Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-04-2016, 22:17   #21
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 3120 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Dobra, dzięki za wskazanie kierunku śledztwa

O rany, znowu przejrzałem te nieskończone tomiszcza. Moje oczy krwawią, już wiem czemu tego od tylu lat nie robiłem

Co do Lenn Kościoła to mi się nie podoba cała wizja Ziemi i jej systemu gwiezdnego. Ziemia po 5 tysiącach lat powinna być czymś naprawdę super i bardzo pomysłowym, a jest nudna, blada i nieoryginalna.

No i tropiłem te prereflektywne sekty. W Kapłanach nic nie znalazłem. Wręcz przeciwnie, to co znalazłem opisuje, że już ich nie ma

Cytat:
Even
before Zebulon beheld his vision, the Known Worlds were
filled with the odds and ends of earlier religious movements.
Indeed, the debris of colonization left in its wake
small sects and orders escaping clerical centralization or
given new life on far frontier worlds. The monuments to
these vanished neo-pagans, Old Christians, wandering
Buddhists, Islamic seekers and carriers of a thousand sects
and beliefs swiftly vanished or became absorbed by the
Universal Church of the Celestial Sun


Czyli ponad 2,5 tys lat temu było ich pełno, ale już poznikali albo wcieleni zostali do W. Kościoła.

Jedyny potencjalnie powiązany fragment to jeszcze chyba to:

Cytat:
Via Anima, the Way of the Soul, was first practiced as
a series of spiritual exercises in St. Palamedes Monastery
on Midian. Although the Universal Church took credit
for the teachings and meditative techniques developed at
the monastery, land and tax records indicate that the
monastery was pre-reflective in origin, and given intact
by Palamedes to the new Church
Czyli Palamedes (ponad 2 tysiące lat temu) przyjął klasztor, w którym techniki medytacyjne wywodziły się z prereflektywnych religii. No ale to było w czasach Proroka, a nie "teraz". Poza tym to nie religia tylko techniki medytacyjne.

Co do Chrześcijan i Muzułmanów na Istakhr:
Cytat:
There are rumors of
the “Old Ones” in the hills beyond, people still practicing
ancient Urth religions, primitive villages of ancient Christians
and Muslims, although the people are listed as Uni-
versalists on the tax records. Certainly a mixture of Universalist
and pre-Universalist practices is present in the population
— some bow five times a day toward old Urth, while
others carry jewelry denoting fishes and crosses. The Church
has long failed to stamp out these practices, and in 4800
began incorporating these pre-reflective notions into the local
rites. These colorful rites can make a sophisticated Church
visitor a little uneasy.
To tak jak pisałem. Na końcu świata, za pustynią z plemionami wierzącymi w duchy piasku, w niedostępnych górach są jakieś "prymitywne" wspólnoty, których tradycje wskazują na pochodzenie z chrześcijaństwa i islamu. Tam nie ma żadnej biblii. To plemiona, które po prostu coś tam pamiętają po tych wielu tysiącach lat. Szczególnie, że jak w Znanych Światach coś jest określane jako "prymitywne" to serio musi być prymitywne, skoro to kultura, w której sławi się średniowieczny tryb życia ;]

A tu z Arcane Tech:

Cytat:
Unfortunately, many computer-based archives of the past were lost in the Fall. Theologians viewed the era before the Diaspora as a golden age when humanity tilled the home world, “happy in their innocence” as Archbishop Vencil of Urth wrote. Church repositories hold few records of pre-Diaspora times, and these are known only to select archivists.
Istnieje bardzo mało materiałów na temat teologii przed czasami Proroka, a te które są, dostępne są tylko wybranym archiwistom.

Piszę tu, bo pewnie te info przyda się też naszemu Eskatonikowi.

Tak więc nadal nie widzę nigdzie info o tym, że z czasów prereflektywnych przetrwało cokolwiek więcej niż jakieś pojedyncze (często zniekształcone przez czas i Upadek) tradycje i zwyczaje. Poza tym to widać też w otoczeniu tych Muzułmanów i Chrześcijan z Istakhr, tam pustynne plemiona częściowo wierzą w istoty podobne do dżinów z czasów pre-islamskich.

Jakaś tam pamięć gdzieś jest. Ale cóż, wygląda tak jakby powinna realistycznie wyglądać po tysiącach lat i nieskończonych wojnach i czystkach. Jeden wielki śmietnik

Przykładowo na Św Terze Eskatonicy podejrzewają, że Mount Rushmore:



Dla dawnych ziemian był podobnie mistycznym konstruktem jak Gargulce. Mimo że zaraz obok są ogromne archiwa patriarchy. Wiedzy o czasach przed Zebulonem nie ma i tyle, a ta o czasach Zebulona jest tak niespójna i pomieszana z legendą, że ludzie od setek lat rozbijają sobie o nią głowy i toczą wojny
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 23-04-2016 o 23:06.
Tadeus jest offline  
Stary 25-04-2016, 00:22   #22
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 3120 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Co do używania gdoca. Jeśli tak wam wygodniej, to korzystajcie. Jak zacznie to kraść zbyt dużo czasu to pomyślimy, póki co śmiało można pisać.

Dodałem tam obszar dla każdego.

A i dodałem/poprawiłem trochę rzeczy w materiałach.

Oficjalnym rokiem gry jest 5006, 11 lat po zakończeniu Wojen o Tron. To jedna z "oficjalnych" dat gry, których obecnie jest chyba ze 4. Wydaje mi się, że to idealnie długi okres po wojnie, by świat wyglądał już w miarę normalnie. We wstępie do settingu dodałem też krótką chronologię najważniejszych wydarzeń świata. Wiele z waszych historii nie wspominało zupełnie o wojnie, więc byłoby to niezbyt logiczne, gdyby zakończyła się "dopiero co".

W sekcji szlachty dodałem jeden pomniejszy ród (w 90% przeniesiony z oficjalnych informacji o Cadavusie), zmieniłem opis lyoceli w zwierzętach, bo są mocne powiązane z tym rodem, podobnie z oshogami (znalazłem ich opis w końcu w... podręczniku o zaawansowanej technologii 0_o, bo wcześniej wspomniane były tylko nazwy). Uzupełniłem tez opis miasta Vesta w Ciekawych Miejscach.

W przyszłości pewnie też uzupełnię mapy o małą legendę pokazująca gdzie są porty, lotniska itd. I ewentualnie bliżej opiszę delty rzek przy Luksorze i Tebach, bo są tam ziemskie lenna Decadosów. W ogólnym opisie planety uzupełniłem też fragment o morzu Agweńskim, które nie jest tak zanieczyszczone jak Medikavańskie i da się je czasem wykorzystać.
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 25-04-2016 o 00:24.
Tadeus jest offline  
Stary 25-04-2016, 01:33   #23
 
Icarius's Avatar
 
Reputacja: 23888 Icarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputację
Bardzo fajnie że świat się poszerza A zalapie się jeszcze na opis jeszcze jednego rodu?
 

Ostatnio edytowane przez Icarius : 25-04-2016 o 01:50.
Icarius jest offline  
Stary 26-04-2016, 19:02   #24
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 3120 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Jeśli chodzi o Xanthippe, to się zastanawiam, bo oni - póki co - mają mały wpływ na to, co dzieje się na planecie. Na pewno jednak jeśli się pojawią, to dopiero pod odkryciu informacji o nich przez Stantona, w końcu nie chcemy ci psuć zabawy ;] No chyba, że ich Stanton wciągnie w jakąś poważną intrygę i staną się mocną frakcją :>
 
Tadeus jest offline  
Stary 26-04-2016, 19:19   #25
 
Icarius's Avatar
 
Reputacja: 23888 Icarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputację
Stanton będzie nad nimi pracował Fajnie by było jednak po ich "odkryciu" przez Stantona fabularnie wrzucić o nich info. Zresztą takie ogólne informacje jak w tym już wrzuconym pomniejszym rodzie to Inżynier powinien móc wybadać ciągnąc za język Al-Malików.
 
Icarius jest offline  
Stary 26-04-2016, 19:29   #26
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 3120 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
To ogólne już masz Są rodem żyjącym na stacjach księżycowych i najwyraźniej są matriarchatem. Siedzą w tej stacji kosmicznej z generatorem, a nie tej rozrywkowej, więc nie mają zbyt wielu gości. Ktoś tam pewnie coś wie więcej, ale nie pierwszy lepszy Trusnikronowie są jednak bardziej "przyziemni" i mniej tajemniczy
 
Tadeus jest offline  
Stary 01-05-2016, 06:22   #27
 
Icarius's Avatar
 
Reputacja: 23888 Icarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputację
Pochwaliłbyś sie kolejnymi zmianami w materiałach jestem pod wrażeniem. Zaglądam tam często i śledzę na bierząco widzę ciągłe aktualizacje.
 
Icarius jest offline  
Stary 02-05-2016, 02:37   #28
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 3120 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Wrzuciłem obiecywany opis włości Decadosów, podziękowania dla Jamesa za pobudzenie mojej chęci rozbudowania tego aspektu świata

Cytat:
10. Doliny Decadosów

Większość ziemskich majątków Decadosów znajduje się w dolinach rzek Diapis (dolina w okolicach Teb) oraz Nil Beta (dolina w okolicach Luxoru). W obu dolinach Pora Burzowa, jak na standardy Cadavusa, przebiega względnie spokojnie, co te ziemie zawdzięczają po części otaczającym je szczelnie, wysokim łańcuchom górskim. Nie oznacza to jednak, że egzystencja w czasie Apophisu pozbawiona jest tam zagrożeń, wichury, mimo wszystko, potrafią wedrzeć się na te tereny, zabijając tysiące ludzi i uszkadzając budynki. Wiele z posiadłości posiada dlatego własne schrony i odcinki strategicznie ustawionych murów sztormowych. Skupienie Decadosów wokół dwóch miast i otoczonych górami wąskich dolin pozwala im zapewnić sobie całkiem niezły poziom bezpieczeństwa, mimo stosunkowo niewielkiej ilości wojska, jaką dysponują. Obie doliny są też jednymi z niewielu względnie żyznych terenów na planecie i w przeciwieństwie do obszarów polarnych, które przypadły al-Malikom, nie poddawane są gwałtownym okresowym zmianom temperatur i poziomu naświetlenia, które znacznie utrudniają uprawę.


Tu stary post:
-------------------------------------------

Nie zdążyłem. Wrzuciłem je jakoś w nocy, a jeszcze chciałem w dzień przejrzeć, czy czegoś nie poprawić

W każdym razie doszły modyfikacje genetyczne i cybernetyczne na stronie, więc mamy coraz więcej aspektów Gasnących Słońc do wykorzystania. Większość jest raczej dla nowych postaci, ale kto wie... Poza tym Grimsonowie są ważnym elementem Cadavusa.

Dodałem:

Cytat:
Kościół dba o ty, by ciągle podsycać niechęć mas do takich osobników. I może ma w tym trochę racji, bo Przemienieni opisani w tym rozdziale są jedynie tymi "udanymi" osobnikami, a technologie, na bazie których powstali, nim zostały dopracowane, stworzyły też niejedną zdegenerowaną i oszalałą bestię. Prawdziwe techno-genetyczne potwory też gdzieś tam istnieją.
By nie było zbyt pozytywnie ;]
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 02-05-2016 o 03:57.
Tadeus jest offline  
Stary 04-05-2016, 22:17   #29
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 3120 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
W związku z prośbą Icariusa ogłaszam, że dopuszczona jest jednorazowa modyfikacja Cech waszych postaci (bo mogliście nie wiedzieć jak mechanika działa). Na podjęcie decyzji macie swoje najbliższe dwa ruchy. Oczywiście proszę o unikanie radykalnych zmian, które wymagałyby długich dodatkowych epizodów w historii waszych postaci i tak dalej.

Odnosząc się też do wcześniejszego zainteresowania Icariusa ogłaszam, że dodałem przykładowe moce i rytuały w odpowiednim dziale. Pojawi się ich jeszcze więcej, niektórym też lekko może zmienić się mechanika, bo pewnie w końcu dojdę do wniosku, że z niektórymi można zrobić zbyt mocnego koksa z postaci
 
Tadeus jest offline  
Stary 06-05-2016, 17:09   #30
 
James's Avatar
 
Reputacja: 0 James nie jest za bardzo znany
Przepraszam, że nie odpisuję tak długo, życie prywatne czasami nie daje chwili wytchnienia. Spodziewałem się, że mogę mieć czasem trudności z odpisaniem dlatego wybrałem sesję, w której nie wstrzymuję drużyny. Niestety, przez weekend też nie odpiszę, postaram się w przyszłym tygodniu dać posta. Ale oczywiście chcę kontynuować grę, jakąś wersję roboczą posta mam tylko wymaga dopracowania
 
James jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:43.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169