Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21-12-2012, 10:35   #51
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
Drugie pytanie, czy skoro teleportuje się do trzech razy na rundę, to teoretycznie przelatuję dystans 36"
A poważnie to czy mam możliwość skoczenia do wagonu oddania strzałów i powrotu za kolumnę?

EDIT
Aha, i ile jesteśmy pod ziemią 10metrów?
 

Ostatnio edytowane przez deMaus : 21-12-2012 o 10:48.
deMaus jest offline  
Stary 21-12-2012, 18:57   #52
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Pewnie to co mówiłeś w żarcie miało by sens, jednak sądzę, że gdy w przeciągu 6 sekund teleportujesz się do 3 razy i jeszcze np strzelasz :P to portujesz się prawie na instynkt, stąd raczej po prostu skaczesz w kółko po niewielkim obszarze, a nie na dalsze dystanse. Zapewne dalsza teleportacja wymaga większego skupienia i wymaga dodatkowej akcji Zawsze można w przyszłości wykupić większy zasięg, lub moc wielu akcji. Wracając jednak do tematu Oczywiście możesz na powierzchni 12 cali skakać gdzie chcesz, więc też do wagonu i z powrotem, jednak teleportując się w miejsce którego nie widzisz (za kolumnę gdy jesteś w wagonie, lub do wagonu gdy nie patrzysz zza kolumny) rzucasz na spryt -2 jak nie zdasz doznajesz szoku i wracasz tam gdzie stałeś na przed skokiem, jak wyrzucisz 1 dostajesz do tego 3k6 obrażeń

Do odważnych świat należy
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline  
Stary 24-12-2012, 10:06   #53
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Wszystkim współgraczom i zapalonym rpgowcom życzę szczęścia, zdrowia, pomyślności i jak najwięcej radości w okresie świąt i nadchodzącego nowego roku.
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline  
Stary 24-12-2012, 21:54   #54
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
I nawzajem


A odnośnie sesji to mam pytanie.
Czy dam radę teleportować się na (zakładając , że z góry numeruję ABC, a w pionie 123) B3, potem widząc wagony, do wnętrza tego z lewej?
 
deMaus jest offline  
Stary 25-12-2012, 14:27   #55
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Cóż widzę jednak, że trochę niepotrzebne ograniczenie nałożyłem. Osobiście liczę cal na kratkę, więc teoretycznie możesz się w dowolnej kolejności teleportować o 12 cali czyli przesunąć o 12 kratek w dowolnych kierunkach jak Ci się podoba :P Jednak jak policzyłem kratki to 12 sięga prawie wszędzie więc licz, że dasz radę doskoczyć do każdego. Do EliOP też się to tyczy, Twoja moc te powinna na styk sięgnąć do każdego z napastników. Nadal jednak ostrzegam, że coś może z mocą nie zadziałać, więc jeśli teleportniesz się najpierw przed pociąg, a potem do środka, to zrobię dwa testy czy coś źle nie zadziałało
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline  
Stary 28-12-2012, 08:40   #56
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
Ok.
Ponawiam pytanie o to ile jesteśmy pod ziemią? Tz. czy dam radę wyskoczyć na powierzchnię?

I drugie pytanie jaką kością rzucasz na efekt negatywnego działania mocy? I co znaczy bardzo niski wynik? 1? czy 1,2,3?



Cytat:
Tomas spojrzał na kobietę, zamierzając kazać jej leżeć nisko, ale wyglądała na taka, co jest przyzwyczajona do latających kul, dlatego powiedział tylko.
- Biorę tych z lewej i środek. - Z nadgarstków, wysunął sobie rękojeści mieczy a następnie zniknął pojawiając się jakieś 5 metrów na lewo na wolnej przestrzeni, po czym zniknął znowu.

Teraz pojawił się w wagonie, za plecami tych, którzy ostrzeliwali ich z ciężkich karabinów, jako, że uznał ich za największe zagrożenie. Przyłożywszy rękojeści mieczy do tyłów głowy napastników aktywował broń, wypalając m dziury w głowach.

To był prosty etap, teraz sekunda koncentracji i teleportacja na dach środkowego wagonu. Wyłączył przy tym miecze, aby nie zdradzać swojej pozycji.



Rozumiem, że teraz czekam na 4 rzuty na używanie mocy?
Wyjmowanie mieczy i 3 teleportacje?
+ w przypadku pecha, nowy opis akcji?
 
deMaus jest offline  
Stary 28-12-2012, 13:35   #57
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Z góry przepraszam za zastój w sesjach, ale do sylwestra mam dość napięty harmonogram postaram się dzisiaj opisać co i jak z wynikami walki. jeżeli zaś chodzi o pytania to tak możesz się teleportnąć na górę poza tunel metra, jednak tak jak mówiłem będzie to rzut na spryt z karą -2 za nie widzenie celu podróży co do kości jaką będę rzucał to k20 gdzie 1,2,3 będzie pechem

Nie ma sensu robić nowych opisów jak to w sesji, Ty mówisz co próbujesz zrobić a ja potwierdzę czy wszystko poszło jak trzeba, nie ma co sobie dokładać dodatkowej roboty

Co do rzutów to będą 3 bo na wyjęcie mieczy miałeś chwilę i mogłeś się na tym dokładniej skupić mimo ostrzału. Jeśli nie wyszły by z Ciebie od razu to i tak byś próbował dalej i nic by się innego nie działo więc uznaję, że w końcu się udało bez problemów Postaram się dzisiaj wstawić opis jednak jeśli nie będzie pecha to można już założyć, że dwie blotki rozłożyły się na kawałki
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline  
Stary 29-12-2012, 12:14   #58
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Wszystkie testy na problemy z mocą przebiegły dobrze i moc zadziałała jak trzeba. Niestety gdy pytałeś czy możesz się steleportować na zewnątrz myślałem, że chodzi Ci o chodnik nad tunelem metra, czyli miejsce które widziałeś wcześniej. Jeśli jednak chodzi o dach wagonu, to jeśli nie reperowałeś w przeszłości takich wagonów lub nie łaziłeś po ich dachach to nie widziałeś tego miejsca nigdy wcześniej, a taki test to spryt z karą -4. Możesz rzucić jeszcze raz, jednak za wydanie fuksa uznam, że w tym przypadku próba się udała by nie utrudniać sam zadecyduj co wolisz, możesz też rzucić, a jeśli Ci się nie uda, wydać fuksa. Jeśli Ci się uda, lub oddasz fuksa opis sytuacji wygląda tak

Cytat:
Twój manewr zadziałał idealnie, szybka teleportacja pozwoliła Ci cudem uniknąć nawałnicy pocisków latających w powietrzu. Ciała dwóch osób z dziurami w głowach opadły ciężko na podłogę wagonu. Mimo, że normalnie odgłos upadających ciał i karabinów dało by się łato usłyszeć, huk broni był tak wielki, że mało kto zwrócił na niego uwagę. Coś jednak wyraźnie starało się pokierować atakujących was ludzi i pomóc im w namierzeniu swojego celu. Trzech pasażerów mimo hałasu dało radę usłyszeć uderzenie w dach jakie towarzyszyło pojawieniu się na nim mężczyzny. Wycelowali w jego stronę swoją broń i ponownie otworzyli ogień.
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"

Ostatnio edytowane przez JPCannon : 29-12-2012 o 12:27. Powód: literówki
JPCannon jest offline  
Stary 30-12-2012, 19:21   #59
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
Po wpisaniu w google "wagon metra" pokazuje, że te dachy, są płaskie bez kabli, połączeń itp. Będąc przed wagonem Tomas wiedział co zamierza, więc nawet wtedy mógł dostrzec, że musi tylko teleportować się o 2,5m wyżej i np 8 metrów w lewo. Nie musiał unikać, żadnych niespodziewanych zagrożeń, więc może tym razem kara -2?

A jeśli nie to oczywiście wydaję fuksa.


Ps. pytanie o teleportacje na powierzchnie zrozumiałeś dobrze. To plan na w razie czego. A tak BTW to łatwiej poprzez ziemie na powierzchnie w nieznane (ruch pieszych i samochodów) niż na dach wagonu, gdzie chwilę wcześniej widział, że pusto?
 
deMaus jest offline  
Stary 31-12-2012, 09:41   #60
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Wiesz to nie chodzi wcale o to czy pusto czy nie, czy tylko o wymierzenie odległości. Jak by nie było cel swojej podróży uprzednio kreujesz w swoim umyśle. Chodzi strikte o "znajomość" miejsca podróży. Jeśli ktoś Ci pokaże zdjęcie z pokojem obok Twojego i mniej więcej wiesz jaką grubość ma ściana to nie ma problemu. Nawet jeśli pokój był by pusty, to Twoja moc działa tak, że musisz tak jakby podać cel podróży tylko widząc w głowie obrazek miejsca docelowego i cel do którego się kierujesz, stąd fakt, że nie widziałeś wcześniej takiego dachu sprawia, że nie możesz dokładnie sprecyzować jego wyglądu i Twoja moc może przez to nie zadziałać jak trzeba, nie wiedząc dokąd tak naprawdę Cie przenieść. Jednak biorąc pod uwagę fakt, że chciało Ci się sprawdzić osobiście jak takie wagony wyglądają i fakt, że mogłeś je widzieć w filmach, lub mniej więcej dojrzeć powierzchnię dachu, to tym razem mogę uznać wyjątkowo test -2 więc zachowaj fuksa
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:17.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172