12-01-2022, 06:19 | #91 |
Reputacja: 1 | Postaram się cię dorzucić dzisiaj. EDIT: Powinieneś mieć już dostęp. Ostatnio edytowane przez Fenrir__ : 12-01-2022 o 10:31. |
10-02-2022, 13:48 | #93 |
Reputacja: 1 | REKRUT Imię i nazwisko: Księżycowa Szalejąca Bestia Dziedzictwo: Panjarka Cechy z pochodzenia: Naznaczony, Podróżnik, Rzemieślnik, Sprytny Bratanie * Wojowanie * Rozpoznanie ** Manewrowanie * Strzelanie * Demolowanie * Zdolność specjalna: W każdym calu Ekwipunek: Obciążenie średnie - pamiątka z domu - sprzęt legionisty - karabin - amunicja - broń rodowa: proca wykonana przez ojca Księżycowej. - Namioty i sprzęt obozowy - Sprzęt kucharski - Świeże jedzenie Opis: Księżycowa Szalejąca Bestia została wychowana w głębokiej panjarskiej puszczy, przez długi czas dziewczyna nie miała kontaktu z cywilizacją, znała tylko swój las, w którym czuła się jak ryba w wodzie. Wojna zmieniła wszystko, panjarka musiała wraz z rodziną uciekać przed nieumarłymi zastępami Popielnego Króla. Księżycowa wydaje się zdziczała, nieokrzesana, prymitywna, w zachowaniu przypomina czasami dzikie zwierzę, ale jest nieustępliwa, honorowa i lojalna wobec towarzyszy. |
07-03-2022, 13:38 | #94 |
Reputacja: 1 | Podsumowując: 1. Misja główna Straciliście jednego żołnierza. Część jest w kiepskim stanie mentalnym, część jest ranna. Zgodnie z zapisami na kartach. Misja główna zakończona pełnym sukcesem! 2. Misja poboczna Co stało się w twierdzy Jastrzębia? Zgodnie z założeniami wysyłamy tam drugą ekipę. Na koniach daje im to 2 kostki w teście powodzenia. Rzut dla trybuna (2) = 6 - AH! to wasze szczęście... Drugia misja też kończy się powodzeniem. Wszyscy Specjaliści odnoszą krzywdę 1 poziomu. Jeśli chcecie możecie stracić dwóch członków drużyny i awansować Rekruta na Żołnierza. Opis misji pobocznej pojawi się razem z powrotem oddziału. 3. Aktualnie po obu misjach dostajecie . +3 informacje wywiadowcze -1 czas na zegarze -1 do morale (-3 jeśli zdecydujecie się utracić ludzi w pobocznej misji) 4. Co do doświadczenia zebranego przez oddział. Szkarłatny dostaje +2 doświadczenia Cynobrowy również +2 Zardini 2 za desperackie manewrowania + 5 dowolnych Tassema 1 za desperackie mustrzowanie + 5 dowolnych Lapario 1 w manewrowaniu + 4 dowolne Maleksi + 4 dowolne Najlepiej piszcie tutaj, jak rozdajecie dowolne. Te za desperackie manewry już uzupełniłem na kartach. 5. Dalsze plany Możecie pomału myśleć nad akcjami. hen_cerbin - wracasz i bierzesz pod pieczę kwatermistrza? Od Legata potrzebuję informacji czy będzie chciał ruszyć dalej i jaki rodzaj misji będzie priorytetem - chyba, że to będziemy omawiać później. Ostatnio edytowane przez Fenrir__ : 07-03-2022 o 13:40. |
07-03-2022, 14:33 | #95 |
Reputacja: 1 | Jak stoimy z zapasami? Kwatermistrzu, czego nam najbardziej brak? |
08-03-2022, 07:27 | #96 |
Reputacja: 1 | Proponuję nie tracić żadnego żołnierza i otrzymać krzywdę 1 poziomu. |
08-03-2022, 09:06 | #97 |
Reputacja: 1 | https://docs.google.com/spreadsheets...it?usp=sharing Tutaj macie dość aktualny stan legionu. Sytuacja jest aktualna. Są już uwzględnione korzyści z misji oraz strata morale przez śmierć Bestii. To stan przed fazą operacji. Jak ta się zacznie podniesiemy presję, czas i zmniejszymy zapasy jedzenia. Przypominam, ze tutaj niema praktycznie szans zebrać zapasów. To wypalona ziemia. Na Painsworth - czyli następnej lokacji dostaniecie +2 do testów pozyskiwania jedzenia i koni. Ogólnie sami powinniście się oriętować ale podpowiem. Sytuacja jest dość ok. Macie dobry czas, a wróg jest trzymany na dystans. Zdobyliście sporo informacji. Teraz będziecie mogli zadać sporo pytań i dopakować testy. Morale jest dobre. Co do zapasów to mało macie wszystkiego. Na pewno przed drogą trzeba uzupełnić zapasy jedzenia. Tak samo z czarnostrzałem i całą resztą. Macie paru lekko rannych wśród specjalistów. 4 grupy rekrutów są świeże więc nimi się nie musicie przejmować. Gorzej ze stresem u snajpera. Pozostawianie tutaj jest kiepskim pomysłem. Nadrobiliście czas więc możecie zostać dłużej w plainsworth i próbować zdobyć więcej zapasów. Może jakieś wozy, by to przewozić... |
08-03-2022, 13:55 | #98 |
Reputacja: 1 | Hej. Żyję i wrócę, przejmę kwatermistrza. Moja poprzedniczka zużyła trochę zapasów na projekt i robotników, więc jest dosyć biednie. Tutaj nic nie ma, a wydawanie zapasów żeby zdobyć zapasy nie ma sensu. Kwatermistrz radzi Legatowi byśmy szli dalej i zostali chwilę dopiero gdy będzie można coś zdobyć mniejszym wysiłkiem. Przyda się jakaś misja aprowizacyjna w najbliższym czasie (następna lokacja). Żywności warto mieć zapas (priorytet dla mnie), konie będą miłym bonusem, zobaczymy co z wozami. |
08-03-2022, 14:05 | #99 |
Reputacja: 1 | Robotnicy są wolni. Projekt się zakończył. Możesz podumać już nad akcjami kwatermistrza. Ja będę myślał nad sceną obozową i powrotem oddziałów. |
13-03-2022, 17:35 | #100 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Co do projektów, myślę o następujących: 1. Szkolenie mentalne - nasi wojacy lepiej znoszą presję, pierwsze użycie stresu podczas misji jest darmowe (ewentualnie: po każdej misji tracą jeden punkt stresu). 2. Czarny olej - działa jak czarnostrzał, tyle że do walki wręcz. 3. Analiza taktyczna - dodatkowy punkt doświadczenia dla uczestników misji. 4. Język migowy Legionu - umożliwia tajną i cichą komunikację podczas misji. Ile takie by potrwały i jaki jest ich koszt? | |