Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22-06-2007, 09:05   #1
AC.
 
AC.'s Avatar
 
Reputacja: 1 AC. nie jest za bardzo znanyAC. nie jest za bardzo znany
[APW]: Przygody Żywych Trupów

Scena Startowa

Wszyscy:
To miała byś wielka wyprawa inwazyjna. Książe Alpert zebrał 10 swoich Władców i za pomocą dziwnego urządzenia otworzyły się Wrota do zupełnie nowego świata, nie do Avernus, ani do Bunajaki - Wrota prosto w Nieznane. Zielonkawa powłoka portalu zupełnie nie przypominała tych poprzednich. Jeden po drugim wskoczyliście, a chwilę za wami wskoczył Alpert... po drugiej stronie z portali wypadli jednak tylko Scorez, Bush, Tomek, Pavciooo i Tevery. Szybko zoorientowaliście się, że stoicie na środku kamiennego mostu nad przepaścią. Z dziury w skałach wylewa się lawa i spada w dół - wydaję się, że w nieskończoność, sufitu nad wami również nie widać - tylko przy ścianach są dziwne, świecące kryształy. Wyglądają jak zagwieżdżone niebo - te same kryształy są również przy półkach skalnych i w korytarzach, które wychodzą z tego miejsca. W pewnym momencie zobaczyliście w jednym z korytarzy (na SE mapy) biegnącego Alperta. Wyraźnie wam chciał coś krzyknąć, ale gdy był przy przepaści ktoś strzelił mu pociskiem plazmowym w plecy i Alpert z przerażeniem runął w otchłań. Chwilę później zobaczyliście Władcę Żywych Trupów w czarnym ubraniu z granatową naszywką na piersi z dziwnym, futurystycznym pistoletem w prawej ręce. Widząc was skręcił na północ strzelając przy okazji w sufit korytarza tak, że ten się zawalił blokując przejście. Korytarzem z którego wybiegł Alpert i jego zabójca słychać dziwne, zbliżające się syczenie - jest ich tam dużo...

Kilka uwag odnośnie systemu:
- Tevery: żeby umieć tworzyć amunicję musisz mieć godzinę wolnego, żeby przestudiować Schemat, który posiadasz; będzie na to czas
- Wszyscy: w zależności od czasu w grze między update będziecie mieli podane informacje kiedy powinniście coś zjeść, możecie to zignorować, ale wtedy wasze statystyki spadną; i będą spadać aż umrzecie z głodu
- Wszystkie czary "działające na cały obszar" będą oddziaływać tylko na obszar na którym jesteście - Mgła nie zapełni całego niekończącego się korytarza
- Prosiłbym o nierozdzielanie się za bardzo (najwyżej dwie ekipy)
- O różne statystyki można się pytać w swoich postach, będą podane w jakimś temacie lub bezpośrednio w kolejnym update



Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Hełm spawacza

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 8 dni)

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tevery:
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,2,0
Żywotność: 20
Ekwipunek:
- Pistolet (potrzebna amunicja a)
- Schemat tworzenia amunicji a
 
AC. jest offline  
Stary 22-06-2007, 09:24   #2
AC.
 
AC.'s Avatar
 
Reputacja: 1 AC. nie jest za bardzo znanyAC. nie jest za bardzo znany
Autor: Buaszeyos [ piątek, 15 czerwca 2007, 11:25 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Nie podoba mi się to za bardzo.-mówię po czym rozglądam się uważnie, próbując dostrzec coś, co nie jest zbyt normalne.
Słyszycie to?-mówię pokazując na zawalone przejście-Powinniśmy sie oddalić jak najszybciej od tego miejsca, tego czegoś jest za dużo
I oczywiście szukam jakiegoś kija, żeby przemienić go w Laskę Nienawiści.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: scorez [ piątek, 15 czerwca 2007, 13:08 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
-Ja proponuję oddalić się w stronę północnego-zachodu. Jest to strona przeciwna niż ta z której biegną na nas potwory i będziemy mieli większą szansę na ucieczkę.- To mówiąc tuszył w stronę wskazaną przez siebie.
Jego strój powiewał w biegu tworząc cudowny efekt biegnącego uiora, ale tylko ten bieg może uratować im życie.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ piątek, 15 czerwca 2007, 13:23 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Spokojnie panowie trupy. Zawsze można im wyłączyć widoczność. - Jeśli mogę to tworzę mgłę w pobliżu miejsca skąd dobiegają odgłosy. Następnie ruszył za Scorezem.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ piątek, 15 czerwca 2007, 13:44 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Tomek:
Reszta uciekła na NW, gdy ty na moment stanąłeś i stworzyłeś mgłę, która opanowała cały most i spłynęła kilka metrów w górę i w dół względem niego. Zanim jednak wszystko zostało zalane białym puchem widziałeś jak dwie jaszczuropodobne istoty pojawiły się w korytarzu, z czego jeden z nich poruszał się na czterech kończynach na suficie. Chwilę później, chyba ten z sufitu znalazł się przy tobie, a ty teleportowałeś się w ostatnim momencie do korytarza, w którym też mgła się pojawiła...

Wszyscy:
Po tym jak Tomek dołączył do was przyspieszyliście jeszcze bardziej. Najszybszy z was - Pavciooo jako pierwszy dotarł do kolejnego mostu bardzo podobnego do tego poprzedniego. Być może nawet to ten sam. Po drugiej stronie jednak jest tylko jeden korytarz, ale wyżej jest kolejny. W tym wyżej pojawiła się postać, wyczuwacie, że jest nieumarły, ale dopiero teraz zoorientowaliście się, że wasze telepatyczne rozmawianie tutaj nie działa - musicie używać mowy. Przybysz zrzucił wam drabinkę linową i krzyczy do was, że Jaszczury was załatwią, więc lepiej chodźcie na górę... z drugiej strony (może to przez mgłę) nie wydaje wam się, żeby dużo, jeśli w ogóle, Jaszurów za wami biegły...

Limity: [za ile tur możecie korzystać z limitowanych mocy, na jakiś czas Mgła4 będzie też limitowana]
1. Tomek:
- Mgła4: (tur: 1)
- Mgła5: (tur: 3)

Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Hełm spawacza

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 8 dni)

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tevery:
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,2,0
Żywotność: 20
Ekwipunek:
- Pistolet (potrzebna amunicja a)
- Schemat tworzenia amunicji a


--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Buaszeyos [ piątek, 15 czerwca 2007, 13:53 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Idziemy do niego?-Pytam sie i czekam na reakcję towarzyszy-Jeśli tak, to ja nie idę pierwszy-staję z rękoma skrzyżowanymi na piersi i czekam na odpowiedź, wypatrując jaszczurów.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ piątek, 15 czerwca 2007, 13:58 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Wolę naszego niż te jaszczurki które widziałem. - Powiedział po czym nie zwracając większej uwagi na resztę po prostu wspiął się na górę po drabince. - Uważajcie bo jeden z nich umie łazić po ścianach. - Krzyknął będąc już na górze.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: scorez [ piątek, 15 czerwca 2007, 14:37 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
-Dobra, ja pójdę.- Powiedziałem chwytając drabinkę.
Wspinam się na górę. Jeżeli otaczają mnie ludzie to ich paraliżuję (jeżeli jestem zmarłym oczywiście.).

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Pavciooo [ piątek, 15 czerwca 2007, 15:27 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Wchodzę po drabince razem z innymi, co tu więcej pisać

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Tevery Best [ piątek, 15 czerwca 2007, 16:07 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
No to świetnie, wreszcie jakiś drug! W wierch, braciaszki, w wierch, zanim te oślizgłe sucze syny nas dopadną! - rzekł Grigorij, po czym zaczął się wdrapywać. Widok ten był dla niego ulgą, podobnie jak spotkanie z... kim, no właśnie? Jakoś nie pamiętał...

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ piątek, 15 czerwca 2007, 16:21 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Wszyscy:
Żwawo wdrapaliście się po drabince pomagając sobie opierając buty na nierówną kamienną ścianę. Po wszystkich Wampir wciągnął drabinkę i pociągnął za uchwyt zamykając wiatą wejście. Korytarz, w którym jesteście jest sztucznie wydrążony, więc jest tu mało światła. Odkąd jest inwazja na kopalnię to ich tu dużo się kręci. Kim jesteście? Rzadko kiedy mogę tu spotkać, wybaczcie za określenie, nie-potężnych Władców... widzę, że zmęczyliście się biegiem. Zdziwieni? Pewnie jesteście tu nowi, tutaj nawet żywe trupy odczuwają zmęczenie, tak samo jak uczucia... Idziecie do mojego małego lokum? Jako nowi możecie wiele zdziałać tutaj... Oooo, nawet masz broń palną, rzadko takie coś w tych tunelach się widuje... [wskazał na Teveriego-Grigorija]

Limity: [za ile tur możecie korzystać z limitowanych mocy, na jakiś czas Mgła4 będzie też limitowana]
1. Tomek:
- Mgła5: (tur: 2)

Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Hełm spawacza

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 8 dni)

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,2,0
Żywotność: 20
Ekwipunek:
- Pistolet (potrzebna amunicja a)
- Schemat tworzenia amunicji a


--------------------------------------------------------------------------------
Autor: scorez [ piątek, 15 czerwca 2007, 17:12 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
-A umiejętności magiczne, półmagiczne i mutacyjne tu działają?- Spytałem się nie pewnie. -I gdzie my u licha jesteśmy?
To pytanie zadałem rozglądając się wokoło. Jeszcze nie zanotowałem kształtu pomieszczenia i innych przydatnych rzeczy.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ piątek, 15 czerwca 2007, 17:18 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
- Działają, działają. Widziałeś tą mgłę wcześniej? Była moja. - Odpowiedział Scorezowi po czym spojrzał na obcego Władcę.
- Co to za miejsce?

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ piątek, 15 czerwca 2007, 17:53 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Wszyscy:
Idąc za Wampirem usłyszeliście, że jest to jego małe sanktuarium po tym jak odkrył spisek w pobliskim Zgromadzeniu Wampirzym. Szliście dość szybko, ale dopiero po około godzinie dotarliście do dużej jamy oświetlonej ze wszystkich stron kryształami. Oprócz tego wydrążonego przejścia są stąd jeszcze dwa wyjścia. Jedno jest w suficie - dziura o średnicy 5m pod którą widzicie jakąś dziurę. Drugie jest po lewej stronie. Przy ścianie po przeciwnej stronie pieczary jest dom wybudowany z cegły, na około rośnie trochę grzybów koloru żółtego... Po podejściu bliżej domu zobaczyliście, że w dziurze jest pełno zmasakrowanych ludzkich zwłok. Dziwi jedynie brak robactwa... smród jest bardzo silny, ale nieszkodliwy. Budynek jest dwupiętrowy. W środku jest jedna olbrzymia komnata z kilkoma łóżkami i szafkami. Na ścianie wisi zardzewiała strzelba, a w miejscu w którym niegdyś stały schody jest teraz kilka zniszczonych i zbutwiałych desek. Wydaje się, że na górze nic nie ma.

Witajcie w moich komnatach. Choć tutaj nieumarli nie muszą spać, to jednak sen przyspiesza nasze procesy regeneracyjne, zapamiętajcie tą informację. Jeśli chcecie mogę użyć trochę z moich zapasów i zrobić ucztę. Możecie pytać o co tylko chcecie, a ja postaram się wam odpowiedzieć na wszystko. Dobrze by było gdybyście pomogli mi w zdemaskowaniu spiskowca w Vianagord (to jest we wspomnianej już przeze mnie kopalnie złota i miasteczku wampirów), ale jeśli odmówicie nie będę miał tego wam za złe i wypuszczę was tam skąd was zabrałem. Z pewnością Jaszczury sobie pójdą stamtąd, nic tam nie ma ciekawego przez kilka kilometrów.

[tu czekam aż wszyscy odpowiedzą]

Limity: [za ile tur możecie korzystać z limitowanych mocy, na jakiś czas Mgła4 będzie też limitowana]
1. Tomek:
- Mgła5: (tur: 1)

Informacje techniczne:
1. Tevery w czasie kilku godzin spędzonych u Wampira będzie mógł przestudiować swój Schemat i będzie mógł tworzyć amunicję typu a.

Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Hełm spawacza

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 8 dni)

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,2,0
Żywotność: 20
Ekwipunek:
- Pistolet (potrzebna amunicja a)
- Schemat tworzenia amunicji a


--------------------------------------------------------------------------------
Autor: scorez [ piątek, 15 czerwca 2007, 19:19 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Oki. To ja podchodzę do zwłok i zaczynam odprawiać rytułał Infernalista, a potem szkieletornik.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Tevery Best [ piątek, 15 czerwca 2007, 20:01 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Grigorij zasiadł sobie wygodnie i zaczął czytać swój schemat. Bez wątpienia znajomość tego tekstu bardzo się przyda. Malutkie literki cyrylicą i kilka kreseczek, a pozwalają na tak wiele...

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ piątek, 15 czerwca 2007, 20:13 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
- Ja mam kilka pytań. - Stwierdził żółty Władca rozsiadając się gdzieś gdzie mógł to mógł to uczynić.
- Co to za świat? Kim jesteś? Co miałeś na myśli mówiąc, że nie ma tu już niedoświadczonych władców? Co możesz nam dać na czas wykonywania misji? To chyba tyle póki co.
 
AC. jest offline  
Stary 22-06-2007, 09:37   #3
AC.
 
AC.'s Avatar
 
Reputacja: 1 AC. nie jest za bardzo znanyAC. nie jest za bardzo znany
Autor: AC [ piątek, 15 czerwca 2007, 20:15 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------

Cytat:
Oki. To ja podchodzę do zwłok i zaczynam odprawiać rytułał Infernalista, a potem szkieletornik.

Informacje techniczne:
1. Kości są zbyt pogruchotane, żeby moc szkieletornik zadziałała.
2. Jeżeli reszta pozwoli Scorezowi na odprawienie Infernalisty1 to stracicie swój posiłek, bo Wampir zaoferował wam tylko jedne zwłoki...

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: scorez [ piątek, 15 czerwca 2007, 21:19 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Wszyscy mają i tak racje żywnościowe, a jak nie to jak poproszą to mogę się z nimi podzielić moimi.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Pavciooo [ piątek, 15 czerwca 2007, 22:04 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Zielony WŻT miał niby swoje racje żywnościowe, ale zawsze był oszczędny więc było mu trochę szkoda je marnować, ale stwierdził że dostosuje się do grupy.
I jeszcze jedno pytanie - wtrącił - Widzieliśmy pewną scenkę, naszego "znajomego" zabił jakiś dziad biegnący z tunelu którym przybiegły jaszczury, a potem sam uciekł północnym korytarzem który potem się zawalił... Wiesz może coś o tym?

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ sobota, 16 czerwca 2007, 12:05 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Wszyscy:
Scorez zrobił sobie Golema z Mięsa, gdy reszta siedziała sobie w domku i rozmawiali z Wampirem. Najbardziej rozbawiło go pytanie "co to za świat": A ile światów znacie, że tak się pytacie? Słyszałem, że tam skąd pochodzicie udało wam się dostać na inną planetę. No ale tutaj jest całkiem inaczej. Tu nie ma czegoś takiego jak "powierzchnia" czy "niebo", możecie polecieć Rowem w dół lub w górę z szybkością dźwięku i dotrzecie po drodze do setek różnych wiosek i miast, ale nikt jeszcze nie widział dna ani sufitu, choć w niektórych miejscach mosty lub przejścia są tak ogromne, że wydaje się, że to już koniec - ale zawsze można dojść dalej do krawędzi. Widzieliście tą dziurę w suficie mojej jamy i zmasakrowane zwłoki w dziurze, gdy tu przybyłem ludzie z miasta na górze zrzucali tutaj ofiary na cześć jakiejś dawnej istoty. Nawet po setce lat ciągle było tyle mięsa, że zapłaciłem za wydrążenie tunelu, którym tu przyszliśmy i zbudowanie tego domu. Byłem tam na górze kilka razy - lecąc najszybciej jak potrafię zajmuje mi to dzień bez odpoczynku (dopiero przed wyjściem pożywiałem się, tam wszędzie w korytarzu jakieś zwłoki zaczepione wiszą). Z moich obliczeń wychodzi, że tamto miasto jest trochę mniej niż 2000km stąd. Tam tacy jak my to legendy za to ludzi ciąglę nękają Istoty Magmy i coś co nazywają Volnuar, ale nigdy tego nie spotkałem i nie bardoz wiem co to jest. Korytarze tu naprawdę są niekończące się. A ja? Ja jestem Darroi, dawniej inaczej się nazywałem, ale pewna wampirzyca zamieniła mnie kilka set lat temu... to długa historia, w każdym razie wreszcie zatrudniłem się w Kampanii Handlowej razem z grupą innych Wampirów poszukujących domu i luksusu. 122 lata temu założyliśmy osadę Vianagord i szybko wzbogaciliśmy się przyjmując coraz to więcej niewolników do pobliskich pokładów złota. Niestety okazało się, że w pobliżu Jaszczury połączyły swoje klany i stworzyły nowe państwo i 104 lata temu przeprowadzili pierwszy atak. Wygraliśmy sporym kosztem, wielu moich przyjaciół poległo wtedy. Zasypaliśmy przejście, ale oni kopią i są coraz bliżej, poza tym próbują znaleźć korytarze od drugiej strony (pewnie to zwiadowców tam spotkaliście), na szczęście można tak tu się szwendać setki lat i bez wyznaczonych dróg nigdzie nie dojść. Pewnie się spytacie czemu odszedłem - no znalazlem to spokojne miejsce to po pierwsze, po drugie okazało się, że jeden z nowych był dobry. Bo widzicie: tutaj wy też możecie być dobry, też możecie zachorować na tą dziwną chorobę odznaczającą się miłosierdziem. I zdaję się, że ten ktoś ma jakieś związki z Jaszczurami. Nie wiem jakie, ale ma. Większość starej gwardii już tam nie ma, z tych, którzy mnie znają pozostało może trzech czy czterech, ale ja znam ich wszystkich. Przyglądałem się im. Handel złotem zresztą trochę upadł ostatnio w tym rejonie, nie wiem czemu.
Czemu tu nie ma niedoświadczonych władców? No kręcą się patrole Jaszczurów, gdzieniegdzie można spotkać Żywiołaki Ziemii i Obsydianowe Węże - w sumie jest tu dość niebezpiecznie. Wampirów jest tu kilka, nawet tych słabszych, ale nie Władców. Ech niewiele mam, żeby wam dać... ale myślę... ach, już wiem. Mam 7 kluczy Marponu Vianagord. Mogę wam oddać 5 z nich. Szóstka przekręcona w jednym czasie wzmocnią przekaźnik Marpontu, który będzie mógł wysłać was do Kompanii Handlowej. Dam wam 5 listów ode mnie do KH, ciąglę przecież jestem na liście płac, a nie pobierałem ani kunta od 94 lat - ta moja kasa powinna wystarczyć im, żeby zapłacić za waszą podróż do waszego domu czy gdzie tam będziecie chcieli.
Co do pytania o innych Władców - słyszałem o jakichś, ale oprócz jednego dużego z brodą i wielkim mieczem to nie widzialem. To wasz znajomy bądź ten drugi?

[To żaden z nich]
Jaszczury raczej nienawidzą Żywych Trupów, dlatego między innymi dziwi mnie pakt jednego z Wampirów z nimi, pewnie chodzi o coś cennego... Ach i co do kluczy - jakby coś się stało, że ja bym nie mógł użyć swojego, żebyście mogli stąd odejść to każdy z Wampirów w Vianagord ma po jednym takim, ale oni raczej nie oddadzą swoich...

Patrząc na Grigorija

O widzę, że uczysz się robić amunicję. I do tego to amunicja a! Mam tu kilka naboi a i b, możesz je wziąść, i tak nie korzystam z broni palnej. W Vianagord pewnie któryś z Wampirów ci sprzeda trochę sprzętu do robienia tej amunicji. Po drodze do Vianagord ukryłem skrzynię z Entarionowymi Bełtami i dużo mieczy... pójdziecie z tym do Vianagord pohandlować, powiecie, że przychodzicie ze Sord. Sord już nieistnieje, ale Vianagord o tym nie wie. Jak się spytają czemu tak długo nikt z Sord nie przychodził powiecie, że mieliście tam Wojnę Domową i trochę problemów...

To jak? Idziecie na to?



Notatki:
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a

Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Hełm spawacza
Ilość sług:
+ Golem z Mięsa - żw3, s5 [gdy zginie ten który go przywołał dostaje Obrażenie:2]

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 8 dni)

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,2,0
Żywotność: 20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b


--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Buaszeyos [ sobota, 16 czerwca 2007, 13:24 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Brzmi dosyć rozsądnie, trzyma się kupy.I jeszcze mamy możliwość zarobienia kasy.Ja jestem skłonny przystać na twą propozycję.-mówię po czym czekam na reakcję drużyny.-A tak przy okazji,ile będziemy mogli zarobić za miecze?

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Pavciooo [ sobota, 16 czerwca 2007, 13:48 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Ok, zróbmy więc tak... - powiedział WŻT, rozmyślając przy tym co tak w ogóle powinni zrobić w tym świecie, niby miała to być akcja inwazyjna, ale coś nie wyszło...


--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ sobota, 16 czerwca 2007, 15:13 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
- Jak dla mnie do zrobienia. - Odpowiedział czekając na pozostałą dwójkę.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Tevery Best [ sobota, 16 czerwca 2007, 15:41 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Da, tak możemy zrobić. Pokaż nam tylko właściwą drogę. A amunicję wezmę, spasiwa, spasiwa. Braciaszki, ruszacie?

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: scorez [ sobota, 16 czerwca 2007, 15:51 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
-Ołkej, ja się zgadzam.- Powiedział siedząc na ramieniu swojego golema.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ sobota, 16 czerwca 2007, 22:18 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Między dobre, a złem. Między porządkiem, a chaosem. Między techniką, a magią:
Pamiętajcie, że to wy wybieracie drogę... choć ciąglę pozostajecie drużyną to w pewnym momencie będziecie mogli dokonać wyboru... nie będzie on wyraźnie oznaczony, ale wypali na was piętno, które będzie trwać...

[Scorez - ten golem ma 2m i dość śmiesznie wyglądasz siedząc na jego dużym, ale nisko położonym ramieniu...]

Wszyscy:
Ile zarobicie? Hmm... znając Vianagord sporo złota... Szliście nieprzerwanie kolejne 10 godzin. Przy skrzyni z mieczami musieliście wreszcie coś zjeść... niestety Grigorija ominął ten posiłek. Skrzynia zawiera 20 mieczy i 10 purpurowych bełtów do kuszy. Scorez zszedł ze swojego Golema, który z łatwością podniósł skrzynię, ale już nie z taką łatwością zaczął ją dźwigać za wami. Po kolejnych 4 godzinach dotarliście do kolejnej wiaty podobnej do tej, którą zamknął za wami Darroi w poprzednim korytarzu. Otworzył wam i wyszliście na szeroki (około 10m) korytarz, gdzieniegdzie są ostre stalaktyty i stalagmity, spora ilość świecących kryształów dość dobrze oświetla to miejsce (przy okazji norma wysokości wynosi tu 4m, gdzieniegdzie Golem z Mięsa będzie musiał się schylić, bo wysokość spada do 2m czasem). Tutaj Darroi się z wami pożegnał, powiedział, że gdyby spiskowiec go zobaczył z wami to wszystko by się wydało. Powiedział, że gdy już odkryjecie kto jest spiskowcem niech któryś z was wróci do tej wiaty i uderzy w nią kilka razy, będzie miała iluzję skały, ale łatwo poznać po siarce, która leży tutaj na piasku (rzeczywiście leży). Po wszystkim Darroi zamknął wiatę, która zamieniła się szybko w litą skałę podobną do reszty otoczenia. Nie pozostało wam nic innego niż iść we wskazanym kierunku. Po 20 godzinach zrobiliście kolejny postój i zjedliście kolejny posiłek. Tym razem Grigorij odczuł słabość, żeby odzyskać szybko sprawność musi zjeść trzy racje żywnościowe... godzinę później dotarliście do siatki z bramą, za nią stoi 2 Wampirów wspieranych przez 16 Szkieletów. Pytają się kim jesteście, skąd jesteście i czego tu chcecie.

Niech każdy (albo większość chociaż) składnie przedstawi (osobno od pozostałych) odpowiedzi na te pytania... albo zaatakuje, wycofać raczej już się nie można...

Notatki:
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a

Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Hełm spawacza
Ilość sług:
+ Golem z Mięsa - żw3, s5 [gdy zginie ten który go przywołał dostaje Obrażenie:2]

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1/2,0
Żywotność: 18/20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b


--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Buaszeyos [ sobota, 16 czerwca 2007, 22:25 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Zwą mnie Bush-mówię kłaniając się lekko.-Mam wrażenie, że odpowiedzi na te pytania nie są tak ważne.Chcemy tylko przejść.Możemy się dogadać.-mówię po czym patrzę wyczekująco na ich reakcję.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ sobota, 16 czerwca 2007, 22:34 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Kim jesteście, kto was przysłał, skąd jesteście i czego tu chcecie? Te pytania są bardzo ważne, jesteście u bram oblężonego miasta, jeżeli nie jesteście wrogami odpowiedzcie na te pytania. Co posiadacie w skrzyni?

Ponawiają swoje pytania i rozszerzają je na wskutek odpowiedzi Busha.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: scorez [ sobota, 16 czerwca 2007, 22:44 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
-Jestem Nieumarłym władcą żywych trópów: Jestem Roman G. (naprawde), pochodzę z krainy zwanej Polska, a o to co tu robimy i kto nas przysłał musisz się spytać Gregorija.- Powiedział wskazując jednoznacznie na Tev'a

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ niedziela, 17 czerwca 2007, 00:03 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Jestem handlarzem z Sord. W tej skrzyni co taszczy ją golem mam trochę towaru na sprzedaż. - Odpowiedział tak jak instruował wcześniej Darroi.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Tevery Best [ niedziela, 17 czerwca 2007, 00:13 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Da, da, ja toże handlarz. I inni braciaszki toże handlarze. Z Sord, da, da. Trochę już idziemy, więc jesteśmy deczko strudzeni... Imię moje Grigorij. Nikt nas tu nie przysłał, z wyjątkiem pani złotej, Mamony... A chcemy tylko przehandlować rzeczy i posilić się trochę, nim ruszymy dalej.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Pavciooo [ niedziela, 17 czerwca 2007, 00:52 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Jesteśmy handlarzami z Sord, mamy bardzo dobre miecze na sprzedaż, może chcecie odrazu jakieś kupić?

Po chwili dodaje:
Nie zwracaj uwagi na niego, coś mu o głowę gruchnęło, dlatego tak dziwnie gada, ale jest niegroźny... - mówi pokazując na Scoreza.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ niedziela, 17 czerwca 2007, 10:40 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Wszyscy:
Wampir sprawdził skrzynię słuchając waszych odpowiedzi. Otworzył bramę. Z Sord? Ciekawe... nie wyglądacie groźnie, możecie iść dalej... Wampir odwrócił się do Szkieletów i powiedział Dwa podążać pilnować cel Lentar i z powrotem do was: Możecie iść dalej, za wami będą szły dwa Szkielety, nie radzę się zatrzymywać na dłużej... Vianagord jest kilometr stąd, nie ma tu skrzyżowań ani niczego, tam jest następny przystanek i chroni go nasz znajomy Lentar. Tam też szkielety odczepią się od was... Roman G. niech się uspokoi.

Bez zatrzymywania się doszliście po kilkunastu minutach do celu. Wyjaśniliście Lentarowi kim jesteście, szkielety zostały odesłane do dwóch Wampirów w poprzednim przystanku. Sprawdził bardzo dokładnie skrzynię i wpuścił was. Jesteście w Vianagord - w wielkiej jamie, po lewej stronie macie dwa budynki dwupiętrowe i za nimi widzicie coś co wygląda na portal (kwadratowe, kamienne pole z czterema srebrnozłotymi wieżyczkami w każdym rogu zakończone różowymi kulami), po lewej stronie widzicie identyczne dwa budynki. Przed wami jest jakiś wielki magazyn wbudowany w skałę zdającą się podpierać strop. Po przyjrzeniu się napewno zobaczycie rzesze dziwnych zombich, które wychodzą z korytarza po lewej niosąc złoto do magazynu. Z drugiej strony jest podobna sytuacja, ale zombich jest znacznie mniej i noszą duże, różnokolorowe grzyby.

Lentar powiedział wam, że na szefa musicie trochę poczekać, więc narazie możecie iść gdzie chcecie. Wampir poradził wam, że interesy lepiej załatwiać z szefem, on was znajdzie, nie musicie go szukać. W tym miejscu możecie się również rozdzielić i poszwendać się trochę. Skrzynia z mieczami może być noszona albo przez Golema z Mięsa albo przez dwóch dowolnych władców.

Vianagord
Zbliżenie parteru domów


Notatki:
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a

Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Hełm spawacza
Ilość sług:
+ Golem z Mięsa - żw3, s5 [gdy zginie ten który go przywołał dostaje Obrażenie:2]

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1/2,0
Żywotność: 17/20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b
 
AC. jest offline  
Stary 22-06-2007, 10:09   #4
AC.
 
AC.'s Avatar
 
Reputacja: 1 AC. nie jest za bardzo znanyAC. nie jest za bardzo znany
Autor: Tevery Best [ niedziela, 17 czerwca 2007, 11:12 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Braciaszki, sugeruję, żebyśmy upłynnili ten towar. Moglibyśmy za niego kupić coś do jedzenia, głodny trochę jestem. A wy co sowietujecie?

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Buaszeyos [ niedziela, 17 czerwca 2007, 11:18 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Ja najchętniej bym sobie poszedł pooglądać z bliska te grzyby.Może jakiegoś zombie się capnie?-mówię patrząc na towarzyszy.-Idzie ktoś ze mną?

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Pavciooo [ niedziela, 17 czerwca 2007, 12:19 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Skoro najlepiej robić interesy z szefem, to poczekajmy aż nas znajdzie i wtedy sprzedamy te mieczyki... A co do tych grzybów to można się przejść jak nic ciekawszego nie ma do roboty, chyba, że ktoś ma inną propozycję?

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ niedziela, 17 czerwca 2007, 13:41 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Bush, Pavciooo:
Poszliście wgłąb bliższego korytarza po prawej. Po kilkudziesięciu metrach dotarliście do pieczary dość sporych rozmiarów gdzie rośnie bardzo dużo grzybów na czerwonej glebie. Kilku niewolników majstruje coś przy tym. O ściane opiera się jakaś wampirzyca spojrzała się na was i zapytała: A wy to kto?. Obok niej merda ogonem Ogar Piekieł o dwóch głowach i świecących oczach...

Tomek, Grigorij, Scorez:
Czekacie pomiędzy bramą, a ścianą magazynu. Przyglądacie się sytuacji, ale nic się praktycznie nie zmieniło. Zobaczyliście tylko jakąś wampirzycę, która rozmawia z Lentarem. W pewnej chwili jeden z niewolników upuścił worek i wysypało się na ziemię mnóstwo złota. Lentar i jego rozmówczyni odwrócili się w tamtą stronę podobnie jak wy. Inni niewolnicy omijali łamagę, gdy wtem dosłownie znikąd pojawiła się kolejna wampirzyca o długich blond włosach, która dotykiem zabiła niewolnika po czym zniknęła równie nagle. Chwilę później pojawili się niewolnicy, którzy zabrali zwłoki i złoto...
(na mapie to się działo na zachód od magazynu złota, wy stoicie na południe, Pavciooo i Bush są na wschodzie w południowej jaskini).

Vianagord
Zbliżenie parteru domów


Notatki (do wpisania w karty postaci, gdy się więcej rzeczy zbierze):
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a

Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Hełm spawacza
Ilość sług:
+ Golem z Mięsa - żw3, s5 [gdy zginie ten który go przywołał dostaje Obrażenie:2]

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1/2,0
Żywotność: 16/20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b


--------------------------------------------------------------------------------
Autor: scorez [ niedziela, 17 czerwca 2007, 14:16 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
-Dobra, ja letju do Gregirija tawariszcza.- Powiedziałem głośno po czym poszłem ich śladami.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Tevery Best [ niedziela, 17 czerwca 2007, 14:24 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Haw? Kakoj cziort? Widzieli wy, co ona zrobiła? A to ciekawe... Zresztą, czniać to, szukajmy jakiegoś żarcia. Może te grzyby są jadalne? - rzekł Grigorij, po czym udał się sprawdzić swoją teorię na pole grzybów, tam, gdzie wcześniej poszli Bush i Pavciooo.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Buaszeyos [ niedziela, 17 czerwca 2007, 14:40 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Jesteśmy handlarzami z Sord.Chcieliśmy przyjrzeć się bliżej tym grzybom.Mogłabyś powiedzieć po co je wydobywacie? - mówię rozglądając się za jakimś kijem.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ niedziela, 17 czerwca 2007, 15:29 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
- Zabiła go, to proste chyba? Spaprał robotę to zginął. Co w tym dziwnego? Mnie bardziej tamto interesuje. - Wskazał w kierunku Marpona (Marponu?) i ruszył w jego stronę zastanawiając się nad zasadami panującymi w mieście.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ niedziela, 17 czerwca 2007, 15:45 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Bush, Pavciooo:
To czerwona odmiana grzybów podziemnych. Taa, wiem, w Sord macie takie zielone, ale różnią się praktycznie tylko kolorem, wiecie do czego służą.

Przychodzi Grigorij, a za nim Scorez z Mięsnym Golemem...

Bush, Pavciooo, Grigorij, Scorez:
Wyprzedzając pytania: tak możecie się poczęstować, weźcie sobie po jednym grzybie jeśli chcecie... Swoją drogą co słychać w Sord? Dawno nikt tam od was nie przychodził, mieliście tam jakąś wojnę czy coś? Teraz niestety u nas jest wojna, cholerne Jaszczury są już blisko przełamania skał. Całe szczęście, że nas nie okrążyły.

Tomek:
Poszedłeś do Marponu. Jego kamienna podłoga błyszczy dziwnym blaskiem, jakby była magiczna lub zbudowana z kryształów, które oświetlają jaskinie. Słupy są wykonane z różnych metali, napewno jest tu srebro i złoto, ale jest również stal. Idąc w kierunku Marponu w pewnym momencie wysunęła się konsola pomiędzy dwoma najbliższymi filarami, pewnie reagują na ruch. Po bliższym zapoznaniu się z mechanizmem okazało się, że żeby uruchomić cokolwiek potrzeba 2 kluczy, posiadasz tylko jeden więc przyciski zupełnie niereagują. Z łatwością rozumiesz podpisy w języku nieumarłych, które ktoś przykleił pod nieoznaczonymi klawiszami. Są tutaj takie klawisze:
- Kupno
- Sprzedaż
- Najemnicy
- Centrala
- Komunikator
Dodatkowo są dwa pokrętła:
- Cena
- Siła
Wszystko to znajduje się pod stosunkowo małym ekranikiem, teraz wyłączonym. Pod klawiszami znajduje się dziesięć otworów na klucze.

Vianagord
Zbliżenie parteru domów


Notatki (do wpisania w karty postaci, gdy się więcej rzeczy zbierze):
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a

Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Hełm spawacza
- Klucz Marponu
Ilość sług:
+ Golem z Mięsa - żw3, s5 [gdy zginie ten który go przywołał dostaje Obrażenie:2]

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)
- Klucz Marponu

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu

Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1/2,0
Żywotność: 15/20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b
- Klucz Marponu


--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ niedziela, 17 czerwca 2007, 15:49 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Zostawił na chwilę Marpon szukając kogoś kto według niego może mieć klucz, starając się otrzymać jak największą ich ilość za łopatę, o ile w ogóle ktoś się za jeden wymieni.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ niedziela, 17 czerwca 2007, 15:53 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Tomek:
Nie widząc nikogo prócz niewolników szwendających się to w jedną to w drugą stronę wróciłeś się do Lentara i jego znajomej i zaproponowałeś wymianę. Obśmiali cię, powiedzieli, że nikt nie odda Klucza Marponu - da się je kupić, ale tylko w Placówce Administracyjnej Kompanii Handlowej.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ niedziela, 17 czerwca 2007, 16:06 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
- No dobra, rozumiem. Widać macie tu inne zwyczaje niż panują u nas. - Powiedział bardzo pewnym siebie tonem. Odszedł w stronę grzybnych pól, nie mając jednak zamiaru łączyć się z resztą drużyny. Od tak poszedł się przejść, porozglądać.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: scorez [ niedziela, 17 czerwca 2007, 16:55 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Uśmiecham się i biorę trzy grzyby.
-Tak, ale u nas już spokój. Gdzie są niby te jaszczury?

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Pavciooo [ niedziela, 17 czerwca 2007, 17:08 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
A tak bardzo chętnie się poczęstuję... A co do waszej wojny: Dużo tych jaszczurów? i czy ktoś przyśle wam jakieś wsparcie czy sami musicie się bronić?

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Buaszeyos [ niedziela, 17 czerwca 2007, 17:09 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Podchodzę do Scoreza i mówię mu-Odłóż te grzyby, weź sobie najwyżej jeden.Chyba mówi dość wyraźnie,nie?-Odwracam się do rozmówczyni-Przepraszam za niego, maniery nie są mu znane.Wiecie, jakimi silami dysponują jaszczury?

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: scorez [ niedziela, 17 czerwca 2007, 17:12 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Oddaję moje grzyby golemowi i mówię by ich pilnował i nie jadł i nie miażdżył. Znaczy się olewam Busha

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Tevery Best [ niedziela, 17 czerwca 2007, 21:21 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
A, spasiba, spasiba. Oczywiście wszamam sobie grzybka. Lepszy rydz, niż rydzyk... et, coś mi się poplątało. Zresztą, kij. Daj grzyba!
Grigorij zawsze lubił grzyby. Nie żeby to specjalnie pamiętał, ale lubił. Tak po prostu. A najbardziej lubił zupę grzybową. Ale z braku zupy, mogą być i same grzyby. Wtrąbił swój przydziałowy grzyb. Pyszne...
 
AC. jest offline  
Stary 22-06-2007, 10:26   #5
AC.
 
AC.'s Avatar
 
Reputacja: 1 AC. nie jest za bardzo znanyAC. nie jest za bardzo znany
Autor: AC [ niedziela, 17 czerwca 2007, 21:22 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Bush, Pavciooo, Grigorij, Scorez:
Wampirzyca powiedziała tylko Nie róbcie nic i w jednym momencie Ogar Piekieł rzucił się na Scoreza, który odruchowo próbował zasłonić się rękami. Jego dłonie zostały w jednym momencie rozszarpane. Ogar odskoczył szybko, gdy rozgrywała się ta scena wampirzyca dodała Taka spotyka kara każdego kto łamie Zasadę Gościnności.

Nikt więcej nie został zaatakowany (Pavciooo i Tevery wzięli swoje grzyby z czego Tevery zjadł odrazu jeden, poczuł się znacznie lepiej choć ciąglę jest bardzo głodny), choć Mięsny Golem może wszystko rzucić i zaatakować wampirzycę i jej psa poprzez rozkaz samą myślą Scoreza.

Tomek:
Idąc w tamtą stronę natknąłeś się na Wampira z Kosą Ponurego Żniwiarza. Błyskawicznie przybiegł do ciebie (nawet na standardy Żywych Trupów to było nadnaturalne, musi być naprawdę mocny) i spytał się: Och, jesteście tu nowi. Czy macie może porcelanową zastawę stołową na sprzedaż? Jego twarz jest śnieżno biała, na głowie ma czarny kapelusz z rondem, z tego co widzisz ma krótko obcięte włosy. Jego oczy są zwykłe, wampirze: czerwone. Jego ubranie to czarny garnitur z błękitnym krawatem, na dłoniach nosi białe rękawiczki, a na szyi ma złoty łańcuch z jakimś czerwonym wisiorkiem. Tak samo jak wyczuwasz kto jest nieumarły tak i tutaj coś czujesz względem tego amuletu, pewnie jest magiczny...

Vianagord
Zbliżenie parteru domów


Notatki (do wpisania w karty postaci, gdy się więcej rzeczy zbierze):
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a

Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 4/6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Trzy czerwone grzyby (Rż +1,5)
- Hełm spawacza
- Klucz Marponu
Ilość sług:
+ Golem z Mięsa - żw3, s5 [gdy zginie ten który go przywołał dostaje Obrażenie:2]

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)
- Klucz Marponu

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Czerwony grzyb (Rż +0,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu

Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1/2,0
Żywotność: 20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b
- Klucz Marponu


--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Buaszeyos [ niedziela, 17 czerwca 2007, 21:39 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Odsuwam się od scoreza na bezpieczną odległość i patrzę na rozwój wypadków.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Tevery Best [ niedziela, 17 czerwca 2007, 21:46 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Scorez, braciaszku! Uspokój się i oddaj grzybki! Wszyscy dostali po tyle samo i nieuczciwe jest przywłaszczanie sobie więcej, panimajesz? Więc oddaj grzecznie grzybki.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Pavciooo [ niedziela, 17 czerwca 2007, 22:55 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Również w milczeniu przyglądam się rozwojowi sytuacji.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: scorez [ niedziela, 17 czerwca 2007, 22:57 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
*Dobra, oddaj jej dwa grzyby.* Przekazał myśl golemowi. -Czemu mnie zaatakowałaś? Nic ci nie zrobiłem.- Powiedział głośno. -Widziałem jak zabiłaś jednego zombie który się potknął wysypując monety, czemu to zrobiłaś?-

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 09:33 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
- Niestety nie, mam tylko kilka mieczy i fioletowych bełtów. Może chciałbyś je kupić? Chociaż sądząc po twojej imponującej kosie nie są ci za bardzo potrzebne. - Odpowiedział przyglądając się uważniej wampirowi.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 09:49 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Bush, Pavciooo, Grigorij, Scorez:
Golem Scoreza odłożył na ziemię dwa grzyby, które chwilę później podniósł jeden z niewolników i pędem pobiegł do magazynu. Mamy tutaj kodeks zasad, nie wiem o jakim niewolniku mówisz, pewnie mnie pomyliłeś z inną współobywatelką. Ogar Piekieł znów usiadł przy swojej pani.
<rzeczywiście to nie ta>


Tomek:
Ech, już od dawna szukam porcelanowej zastawy stołowej. Marpon takiej nie ma, a pamiętam że to ładna rzecz. Oooo, idzie szef, o tych mieczach powinieneś z nim pogadać. Ukłonił się zbliżającemu się wampirowi i pobiegł w stronę muru na północy mapy. Ten, który się pojawił ma na sobie biały, trochę pobrudzony różnymi kolorami kitl, na biodrach ma wielki pas z różnymi kolorowymi probówkami. Ma tak samo białą skórę i czerwone oczy jak poprzedni rozmówca, ale ten jest łysy i ma czarną brodę. Witam, jestem Antarius i wolą współobywateli jestem tu szefem na pewien czas. Podobno przynieśliście jakieś ciekawe towary z Sord. Gdzie one są? I co byście chcieli za nie?

Vianagord
Zbliżenie parteru domów


Notatki (do wpisania w karty postaci, gdy się więcej rzeczy zbierze):
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a
2. Scorez
- Brak dłoni (nie możesz nic trzymać dopóki nie znajdziesz sobie nowych i nie zostaną ci one podłączone)

Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 4/6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Trzy czerwone grzyby (Rż +1,5)
- Hełm spawacza
- Klucz Marponu
Ilość sług:
+ Golem z Mięsa - żw3, s5 [gdy zginie ten który go przywołał dostaje Obrażenie:2]

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)
- Klucz Marponu

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Czerwony grzyb (Rż +0,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu

Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1/2,0
Żywotność: 19/20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b
- Klucz Marponu


--------------------------------------------------------------------------------
Autor: scorez [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 09:53 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
-Okej, ale wy wampiry możecie zabijać każdego Żywego trupa jak chcecie?- Spytałem się wampirzycy.


[Ej, czy mogę przeszczepić sobie łapy mojego golema? ]

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 10:01 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
- Mamy ze sobą kilka mieczy i fioletowych bełtów. Są w tej skrzyni noszonej przez golema. - Wskazał na miejsce gdzie stała reszta grupy.
- Najlepszą dla nas zapłatą byłby klucz do Marponu ale tego zapewne nikt nam tu nie odda. Inną ciekawą zapłatą byłby amulet tego który właśnie odszedł ale przypuszczam, że i na to się nie zgodzicie. Poza tym nie wiem co jeszcze jesteście w stanie zaoferować.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 10:10 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Tomek:
No nie, tych rzeczy rzeczywiście nie oddamy za kilka mieczy i bełtów... mamy dużo dóbr luksusowych, dużo złota, kilka schematów technicznych i znajdzie się pewnie na sprzedaż jakiś zwój magiczny. Niestety całą broń musimy przeznaczyć na zbliżającą się wielkimi krokami obronę murów miejskich.

<stoisz przy wejściu do korytarza na końcu którego są grzyby i drużyna>

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 10:12 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
- A te probówki które wiszą u twego pasa? - Zapytał patrząc na nie.
- Czy oddałbyś je w zamian za nasz towar?

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 10:24 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Tomek:
Moje probówki? To zależy co was interesuje w związku z nimi. Taka wymiana wchodzi w grę, jedna próbówka to 5 mieczy, nie wiem jakie tam macie bełty więc to się jeszcze ustali. Moje alchemikalia dodają siłę, szybkość, celność lub wytrzymałość na pewien czas, niektóre mają również ciekawe właściwości... te co mam przy sobie na ewentualną sprzedaż..

2*Eliksir Siły (+4 siły na 2 tury)
2*Eliksir Żywotności (+10 żw na 2 tury)
2*Eliksir Wytrzymałości (+4 wt na turę)
2*Eliksir Szybkości (+4 sz na 2 tury)
2*Eliksir Niewidzialności (pełna Niewidzialność na 2 tury)
2*Eliksir Lewitacji (możliwość latania z szybkością normalna (efekt działa przez 3 tury))
1*Eliksir Dechu Ognia (dwa razy droższy; pozwala zionąć ogniem jak przy Paszcza: Ogień w jednej turze 3 razy)

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 10:26 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Ciekawe, jednak nie mogę sam decydować. Czy poszedłbyś ze mną do reszty mojej grupy?

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 10:30 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
[dodatek do poprzedniego update]

Tomek z Antariusem doszli do reszty grupy i Antarius powtórzył swoją ofertę i powiedział o eliksirach. Wampirzyca odpowiedziała Scorezowi chwilę wcześniej, że tak jeśli łamie on zasady.


Scorez nie może sobie wziąść dłoni golema z mięsa bo to niezupełnie są dłonie tylko kawałki mięsa magicznie uformowane w dłonie - nie działają poza golemem

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Buaszeyos [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 11:37 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Ciekawie, a mówiłeś coś o zwojach magicznych, mógłbyś wymienić o jakie Ci chodzi?-Następnie patrzę na scoreza-Każ mu pokazać nasz towar-pokazuję na golema

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 13:23 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Wszyscy:
W skrzyni było 20 mieczy i około 20 Entarionowych Bełtów. Antarius powiedział, że to cenne bełty, więc wam może zaproponować, że 1 E. Bełt kosztuje tyle co 2 miecze. Co do innych rzeczy niż eliksiry byście musieli udać się z nim do magazynu. W drodze opowiada wam o różnych rzeczach, tutaj możecie zadawać pytania. Z rzeczy o których mówi warte uwagi wydały się:

Zwój Kuli Ognistej, Zwój Cienistego Chodu, Płaszcz Ochrony, Okulary Noktowizyjne, Buty Odwróconego Chodu, Sprzęt do Tworzenia Amunicji a, Sprzęt do Tworzenia Amunicji b, Sprzęt do Tworzenia Amunicji c, Schemat Naprawy Rewolweru, Schemat Tworzenia Okularów Noktowizyjnych, Schemat Tworzenia Prochu Strzelniczego, oprócz tego dużo biżuterii, zastaw stołowych, cennych obrazów, cennych mebli, różnych materiałów (w tym stal, ołów, proch strzelniczy, rtęć, cyjanek, złoto, srebro)... wszystko to w różnych ilościach (np wymienione Zwoje i Płaszcz Ochrony są tylko takie 1 na sprzedaż, a Schematów jest stosunkowo dużo).

[Czekam aż odpisze 4/5 osób (najlepiej jakby było 5). Mamy dość szybkie tempo, prawda? Pewnie zwolni później...]


Vianagord
Zbliżenie parteru domów


Notatki (do wpisania w karty postaci, gdy się więcej rzeczy zbierze):
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a
2. Scorez
- Brak dłoni (nie możesz nic trzymać dopóki nie znajdziesz sobie nowych i nie zostaną ci one podłączone)

Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 4/6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Trzy czerwone grzyby (Rż +1,5)
- Hełm spawacza
- Klucz Marponu
Ilość sług:
+ Golem z Mięsa - żw3, s5 [gdy zginie ten który go przywołał dostaje Obrażenie:2]

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)
- Klucz Marponu

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Czerwony grzyb (Rż +0,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu

Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1/2,0
Żywotność: 18/20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b
- Klucz Marponu


--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 13:26 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Chciałbym kupić w magazynie jedną zastawę stołową z porcelany jeśli macie. Poza tym chętnie zaopatrzyłbym się w płaszcz ochronny, reszta mnie nie interesuje. - Powiedział wampirowi w drodze do magazynu.
 
AC. jest offline  
Stary 22-06-2007, 10:42   #6
AC.
 
AC.'s Avatar
 
Reputacja: 1 AC. nie jest za bardzo znanyAC. nie jest za bardzo znany
Autor: Pavciooo [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 13:35 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Hmmm czyli przeliczając na miecze wychodzi nam 12 mieczy na osobę...
Gdy "szef" wymieniał towary, jeden przedmiot zaciekawił go
Buty odwróconego chodu? A cóż to? Jak to działa? No i ile kosztuje...


--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Buaszeyos [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 14:33 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Ja bym chętnie zaopatrzył się w jakiś pancerz.Porządny.do mieczy mogę dorzucić jeszcze tarczę.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: scorez [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 14:42 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
-Mam pytanie, czy można tu kupić mechaniczne człony, chodzi mi o jakieś ręce, i ile kosztują.- Spytałem się wyraźnie. -Chodzi mi o chwytaki w obu rękach, bo widzi pan że mam same kikuty, opcjonalnie jakąś broń do nich.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Tevery Best [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 15:27 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Hmm... a ja mam takie pytanie. Ile sobie liczycie za grzybki? Jakiś zapas, dajmy na to, na tydzień, ile by nas wyniósł? Mamy chwilowo drobny kryzys żywieniowy, więc...

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 17:16 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Scorez:
Mamy tylko przedłużone haki. ( Kosohaki przedstawione na modelu ), niestety żadnych mechanicznych protez u nas nie ma.

Tomek:
Płaszcz Ochrony to doskonała rzecz, gdy wiesz skąd przyjdzie zagrożenie. Zawsze gdy go zakładasz musisz pomyśleć przeciwko czemu chcesz się chronić, gdy nadejdą Jaszczury każdy z nas wyznaczy sobie ich jako przeciwników dzięki czemu będziemy bardziej wytrzymalsi na ich ataki. Oczywiście można też wyznaczyć sobie ochronę przeciwko ogniu, ziemii, powietrzu, ziemii, truciźnie, kwasowi, czy innych substancjach bądź grupie istot. Za cztery miecze i cztery bełty możemy dorzucić ci porcelanową zastawę stołową, mamy trochę tego w magazynie, każdy tutaj ma kilka...

Pavciooo:
Buty odwróconego chodu! Wspaniała rzecz! Dzięki nim posiadasz kontrolę nad kierunkiem grawitacji, działa tylko na ciebie, ale to czasem może uratować życie. Idzie zagrożenie? Ty zmieniasz kierunek grawitacji i spadasz w górę gdzie nikt cię nie dosięgnie. Niestety, przy wyższych sufitach upadek na sufit bywa bolesny... no i kierunek można zmieniać tylko gdy dotykasz do podłogi lub sufitu... Buty odwróconego chodu nie działają na pustych przestrzeniach, między innymi dzięki nim wiadomo, że wszędzie tu jest gdzies powierzchnia nad nami i pod nami... choć niektórzy już nie wracają... Ich koszt to 8 mieczy.

Bush:
Cztery miecze, cztery bełty i tarcza mówisz? Możemy ci sprzedać kolczugę... w sumie jeśli nie będziesz się targować możesz jeden miecz zatrzymać sobie... Kolczuga

Grigorij:
Jeden miecz pięć grzybków... Na tydzień byś potrzebował grzybów za trzy miecze...

Vianagord
Zbliżenie parteru domów

Notatki (do wpisania w karty postaci, gdy się więcej rzeczy zbierze):
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a
2. Scorez
- Brak dłoni (nie możesz nic trzymać dopóki nie znajdziesz sobie nowych i nie zostaną ci one podłączone)

Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 4/6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Trzy czerwone grzyby (Rż +1,5)
- Hełm spawacza
- Klucz Marponu
Ilość sług:
+ Golem z Mięsa - żw3, s5 [gdy zginie ten który go przywołał dostaje Obrażenie:2]

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)
- Klucz Marponu

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Czerwony grzyb (Rż +0,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu

Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1/2,0
Żywotność: 17/20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b
- Klucz Marponu


--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Pavciooo [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 17:50 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
To ja wezmę te buty, a za to co mi zostanie poproszę grzybków...

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 18:08 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
To ja wezmę płaszcz i zastawę. Moje miecze i bełty są twoje.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Tevery Best [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 18:59 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
No to ja biorę grzybków na tydzień, sprzęt do tworzenia amunicji typu a, prochu, łusek i ołowiu dosyć na 10 naboi typu a. Ile to razem będzie?

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Buaszeyos [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 20:11 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
To ja zmieniam zdanie, widzę że Płaszcz Ochrony będzie lepszy niż kolczuga...-mówię i po chwili namysłu dodaję-I jeżeli posiadacie drugie takie buty to za resztę moich mieczy bym o nie prosił

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: scorez [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 20:28 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
-No, kurde. Dobra, jeżeli mi je ładnie przyczepisz do tych kikutów i będę miał pewność że będę mógł je łatwo wymontować to mogę kupić, ile będzie mnie kosztowało bycie slayerem?

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 20:41 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Scorez:
No niezupełnie łatwo, będzie można to urwać... będzie to kosztować 4 mieczę i jeden bełt lub 3 bełty...

Reszta:
Bo dokonaniu handlu macie znów czas wolny... szef wam zaufał i możecie znów łazić gdzie wam się podoba... i robić co wam się podoba.. nie łamcie jednak prawa, którego nie znacie w całości, ale mimo wszystko orientujecie się w zasadach.

Vianagord
Zbliżenie parteru domów

Notatki (do wpisania w karty postaci, gdy się więcej rzeczy zbierze):
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a
2. Scorez
- Brak dłoni (nie możesz nic trzymać dopóki nie znajdziesz sobie nowych i nie zostaną ci one podłączone)

Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 4/6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Trzy czerwone grzyby (Rż +1,5)
- Hełm spawacza
- Klucz Marponu
Ilość sług:
+ Golem z Mięsa - żw3, s5 [gdy zginie ten który go przywołał dostaje Obrażenie:2]

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- 5*Czerwony grzyb (Rż +2,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
- Buty odwróconego chodu

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Płaszcz ochrony
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)
- Porcelanowa zastawa stołowa
- Klucz Marponu

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- 11*Czerwony grzyb (Rż +5,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
- Buty odwróconego chodu

Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1/2,0
Żywotność: 16/20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b
- Klucz Marponu
- 15*Czerwony grzyb (Rż +7,5)
- Zestaw do robienia amunicji a [dokładniejszy opis niebawem]
- Surowca na 10 amunicji a


--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Buaszeyos [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 20:53 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Idziemy zobaczyć co się dzieje przy złożach złota?Może dowiemy się coś o kluczu?Idziecie?Chyba że ktoś ma lepszą propozycję

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: scorez [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 20:54 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
-Dobra, biorę. Byłby jeszcze może jakiś pancerz za to co mam? Jeżeli nie to za resztę grzybków chciałbym mięska aby stworzyć kolejnego golema. Albo nawet dwa.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Pavciooo [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 23:16 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Dobra, niech tak będzie, itak nie ma tu chyba nic ciekawszego, te jaskinie tak ograniczają teren do zwiedzania... Ale wprost na jaszczury to raczej szli nie będziemy...

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Tevery Best [ wtorek, 19 czerwca 2007, 00:26 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Nie wiem, kak wy, ale ja sobie chyba zrobię krótką przerwę na obiad. Te grzybki świetnie się nadadzą... - to rzekłszy, Grigorij zjadł dość grzybów, żeby odzyskać siły i powstrzymać swą żywotność przed szlajaniem się w okolicach zera. Ach, jak on lubi grzyby...

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ wtorek, 19 czerwca 2007, 06:57 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
- To Wy sobie pozwiedzajcie miasto, a ja idę poszukać pewnego wampira, któremu wcisnę tą zastawę z porcelany. - To mówiąc poszedł tam gdzie ostatnio go spotkał.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ wtorek, 19 czerwca 2007, 09:16 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Tomek:
Poszedłeś tam gdzie jest wejście do południowej grzybiarni, jednak tam go już nie było. Może warto iść na północ... zdaję się, że w tamtą stronę odszedł. Ewentualnie możesz się spytać Wampirów przy południowej bramie.

Grigorij (i Scorez w tle):
Usiadłeś sobie na ziemii i zacząłeś szamać grzyby. Nie są zbyt dobre, nie mają smaku, ale działają jak mięso. Dość szybko odzyskałeś zdrowie i już nie jesteś głodny... Nic ciekawego się nie dzieje, wciąż niewolnicy łażą w tą i z powrotem. W pewnym momencie z magazynu wychodzi Scorez. Zamiast rąk ma dwa przedłużone haki, za nim kroczą dwa mięsne golemy, jeden z nich wciąż taszczy skrzynię. Zdaję się, że sprzedał resztę mieczy i bełtów i ma tylko pustą skrzynię.

Bush, Pavciooo:
Drogą, którą chodzą niewolnicy dotarliście do wąskiego przesmyku, a właściwie do półki skalnej z jednej strony doczepionej do wielkiej kamiennej kolumny naturalnie stworzonej, a z drugiej zwisającej nad jeziorem magmy i lawy, z której co jakiś czas wypadają kule ognia i chwilę płoną na ziemii. Przejście dalej może być niebezpieczne...

Vianagord
Zbliżenie parteru domów


Notatki (do wpisania w karty postaci, gdy się więcej rzeczy zbierze):
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a
2. Scorez
- Brak dłoni (nie możesz nic trzymać dopóki nie znajdziesz sobie nowych i nie zostaną ci one podłączone)
- Haki zamiast dłoni

Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 4/6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Czerwony grzyb (Rż +0,5)
- Hełm spawacza
- Klucz Marponu
Ilość sług:
+ 2*Golem z Mięsa - żw3, s5 [gdy zginie ten który go przywołał dostaje Obrażenie:2]

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- 5*Czerwony grzyb (Rż +2,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
- Buty odwróconego chodu

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Płaszcz ochrony
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)
- Porcelanowa zastawa stołowa
- Klucz Marponu

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- 11*Czerwony grzyb (Rż +5,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
- Buty odwróconego chodu

Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,2,0
Żywotność: 20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b
- Klucz Marponu
- 10*Czerwony grzyb (Rż +5)
- Zestaw do robienia amunicji a [dokładniejszy opis niebawem]
- Surowca na 10 amunicji a
 
AC. jest offline  
Stary 22-06-2007, 12:55   #7
 
Reputacja: 1 Pavciooo nie jest za bardzo znany
Ja niestety nie... - mówi do Busza - Inni też chyba nie za bardzo...
 
Pavciooo jest offline  
Stary 22-06-2007, 23:21   #8
AC.
 
AC.'s Avatar
 
Reputacja: 1 AC. nie jest za bardzo znanyAC. nie jest za bardzo znany
Zmiany w grze:
- trochę bardziej story-telling (choć ja to i tak nie jestem w tym ekspertem, więc narazie wystarczy, że przyjmiecie do wiadomości poniższe zmiany)
- akcja/działanie tym lepiej się uda im lepiej i dokładniej będzie przez was opisana
- pamiętajcie, że teraz WŻT to nie tylko mózg stratega, zabójczy instynkt i trochę mięsa, ale myślące i czujące istoty; mile widziane komentarze na temat otoczenia
- co pewien czas będę robił "flashback'i" z waszego nieżycia przed przejście przez portal, miło by było jakbyście je zapamiętali
- macie jakieś fajne zdjęcia zombie lub pomysły? dajcie znać na gg lub wyślijcie odrazu do Archiwum
- karty niedługo będą ponownie online


Grigorij i Clint:
Spojrzał na ciebie ze zdziwieniem Macie go? A gdzie go uwięziliście? Koniecznie musi być przesłuchany! Był bladszy niż zwykle, jego oczy były rozwarte tak jakby chciał zobaczyć więcej niż można było. Miał też inne ubranie, teraz był ubrany w dziwną szatę, podobną do tych, które nosili wasi towarzysze, jednak Darroi miał zarzucony na głowę zakrwawiony kaptur, gdy się dokładniej przyjrzeliście w czasie zadawania nienaturalnie szybko pytań zobaczyliście, że na jego czarnej szacie są plamy krwi...

Pavciooo, Tomek, Bush:
Bush powoli zbliżył się do włazu w lawie i w rzucił tam swój ostatni granat. Zaczął biec, ale niestety nie był aż tak szybki, wybuch wyrządził mu sporo krzywdy. Właz zniknął pod lawą, lecz ognista substancja podpaliła trochę teren. Widząc, że nic nie wskóracie z Anterem i że mgła jest coraz bliżej Tomek i Pavciooo przenieśli Busha z powrotem do okolic Marponu gdzie o wszystkim opowiedzieliście wampirzycy nadzorującej wielki transport złota. Poleciła wam, że najlepiej by było jakbyście powiadomi o tym kogoś pod północną bramą... tym czasem Antarius wyszedł pchając przed sobą dość spory, metalowy wózek. Bush powinien zuużyć trochę swoich racji żywieniowych, żeby się podreperować (jedna racja = 2 odzyskane żw). Dopiero teraz Tomek zorientował się, że jego porcelanowa zastawa stołowa jest w kawałkach, zapewne od tych wybuchów i upadków...

Notatki (do wpisania w karty postaci, gdy się więcej rzeczy zbierze):
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a
- Strój: Hełm spawacza
2. Drzewiec

Drzewiec (Clint):
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Rewolwer (naboi: 6b)
- Amunicja: 4b
- Schemat tworzenia amunicji b

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 1/6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- 5*Czerwony grzyb (Rż +2,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
- Buty odwróconego chodu
- Laska Nienawiści

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 5/7
Ekwipunek:
- Płaszcz ochrony
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)
- Porcelanowa zastawa stołowa [potłuczona]
- Klucz Marponu
- Sakiewka z dwustoma czerwonymi monetami

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 5/7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- 11*Czerwony grzyb (Rż +5,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
- Buty odwróconego chodu

Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,2,0
Żywotność: 20
Ekwipunek:
- Pistolet (naboi: 12a)
- 2*Klucz Marponu
- 20*Czerwony grzyb (Rż +10)
- Zestaw do robienia amunicji a [dokładniejszy opis niebawem]
- Surowca na 10 amunicji a
 

Ostatnio edytowane przez AC. : 22-06-2007 o 23:35. Powód: Stłuczona porcelana [i na karcie]
AC. jest offline  
Stary 22-06-2007, 19:35   #9
 
Reputacja: 1 Buaszeyos nie jest za bardzo znany
Można ewentualnie podejść bliże, i podłożyć go ręcznie, tak powinno się udać
 
Buaszeyos jest offline  
Stary 23-06-2007, 10:49   #10
 
Reputacja: 1 Buaszeyos nie jest za bardzo znany
Kurcze, ale się pokiereszowałem-mówię, wstając i rozglądając się dookoła-Dzięki za pomoc-zjadam grzyby żeby podreperować zdrowie-Chodźcie, powiedziała żeby iść przed północną bramę, więc chodźmy-mówię po czym ruszam szukać kogoś przed północną bramą, komu możemy powiedzieć co się stało
 
Buaszeyos jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:51.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172