Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22-07-2012, 11:04   #1
 
Lord Vedymin's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Vedymin nie jest za bardzo znanyLord Vedymin nie jest za bardzo znany
[Komentarze - Eoria/autorski] Płomienie nad Ninidorem

Zapraszam do komentowania. Sesja rozgrywa się w autorskim systemie więc zamieszczam również materiały dla graczy.

KWESTIE TECHNICZNE (DO GRACZY):

Zasady odpisywania są następujące:

- Ja piszę post bazowo co 7 dni, a wy odpisujecie w dowolnej kolejności w ciągu 6 kolejnych dni po moim poście. Jeśli uwiniecie się szybciej - ja szybciej odpiszę. Będę odpisywał osobno dla każdego z graczy lub drużyn.

- Posty mają być dość długie, fabularyzowane. Sesja to storytelling, jednak wykorzystujemy również znikomą mechanikę, m.in. w walce i brawurowych akcjach więc jeśli przewidujecie takie akcje w swoich postach należy je wcześniej skonsultować ze mną na google docs (podam graczom link na private). Konsultujecie tam również interakcje między sobą, jeśli idziecie drużyną i zamieszczacie notki o kreowanych przez was trzecioplanowych BNach i lokacjach.

- Możecie kreować na swoje potrzeby trzecioplanowych BNów i lokacje. A także, po konsultacji z MG, również bardziej znaczące.

- Ja piszę w postach o waszych postaciach w 3 os. Wy piszecie o swoich postaciach w 1 os. Nie dotyczy postów drużynowych - tam wszystko piszecie w 3 os.

- Dialogi tak:
- Bądź zdrów starosto! Gdy tylko tu wrócę, przyniosę nowiny z dalekich krajów.

- Co do używania magii - jest ona wyjątkowo mało powszechna, nie przewiduję takich umiejętności dla żadnego z graczy. Pewne możliwości dają wam jedynie magiczne przedmioty bo jest w nich zaklęta część duszy maga, jednak w rękach nie-maga również są one osłabione.

- W przypadku uwag ze strony MG macie obowiązek edytować post (ale nie mam zamiaru być "czepialski").

- Zastrzegam sobie wyłączność na zamieszczane tutaj materiały. Gracze zachowują prawa autorskie do kreowanych przez nich elementów.

NAJWAŻNIEJSI BNi

- Ian Gerhart IV - właśc. Malfred de Tirros. Wielki Patriarcha. Urodzony G.D.1327. Głowa Świętego Patriarchatu, powołany w roku G.D.1379. Rezyduje w Nalland. Silny charakter o potężnym wpływie na lud (średniego wzrostu, siwe, krótko przycięte włosy i wąsik, średniej postury)

- Denethor zw. Zuchwałym - król Larvitanii od 1382. Pierwszy syn króla Riberta. Na początku panowania musiał ugiąć się pod wolą Iana Gerharta (dotyczącą wyboru małżonki) aby objąć koronę.

- Artius - Książę Ninidoru (księstwo lenne Larvitanii w północnej części kraju) Artius Karlviss, drugi syn Riberta. Niewidomy. W podeszłym wieku, jednak posiada ogromną charyzmę i rozwagę oraz poparcie poddanych. Rezyduje na zamku Falchant utwierdzonym u podnóża Gór Kamienistych.

- Gandric - Książę Gandric Karlviss, trzeci z czterech synów króla Riberta.

- Riddick - Książę Malviru (księstwo lenne Larvitanii w prawym dorzeczu Viruny), najmłodszy syn Riberta. Porywczy, o szlachetnym sercu.

- Tedaus zw. Starszym - Król Sylicji. Wywodzi się z dynastii Veridann, która w roku G.D.806 oddzieliła się od dynastii Karlviss, rządzącej teraz w Larvitanii i Phadorze. Stara się swoją polityką zbliżyć do Karlvissów, aby jego królestwo odzyskało dawny prestiż.

- Papidyss - Cesarz Cataalu. W swoim kraju uważany za pierwszą osobę po Bogu.

- Lidymar zw. Białobrodym - Król Veddei. Porywczy i agresywny. Niełatwo podporządkowuje się Patriarchatowi. Zsyła na siebie przekleństwo wszystkich możnych tego świata, ale zawsze pozostaje pewny siebie.

- Darselt Mocny - Król Radovii. Przydomek wziął się od jego nieprzeciętnej siły fizycznej. Wygląd: niski, krępy, jasnobrązowe średniej długości włosy. Surowe rysy twarzy i groźne spojrzenie. Jego groźny wygląd nie odzwierciedla jednak łaskawego charakteru.
Darselt jest nieugięty i stanowczy wobec wrogów, ale łaskaw dla poddanych.

- Gehelt - Wielki Książę Scadonii. Wyśmienity łucznik. Czarnowłosy.

ORGANIZACJE I ZRZESZENIA O NAJWIĘKSZYCH WPŁYWACH

- Święty Patriarchat Czcicieli Saona Wszechmocnego - potocznie Patriarchat lub Święty Patriarchat. Instytucja religijna o ogromnych wpływach i oficjalnej jurysdykcji na ziemiach sześciu królestw: Larvitanii, Sylicji, Phadoru, Radovii, Veddei, Deanonu. Symbolem Patriarchatu jest Saonilar (oko Saona wpisane w celemicki odpowiednik litety "S" przypominający odwrócone w poziomie "C") Siedziba znajduje się w Nalland gdzie w Archikatedrze św. Marima i Sydeusza rezyduje Wielki Patriarcha, wybierany zawsze z grona 27-osobowej Rady Archiprefektów po śmierci poprzednika. Administracyjnie strefa wpływów Patriarchatu jest podzielona na prefektury, w których rolę hierarchów pełnią Prefekci. Najniższymi duchownymi są zwykli kapłani i bracia w zakonach. Charakterystycznym elementem stroju kapłana jest biały kaptur z czerwonym Saonilarem.

- Rada Archiprefektów - instytucja wewnętrzna Patriarchatu. Najwyższy organ sądowniczy poza Wielkim Patriarchą. Złożona z 27 członków. Siedziba w Nalland.

- Szlachetna Gwardia Przyboczna w służbie Wielkiego Patriarchy - pot. Czerwona Gwardia. Złożona z 6 drużyn po 144 ludzi. Członkami mogą być tylko Larvitańczycy czystej krwi (cztery pokolenia wstecz), stanu wolnego, szlachcice. Nazwa zwyczajowa wzięła się od strojów, które stanowią: Czerwona tunika w wąskie czarne pasy nałożona na czarną zbroję płytową, oraz hełm z czerwonym czubem.

- Rzesza Królestw Wybrzeża - sojusz gospodarczo-polityczny. Należą do niego: Veddeja, Radovia i Phador.

- Armia Królestwa Larvitanii - elitarne wojsko o dobrym systemie szkolenia. Jej liczebność pod koniec XIV w. to ok. 8 000 żołnierzy.

- Związek Falvicki - instytucja broniąca interesów kupców żeglujących przez Morze Falvica i handlujących w Cataalu.

- Gildia Przewoźników Traktu Żelaznego - gildia zrzeszająca przewoźników transportujących towary Żelaznym Szlakiem. Siedziba cechu znajduje się na Nowym Rynku w Milgardzie. Na znaku cechowym widnieje koło drewnianego wozu i dwa skrzyżowane kilofy.
 

Ostatnio edytowane przez Lord Vedymin : 22-07-2012 o 15:37.
Lord Vedymin jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:42.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172