|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
02-06-2017, 20:48 | #5102 |
Reputacja: 1 | jupi
__________________ Wiesz co jest największą tragedią tego świata? (...) Ludzie obdarzeni talentem, którego nigdy nie poznają. A może nawet nie rodzą się w czasie, w którym mogliby go odkryć. Ruchome obrazki - Terry Pratchett |
02-06-2017, 22:13 | #5104 |
Reputacja: 1 | Weeee! Wracamy do gry Szkoda, że przez forum się nie da, bo mam ochotę was wszystkich uściskać XD |
02-06-2017, 22:23 | #5105 |
Reputacja: 1 | Wiesz, to i tak była chyba najdłuższa z Twoich przerw Clutterbane Choćbyśmy mieli grać jedną kolejkę przez dwa tygodnie to i tak się na to piszę |
03-06-2017, 07:03 | #5106 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
03-06-2017, 08:32 | #5107 |
Reputacja: 1 | Prawdziwie oddanych graczy na LI poznaje się w piątkowy wieczór. W kwestii aktualnie rozgrywanych scenek - tą dla Rashada i Katona możemy już zakończyć, w drugiej czekam na odpowiedź Oscara lub Amiry, a w trzeciej na dalsze posunięcia naszych "łowców niewolników" (sprytny ruch z przywołaniem skrzatów tak btw.). Co robicie? Żeby grało nam się jeszcze szybciej kosztem mniejszego stukania w klawiaturę, wychodzę z założenia, że to, co piszecie w komentarzach, jest w jakiś sposób odzwierciedlane na bieżąco w grze. Melkor chce kończyć scenę, więc Rashad jest zmęczony i Zultair to widzi. Ktoś zgłasza nieobecność, więc pewnie jego postać ma migrenę albo rozważa jakiś problem. Kłócicie się o zasady - stoicie więc na środku ulicy i spieracie się o jakieś duperele. I tym podobne, i tak dalej. Jak ktoś rzuci w komentarzach hasło "zabijmy go" przy rozmowie z grododzierżcą, to konsekwencji od razu nie wyciągnę, ale jak będziecie dyskutować o tym pięć stron w komentarzach, to już tak. Ta sama uwaga tyczy się też walk - im więcej rozważacie w komentarzach, tym bardziej przewidywalni jesteście dla wrogów, bo Wasze postacie się komunikują między sobą, co prawda nie tymi samymi słowami, ale sens pozostaje mniej więcej taki sam. Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 03-06-2017 o 08:37. |
03-06-2017, 08:43 | #5108 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
A pomysł z komentarzami jest całkiem spoko | |
03-06-2017, 08:49 | #5109 |
Reputacja: 1 | PS Gobliny możecie sprzedać w niewolę, 40 sztuk złota za jednego. Jak Amira będzie dealować, to jednego uda Wam się sprzedać od ręki, a pozostałe w ciągu ośmiu aktywnego rozglądania się za kupcem (czyt. osiem dni downtime bez żadnych przygód). Downtime chwilowo nie jest Wam na rękę. Utrzymanie takiego niewolnika przy życiu to koszt 2 gp na miesiąc. |
03-06-2017, 08:50 | #5110 |
Reputacja: 1 | Jednego trzeba zostawić dla Hetalana W końcu o to głównie chodziło :P |
| |