|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
28-05-2018, 21:41 | #141 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Och, obawiam się, że odtąd co noc będę Ci się śnił. [Sardoniczny śmiech.] Nie wiem tylko, czy takie sny przystoją damie w pewnym wieku. | |
29-05-2018, 17:55 | #142 |
Reputacja: 1 | Chomik przeciągnął się w swoim legowisku, o dziwo żyjąc. Za to trup walający się wszędzie, mówił jasno że zabójcy w nocy nie próżnowali. - Cóż, Strażnik Krypty albo nam pomoże, albo dzisiejszego dnia nic nie zdziałamy, a jutro my się nie obudzimy. - westchnął Chomik. - Oczywiście, po raz kolejny niedowiarki, oddaję głos na Marudę. Strażniku, pomożesz?
__________________ Po prostu być, iść tam gdzie masz iść. Po prostu być, urzeczywistniać sny. Po prostu być, żyć tak jak chcesz żyć. Po prostu być, po prostu być. |
29-05-2018, 18:37 | #143 |
Reputacja: 1 |
|
29-05-2018, 18:57 | #144 |
Reputacja: 1 | - A już myślałem że niczym Gargamek, wolisz wywar ze Smerfów... Poza tym jest łykowaty i chory na HIV. KOMPLETNIE NIE POLECAM! - dodał Chomik ze speszonym uśmiechem.
__________________ Po prostu być, iść tam gdzie masz iść. Po prostu być, urzeczywistniać sny. Po prostu być, żyć tak jak chcesz żyć. Po prostu być, po prostu być. |
29-05-2018, 21:34 | #145 |
Reputacja: 1 | -W takim razie ja uwolnię od ciężaru życia Nianię Smerf. I tak jest stara, za chwilę zdechnie. A w nowej wiosce nie będzie już miejsca dla starych smerfów. No dobra, nie licząc trumien. Stare jednostki najczęściej współpracowały z Papą, w podtrzymywaniu optymistycznego sytemu. W przyszłości nie będzie dla nich już miejsca, splamiliby ją swoją obecnością. Bowiem zamierzam stworzyć idealny świat, w którym każdy będzie napawał się rozpaczą. Pierwszym krokiem ku niemu będzie eliminacja pozostałości starego porządku, a także nowych wrogów wioski i ekshumacja zwłok Papy Smerfa, aby symbolicznie wykonać na nich wyrok śmierci przez powieszenie. Poza tym może on jeszcze żyję, kto wie co chowa w zanadrzu Papa. Szwendać się jeszcze będą po wiosce gadatliwe ludzkie zombi, zwabione tutaj grobową atmosferą, będą potęgowały obraz upadku. Te działania pozwolą nam ostatecznie zerwać więzi, z tym co było i rozpocząć nową erę. Erę rozpaczy i marudzenia, bo to jest jedyna właściwa droga rozwinięcia jednostki. Co jest całkowicie logiczne, bo czy można żyć właściwie bez poznania prawdy o świecie? O tym, że to miejsce bezsensowne i przeraźliwie irytujące. Niestety nie można. |
30-05-2018, 09:50 | #146 |
Reputacja: 1 | Niania Smerf ze spokojem robiła na drutach - mój kochany Marudko, jesteś inteligenty i sprytny i nie ukrywam zwiodłeś mnie w tej grze,zwróć jednak uwagę, że totalitaryzm marudności nie jest w niczym lepszy niż totalitaryzm optymizmu następnie zwróciła się do Węża - Strażniku, cały nasz los leży w twoich rękach, de facto jesteś więc Panem naszego życia i naszej śmierci dlatego błagam Cię przyłącz się do nas i wieś trochę życia w tę grę, albo jeśliś uważasz nas za niegodnych to kończ z nami szybko i wstydu nam oszczędź
__________________ Wiesz co jest największą tragedią tego świata? (...) Ludzie obdarzeni talentem, którego nigdy nie poznają. A może nawet nie rodzą się w czasie, w którym mogliby go odkryć. Ruchome obrazki - Terry Pratchett |
30-05-2018, 09:59 | #147 |
Reputacja: 1 |
|
30-05-2018, 12:20 | #148 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ Wiesz co jest największą tragedią tego świata? (...) Ludzie obdarzeni talentem, którego nigdy nie poznają. A może nawet nie rodzą się w czasie, w którym mogliby go odkryć. Ruchome obrazki - Terry Pratchett | |
30-05-2018, 19:44 | #149 |
Reputacja: 1 | FAZY NOCY 5 Chyba pierwszy raz w historii tej pradawnej gry, tak otwarcie i za dnia rozmawiali o mordach, dzieląc między siebie pozostałe przy życiu ofiary. Asowie mogli jedynie przyglądać się bezczynnie, boskie prawa i zasady były bowiem święte, a gra zbliżała się do końca. Wszystko było jasne... ale czy na pewno? Przyszłość Asgardu i wszystkich Dziewięciu Krain spoczywała na cielsku Jörmungandra, swoją drogą wystarczającym dużym by opleść cały Midgard. Podsumowanie: Smerf Maruda - 2 Głosy - Niania Smerf, Chomik Chomik Od głosu wstrzymali się: Smerf Maruda, Strażnik Krypty FAZA NOCY 5 potrwa do godz. 20.00 dn. 31.05.2018r.
__________________ "Tak, zabiłem Rzepę." - Col Frost 26.11.2021 Even a stoped clock is right twice a day Ostatnio edytowane przez traveller : 30-05-2018 o 19:46. |
01-06-2018, 13:38 | #150 |
Reputacja: 1 | Jak rzekli tak zrobili. Niechciane, dziwne dzieci (bez KDDL) Lokiego zawarły sojusz i doprowadziły Asgard do ruiny, niczym kolejne rządy pewnego biało-czerwonego kraju w Midgardzie. Wilk (Fenrir) pożar Nianię czy tam babcię i w tej bajce zabrakło leśniczego żeby uratować biedaczkę. Tak zginął Heimdall o oczach, które widziały wszystko. Natomiast Chomik Chomik długo uciekał przed Wężem Midgardu, ale jak uciec przed kimś kto oplata cały świat? Tak oto umarł ostatni z rodu Asów - Bragi. Nie było już kim rządzić poza niewartymi wzmiankami NPC-ami, a ja Mimir odpocznę chwilę drodzy czytelnicy by być może powitać was w innym świecie i innej historii. Heimdall 1.Raz w ciągu gry może użyć swojego rogu aby wydłużyć fazę dnia o 12 godzin lub ją skrócić. Musi doprecyzować na PW. 2.W ciągu fazy nocy sprawdza frakcję do której przynależy dana postać (Miasto, Mafia, Neutral, Seryjny Morderca). 3. Malekith widziany jest przez niego jako miastowy. Bragi - Miasto 1. Raz w ciągu gry może użyć jednorazowo każdej z trzech umiejętności w ciągu Fazy Nocy: bloku, ochrony dowolnego gracza oprócz siebie lub obserwować kto odwiedza wybraną przez niego postać. 2. Bragi widzi przynależność frakcyjną pierwszej osoby na którą zagłosuje podczas Fazy Dnia. MG przesyła mu wtedy pw do końca Fazy Dnia. 3. Dzięki jabłkom swojej żony Idunn, ma podwójne życie w czasie fazy nocy, nie działa to jednak przy użyciu umiejętności Fenrira, który może go tak zabić za pierwszym razem. Fenrir - Mafia 1. Raz w ciągu gry może użyć umiejętności, która sprawia że jego ataku nie można zablokować, atak ten może zabić zarówno Węża Midgardu jak i osobę posiadającą podwójne życia jak Loki (tylko przy atakach Mafii) czy Baldur. 2. W wypadku zablokowania jego specjalnej umiejętności lub ochrony jego celu przez ochroniarza zabija on blokującego/ochroniarza. 3. Jego ukrytym celem jest zabicie Odyna. Wąż Midgardu - SK 1. W nocy może zabić wybraną przez siebie postać. 2. Nie można go zablokować. Zabija on wszystkich blokujących za wyjątkiem Thora (którego blok obchodzi) lub Bragiego jeśli ten wciąż posiada dwa życia (wtedy traci jedno z nich). 3. Nie można go zabić w nocy, może to zrobić jedynie Thor lub Fenrir swoimi specjalnymi umiejętnościami lub Baldur podczas więziennej egzekucji. 4. Zabija Baldura jeśli ten nie zechce wykonać na nim wyroku podczas pobytu w więzieniu. 5. Nie zabija Thora jeśli zaatakuje go w nocy zamiast tego poznaje jego tożsamość. 6. Wygrywa jeśli przetrwa do końca gry mając na koncie co najmniej 3 zabójstwa, obojętnie która frakcja zostanie zwycięzcą lub doprowadzi do linczu Thorze (pierwszy lub ostatni głos). KONIEC GRY: WYGRYWA MAFIA WYGRYWA SERYJNY MORDERCA Do końca gry przetrwali: Rill jako Strażnik Krypty (Wąż Midgardu), Eniacknight jako Smerf Maruda (Fenrir) Czat truposzy: https://docs.google.com/document/d/1..._BKiS-qFk/edit Czat Mafii: https://docs.google.com/document/d/1...HH4j7i9N4/edit Dane dotyczące gry:
__________________ "Tak, zabiłem Rzepę." - Col Frost 26.11.2021 Even a stoped clock is right twice a day |