Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25-10-2011, 12:59   #1
 
Highlander's Avatar
 
Reputacja: 1 Highlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputację
Exclamation [Komentarze] Wu Xing: Krucjata Ninja - Córka Szlachcica

KOMENTARZE

W związku z wnioskiem kilku petentów przez komunikator, otwieram temat z komentarzami nieco wcześniej, tak aby nasza radosna gromadka mogła lepiej się poznać.

Prosiłbym aby każdy zamieścił w swoim pierwszym poście w tym temacie krótkie przedstawienie swojego bohatera. Jego wyglądu, światopoglądu, charakteru, tego co mogą o nim wiedzieć postaci innych graczy. Ułatwi to wzajemne relacje przy rozpoczęciu przygody właściwej.

Zapraszam do komentowania!

Poniższe działy zawierają zlepek rozmaitych informacji, które będą dodawane i modyfikowane na bieżąco. Swoisty dział UNDER CONSTRUCTION.

- - - SPRAWY ORGANIZACYJNE - - -

Start sesji:
Według wszystkich znaków na niebie i na ziemi, nasz temat sesyjny, a zarazem mój pierwszy post, pojawi się w piątek [28.10.2011] około godziny 16:00.

- - - RELACJE NA LINI GRACZ/GRACZ - - -

Konflikty w drużynie:
Konflikty, nawet w fikcyjnej grupie, zdarzają się równie często jak w realnym życiu. Należy jednak pamiętać, że podobnie jak naszej codziennej egzystencji, każde podjęte działanie pociąga za sobą konsekwencje. Ninja to pamiętliwe i mściwe stworzenia. Obrażenie, czy wyśmianie kogoś może zaowocować wrogiem na całe życie i przysporzyć komikowi animozji całego stronnictwa. Zabicie drugiego klanowego shinobi, to już zupełnie inna liga i często skutkuje pośpieszną i mało przyjemną wyprawą na tamten świat. Pamiętajcie o tym wszystkim, podejmując swoje działania. To powiedziawszy, nie bronię nikomu konfliktów drużynowych, czy nawet ukatrupienia postaci innego gracza. Rzecz jasna z właściwym umotywowaniem takiej sytuacji odczuciami naszej postaci.

- - - ZAGADNIENIA MECHANICZNE - - -

Wartości Chi w Twojej Pracy i Życiu (Nadmiar/Niedobór Chi):
Ciało ludzkie stanowi swoisty pojemnik energii życiowej. Potrzebuje ono odpowiedniej wartości Chi do właściwego funkcjonowania na co dzień. Jeżeli wartość ta zostanie zbyt mocno zachwiana, pojawiają się potencjalne problemy. Organizm ninja jest w stanie pomieścić w sobie swoje wartości Yin i Yang wynikające z ich Żywiołu (oraz rozwinięć) + 2 dowolne jednostki Chi, nie cierpiąc przy tym na efekty uboczne. Jeżeli postać przekroczy ten limit, cierpi na Nadmiar Chi, co zgodnie z jej Aspektem Żywiołu, prowadzi do rozmaitych ataków psychozy i hiperaktywności. Jeśli z kolei czyjeś ciało zostanie całkowicie pozbawione owych ładunków, cierpi na Niedobór Chi, wywołujący stany depresyjne, apatię i wiele podobnych, równie niemiłych rzeczy, utrudniających funkcjonowanie.

Ziemia
Nadmiar Chi: Strach Przed Życiem. Bohater staje się uparty i skąpy. Poddaje w wątpliwość swoje decyzje, lękając się działać w jakikolwiek sposób. Musi oprzeć się strachowi za każdym razem, gdy chcą wykonać zadanie którego niepowodzenie może zagrozić ich zdrowiu lub samopoczuciu.
Niedobór Chi: Folgowanie Sobie. Postać traci samokontrolę zapewnianą przez żywioł Ziemi. Staje się samolubna i pragnie jedynie nasycić swoją chęć doznań, ignorując przy tym opinie innych osób. Musi się kontrolować, aby nie sięgnąć po to, czego pragnie, gdy tylko to zauważy, nawet jeżeli działanie to miałoby być ze szkodą dla innych.

Ogień
Nadmiar Chi: Nadpobudliwość. Postać staje się zbyt podekscytowana i rozmowna, praktycznie nie mogąc ustać w miejscu, niezależnie od tego czy komuś grozi czy szepce do ucha słodkie słówka. Mówi o wszystkim, co jej chodzi po głowie, nawet jeśli są to sekrety. Musi się kontrolować by nie wygłosić istnej tyrady lub nie wyjawić tego, czego nie powinna.
Niedobór Chi: Przegrzanie. Bohater traci wewnętrzną równowagę płynącą z płomieni, stając się przy tym niezwykle agresywnym, nawet bez odpowiedniego celu. Traci niemal całą wiarę w siebie, często cierpiąc na paranoję i stany lękowe, podskakując ze strachu niezależnie od bodźca. Zaczepieni bądź zaatakowani, muszą opanować strach albo zaatakują (postrzeganego) agresora bez opamiętania.

Metal
Nadmiar Chi: Żadnej litości. Bohater staje się okrutny i destrukcyjny. Zachowuje swoją odwagę, zaczyna jednak pomijać logiczne myślenie, działając pod wpływem impulsu. Musi okiełznać swoją agresję, albo w walce nie będzie w stanie okazać swojemu przeciwnikowi jakiejkolwiek litości.
Niedobór Chi: Nieśmiałość. Postać staje się cichym, niepewnym siebie paranoikiem. Zbyt dużo czasu poświęca na analizowanie najprostszych działań, nie umiejąc podejmować natychmiastowych decyzji. Przewalczenie swojego strachu to jedyny sposób, aby mogła szybko odpowiedzieć lub zareagować.

Woda
Nadmiar Chi: Niegodziwość. Postać staje się knucicielem, tworzącym absurdalne i przepełnione złem intrygi. Zwykle wybiera sobie cel, spędzając godziny na planowaniu swoich kolejnych działań, porzucając inne plany całkowicie w samopas. Muszą się przewalczyć wewnętrzną chęć intrygi albo nie będą mogli robić nic prócz ciągłego knucia.
Niedobór Chi: Eskapizm. Bohater traci swą odwagę, skupiając się jedynie na chęci przeżycia. Brak mu zdrowego rozsądku i umiejętności przewidywania. Działa on pod wpływem chwili, nie poświęcając czasu na przemyślenie swoich poczynań. Musi pokonać trawiący go lęk, albo będzie znacznie mniej aktywny i użyteczny podczas toczenia walki.

Drewno
Nadmiar Chi:
Brak giętkości. Postać zupełnie nie umie dostosować się do zachodzących sytuacji, cechując się bigotyzmem i uprzedzeniem. Najgorsze opinie na temat ludzi i sytuacji przejmują kontrolę nad bohaterem, uparcie ignoruje on poglądy pozostałych osób. Musi się opanować, inaczej nie będzie w stanie pójść na kompromis lub zaakceptować odmiennych osób.
Niedobór Chi: Zatracenie siebie. Postać traci swoją pełną energii osobowość, zaczyna cechować się słabą wolą i łatwością z jaką inni mogą wpłynąć na jej punkt widzenia. Równie często pojawia się nienawiść względem osób o własnych, silnych poglądach. Bohater musi przewalczyć strach, albo całkowicie zatraci swój tok myślenia.

Odnawianie Poziomu Chi:
Ninja odzyskują swoje ładunki Chi naturalnie, w tempie jednego (1) punktu na 30 minut, kiedy to ich ciało pobiera energię z najbliższego otoczenia. Shinobi może także poświęcić pięć (5) minut na medytację (Wgl + Dyscyplina, ST: 20), celem natychmiastowego odzyskania jednego (1) punktu. Istnieje także możliwość odzyskania Chi poprzez poświęcenie permanentnej wartości Chi, lub użycie punktów wytrzymałości. O tym później, w odpowiednich akapitach.

+ + WALKA + +

Inicjatywa:
Kiedy walka jest nieunikniona, konieczne jest ustalenie kto ją rozpocznie. Konfrontację w Wu Xing dzieli się na Rundy. Każda Runda z kolei, dzieli się na 20 Jednostek. Inicjatywę określa się poprzez rzut 1k20 + Modyfikator Inicjatywy (Zwinność+IQ+Inne Zmienne). Każde z was ma owy modyfikator na swojej karcie. Osoba z największą inicjatywą zaczyna na Jednostce 1. Inni gracze porównują swoje wyniki do najwyższego i zaczynają o jedną jednostkę później, za każde 4 punkty różnicy w wyniku uzyskanym na kości. Dla przykładu:

- Lee uzyskał całkowity wynik rzutu 24. 10 na kości + 14 (jego modyfikator inicjatywy). W związku z tym rozpoczyna on konfrontację, podejmując akcję na Jednostce 1.
- Iydia otrzymuje całkowity wynik 21. Mieści się to w przedziale 4 punktów różnicy od najwyższego wyniku, wobec czego podejmie swoją pierwszą akcję na Jednostce 2.
- Kino ma lekkiego pecha przy swoim rzucie i otrzymuje wynik 16. Różnica wynosi 8, więc Kino zaczyna dwa przedziały później, na Jednostce 3.

Jeśli obydwie postacie otrzymają ten sam wynik, działają jednocześnie, na tej samej jednostce.

Celem uzyskania większej nieprzewidywalności i chaotyczności walki, rzuty ponawia się co turę.

Akcje:

Reakcje:

Punkty Życia:

Śmierć:

Wytrzymałość (Stamina):

Stosowanie Chi w Walce:

Punkty Doświadczenia:

- - - DOKUMENT SESYJNY GOOGLE - - -

Czyli miejsce, gdzie każdy ma swoją ulubioną kredkę i gdzie przeprowadza się dialogi sesyjne.

https://docs.google.com/document/d/1.../edit?hl=en_US
 
__________________
Beware he who would deny you access to information, for in his heart he dreams himself your master.
- Commisioner Pravin Lal, Alpha Centauri

Ostatnio edytowane przez Highlander : 04-12-2011 o 16:43.
Highlander jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:21.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172