16-10-2013, 16:05 | #1 |
Reputacja: 1 | [Zbrojownia/Komentarze] Przebudzenie się Mapa Sektora (powiększa się) |
16-10-2013, 16:07 | #2 |
Reputacja: 1 | Zbrojownia Ranged Weapons Nazwa broni - zasięg - tryby strzału - obrażenia - koszt wykupu Bolt Weapons: rozrywające Astrates Bolt Pistol - 30M - 1/3 - 10 - 8 Astrates Bolter - 100M - 1/2/4 - 15 - 10 Astrates Heavy Bolter - 150M - 10 - 20 - 20 Flame Weapons podpalające, obszarowe Astrates Flamer - 20M - 1 - 12 - 10 Astrates Hand Flamer - 10M - 1 - 12 - 10 Astrates Heavy Flamer - 30M - 1 - 16 - 15 Solid Projectile Weapons Astrates Shotgun - 30M - 1/2 - 13 (obszarowy) - 10 Stub Revolver - 30M - 1 - 7 - 3 Stub Automatic - 30M - 1/3 - 7 - 4 Autopistol - 30M - 1/6 - 7 - 5 Autogun - 90M - 1/3/10 - 8 - 7 Las Weapons: Laspistol - 30M - 1 - 7 - 5 Las Carbine - 60M - 1/2 - 7 - 6 Lasgun - 100M - 1/3 - 8 - 7 Primitive Weapons Flintlock Pistol - 15M - 1 - 7 - 1 Musket - 30M - 1 - 7 - 3 Bow - 30M - 1/2 - 5 - 1 Sling - 15M - 1 - 4 - 1 Crossbow - 30M - 1 - 6 - 1 Lauchers Astrates Heavy Missile Laucher - 250M - 1 - amunicja - 10 Grenades nazwa - efekt - obrażenia - koszt Astrates Blind Grenade - Dymny - 0 - 5 Astrates Frag Grenade - Rozpryskowy (piechota) - 15 - 1 Astrates Frag Missiles - Rozpryskowy, Burzenie - 19 - 5 Astrates Krak Grenade - Przebijający pancerz (pojazdy, bunkry) - 19 - 1 Astrates Krak Missiles - Przebijający- 27 - 5 Fire Bomb - Zapalający, Obszarowy - 8 - 5 Melee Weapons Nazwa - efekt - obrażenie - koszt Chain Weapon Astrates Chainsword - Rozrywające - 8 - 5 Traditional Wepons Astrates Combat Knife - 4 - 3 Other Melee Weapons Astrates Primitive Weapons (topory, miecze, młoty itp.) - 7 - 4 Primitive Weapons (włócznie, laski, tarcza, pałki, kastety, noże, noże do rzucania) - 5 - 3 Weapon Upgrades Nazwa - koszt Astrates Melee Attachment (bagnet) - 7 Astrates Melee Attachment (piła) - 9 Astrates Fire Selector (automatyczny podajnik magazynków, zwiększa zapas magazynków o +3, nie tracisz posta na przeładowywanie) - 10 Astrates Dipole Mag-lock (magnesy przywołujące broń z pasa do otwartej ręki i dający możliwość szybkiego ataku/parowania) - 5 co broń Astrates Preysense Sight (celownik z wizją cieplną na broń) - 10 Astrates Red-Dot Laser Sight (celownik zwiększa Ballistic Skills o 10 gdy strzela pojedynczą serią) - 10 Astrates Telescopic Sight (celownik przybliżający cel, ułatwiający trafienie w odległe cele) - 6 Silencer (tłumik na broń: autogun, autopistol, sniper rifle) - 3 Apothecary stuff nazwa - koszt De-tox (antytoksyna na narkotyki, toksyny, gazy) - 5 Injector (wstrzykiwacz skórny) - 3 Narthecium (rękawica medyczna apothacary) - 10 Pain Suppersant (uświeżacz bólu) - 5 Repair Cement (łata uszkodzony pancerz) - 1 Resuscticex (cuci nieprzytomnych) - 5 Data-Slate (odtwarzanie i zgrywanie plików) - 5 Lamp (źródło światła) - 5 Reductor (szybciej wydobywa genoziarno, dodaje więcej wierteł i pił do Narthecium tnących szybciej zbroje, można używać jako broni o obrażeniach 7 z Penetracją) - 8 Techmarine stuff Servo-Arm (potężne mechaniczne ramie na plecach, zwiększające siłę, naprawę, wspinaczkę i zadające 24 obrażenia zgniatające) - 20 Combi Tool (narzędzia naprawcze [zamiast ramienia na plecach]) - 10 Sacred Unguents (Smar uodparniający dowolną broń na zacinanie się na całą misje) - 10 Auspex (wykrywacz ruchu, emisji i biologicznych form życia) - 10 Data-Slate (zgrywanie plików i odtwarzanie) - 5 Lamp (źródło światła) - 5 Librarian stuff Codex Astrates (Kodeks SM, +5 WP) - 10 Data-Slate (zgrywanie plików i odtwarzanie) - 5 Glow-Globe (źródło światła) - 5 Psy-Focus (laska, książka, relikwia - daje Innvocation - możliwość oczyszczenia umysłu i wzmocnienia zaklęcia/jego osłabienia raz na bitwę) - 15 Assalut stuff Jump Pack - 15 Tactical stuff Amunicja dodatkowa do broni typu [Bolt]: nazwa - obrażenia - koszt Hellfrie (Przeciwko Tyranidom, żrąca, 5 sztuk) +3, 5 Kraken (Przeciwko Pancernym, większy zasięg, 5 sztuk) +10, 10 Metal Storm (zmniejszone obrażenia, ale wybucha 5) -2, 5 Stalker (zmniejszone obrażenia, ale nie robi hałasu, 5 ) - 2, 10 |
16-10-2013, 16:09 | #3 |
Reputacja: 1 | Grunty Szkoleniowe Początkowe umiejętności wszystkich Space Marines: Czujność (zmysły wyraźniej odczuwają otoczenie i zmiany w nim) Szyfrowanie (runy zakonu, porozumiewania się tajnymi znakami z członkami własnego odłamu tak aby inni nie mogli ich zrozumieć) Wspinanie się (Lepsze poruszanie po trudnych i śliskich nawierzchniach) Uniki (większa szansa na unik) Wiedza Adeptus Astrates (wiedza o zakonach Space Marines) Wiedza Imperium (orientujesz się planetach, systemach, polityce) Wiedza Wojna (orientujesz się w prowadzonych bitwach, armiach, bohaterach) Maskowanie (sztuka ukrywanie siebie, otoczenia i pojazdów) Prowadzenie naziemnych pojazdów (pilotowanie i prowadzenie pojazdów) Zastraszanie (przekonywanie, grożenie, kłamanie, wiarygodność) Nawigacja (powierzchnia, większa orientacja w terenie) wiedza i taktyka z Codex Astrates (taktyki, zachowania i regulaminy SM) Skradanie się (podchodzenie przeciwnika) Tropienie (szukanie śladów, radzenie sobie w dziczy) Mowa w High Gotic i Low Gothic (język arystokracji i biedoty) Początkowe cechy wszystkich Space Marines: Nadludzka Siła = Siła*2 (+2 za Pancerz Wspomagany) Nadludzka Odporność*2 = Odporność*2 (+ zbroja) Początkowe [Pasywne] talenty wszystkich Space Marines: Oburęczność, Trening w broniach Astrates, Stabilny Chwyt (Wytrzymujesz odrzut po strzale z wielkiej broni), Wytężone zmysły: wzrok i słuch, , Zimna Krew (odporność na stres będąc pod ostrzałem), Szybki Chwyt (szybko wyciągasz do reki broń jednoręczną), Odporność psychiczna na złe moce wzrasta o 10, Zmniejszenie otrzymanych obrażeń z krytyków o połowę, Początkowe [Aktywne] talenty wszystkich Space Marines: Celny Cios (Raz na bitwę atak wręcz automatycznie trafia cel) Potężny Cios [Siła (S*2+2PA)+10] Raz na bitwę mocarny atak pięścią Początkowe z przynależności do Deathwatchu: Powszechna Wiedza: Deathwatch Zakazana Wiedza: Obcy [Aktywne] Raz na bitwę Trening Deathwatchu: zwiększenie obrażeń +5 przeciw obcemu Rozwój Postaci: Kill-marine - musi mieć w statystykach Fellowship 40+, każda klasa podstawowa, oprócz Apothecary i Techmarine, koszt 1000xp Sanguinary Priest - musisz być Blood Angelem, wybrać Apothecary, koszt 500xp Ravenwing Veteran - musisz być Dark Angelem, dowolna klasa, Ag 45+, Per 35+, WP 35+, koszt 1000xp Wolf Scout - musisz być Space Wolfem, wybrać Tactical Marine, koszt 200xp Tyrannic War Veteran - musisz być Ultramarinem, dowolna klasa, koszt 1000xp Umiejętności: Ranga 1 Ostatnio edytowane przez Rahaela : 18-10-2013 o 13:51. |
16-10-2013, 16:10 | #4 |
Reputacja: 1 | Informacje |
16-10-2013, 16:12 | #5 |
Reputacja: 1 | Zasady Zbrojownia zasady: - W zależności od misji będą pojawiać się różne propozycje ekwipunku lub zmieniać jego ceny wykupu. - Każdy dostaje np. 50 punktów rekwizycji na wykup ekwipunku, powiedzmy że wykorzystałeś 45, możesz zdeklarować że swoje 5 oddajesz np. dla Apothecary (ten mając 50 + 5 punktów będzie mógł wykupić więcej środków by lepiej o was dbać). Najlepiej będzie słuchać celów misji i robić składki dla tego, kto może odgrywać kluczową rolę, możecie wydać wszystko na siebie, możecie obdarować znaczną ilością kogoś kogo lubicie lub spłacić tym dług, możecie zachować by wykupić imperialne wsparcie. - Jedynie Space Marines Devastators mogą używać broni z dopiskiem Heavy w tytule. Może on zabrać Heavy na misje, ale równie dobrze może zabrać coś lżejszego. - Klasa Assalut może brać Jump Pack na misję, ale też może go sobie darować. - Klasy typu Apothecary, Techmarine, Librarian mogą używać jedynie broni jędnoręcznych Melee lub/i Ranged z dopiskiem Pistol lub Hand w tytule plus to co w ich stuffie leży. Grunty Szkoleniowe Umiejętności - rzeczy, z których was szkolono, macie na ich temat jakieś pojęcie. Cechy - Nadzwyczajne nabyte właściwości. Talenty - [Pasywne] stale włączone. Talenty - [Aktywne] Trzeba się zdeklarować w poście by je uruchomić. Ponownie można uruchomić dopiero w kolejnym rozdziale przygód. Ostatnio edytowane przez Rahaela : 12-11-2013 o 18:15. |
12-11-2013, 18:14 | #6 |
Reputacja: 1 | Witam graczy, życzę dobrej zabawy. Zapraszam do przywitania się i komentowania |
12-11-2013, 19:17 | #7 |
Reputacja: 1 | Siema życzę miłej gry i wielu pokonanych obcych |
12-11-2013, 22:47 | #8 |
Reputacja: 1 | Pozdrawiam swoich nowych braci imieniem Imperatora. Niech Kodeks i nasze umysły będą naszą najlepszą bronią.
__________________ W styczniu '22 zakończyłem korzystanie z tego forum - dzięki! |
14-11-2013, 13:45 | #9 |
Reputacja: 1 | Siema wszystkim, obyśmy nie zginęli już na początku :P
__________________ "Widzieliście go ? Rycerz chędożony! Herbowy! trzy lwy w tarczy! Dwa srają, a trzeci warczy!" |
16-11-2013, 09:08 | #10 |
Reputacja: 1 | No to pierwsze pytania Jak chcesz aby wyglądał nasz pierwszy post? Czy oczekujesz wielkich wypracowań(2A4) w postach? Ile na ile awatarki? |