|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
17-09-2020, 15:20 | #1271 |
Reputacja: 1 | Szarża z opętańczym wrzaskiem i atak z wyskoku? |
21-09-2020, 19:14 | #1272 |
Kapitan Sci-Fi Reputacja: 1 | "Szaleńcza szarża" jak to opisał kiedyś na jednej mojej sesji MG A może by tak załatwić to jak na starych wojennych filmach? No wiecie. "Hans, choć tu, zobaczysz coś śmiesznego". Tamten wychodzi i łup w głowę. "Hej, Fritz, choć tu do nas". Tamten wychodzi i łup. "Hej, Gunther, choć tu" i łup. Na koniec zostaje ich dwóch, których z łatwością wycinamy
__________________ |
21-09-2020, 21:45 | #1273 |
Reputacja: 1 | Wiesz, tych dwóch może was wziąć w dwa ognie, a potem otoczyć :P |
21-09-2020, 22:25 | #1274 |
Kapitan Sci-Fi Reputacja: 1 | Dwóch może nas otoczyć? Nie masz pojęcia jak matematyka działa, prawda?
__________________ |
21-09-2020, 22:59 | #1275 |
Reputacja: 1 | Nie masz pojęcia jak szybcy mogą być dwaj tarkatanie |
22-09-2020, 03:19 | #1276 |
Reputacja: 1 | Możemy wejść na bezczela - "Shao Khan kazał ją przyprowadzić, odkujcie ją". Względnie John dwoma celnymi strzałami odkuje Sonyę. Setsoru
__________________ Myśląc nigdy nie doszedłem do żadnych wniosków. Ale to nie powód by nie myśleć. Zdrajca, obciąć mu jajca! Tchórz, wsadzić mu nóż! Kiep, pałą przez łeb! Hejt? Kijem przez grzbiet. |
22-09-2020, 09:01 | #1277 |
Reputacja: 1 | Cokolwiek tu powiecie nie ma znaczenie, dopiero wpis w sesji coś zmieni :P To MK, więc negocjujcie |
24-09-2020, 08:23 | #1278 |
Reputacja: 1 | Pytanie czy John jest tak zajebisty, że jest w stanie przestrzelić te więzy? |
24-09-2020, 10:13 | #1279 |
Kapitan Sci-Fi Reputacja: 1 | Sonyi i tak nie zastrzeli, bo zbyt ważna postać
__________________ |
24-09-2020, 10:57 | #1280 |
Reputacja: 1 | Musiał byś ileś kości oddelegować na strzelanie w więzy, a reszta została by Ci do walki/obrony przed tarkatanami. Powiedzmy, by przestrzelić więzy potrzebujesz 2 sukcesy na rękę. Czyli w sumie 4. Kości w turze masz 5 do podziału na walkę i uwalnianie. Tarkatanie to miniony więc jeden sukces powala jednego kolesia. Oni nie rzucają, ale zadają z automatu 1 dmg, więc musicie mieć jeden sukces w obronie by nie oberwać. |