|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
24-07-2011, 23:22 | #201 |
Reputacja: 1 | Oj, gracze już szykują bunt, niedobrze ^.^' Spokojnie, właśnie się zabrałem do pisania (kawa w pogotowiu, muzyczka we tle, jazda!) Ot i jest post. Mam nadzieję, że nie będzie więcej zwisów, zawisów i innych wisów Następny post planuję na przyszły poniedziałek, 1VII Z ważniejszych uwag... * To gdzie Cerre się budzi zależy od Bareda - jak łotrzyk ją zostawi to budzi się tam gdzie padła. A jak nie zostawi... to tam gdzie ją zabierze W każdym razie obudzi się późnym wieczorem. * Aquilian doskonale wie, że jego wizja mówiła o Cogito. * Aranon nie może "po prostu" opuścić miasta, musi coś wymyśleć. * Cogito... hmm... ciężko powiedzieć co powinien zrobić, w końcu to szaleniec. Jedynie mroczny umysł Abishai'a może to wiedzieć |
03-08-2011, 18:37 | #202 |
Reputacja: 1 | Terminu kolejnego posta nie podaję, bo "Niech się dzieje wola boża", a poza tym sam przestałem tych terminów się trzymać ^.^' No ale pamiętajmy, że macie mniej więcej tydzień na posty. Z ogólnych informacji: Aranon otrzymał w sumie 17 punktów obrażeń do spotkania z gnollami (5 od strzały i 12 od znamienia). Jeśli wyrazi chęć wykorzystania jakiegoś zaklęcia (albo innych metod), to do spotkania będzie zdrów. Pozostali zaś... mają do pogadania z Krysią. Trzeba się zdecydować, czy idziecie prosto do ruin, czy może do leża wywerny. Pragnę tylko zwrócić uwagę, że standardowa wywerna ma 7 KW i jest dużych rozmiarów. Ta konkretna jest znacznie większa i ma więcej KW |
14-08-2011, 16:23 | #203 |
Reputacja: 1 | Popadłem w czarną rozpacz... Wskrzeście mi Aquiliana... Proszę... chlip... |
14-08-2011, 17:21 | #204 |
Reputacja: 1 | Ach, a zatem wkraczamy w ten radosny moment sesji kiedy... no wiecie... giniecie Aquilian faktycznie popadł w "czarną rozpacz", ale ciężko będzie go wskrzesić. Bo wiecie, jego ciało aktualnie nie bardzo się nadaje do takich rytuałów... Jednakże reszta (resztka?) drużyny dotarła szczęśliwie do twierdzy. A Aranon spotkał druida z błotnym żywiołakiem/golemem do integrowania się ^.^' Odnośnie tej zamiany ciał: Każdy w nowym ciele ma swój stary ekwipunek i strój (nawet jeśli byłoby to na niego wcześniej za małe/za duże to teraz jest w sam raz). Nie ma natomiast żadnych zmian w statystykach rasowych, ani klasowych - Cogito jako Cristin nadal jest szalonym magiem, Bared jako Cerruś nadal jest łotrzykiem i mechanicznie nadal jest człowiekiem. Ryo i Kerm muszą się dogadać (albo i nie ^.^') komu winna posłuszeństwo jest nowa kobita... tak tak Kerm, to twój wilczek był spolimorfowaną kobietą, niespodzianka A i jest jeszcze ekscentryczny dragonne, który was w całym tym miejscu wylewnie wita. Więc... bawcie się dobrze! |
21-08-2011, 20:43 | #205 |
Reputacja: 1 | Nowa kolejka... dla wszystkich poza Aegonem, który jeszcze nie skleił posta do sesji. Jak sklei, to dam odpowiedź na nową turę również dla niego - w końcu drogi Aranona i reszty drużyny i tak się rozeszły na... zawsze, więc nie ma potrzeby opisywania ich działań jednocześnie. Z ważniejszych informacji: Kerm - widzicie te dwa allipy sunące na dół stojąc na poziomie zmiany schodów w spiralne (a więc w miejscu, gdzie widzicie też korytarz). Suną z zawrotną prędkością jakiegoś metra na rundę W samym korytarzu są dokładnie 4 allipy (wszystkie unoszą się 2-3 metry nad ziemią) i 3 zjawy (stoją przy zapadni w podłodze, niejako otaczają ją). Reszta - po drodze na dół (czy raczej już po zejściu) było kilka bocznych korytarzy, jednak Wasze postaci dzielnie podążały za tropem wodnych plam Poduszeczki na ścianie dostrzegliście praktycznie przy samym wejściu, zaraz po "ogarnięciu" tego gdzie się znajdujecie (czyli w laboratorium). Kamyczki z owych poduszeczek można bez problemu zdjąć. Swoją drogą wszystkie to magiczne kamienie Ioun: Na zielonej poduszeczce: Ciemnoczerwona kula (+2 do zręczności) Jasnoniebieski równoległościan (+2 do siły) Różowy równoległościan (+2 do budowy) Na czerwonej poduszeczce: Ognistoniebieska kula (+2 do roztropności) Różowo-zielona kula (+2 do charyzmy) Czerwono-niebieska kula (+2 do intelektu) Teraz... jeśli zdecydujecie się na przeszukiwaniu laboratorium w poszukiwaniu czegoś ciekawszego, ryzykujecie tym że Baredziak i Anteria was znajdą i na przykład zażądają podzielenia się łupem, czy coś ;3 Pamiętajcie, że kiedy wchodzicie do tego laboratorium, oni już kombinują nad przeprawą między allipami |
22-08-2011, 23:09 | #206 |
Reputacja: 1 | Czerwono-niebieska kula (+2 do intelektu)... najlepsza by była ta dla Cogito, ale chyba się różne wartości przedmiotów podbijających atrybuty nie sumują, więc dowolna inna/inne...
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. |
22-08-2011, 23:19 | #207 |
Reputacja: 1 | Tak, nie sumują się gdyż są to "premie z usprawnienia" - brana pod uwagę jest tylko ta najwyższa |
26-08-2011, 19:05 | #208 |
Reputacja: 1 | Nabieramy dobrego tempa drodzy gracze Na początek informuję, że Aegon odpada z rozgrywki z powodu braku zainteresowania sesją. Szkoda odpadać w tak zaawansowanym stadium gry, ale co poradzić. Ekipa Baredo-Cogitowa ma przed sobą sklepik krasnoluda. Są tam głównie zbroje i bronie, ale znajdą się też magiczne pierścienie i amulety. Zbroje wszystkie są metalowe. Większość w rozmiarze krasnoludzkim, jednak znajdzie się kilka w rozmiarze dla ludzi. Z broni część (około połowa) to krasnoludzie urgroshe i krasnoludzie topory bojowe. Pozostałe to różne miecze, topory, maczugi, czy kusze (brak łuków). No i pierścienie/amulety... takie o dość ograniczonej mocy, a zatem (teoretycznie) niezbyt drogie Jeśli zaś chodzi o konstrukty to są to Mechaniczni Strażnicy (zazwyczaj towarzyszący czarodziejom) - Shield Guardian :: d20srd.org Cogito jest w stanie stwierdzić, że oba konstrukty mają aktualnie "w sobie" przechowywane czary wstrzymania osoby. Jeśli zaś chodzi o Cerre... czeka ją gra w szachy Ryo może to ze mną zrobić grając na jednym z internetowych portali z takimi grami (jak choćby kurnik.pl), albo może zastosować opcję "autopilota", czyli sporny test inteligencji mniszki i czarodzieja (na określenie kto wygrał partię). |
12-09-2011, 21:32 | #209 |
Reputacja: 1 | Bardzo spóźniony post już jest. Cerre swoje zadanie chyba zna i nie trzeba niczego tłumaczyć... Zaś pozostali... "perełki" które znaleźliście w pomieszczeniach to: 4000 szt złota ; żywa ciężka stalowa tarcza +1 ; klejnot żywiołaka wody ; olejek ostrej krawędzi ; eliksir szału ; eliksir tarczy wiary +4 ; pierścień zaklęć, słabszy (zawiera zaklęcie błyskawicy) ; różdżka magicznego pocisku (5.) 20/50 ładunków. Oprócz tego jak ktoś chce to może ze zbrojowni wziąć sobie dowolną adamantytową broń (jak ruda i wojowniczka). Przypominam, że taka broń niweluje premie za twardość konstruktów. Co do samego komitetu powitalnego... Oprócz Nieuchronnego jest jeszcze 8 kamiennych konstruktów: 4 takie same z jakimi już walczyliście i 4 "w kształcie" wilków z żelaznymi kłami. Korytarz jest na tyle szeroki, że 4 posągi stoją w nim obok siebie (każdy ma przed sobą wilczka póki co na uwięzi), a Nieuchronny stoi za nimi. Jeżeli wolicie, możecie walkę przenieść do jednego ze zrujnowanych pokojów do którego drzwi są obok was... Po prostu rzucicie się do środka kiedy tylko zobaczycie wrogów Kiedy się w tej kwestii zdecydujecie (walczyć w szerokim korytarzu, czy w pokoju), dam do dokumentu mapkę i wszystkie inne rzeczy potrzebne do walczenia. |
15-09-2011, 10:42 | #210 |
Reputacja: 1 | Dobry jest podział łupów tuż przed walką więc..szalony mag proponuje taki. Cogito: różdżka magicznego pocisku (5.) 20/50 ładunków; Ognistoniebieska kula (+2 do roztropności);klejnot żywiołaka wody Cristin Różowo-zielona kula (+2 do charyzmy);żywa ciężka stalowa tarcza +1 Anteria Różowy równoległościan (+2 do budowy);eliksir szału;eliksir tarczy wiary +4 Bared Ciemnoczerwona kula (+2 do zręczności);pierścień zaklęć, słabszy (zawiera zaklęcie błyskawicy) Arneo Jasnoniebieski równoległościan (+2 do siły);olejek ostrej krawędzi Ktokolwiek oprócz Cogito Czerwono-niebieska kula (+2 do intelektu) Podział ten nie uwzględnia Cerre, więc jest raczej tymczasowy do czasu znalezienia brakującej członkini grupy. Poza tym... kwestia podziału do dyskusji, byle szybkiej i rzeczowej. Cogito weźmie adamantytowy sztylet, a Arneo zleci wybrać sobie dowolny adamantytowy oręż. Co do walki...korytarz lepszy, z tego powodu że da się dokądś cofnąć. Po południu zacznę rozpiskę taktyczną walki, bo Cogito najdzie humor na dowodzenie
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. |