14-03-2022, 08:14 | #101 |
Reputacja: 1 | Czarny olej - to projekt dla alchemika - a takiego macie. Stworzenie takiego cudeńka to projekt 6 segmentowy. Możesz poświęcić czarnostrzał by uzyskać +1 do testu. Nie naruszy to twojego limitu rzutów (akcji). Pamiętaj, że każdy test będzie wywoływał spaczenie. Szkolenie mentalne - Kazde z tych rozwiązań to duży plus. Pytanie czy dotyczy to tylko specjalistów wtedy 4 segmenty, jeśli wszystkich żołnierzy to 6. Powiedzmy, zę będzie to oznaczało np. Powołanie kapelana, alebo psychologa legionu. Ewentualnie jeśli wolisz bardziej nerwowy ruch coś na kształt komisarza. Analiza taktyczna - Tutaj powiedzmy, potrzebujecie zebrać sporo doświadczenia 8 segmentów. Język migowy - to fajny patent i za sam pomysł dam wam tylko 4 segmenty na zachętę. Macie oczywiście do tego robotników oraz zasoby na dodatkową kostkę. Dla jasności jako 2 akcje możecie brać 2 projekty długofalowe, ale muszą być różne. |
14-03-2022, 23:25 | #103 |
Reputacja: 1 | Szkolenie mentalne jest fajne, sam doświadczyłem braków stresie Analiza taktyczna pozwoli przyspieszyć expienie. A to się może przydać, bo szczęście się może skończyć w następnej misji i trzeba będzie zastąpić straconych doświadczonych żołnierzy. |
16-03-2022, 13:10 | #104 |
Reputacja: 1 | Zapraszam do dokończenia sceny obozowej. Trzeba podjąć decyzję czy łapiecie winnych tego głupiego incydentu, czy nie. Chciałbym też by do końca tygodnia padły decyzje odnośnie ruchów kwatermistrza. Później ruszamy w drogę. |
16-03-2022, 19:25 | #105 |
Reputacja: 1 | Na teraz: Czarny olej - alchemik. Pierwsza akcja - zluzowanie (o ile nie spowoduje to ruchu na zegarach presji czy czasu) Druga - projekt: powołanie psychologa Legionu (dla wszystkich, ten 6 segmentowy). [pewnie każdy z tych projektów spróbuję zrealizować, zobaczymy jak to będzie wyglądać z kolejnością, czekam też na głos Arthura] |
17-03-2022, 07:21 | #106 |
Reputacja: 1 | Kwestia tylko czy uruchamiasz wsparcie dla poszczególnych akcji - gdzie dajesz robotników, jakiego specjalistę do kontroli nad projektem. |
17-03-2022, 12:13 | #107 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
19-03-2022, 04:56 | #108 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Czarnostrzału nie zużywam. | |
19-03-2022, 09:33 | #109 |
Reputacja: 1 | Tak oto pamiętaj też że jako wsparcie możesz używać zasobów. Ale chyba warto to zostawić na następną lokacje. |
23-03-2022, 14:33 | #110 |
Reputacja: 1 | UKARANI REKRUCI Colay Klarinovich Dziedzictwo: Zemijczyk Cecha dziedziczna: Twardy (Nie otrzymuje kar za krzywdy 1 poziomu), Zuchwały (gdy rzucasz na odpieranie przeciwko konsekwencjom desperackich akcji, otrzymujesz +1k) Atrybuty: Bratanie * Demolowanie * Manewrowanie ** Wojowanie ** Strzelanie * Zdolności specjalne: Dzieciak Opis: Colay to twardy młody góral z niewyparzoną gębą. Wychowywany przez okrutnego ojca, odziedziczył po nim gwałtowny charakter i skłonność do przemocy. Lubi dominować i znęcać się nad słabszymi. Z braku lepszego zajęcia postanowił zaciągnąć się do Legionu, wierząc, że wojsko zapewni mu życie na poziomie. Bezrefleksyjny, nie zdaje sobie do końca sprawy z rozmiarów zagrożenia. Parkresh Khatri Dziedzictwo: Bartianin Cecha dziedziczna: Opanowany, Wykształcony Atrybuty: Bratanie * Manewrowanie * Wojowanie * Rozpoznanie ** Analizowanie ** Zdolności specjalne: Szkoła życia Opis: Parkresh jest synem bartiańskiego uczonego, który miał obsesję na punkcie starych przepowiedni, mitów i legend, w których próbował doszukiwać się informacji o Popielnym Królu. Od wczesnego dzieciństwa chłopak chłonął nauki ojca, choć ma do nich chłodny i obojętny stosunek. Jest oczytany, inteligentny i błyskotliwy, lecz pozbawiony dyscypliny i autorytetów. Do Legionu zaciągnął się w poszukiwaniu przygód, wciąż nie poznał na własnej skórze okropności wojny. Ostatnio edytowane przez Arthur Fleck : 29-03-2022 o 09:57. |