09-11-2017, 19:04 | #111 |
Reputacja: 1 | Ja mam jeszcze kilka pytań. Czym różni się strażnik od najemnika/wojownika/gladiatora/wojownika plemiennego (poza umiejkami bojowymi)? Jaki typ przygody to będzie? Chodzi mi o to czy bardziej będzie to prawilna drużyna, czy może złe oprychy? Czy krasnoludy są bardziej klasyczne, czy może są jakieś udziwnienia? Szczególnie interesuje mnie ten strażnik. Czy to taki bardziej gwardzista z kryształów czasu, czy gościu w stylu dunedainów ze śródziemia, a może zwykły milicjant miejski z warhammera?
__________________ "Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead." Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017. |
09-11-2017, 19:26 | #112 |
Reputacja: 1 | Straznik = gwardzista, wartownik. Najemnik - facet do wynajecia. Wojownik - jw. tylko, ze po akademii. Gladiator - facet walczacy dla uciechy widzow na arenie. Wojownik plemienny - zolnierz prymitywnych ludow Druzyna bedzie wynajeta przez slepego szlachciaca, nie musi miec wartosci ponad zlotem. Ale moze. Krasnoludy raczej klasyczne, oprocz wzgorzowych, ktore bardziej przypominaja niziolki.
__________________ |
10-11-2017, 12:20 | #113 |
Reputacja: 1 | Zaczynam powoli uzupełniać kultury, które wybraliście. Jak się wam opisy nie spodobają (w sensie, że nie tego się dokładnie spodziewaliście), to ewentualnie dopiszę jeszcze inne.
__________________ |
10-11-2017, 13:10 | #114 |
Reputacja: 1 | Ja jednak spasuję. To wszystko wygląda naprawdę dobrze, ale zwyczajnie nie czuję się na siłach.
__________________ Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja. |
10-11-2017, 13:13 | #115 |
Reputacja: 1 | Nie ma problemu. Tak czy inaczej zachęcam do obserwowania tematu, może się złapiesz na DSA, kupisz podręcznik i kiedyś coś poprowadzisz
__________________ |
12-11-2017, 19:15 | #116 |
Reputacja: 1 | Koniec nadsyłania konceptów. Dzisiaj zaczniemy mechaniczne tworzenie postaci. A szczęśliwcy, którzy się dostali, to: 1. Dhratlach - bo jest od samego początku zaangażowany straszliwie. 2. Morfik - bo jego koncept jest bardzo dokładnie opisany. 3. Ryo - bo dobrze mi się z nią współpracowało w innych sesjach. 4. Snigonas - także mocno zaangażowany. Komtura i Kerma także chciałem przyjąć, ale sześć osób, to za dużo niestety. A jako że nie miałem jak się zdecydować pomiędzy Wami, to wolałem pójść w sprawiedliwość jako tako. No i dla czterech osób lepiej to poprowadzę. Jeżeli jednak chcielibyście przejść przez proces tworzenia postaci na poważnie, to chętnie Wam w tym pomogę. A Wy, szczęśliwi wybrańcy, oczekujcie jeszcze dzisiaj instrukcji i innych cudów! EDIT: Dhrat - Ty chcesz grać Svellterem. Dokładny opis kultury wrzucę jutro. Pisałeś też, że chcesz grać łowczym - masz na myśli profesję hunter, czyli myśliwy? Profesja jest modyfikowalna w stronę łowcy niewolników, myśliwemu plemiennemu, łowcy nagród oraz łowcy grubej zwierzyny. W przypadku łowczego najbardziej pasuje albo wersja podstawowa, albo ostatnia z wymienionych. Przemyśl sprawę. Ryo - wolę nie mieć kapłanów na sesji, co Ci już pisałem, więc zostaje nam bardka. Do Twojego konceptu pasuje tylko podstawowy bard albo snujący opowieści - drugi traci umiejętności muzyczne na rzecz cwaniactwa i mitów oraz legend. Co do pochodzenia, to i Horasja i Bornlandia są opisane, musisz się zdecydować. Morfik - skąd Twoja postać miałaby pochodzić? Napisałeś też, że miałaby mieć koło 40 lat. To sporo, patrząc na "typowy" wiek postaci na poziomie zaawansowanym (czyli 17-19 lat). Będzie trzeba w historii to wytłumaczyć - albo cięższą chorobą, która osłabiła bohatera, albo prostym życiem przez większość czasu, zanim zabrał się za szlifowanie umiejętności. Do tego chcesz łotrzyka - oprócz bazowego łotrzyka można wybrać jego ewentualne modyfikacje: żebraka, włamywacza, wyłudzacza, hazardzisty i złodzieja. Snigonas - drzewny elf będzie miał dość trudno odnaleźć się w świecie, ponieważ to dość zamknięte kultury, które nie rozumieją wielu spraw - pieniędzy, spisków, niesnasek religijnych i innych. Jeżeli czujesz się na siłach odgrywać ignoranta w tych sprawach - polecam drzewnego. Jeżeli nie, lepiej wybrać leśnego elfa, jest znacznie łatwiej się wczuć. Co do profesji - jeżeli chcesz używać magii, to jak najbardziej łowca się nadaje. Jeżeli nie, to weź profesję myśliwego (i jego ewentualne opcje, które wypisałem przy Dhratlatchu). A nawet jeżeli weźmiesz myśliwego, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby do tego wybrać jakiś jeden czy dwa czary. A w przypadku łowcy dostaniesz 6 czarów i sztuczkę, które wliczają się w koszt tej dość drogiej profesji.
__________________ |
12-11-2017, 21:30 | #117 |
Reputacja: 1 | Właśnie wróciłem i umrzywam. Z mojej strony taki zwykły, wszechstronny myśliwy. Nie ma co udziwniać ze specjalizacjami w profesji
__________________ Rozmowy przy kawie są mhroczne... dlatego niektórzy rozjaśniają je mlekiem! |
12-11-2017, 21:44 | #118 |
Reputacja: 1 | U mnie tym razem mniej bojowa postać, nastawiona na ubogacanie kulturowe drużyny (może fajerwerków i petard nie będzie, ale też mogą być bombowe imprezy). @Darlachu, możemy poumrzywać wspólnie.
__________________ Every time you abuse Schroedinger cat thought's experiment, God kills a kitten. And doesn't. Na emeryturze od grania. |
13-11-2017, 16:31 | #119 |
Reputacja: 1 | Z klasy stawiam na pewno na łowce, brakuje nam trochę czarów w drużynie, najwyżej będę robił za mini-medyka, nad kulturą jeszcze pomyślę. I siądę nad tym bardziej jutro, bo dziś jestem pozbawiony myślenia... :/ Ostatnio edytowane przez Snigonas : 13-11-2017 o 18:12. |
13-11-2017, 16:39 | #120 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ "Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead." Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017. | |