|
Archiwum sesji z działu Postapokalipsa Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Postapo (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
19-09-2015, 16:36 | #61 |
Reputacja: 1 | Posty* :'D
__________________ Once upon a time... |
19-09-2015, 16:47 | #62 | |||
Majster Cziter Reputacja: 1 | @Carloss Cytat:
Cytat:
@Psionik Cytat:
@Zombi - Fiju - fju...
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |||
21-09-2015, 04:53 | #63 |
Elitarystyczny Nowotwór Reputacja: 1 | A tam fiju fju, pdki dawaj!
__________________ Jeśli w sesji strony tematu sesji przybywają w postępie arytmetycznym a strony komentarzy w postępie geometrycznym, prawdopodobieństwo że sesja spadnie z rowerka wynosi ponad 99% - I prawo PBFowania Leminkainena |
21-09-2015, 05:38 | #64 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Ogłoszenia parafialne @Wszyscy - Post późno/wcześnie ale jest. - Tura dla was to do pt czyli do 25.IX. PD - Za post: Adi, Noto, Zuz, Sun i Oka (jako jeden) po 10 PD; Merill, Carloss, Psionik, Zombi po 5 PD. - Za współpracę: Adi, Noto, Zuz, Merill, Zombi po 10 PD; Sun, Oka, Psionik, Lemi po 5 PD. - Za fabułę: Zuz, Zombi po 15 PD; Adi, Merill po 10 PD; Noto, Sun, Oka, Carloss, Psionik po 5 PD - Za pomysłowość: Zombi po 15 PD; Zuz po 10 PD; Adi, Merill, Lemi po 5 PD. @Zuz 10 PD za scenkę z w burdelu z Troy'em i żywe kreacje i relacje z lemingami. @Oka i Sun po 5 PD za element humorystyczny z Hildą @Carloss po 5 PD za ładny opis integracji z Chebańczykami. @Psionik 5 PD za element humorystyczny z zalewem awanturników i przybłędów @Merill 5 PD za ogarnięcie tematu samodzielnego granatnika (ale nie za styl załatwienia sprawy) @Zombi 20 PD za ładnie rozpisaną emocjonalność i logikę postaci w swojej pierwszej walce w sesji oraz lojalnościową postawę wobec swoich i ratowanie obydwu Runnerów do końca. FAQ Długość dnia - Dzień wstaje ok 6:30 - 7:00 a kończy sie ok. 20:00 - 20:30 Czyli od 21 do 6 rano jest pełna, czarna noc. Specwiedza z reala - Jeśli ktoś coś wie, uważa, że wie, wydaje mu się, że wie adekwatnego do danej sytuacji w scenece/sesji niech nawija póki trwa i jest czas rozmawiac o tym. Zwłaszcza jeśli na postawie takiej wiedzy miałby posyłac deklaracje za swojego hiroła. Niekoniecznie bowiem w realiach gry, systemu czy sesji musi być to tak samo czy podobnie odzwierciedlone. No bo jak już pójda deklaracje i akcja no to pójdą a kwasów i niesnasek na sesji wolałbym unikać. Specwiedza z podręcznika - W świecie neuro nie ma podręcznika do neuro. Ogólnie więc Gracz po przeczytaniu podręcznika ma większą wiedze ogólna o swiecie niż jakakolwiek postać w grze. Ładnie widać na podstawie mapki z Reputą czy zasięgiem Molocha. W grze nikt takiej wiedzy nie ma, każdy zna swój kawałek ale nikt tak nie ogarnia całości. --- Zaloga w Łosiu - Ogólnie spora grupka BG spotyka się w ten czy inny sposób w Łosiu. Docierają tam prędzej czy później. Ja pokawałkowałem opis by kazdy z Was miał swój kawałek ale pi x oko traktujcie te opisy całościowo. Możecie się nawzajem pointegrować ze sobą czy z jakimiś lemingami w knajpie. - Chronologicznie na miejscu wieczorem zjawiają się: David > Szuter > Gordon > Lynx > Will. W tej turze może też dojść Nico jeśli by się zdecydowała na to wówczas doszłaby ostatnia ale Lemi może wówczas od początku pisać w knajpie. - Przy barze siedzi jakas laska we flanelowej koszuli i spluwą w kaburze. Po przecinym rogu baru dwie "panienki". Po jakimś czasie dochodzi kulawy facet (Will go zna, że to Sanders, Lynx i Szuter mogą kojarzyć z pogrzebu dodatkowo Lynx kojarzy z gazet). - Pokerowa grupka to ok ośmiu osób. Szóstka gra dwójka się pacza i obejmuje. Sprawiają wrażenie grupki znajomych/przyjaciół. Każdy ma jakąś broń palną i nóż. Pod względem uzbrojenia zawyżają średnią. Wyglądają na zajętych grą. - Lynx dostrzega gdzieś przy stolikach Eric'a. Siedzi chyba ze swoimi znajomymi i wyglada na to, że spędzają wieczór w knajpie i tyle. - Okna są zabite więc niezbyt widać co się dzieje na ulicy. Właściwie to w ogóle. - Ceny co do ammo są wyrażone w ammo. Do pistolerów, rewolwerów i shotgunów to małe naboje/ammo po 2 g. Amunicja posrednia i karabinowa to 4 g. Przez wzgląd na niedostatek ammo ceny ammo jest więcej warte (jak BG chca kupić to też) o x2. Czyli małe ammo jest po 4 g a duże po 8 g. Czyli za sam pokój 16 g trzeba zapłacić 4 małe ammo albo 2 duże. @Adi i Noto - Skoro David wziął dwójkę to zakladam, że macie jeden pokój. David musiał zaplacić przy odbiorze klucza więc niech odpisze sobie gamble za to. Potem możecie sobie jakos to wyrównać czy podzielic się kosztami. - David wziął zimna kapiel więc za to jest 10 g. Gordon może wziąć w tej turze zimną bo ciepła jest już zaklepana. - Obaj sa głodni. Czekam na deklaracje co i jak zamierzają jeść. 15 g za sama kolację albo 30 g za całą dobę (3 posiłki). - Interesi mnie w czym siedzicie i co macie przy sobie reszta zostaje w pokoju czyba, że podeklarujecie jakos inaczej. @Merill i Psionik - W sumie czekam na deklaracje jak się stołują. Za te 15 czy 30 g no albo z własnych zapasów. - Interesi mnie w czym siedzicie i co macie przy sobie reszta zostaje w pokoju czyba, że podeklarujecie jakos inaczej. - Lynx ma zaklepaną kapiel ale musi gdzieś ją wcisnąć w tej turze. No i zapłacić oczywiście te 20 g. @Carloss - Ładna scenka z pogrzebem i przemową. Dostajesz drugi przerzut do interakcji z miejscowymi na tej samej zasadzie jak pierwszy. - Jeśli Will nie chce ugrząźć do rana w Cheb to ma ok godzinę, dwie by dotrzeć do portu by z kimś się zabrać wracającym z pogrzebu na Wyspę. Po nocy pewnie by znalazł kogos kto by ich przewiózł ale tak specjalnie to już by musiał zabulić jak za taksę. Do portu jest ok 0.5 - 1 h marszu. @Zuz - Niedobre gangery zaczepiajom biedne dziewuszki czekające na aukcję W sumie to nie trzeba zareagować na zaczepkę no ale jest jak w poście. - Na aukcji sa cuda i wianki jakie widać. Anna ma ok 200 papierów i 100 w dragach. Ceny to takie wywoławcze i rosną w górę w miarę aukcji nawet dwukrotnie. Ma szansę kupić Max ale Angel pozostaje poza zasięgiem. No chyba, że coś wymyślisz @Sun i Oka - Tina zdała na Niezłomność i kitranie się więc została niewykryta. - Whitney oblała na Niezłomność więc nie wytrzymala presji i dała dyla. Nie zdała na paczajstwo więc wpadła na cośtam. Gangerzy na razie jej raczej nie widzą ale upadek chyba usłyszeli więc ruszają w mniej więcej jej kierunku. - Jest zmork i wewnątrz budynku jest właściwie ciemno. Poruszanie się w tak zagraconym pomieszczeniu jest bardzo ryzykowne. - Dziura w ścianie która była za szafkami prowadzi na tą stronę wejściową. Tinie powinno dać się przez nią wyczołgać w razie potrzeby. Do zaparkowanej furgonetki jest ok kilkanascie metrów ale nie wiadomo co/kto/czy jest w srodku i gdzie jest ten ich szefu. @Zombi - Mario z grubsza znalazł jakieś mapy i fotki. Ale pogrzebanie za tym u niego zajęło i tak sporo czasu bo to niecodzienne zamówienie. Może pokręcić się pod tym kątem ale niech Alice przyjdzie jutro no i znów wybuli za usługę. Wtedy miałby czas by przetrząsnąć swoje zbiory pod tym kątem. W tej chwili to ma pi x oko mapke jak z atlasu i fotki jak z wiki. Ale po jeździe z banku do szpitala, oporzadzeniu się, jeżdzie do Mario, przedstawieniu mu sprawy, szperaniu w jego zbiorach i jeszcze by zdążyć na spotkanie wieczorne to po wysadzaniu banku i kamienicy i strofowaniu swojego głównego asystemta medycznego to niezbyt jej zostało czasu na takie bajerowanie Mario - Chłopcy i dziewczęta z gangu chyba się bardzo napalili na tę nowa dziarę Alice. A impreza integracyjna przeniosła się na dach. Oczywiście tylko Alice każą po nim biegac boso niedobre gangery @Lemi - No ostrzegłeś o poscie no ale posta faktycznie nie ma więc i nie ma PD-kow za niego. Akcję opisałem Ci skrotowo na podstawie tego co było w doc. - W sumie możesz pokierować Nico gdzie chcesz nią iść. Jest już ciemno więc raczej dalsze obchody to niebardzo.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
21-09-2015, 09:10 | #65 |
Reputacja: 1 | Gordon zostawia plecak na górze. Granatnik również. Karabin bierze z sobą, z nim się nie rozstaje nigdy. Drzwi zostają zamknięte na każdy możliwy rygiel. Jeśli zamki są solidne to Gordon spokojnie idzie na dół. Jeśli nie to pomyśli na szybkości o jakiejś pułapce na drzwi. Głupio by było jakoby sprzątneli im sprzęt który lekką ręką jest warty kilkaset gambli. |
22-09-2015, 02:18 | #66 | |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |
22-09-2015, 08:14 | #67 |
Reputacja: 1 | Sprzęt jest bezpieczny? |
23-09-2015, 10:39 | #68 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Hej hej, przepraszam ale miałem kłopoty z komputerem. Jako człowiek o poziomie IQ umiejscawiającym mnie między zapalniczką, a płytą chodnikową, przeniosłem laptopa trzymając go za ekran. Matryca poszła, trzeba było wymieniać. Dzisiaj nadrobię wszelkie rzeczy do nadrobienia. edit a co do deklaracji. Zamieściłem je w poście, ale dla porządku. David: - włożył czyste ciuchy, zostawił brudne - zostawił plecak w pokoju - wziął ze sobą EMP i karabin, do tego pełny magazynek w kieszeni - zaraz zamówimy coś do żarcia, gdy dialog z Adim już pójdzie dalej
__________________ [I]Stars shining bright above you night breezes seem to whisper "I love you" birds singing in the sycamore trees dream a little dream of me[/I] Ostatnio edytowane przez no_to_ten : 23-09-2015 o 11:51. |
23-09-2015, 23:55 | #69 | ||
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | ||
24-09-2015, 00:42 | #70 |
Reputacja: 1 | MG wybacz. W tej kolejce na 80% nie dam rady odpisać z powodu natłoku pracy. W najgorszym przypadku zostawię deklarację na docu
__________________ A God Damn Rat Pack Mam złe wieści. Świat się nigdy nie skończy... |