Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24-05-2007, 09:31   #41
 
Ruchi's Avatar
 
Reputacja: 1 Ruchi jest jak klejnot wśród skałRuchi jest jak klejnot wśród skałRuchi jest jak klejnot wśród skałRuchi jest jak klejnot wśród skałRuchi jest jak klejnot wśród skałRuchi jest jak klejnot wśród skałRuchi jest jak klejnot wśród skałRuchi jest jak klejnot wśród skałRuchi jest jak klejnot wśród skałRuchi jest jak klejnot wśród skałRuchi jest jak klejnot wśród skał
Nie chodzi o to ze od razu chce wychodzic : ) chodzi jednak o to ze mimo wszystko wysoko poziomowa postac nie bedzie miala wiekszego problemu z ta zgraja choloty co sie znajduje po za miastem, a w miescie nie powino byc zbyt wielu, a wlasciwie nie wiecej niz 2-4 postacie tak mocne jak nasze i moze z 1-2 mocniejsze, innaczej gra robi sie maks sztuczna, oczywiscie nie wyklucza to mozliwości ze w zamku tego maga mozna spotkac jakiegos krwiozerczego łupieżceumysłow, czarnego smoka, albo innego zgreda. Bo wiem z wlasnego przykładu ze tak naprawde postacie o wysokich poziomach sa "niemalże nie powstrzymywalne", i jaka kolwiek chec ograniczenia tego prowadzi ze nagle okazuje sie ze zamiast bycia jednym z najwiekszych herosow nasze postacie zostaja zwyklymy szmatami i kazdy wokol moze im wkopac : )

Wiem ze sie troche czepiam, i przepraszam za to ale nie chciałbym wiedziec czy jezeli z jakiegos powodu moja postac postanowi opuscic miasto i zabic kilka goblinow nie okaze sie ze nagle cały swiat jest przeciwko mnie i nagle pojawia sie jakis goblinski rycerz na worgu ktory przeszywa mnie swoja lanca zostawiając verryaldzie paskudna dziure w ramieniu po czym okaze sie ze owa bron byla zatruta i moja postac pada omdlala od ran, po czym budzi ją swąd dymu i trzask ogniska rozpalonego aby ugotować z niego jakąś smaczną zupke : )
 
__________________
"Celem jest szczęście, brak cierpień, wszelkie przyjemności. Dlaczego mamy się bać śmierci, jeżeli gdy my jesteśmy to jej nie ma, a gdy nas nie ma, to śmierć jest?"
Epikur z Samos
Ruchi jest offline  
Stary 24-05-2007, 10:23   #42
 
rasgan's Avatar
 
Reputacja: 1 rasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwu
Z moich doświadczeń wynika, że z Abishaiem taki problem nie istnieje. Przez ponad 3 lata gry robiłem to na co miałem ochotę.
 
__________________
Szczęścia w mrokach...
rasgan jest offline  
Stary 24-05-2007, 17:50   #43
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Cytat:
no wlasnie moja postac moze.... chodzi o to ze moja postac ma tyle pynktow w cichym poruszaniu ze moze wejsc w srodek ich obozu, zatanczyc kankana a oni nic nie uslysza.. nie chce pisac ile dokladnie ale masz moja postac wiec mozesz sobie zobaczyc ze nawet jesli zalozyc ze wyzuce to przecietne 10 to oni jak wyzuca 20 maja marne szanse mnie uslyszec,, z ukrywaniem sie jest troche gorzej ale nie duzo...... z walka faktycznie, ale prosta technika podjazdowa powinna wystarczyc na moj gust : )
Ciche poruszanie nie spowoduje, że strażnicy oślepną lub ogłuchną. Jeśli twoja postać będzie zachowywał się głupio (wspomniany wyżej kankan) to nie będę nawet sprawdzał czy przeszedł by test. Zauważą od razu.. Zresztą w tym przypadku podchodzi test sporny z ich nasłuchiwaniem i zauważaniem ( plus modyfikatory okolicznościowe, u mnie dość kluczowy element), wiec trzeba brać pod uwagę ile oni mają rang w odpowiednich zdolnościach.



Cytat:
Bo jak ktoś (czyli co najmniej dwie osoby z sesji) jest druidem, to jego miejsce jest w lesie Druid najlepiej czuje się w lesie, zna puszczę i wszystkich jej mieszkańców. Las nie jest dla niego niebezpieczny. Zawsze wydaje nam się niebezpieczne to, czego nie znamy (wiem to po sobie )
Taaa...Tyle że życiorys twej postaci ukazuje, że Luinehilien raczej nie powinna się bać miasta.


Cytat:
Nie chodzi o to ze od razu chce wychodzic : ) chodzi jednak o to ze mimo wszystko wysoko poziomowa postac nie bedzie miala wiekszego problemu z ta zgraja choloty co sie znajduje po za miastem, a w miescie nie powino byc zbyt wielu, a wlasciwie nie wiecej niz 2-4 postacie tak mocne jak nasze i moze z 1-2 mocniejsze, innaczej gra robi sie maks sztuczna, oczywiscie nie wyklucza to mozliwości ze w zamku tego maga mozna spotkac jakiegos krwiozerczego łupieżceumysłow, czarnego smoka, albo innego zgreda. Bo wiem z wlasnego przykładu ze tak naprawde postacie o wysokich poziomach sa "niemalże nie powstrzymywalne", i jaka kolwiek chec ograniczenia tego prowadzi ze nagle okazuje sie ze zamiast bycia jednym z najwiekszych herosow nasze postacie zostaja zwyklymy szmatami i kazdy wokol moze im wkopac : )
Jeśli wrogiem 12 poziomowej postaci jest banda goblinów bez poziomów klasowych lub wataha zwykłych wilków, to tak, niewątpliwe jest wtedy niepokonana :P
Co zaś do zgrai hołoty za miastem , to 12 poziomowy bohaterek wycinający pół armii oblegającej miasto nie jest sztuczny?! Daj spokój.. Nie zamierzam pozwolić by coś takiego jak arytmetyka przyćmiło zdrowy rozsądek. Dlatego wprowadziłem modyfikatory okolicznościowe (ujemne i dodatnie) w zależności od sytuacji.
Jeśli myślisz że poziom twej postaci pozwoli ci na wszelkie absurdy w imię wysokich rzutów to sorki, ale zapomnij. Nie ma wycinania zastępów straży miejskiej. Owszem bohatersko pokonasz pierwsza dziesiątkę, ale kolejna dziesiątka cię już załatwi.
Samotne rajdy na oblegające miasto wojska zakończą się rolą twojej postaci jako posiłku.
Armia jest liczna i składa się z wielu dość silnych potworów, które wspólnie bez problemu rozprawią się z pojedynczym awanturnikiem. W wojnie liczą się masy, nie jednostki.
Doceniam bohaterskie zagrania, ale brawura u mnie zawsze kończy się klęską.

Co do bycia jednym z największych bohaterów (?)... Cóż, myślałem że to jest widoczne w opisie świata. Jeśli nie, już wyjaśniam. Nie prowadzę sesji w stylu, idziemy, wyżynamy wszystko jak leci, zdobywamy artefakt i ratujemy świat. Wasze postaci są częścią świata, na pewno nie super hiper herosami którym zleca się straszliwie ważną misję. Są postaciami postawionymi w ciężkiej sytuacji, i dzięki współpracy sprytowi i być może poświęceniu, uratują własne życie, a może i życie kilkunastu innych istot.
Z tymi szmatami to przegięcie w drugą stronę. Są istoty i bohaterowie słabsi od waszych postaci, są i silniejsi.
O ile wasze postacie nie będą rzucać się z motyką na słońce to raczej nie będą gnojone. Odgrywam świat gry ze wszystkimi jego konsekwencjami (pozytywnymi jaki i negatywnymi).


A co nagromadzenia potężnych postaci.. Cóż, jest ich trochę więcej niż parę, a składa się na to kilka przyczyn.

1) Wojna magów, wyniszczający konflikt który zakończył się dopiero niedawno, a w którym ścierały się olbrzymie masy wojska zadziałał jak selekcja naturalna. Wielu zginęło, ale ci co przetrwali, są doświadczonymi wojami. Praktycznie nie ma nowicjuszy, wszelkie armie ( choć mniej liczne) składają się z doświadczonych weteranów.
2) Także stwory które przetrwały konflikt, a także kolejne nadnaturalne kataklizmy wywołane przez magię przeszły przez sito selekcji które wybiło słabeuszy a wzmocniło resztę.
3) Miasto w którym jesteście jest zamieszkane przez króla-czarodzieja. To nie jest wioskowy magik tylko arcymag o epickiej mocy i ma odpowiednio potężną świtę, składającą się z uczniów, generałów, straży przybocznej , potężnych pupilków i innych. Na pocieszenie dodam, że nie ma tam łupieżcy umysłów. Za to kilka smoków jest.

4) Obrońcy na murach miasta przeszli podobną selekcje jak potwory, słabi zginęli, silni urośli w siłę.

Acha.. zapomniałem też wspomnieć czym jest magia planarna. Są to czary pozwalające się kontaktować z innymi planami , przemieszczać do innych planów, sprowadzać z innych planów istoty bądź przedmioty, przemieszczać poprzez inne plany. Tego typu czary/ przedmioty /zdolności nadnaturalne i czaropodobne zazwyczaj nie działają, chyba że jako efekt dzikiej magii.
To samo dotyczy psioniki.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.

Ostatnio edytowane przez abishai : 24-05-2007 o 17:54.
abishai jest offline  
Stary 24-05-2007, 20:09   #44
 
rasgan's Avatar
 
Reputacja: 1 rasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwurasgan jest godny podziwu
Nie musi być smoków, księżniczek i innych badziewi z heroic fantasy. Dobra intryga i sami dla siebie będziemy niezłymi wrogami
 
__________________
Szczęścia w mrokach...
rasgan jest offline  
Stary 24-05-2007, 23:11   #45
 
Ruchi's Avatar
 
Reputacja: 1 Ruchi jest jak klejnot wśród skałRuchi jest jak klejnot wśród skałRuchi jest jak klejnot wśród skałRuchi jest jak klejnot wśród skałRuchi jest jak klejnot wśród skałRuchi jest jak klejnot wśród skałRuchi jest jak klejnot wśród skałRuchi jest jak klejnot wśród skałRuchi jest jak klejnot wśród skałRuchi jest jak klejnot wśród skałRuchi jest jak klejnot wśród skał
no wlasnie dlatego sie pytałem : ) zeby nie było nie domówień w przyszłej grze i myśle że dam rade się dostosować

Jednak jako że nie wolno tak łatwo dawać za wygraną to poprowadze dyskusje troche dłużej, chociaż nie mam zamiaru w ten sposób wpłynąć na gre
No to tak, dorosły smok zabije ze setke ludzi zanim sam padnie, a my jestesmy w stanie zabic doroslego smoka no wiec matematyka prosta ale to tylko tak słowem dodatku
 
__________________
"Celem jest szczęście, brak cierpień, wszelkie przyjemności. Dlaczego mamy się bać śmierci, jeżeli gdy my jesteśmy to jej nie ma, a gdy nas nie ma, to śmierć jest?"
Epikur z Samos

Ostatnio edytowane przez Ruchi : 24-05-2007 o 23:15.
Ruchi jest offline  
Stary 24-05-2007, 23:42   #46
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Prawdopodobieństwo to zdradliwa część matmy..
Więc i ze smokiem trzeba uważać..Ale jak już kiedys Rasgan wspomniał, przeciwnicy są dostowywani do poziomu drużyny. Tak by walki były trudne, ale możliwe do wygrania...Więc o ile wasze postacie nie będą narażać się na niepotrzene ryzyko,to myślę że nie powinno być większych problemów z przetrwaniem walki.
Ps. Co do % szansy na rzucenie poprawnie czaru, to sorki..Nawet królowie czarodzieje nie wiedzą jaką szansą na poprawne rzucenie czaru dysponują.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
Stary 25-05-2007, 00:49   #47
 
malahaj's Avatar
 
Reputacja: 1 malahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputację
Jak tak tylko krótko na temat wychodzenia z miasta. Dla mojej postaci pobyt w nim jest wysoce niesprzyjającą okolicznością a wyruszenie w dalszą drogę głównym priorytetem, więc do puki na horyzoncie nie pojawią się inne cele, to do tego będzie dążyć. Tak, wiem, że to może być nie rękę MG i założeniom scenariusza, ale dlaczego miałbym mu ułatwić robotę?
 
__________________
naturalne jak telekineza.
malahaj jest offline  
Stary 25-05-2007, 20:39   #48
 
Odyseja's Avatar
 
Reputacja: 1 Odyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputację
Cytat:
Taaa...Tyle że życiorys twej postaci ukazuje, że Luinehilien raczej nie powinna się bać miasta.
Ale trzeba wziąć pod uwagę, że ostatnie osiem lat spędziła w puszczy (najpierw nauki, a potem wędrówki). Odzwyczaiła się od miasta
 
Odyseja jest offline  
Stary 28-05-2007, 17:37   #49
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Jeśli nikt z graczy nie zgłosi zastrzeżeń, lub nie zadeklaruje, że jeszcze coś chce zrobić w karczmie, to w środę/czwartek kwasowy deszczyk przestanie siąpić i dzielna drużyna ruszy na wycieczkę po mieście..Odpowiedniego posta napiszę w tym okresie.

Oczywiscie do tego czasu, można pisać posty.. A nawet byłoby to mile widziane
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
Stary 28-05-2007, 23:40   #50
 
malahaj's Avatar
 
Reputacja: 1 malahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał abishai Zobacz post
kwasowy deszczyk przestanie siąpić i dzielna drużyna ruszy na wycieczkę po mieście.
To miło. A my, kiedy ruszamy? :P
 
__________________
naturalne jak telekineza.
malahaj jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:40.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172