacja: 1 | Ogłoszenia ; Wyjaśnienia ; Wytyczne : 1. Post w całości gotowy, czekam tylko na kontynuację losów naszych Chórzystów. Postacie Judeau i Etopiryny powinny się znać, jednak ich wzajemny stosunek pozostawiam do ustalenia graczom ( weźcie pod uwagę, jak wiele Was dzieli! Bycie przedstawicielami jednej tradycji nie powoduje, że musicie się lubić ) 2. Judeau Zaleta - Odwaga Często podejmujesz ryzykowne akcje, a jeszcze częściej udaje Ci się wyjść z opresji bez szwanku. Wszystkie stopnie trudności wykonania zadań trudnych ( rzutów na sukces ) są mniejsze. Jeśli akcja i tak zakończyła się fiaskiem istnieje możliwość przerzucenia jednej kostki. W naszym przypadku, po prostu masz większą szansę sukcesu powiedzenia się niebezpiecznej akcji. Wada - Niski Wzrost Twój wzrost jest znacznie poniżej przeciętnej ( ustalono 160 cm ), nie dostrzegasz przedmiotów znajdujących się na wyższych półkach, już nie mówiąc o ściągnięciu z nich czegoś. Twój niski wzrost będzie brany pod uwagę we wszystkich sytuacjach. Czasami, dzięki tej wadzie łatwiej Ci się ukryć. Rekwizyt Zapalniczka benzynowa z wizerunkiem anioła wspartego na mieczu 3. Przepraszam za długa absencję, ale zmogła mnie choroba a potem orzecznictwo lekarskie ( feee ) Mam nadzieję, że kiedy przejdziemy do właściwej przygody częstotliwość odpisywania się poprawi do posta na tydzień, max dwa tygodnie. 4. Wszyscy macie na razie pierwsze kropki, różnych sfer ( w zależności od tradycji ) służą one do wyczuwania, sondowania oraz określania pewnych rzeczy związanych z daną sferą. W miarę rozwoju przygody, w zależności jak się postaracie i jak będziecie ich używać, wasze zdolności będą rosły. Radzę dokładnie przeczytać opis Waszych sfer i przemyśleć co one Wam umożliwiają. Każde właściwe zastosowanie, wykorzystanie danych wam umiejętności i sfer to szansa na ich udoskonalenie i tym samym dodatkowa kropkę. 5. Musze bardzo, bardzo pochwalić Yarota, Hellien i Kerma. Wasze posty po przebudzeniu są świetne. Widać, że złapaliście klimat! Mam nadzieję, że pomogło to Wam wczuć się w postacie i Maga, oby tak dalej ! Pozdrawiam Migdał EDIT: 6. Chciałabym Wam zaproponować stworzony przez Yarota system, mający na celu usprawnienie rozgrywki, oto on: Cytat:
__________________ Zagrypiona...dogorywająca:( Ostatnio edytowane przez MigdaelETher : 14-05-2008 o 19:42. | |
15-05-2008, 21:57 | #48 |
Reputacja: 1 | KISS Ewolucja: Krótka Informacja Systemowo Sesyjna stworzona przez Yarota jest moim zdaniem bardzo dobrym pomysłem, jednak obejmuje tylko aspekt komunikacji MG gracze, pomijając relacje, interakcje i oddziaływanie między graczami. O co mi chodzi ? Podam przykład : MG All (K) – inicjał gracza Weszliście do małego domku, chodzicie po izbie. Przyglądacie się dziwnym specyfikom ustawionym na półkach. Nagle Kurt dostrzega małe drzwiczki, częściowo zasłonięte kotarą. Od razu widać, że dalszy rozwój przygody zależy od postępowania postaci Kerma, ale… Kerm Kurt zebrał się na odwagę i podszedł do drzwi. Przystanął na chwilę i zapytał Andreasa - Idziesz ze mną? Akcja została automatyczne przeniesiona na postać Yarota i teraz od jego reakcji zależy ciąg dalszy. Proponuje aby gracze zaznaczali takie rzeczy w następujący sposób: Kerm Do Y ( inicjał gracza ) Kurt zebrał się na odwagę i podszedł do drzwi. Przystanął na chwilę i zapytał Andreasa - Idziesz ze mną? Dzięki temu unikniemy sytuacji w stylu : - Eeee to ja miałem odpisać? Na mnie czekaliście, to do mnie się zwracałeś? itd… Wszystko będzie jasno i przejrzyście. Ponad to proszę, jeśli ktoś planuje wyjazd, dłuższą absencję o zostawienie krótkiego info na PW z deklaracja co jego postać robi tzn: jeśli grupa idzie to, idę z nimi - lub – jeśli coś nas zaatakuje uciekam i ukrywam się Takie rzeczowe deklaracje ułatwią mi sprawę kiedy będę zmuszona pokierować Waszą postacią. Nie będziecie mieć pretensji, że Wasza postać nie zrobiła by tego czy tamtego albo, że zostaliście wykluczeni z akcji i nie wiecie jak do niej wrócić. To by było na tyle, pozdrawiam Migdał
__________________ Zagrypiona...dogorywająca:( |
16-05-2008, 23:10 | #49 |
Reputacja: 1 | No, Panowie, Tyle wszyscy czekaliśmy, sprężcie się. Proszę |
06-06-2008, 20:31 | #50 |
Patronaty i PR Reputacja: 1 | Lhian prosiła o przekazanie że przez jakiś miesiąc nie będzie jej na necie. Proszę nie bić posłańca
__________________ Courage doesn't always roar. Sometimes courage is the quiet voice at the end of the day saying, "I will try again tomorrow.” - Mary Anne Radmacher |