|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
20-08-2008, 22:14 | #61 |
Reputacja: 1 | No jeśli nie ma ktoś czasu napisać posta to może mi powiedzieć ogólny zarys jego planu i ja coś naskrobię zamiast niego żeby inni nie czekali tych 3 dni, poza tym każdy ma ogólny plan, więc jak będzie post napisany późno to ufam, że odpowiedzi po nim będą bardzo szybkie |
20-08-2008, 22:30 | #62 |
Wiedźma Reputacja: 1 | Qumi czyś ty zwariował?. Uparłeś się na jakiś zwariowany pomysł z odpisywaniem w/g inicjatywy??. A jak ktoś nie może to ma tobie coś powiedzieć i ty to za niego napiszesz??. I jak to będzie wyglądać, jak ktoś nie zdąży to nie będzie w ogóle pisał postów, też byś tak chciał w "Ciemności"?. Twoja kolejka minęła więc już po ptokach, teraz sobie patrz jak sesja się toczy?. Wiesz co, bez przesady ale to same głupoty. Leon już posta wrzucił a nie jest pierwszy, ja też to chromolę i napiszę wtedy kiedy będę miała czas i tyle, a ty nasze akcje poustawiasz zgodnie z inicjatywą w swoim poście przecież to jedyny i logiczny sposób na prowadzenie sesji w necie?. Argumenty zostały podane już wcześniej przez kilka osób oprócz mnie, innej możliwości więc nie ma. Ty wierzysz w to, że gracze będą czekać tydzień na swoją kolejkę żeby napisać posta? Zastanów się nad tym, co jest "najlepsze" dla wszystkich, by sesja nie zdechła, ja do ciebie nic nie mam, ale ten pomysł serio jest do bani
__________________ "Nawet nie można umrzeć w spokoju..." - by Lechu xD Ostatnio edytowane przez Buka : 20-08-2008 o 22:57. |
20-08-2008, 22:57 | #63 |
Reputacja: 1 | Ja chcę wypróbować system inicjatywy - czy się sprawdzi, zobaczy się po pierwszej walce i tyle, nie przesadzaj Buka, a Leon nie zrobił żadnej akcji - tylko powiedział coś i zadeklarował rzucenie czaru w swojej kolejce - co innego gdyby chciał szarżować na kogoś. Nie wierzę, że trzeba będzie czekać tydzień, a gracze i tak będą musieli czekać na odpowiedź od innych graczy zanim walka potoczy się dalej, a jeśli kogoś nie będzie to i tak będę musiał znpc'etować postać, dlatego Buko proszę cię o cierpliwość i spróbowanie tego pomysłu, Cosm0 wspominał, że też go stosuje i z dobrym skutkiem |
21-08-2008, 07:43 | #64 |
Reputacja: 1 | Właśnie Buka, ja tylko chciałem żebyście przed walką wiedzieli czego się dowiedziałem (co innego, że nic się nie dowiedziałem ) i nie podjąłem żadnej akcji. Opisałem co się dzieje do chwili gdy Furgrim (z najwyższą incj) i wszyscy przede mną ruszą. Jeśli ktoś z wyższą inicjatywą mnie teraz zaatakuje to nie rzucę żadnego czaru. To, że opisałem, że magia się zbiera to tylko jakiś tam kwiateczek nie mający absolutnie żadnej wartości mechanicznej . Heh, no walka to rzeczywiście największym kłopotem będzie jak widzę. Idea pisania po kolei, w swojej inicjatywie, wydaje się najbardziej logiczna. Co do braku czasu to wydaje mi się, że nie da się jakoś super specjalnie rozpisywać się co się zrobi w jedną rundę. W końcu ile można opisywać jak się tnie mieczem, czy rzuca zaklęcie; nie wydaje mi się żeby to było jakoś specjalnie czasochłonne. O. |
21-08-2008, 11:59 | #65 |
Reputacja: 1 | Dobra, kompletnie zbzikowałem Dajemy "ot tak" posty, czy ustawiamy się w kolejce? |
21-08-2008, 12:51 | #66 |
Reputacja: 1 | W kolejce, później zobaczy się jak będzie to funkcjonować Chyba, że nie podejmujesz żadnej akcji - mówienie to akcja darmowa, która niekoniecznie musi być w twojej rundzie |
21-08-2008, 14:06 | #67 |
Reputacja: 1 | Więc mam propozycję... zresztą autorem tego pomysłu jest Kaworu w mojej sesji: Walki rozgrywa się w wątku z komentarzami pisząc po prostu 'ja robię to i to, korzystam z takiej albo innej zdolności, atutu, umiejętności , itd... i poruszam się z pola A1 na pole d5'. Tak na sucho i mechanicznie w najczystszej postaci, a dopiero po walce mg zbiera wszystko do kupy i układa w jakiś ładny, zgrabny i poukładany schludnie post. Od kiedy Kaworu dał taką propozycję to uważam za bezsensowne rozgrywanie walk w wątku z sesją, bo ileż ładnych, długich i ciekawych postów można napisać o wywijaniu mieczem, albo o przyjmowaniu ciosów na klatę? DNO krótko mówiąc by było i graczom w mojej sesji w czasie walki odeszła ochota na grę bo to nudne było. W komentarzach można natomiast przeprowadzić walkę szybko i sprawnie, bez długiego okresu oczekiwania na swoją kolej, bo posty wymagają jedynie podania nazwy zdolności, atutu, umiejętności i innych bajerów mechanicznych oraz określenie zakresu ruchu (z jakiego pola na jakie) i to wszystko, więc nie trzeba na to dużo wolnego czasu. Reszta to robota mg. Mnie się osobiście wydaje, że jeśli na forum chce się rozgrywać walki zgodnie z mechaniką to jest to jedyny sensowny pomysł. Co wy na to? EDIT: A jak ktoś chce, żeby to co robi było opisane w jakiś konkretny sposób to w wolnej chwili wysyła do mg pw z opisem danej czynności i mg umieszcza owy opis (ewentualnie trochę podrasowany) później w ostatecznym poście opisującym walkę. Uważam ten pomysł za optymalny, gdyż osoby lubiące mechanikę (np. ja) mają przyjemność z gry, a nie jest to z kolei zbyt uciążliwe dla osób preferujących storytelling, gdyż walki przebiegają sprawnie i szybko można przejść z powrotem na storytellingową fabularną stronę sesji.
__________________ Wisdom of all measure is the men's greatest treasure. Ostatnio edytowane przez Cosm0 : 21-08-2008 o 14:13. |
21-08-2008, 14:08 | #68 |
Reputacja: 1 | Ja też chciałbym posłuchać waszej opinii na ten pomysł. A tymczasem, nowa mapka, do miniposta, 4 - gnilnik: ps. pisałem druidowi, żeby nie denerwować lasu... drzewa mu to powiedziały... |
21-08-2008, 14:22 | #69 |
Reputacja: 1 | Z oczywistych przyczyn jestem za walkami w komentarzach |
21-08-2008, 14:44 | #70 |
Reputacja: 1 | Małe info ogólne o gnilniku, jako iż zrobiłem testy wiedzy i były pozytywne. Zakładam, że chcecie się dzielić taką wiedzą, ale jeśli wolicie system wysyłania pw, a potem w sesji oznajmiacie to i owo to się dostosuję Gnilnik to duża padlinożerna roślina, rozmiarami przekraczająca wzrost człowieka. Zwykle zamieszkuje bagna czy głębie puszczy. Jest całkowicie niewrażliwa na elektryczność i odporna na ogień w dużym stopniu - to dlatego był odpowiedzią lasu na ognisty atak Furgrima. |