|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
10-09-2016, 21:41 | #631 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Ps. Fajne spięcie między czaromiotami. Wreszcie jakieś interakcje, poza zwyczajowym "Wszystkich was wydymam" Kilgora i wystawianiem tyłka Eresz.
__________________ "Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead." Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017. | |
10-09-2016, 22:11 | #632 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Nieporozumieniem (i to największym) była postać Awe, która w założeniu miała być nie wiadomo jak kłamliwą, podejmującą każde ryzyko i kradnącą, co się da, a wyszło, jak wyszło. Śladu po tym w sesji nikt nie uświadczy. Trzeba mierzyć siły na zamiary... Każda z pozostałych postaci na swój sposób zapadnie mi w pamięć, nawet jeśli ta czy tamta nie prowokowała "trudnych spraw" w drużynie (co jest chyba najłatwiejszym sposobem zwrócenia na siebie uwagi). Oscar, Reeter, Gurthak (gdy był przytomny) odwalają świetną robotę od kilkunastu stron. Anlaf i Katon też się znikąd nie wzięli. Kilgora nie trzeba chwalić. A Ereszkigal może się rozrusza przy jakimś wątku osobistym z powrotem w osadzie dzikich. A jeśli nie, to mamy chociaż jakiegoś comic relief...
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 10-09-2016 o 22:15. | |
10-09-2016, 22:21 | #633 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
10-09-2016, 23:27 | #634 |
Reputacja: 1 | Swoją drogą, właśnie doświadczyłem największej porażki mojego życia jako osoby bawiącej się w gry fabularne. Zamiast 'zostawić' napisałem 'wypuścić', co w tym kontekście oznacza dokładnie to, czego Anlaf miał nie zrobić pod groźbą śmierci. Módlcie się za mnie dzieci. Nic innego już mi nie pomoże. e. Szczęśliwie cała kłótnia się rozwiązała. Ostatnio edytowane przez Fyrskar : 10-09-2016 o 23:34. |
10-09-2016, 23:37 | #635 | |
Hungmung Reputacja: 1 | Cytat:
https://youtu.be/AZ--jsqJEEE?t=3m18s | |
10-09-2016, 23:41 | #636 |
Reputacja: 1 | Tyle mam z tej mojej pomyłki, że mogę ujawnić coś, z czym chowałem się od dawna. |
11-09-2016, 07:28 | #637 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Ale i tak dostaniesz Inspirację. PS Katon uważa, że z naturą Wyspy jest coś nie tak, więc: 1) poniekąd jest to dobry trop, bo Wyspa Grozy nie jest kolejnym zwykłym miejscem na Planie Materialnym (dinozaury, itd.), ale 2) pomijając moje skłonności do modyfikowania podręcznikowych potworów, spotkania do tej pory to tylko wynik kości i podziału potworów wg rzadkości z AD&D 2E. Mieliście to szczęście tudzież pecha, że trafił się dwa razy wynik "rare" (piżmopnącze, treant) i raz "uncommon" (żądlaki). Powszechne stworzenia, na które jest według podręcznika aż 65% szans, coś nie chcą się z Wami spotykać...
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 11-09-2016 o 09:11. | |
11-09-2016, 09:48 | #638 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
| ||
11-09-2016, 19:04 | #639 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
--- e. Zdradzając nieco więcej, po głowie chodziło mi rozwiązanie, według którego: 1) Inspirację możecie wydawać wtedy, kiedy dana akcja wiąże się jakoś z osobowością Waszej postaci (np. Gurthak, gdy się o coś zakłada, bo ma w KP zapisane: "I never pass up a friendly wager."). Rozszerzyłbym także możliwość wydawania Inspiracji na powodowanie disadvantage u wrogów, gdy ma to jakiś związek z osobowością, np. Kilgore ma zapisane "I can stare down a hellhound without flinching." czy "I enjoy being strong and breaking things." - jak dla mnie pasuje w sam raz na disadvantage dla wroga, na przykład w teście morale. 2) Zdobywanie Inspiracji inicjujecie sami poprzez: - bardziej ściśle: przyznając sobie disadvantage w akcjach, które jakoś wiążą się z Waszą osobowością (np. Oscar jest tak zachwycony swoją dziką przeciwniczką, że w pierwszej rundzie walki przyznaje sobie disadvantage, bo w KP ma: "I can't resist a pretty face.") - luźniej: robiąc sobie taki disadvantage fabularnie (np. Reeter torturuje i morduje niziołka, który był jedynym sposobem na uzyskanie znaczącej pomocy dla drużyny, bo: "I absolutely hate halflings, all those little, filthy bastards. Whenever possible, I torture halflings before slaying them.") Jeśli to rozwiązanie przypadnie Wam do gustu, to jednocześnie mnie bardzo odciąży, bo nie będę musiał już przyznawać subiektywnie Inspiracji, co prędzej czy później zawsze owocuje pominięciem kogoś, rosnącym poczuciem niesprawiedliwości lub posądzaniem o faworyzowanie danego uczestnika. Tutaj jest kawa na ławę: odgrywasz aktywnie to, co masz w KP, dostajesz Inspirację. --- e2. Rozumiem, że kierujecie się dalej w stronę wioski?
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman | |
11-09-2016, 19:11 | #640 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Rozwiązanie w sprawie Inspiracji mi odpowiada. | |
| |