Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21-08-2008, 15:16   #71
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Choć bez większego entuzjazmu to popieram pomysł Cosmo i Kaworu...Rozgrywanie walki runda po rundzie, bezpośrednio w sesji, strasznie tą walkę rozwlecze.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
Stary 21-08-2008, 17:14   #72
 
Michalius's Avatar
 
Reputacja: 1 Michalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodze
Ja też raczej jestem za - przejrzyściej, i można się skupić na walczeniu nie martwiąc się "jak znowu opisać że po prostu go atakuję..."

No, pierwszy post jest. A z akcją w walce zaczekam na moją inicjatywę, lub aż ustalimy w jaki sposób tą walkę będziemy przeprowadzać
 
__________________
if (Youre_Happy && You_Know_It)
{
Clap_Your_Hands;
}

Ostatnio edytowane przez Michalius : 21-08-2008 o 18:02.
Michalius jest offline  
Stary 21-08-2008, 19:22   #73
Wiedźma
 
Buka's Avatar
 
Reputacja: 1 Buka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputację
W sesjach pojawiła się możliwość rzucania kośćmi, w moim poście sobie to zastosowałam dla picu/próby, ale nie umiem tego teraz skasować
 
__________________
"Nawet nie można umrzeć w spokoju..." - by Lechu xD
Buka jest offline  
Stary 21-08-2008, 19:36   #74
 
RyldArgith's Avatar
 
Reputacja: 1 RyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwu
Same problemy sobie stwarzacie. Co do pomysłu aby pisać tutaj i MG wklei potem do gry, to jest do zrealizowania pomysł. A odnośnie inicjatywy to rozumiem intencje MG, ale też spowoduje to niebywałe zastoje. No cóż zobaczymy po pierwszej kolejce(piwa :P ). A teraz uspokoić mi te nastroje. Niech Qumi się wypowie co sądzi o pomysłach pozostałych.
 
RyldArgith jest offline  
Stary 21-08-2008, 19:41   #75
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
No właśnie wszyscy piszą, że niebywałe zastoje, ale czy ktoś próbował? Ja jestem za propozycją, a przynajmniej można ją przetestować. Opcje mapy i kostek uruchomiłem też dla testu, muszę to jeszcze rozgryźć :]
 
Qumi jest offline  
Stary 21-08-2008, 21:52   #76
 
Cosm0's Avatar
 
Reputacja: 1 Cosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputację
Qumi ja próbowałem i wcale nie było jakiś gigantycznych zastojów. Zrobiły się one pod koniec walki i to właśnie dlatego, że wszystkim (mnie też) się znudziła walka i opisywanie kolejnych ciosów. Dlatego uważam, że najlepiej pisać całkiem na sucho tutaj, a później ktoś (nawet niekoniecznie mg, ale osoba chętna) opisuje to w poście.

Mapki na forum są wporządku. Gorzej z kostkami... są do dupy. Polecam korzystać z `Internetowa kostnica zmieniając sobie później tekst figurujący jako link tak, żeby stanowił część tekstu. Dla osób zainteresowanych pomysłem polecam zajrzeć do mojej sesji ([DnD 3.5 FR]"Cormyr - rana Splotu").

A tak przy okazji. Gramy w końcu zgodnie z inicjatywą czy jak? Bo widzę, że ludzie piszą w kolejności dowolnej: Noaki, Furgrim, Natali, Linvael... a nie powinno być czasem: Furgrim, Natali, Pricil, Wakash?
 
__________________
Wisdom of all measure is the men's greatest treasure.

Ostatnio edytowane przez Cosm0 : 21-08-2008 o 21:56.
Cosm0 jest offline  
Stary 21-08-2008, 22:28   #77
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Noaki, Linvael - nie podjęli żadnych akcji, a gadać według zasad mogą w każdej chwili.

Pricil już wykonała ruch.
 
Qumi jest offline  
Stary 22-08-2008, 00:17   #78
 
Leonidas's Avatar
 
Reputacja: 1 Leonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znany
Za dużo do powiedzenia nie mam, a że nie chce pisać jednolinijowców niech ktoś sobie wklei jak ma coś więcej, w ostateczności MG, to co robi moja postać w swojej inicjatywie.
Noaki na moment zamknął oczy. W tej chwili zielona poświata pojawiła się włoku druida po czym niby w niego wsiąknęła. Otworzył oczy. Nic nie mówiąc ruszył i zdążył podejść trochę przed Alhallę.

Chyba niechcący zacząłem wprowadzać pomysł pisania tutaj :> - podoba mi się nawet bardzo, ale skoro MG nie chce to trudno. W takim razie proszę o nie pisanie tutaj jak ja :P, ja tylko nie chciałem dać posta co ma ledwo dwa zdania. Zaklęcie co rzuciłem to: Względy natury.
Co do ostrzeżenia od lasu to rzeczywiście otrzymałem na moment przed walką ale nie rozumiałem za bardzo toteż mamy tego gnilika :>
 
Leonidas jest offline  
Stary 22-08-2008, 08:04   #79
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Hej, ja wcale nie jestem przeciwko, przecież jestem raczej za
 
Qumi jest offline  
Stary 22-08-2008, 08:06   #80
 
Thanthien Deadwhite's Avatar
 
Reputacja: 1 Thanthien Deadwhite ma z czego być dumnyThanthien Deadwhite ma z czego być dumnyThanthien Deadwhite ma z czego być dumnyThanthien Deadwhite ma z czego być dumnyThanthien Deadwhite ma z czego być dumnyThanthien Deadwhite ma z czego być dumnyThanthien Deadwhite ma z czego być dumnyThanthien Deadwhite ma z czego być dumnyThanthien Deadwhite ma z czego być dumnyThanthien Deadwhite ma z czego być dumnyThanthien Deadwhite ma z czego być dumny
Mam nadzieję, że jeśli ja będe chciał opisywać swoje działania nawet w walce, to też będe mógł to robić?
 
__________________
"Stajesz się odpowiedzialny za to co oswoiłeś" xD

"Boleść jest kamieniem szlifierskim dla silnego ducha."
Thanthien Deadwhite jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:44.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172