|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
06-02-2013, 21:57 | #11 |
Reputacja: 1 | A co z tą wielką przestrzenią pośrodku?
__________________ Ash nazg durbatuluk, Ash nazg gimbatul, Ash nazg thrakatuluk, Agh burzum-ishi krimpatul! |
06-02-2013, 22:03 | #12 | |||
Reputacja: 1 | Ciężko mi dokładanie określić skale bo większość robiłem na oko, ale jako jakiś wyznacznik mogę powiedzieć że górę wyobrażam sobie jako połowę wieży Yluvantar. Cytat:
Jeśli chodzi Ci o surowce to nie. Każdy z was na tym etapie będzie mieć jeden unikalny surowiec (naturalne wydobywanie) którym będzie mógł dodatkowo handlować (każdy równie potrzebny). Taka dodatkowa karta przetargowa w sytuacji kiedy wy coś będziecie potrzebować jeszcze, a druga strona już nie. Jest to po prostu ułatwienie do wejścia w drugą erę. Dokładnie się o tym rozpisze w drugiej turze. Najpierw musicie ukształtować swoja krainę. Wtedy na podstawie ukształtowania, nawodnienia, klimatu itp. pojawią się inteligentne jednostki i zaczniemy drugą erę. Cytat:
Cytat:
A i zamiast pisać tutaj o nazwach i co chcecie to róbcie to w sesji jako wasze postacie Bo wyjdzie że będziemy mieć grę w komentarzach. EDIT: Co kilka tur będę przybywał jako Wszechojciec, Eru, Bóg, Jedyny itp. karał was, nagradzał, mieszał i razem będziemy tworzyć właśnie tą wolną przestrzeń.
__________________ "If you want to make God laugh, tell him about your plans." Ostatnio edytowane przez Dreak : 06-02-2013 o 22:08. | |||
06-02-2013, 22:10 | #13 |
Reputacja: 1 | Faktycznie. Ja swój post dam jutro raczej pod wieczór. Ale zapraszam do wstępnych negocjacji na PW. |
07-02-2013, 17:02 | #14 |
Reputacja: 1 | Ja się najpewniej wypowiem dopiero jutro i wezmę co mi zostawicie. Póki co jednak jeszcze trochę podociekam. Volonir jest otoczony jakimś bezmiarem wód czy coś ? Krainy nie różnią się (póki co) klimatem ? Równik czy szerokość geograficzna to bujda i w dwóch sąsiednich dolinach mogę mieć tropiki i lodowiec ? I jeszcze bardziej formalne. Kiedy przejdziemy do kształtowania krain to każdy opisuje wszystko co się dzieje na jego ziemi czy każdy opisuje wszystko co on sam robi ? W sensie daję posta, że tu wstawiłem dolinkę a tu górkę i tak w każdej krainie czy piszę o swojej wszystko com z cudzą pomocą sprawił? |
07-02-2013, 17:27 | #15 |
Reputacja: 1 | 1. Tak. Powiedzmy że ocean. Woda nie zdatna do picia ani do tworzenia życia. 2. Nie jesteśmy na ziemi. Volonir to wasza piaskownica więc jeden może zrobić pustynie, a drugi lodowiec. Nie ma ograniczeń. 3. Nie, wyobrażałem sobie że pierwsza era będzie wyglądać na zasadzie spotkań w Yluvatarze i negocjacjach. Tura kończy się gdy wszystko ustalicie. Wtedy każdy nałoży na mapkę co miał robić i tyle. Podczas jednej tury można zrobić jedną rzecz, u siebie lub innego.
__________________ "If you want to make God laugh, tell him about your plans." |
07-02-2013, 18:56 | #16 |
Reputacja: 1 | Witam. Jak już wybieramy krainy to wezmę sobie tą środkową na wschodzie, jeśli nikt nie ma nic przeciwko. Parę pytań: 1. Umowy zawierane między graczami muszą być dokładnie opisane czy można po prostu zawrzeć współpracę i korzystać do woli? 2. Rozdawanie swojego daru na prawo i lewo może go "wyczerpać" albo przynieść inne negatywne skutki? 3. Pisząc posta mam założyć, że jesteśmy wszyscy w wieży i mówimy sobie nawzajem co tworzymy? Czy jak? 4. Obecnie w naszych krainach jest nic/chaos jak na początku Biblii czy płaski teren jak w simsach? 5. Jako władca ziemi mogę tworzyć dowolnie wodę, lód i parę czy potrzebna mi pomoc Davarenne?
__________________ Nosce te ipsum. |
07-02-2013, 19:30 | #17 |
Reputacja: 1 | Mam pytanie. Czy do mocy tworzenia zwierząt zalicza się także moc tworzenia potworów znanych bardziej z książek niż z realnego świata? Osobiście myślałem, że mogę tworzyć jedynie znane nam zwierzęta z rzeczywistości, ale po pytaniach graczy o smoki i inne tego typu zwątpiłem. :P Szanowny MG, rozwiej tą kwestię |
07-02-2013, 23:01 | #18 |
Reputacja: 1 | No, ja się nie pytałem o smoki |
08-02-2013, 01:30 | #19 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
2. Sama z siebie nie, jedynie ja mogę ją zatrzymać. Możesz rozdawać na prawo i lewo ale patrz na to że inny mogą nie być tacy wspaniałomyślni i oprocz surowców nie zostanie Ci nic do targowania. 3. Tak. Jesteście w wieży i prowadzicie negocjacje. 4. Płaski teren, jałowa ziemia. 5. Wodę dowolnie. Jezioro, rzekę, morze. Dla Lodu i Pary potrzebujesz już atmosfery itp. czyli Davarenne. Mortarel twórz co chcesz, taka jest idea tej sesji. Jesteście bogami i od was zależy jak ten świat będzie wyglądał. Jednak liczę u każdego na zdrowy rozsądek ;p Bo jeśli w jednej krainie postawisz dzikie smoki, dzikie wilkołaki i inne bestie które nie oszukujmy się będzie ciężko oswoić twojemu ludowi to może być ciekawie. Albo strzał w dziesiątkę jeśli uda się oswoić kilka smoków albo pudło bo smoki mogą wyniszczać twój lud. A i jeszcze jedno podobają mi się dwa pierwsze posty (pomijając fakt że nie zdążyłem wprowadzić nawet surowców) w tej turze nikt oprócz wybrania krainy i jej nazwania nie zrobi. I w jednej turze Yluvani może zając się jedną krainą. Swoją lub czyjąś.
__________________ "If you want to make God laugh, tell him about your plans." | |
08-02-2013, 18:21 | #20 |
Reputacja: 1 | Spytam z ciekawości, jakie moce okazały się zbyt potężne żeby było nas ośmiu, zamiast sześciu?
__________________ Ash nazg durbatuluk, Ash nazg gimbatul, Ash nazg thrakatuluk, Agh burzum-ishi krimpatul! |