Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25-12-2017, 12:08   #401
 
TomBurgle's Avatar
 
Reputacja: 1 TomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputację
Zabrzmiało jak wyzwanie. Panowie, obstawiajmy: za ile czasu wszystkie postacie będą biegać z dodatkową parą oczu? ;p
 
__________________
W styczniu '22 zakończyłem korzystanie z tego forum - dzięki!
TomBurgle jest offline  
Stary 25-12-2017, 17:58   #402
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
God damn it... dodatkowa para oczu to był skrót myślowy. To również kwestia RAMu postaci. Spróbuj ktoś pisać jednocześnie dwa różne testy dwoma rękoma =p

Tak dla was to jest do zrobienia, ale to na pewno nie tak, że 5 razy więcej ramion to pięć razy szybsza praca =p

To tak aby nikt nie miał wątpliwości
 
Arvelus jest offline  
Stary 26-12-2017, 16:37   #403
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
Dla mnie logiczne. Dodatkowe ramiona mogą przyspieszyć czynność mechaniczną, która na to pozwala. Przesypiesz więcej piasku, ale nie będziesz szybciej machać jedną wajachą. Tak samo możesz próbować obsługiwać każdą ręką osobną broń ale spróbuj każdą zaatakować inny cel.

Dla mnie dodatkowe kończyny bez odpowiedniej ich koordynacji czy podzielności uwagi powinny wręcz utrudniać.

To nie kwestia samych dłoni:
https://youtu.be/p_6hxB1OK00

Edit:
Sorry gdzieś mi umknęło info o aktualizacji "szabru".
Wpisałem się.
 
__________________
Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start.

Ostatnio edytowane przez Raga : 28-12-2017 o 09:24.
Raga jest offline  
Stary 31-12-2017, 21:32   #404
 
Eleishar's Avatar
 
Reputacja: 1 Eleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputację
Szybciej z tym szabrowaniem
To jest jakiś doc z tymi Adeptus Mechanicus, czy czekamy aż wy powrzucacie swoje fragmenty?
No Panowie, to Szczęśliwego Nowego Roku, a naszej Warbandzie niech Chaos sprzyja
 
__________________
Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja.
Eleishar jest offline  
Stary 01-01-2018, 21:18   #405
 
TomBurgle's Avatar
 
Reputacja: 1 TomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputację
Wrzuciłem posta do szabro-walki, jak będzie już wiadomo że postać przy niej nie zginęła to będę wrzucał kolejne kawałki z tych kilkunastu godzin przewinięcia

Szczęśliwego Nowego Roku!
 
__________________
W styczniu '22 zakończyłem korzystanie z tego forum - dzięki!
TomBurgle jest offline  
Stary 01-01-2018, 22:09   #406
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
Ja postaram się wrzucić jutro w pracy o spacerze Ionachkta do wyłączenia systemów podtrzymywania życia.
 
__________________
Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start.
Raga jest offline  
Stary 01-01-2018, 23:50   #407
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Good.
A doca do rozmowy z mechanicami nie ma na razie.

Btw. Nowy rok już był, 1wszy na odpoczynek ale teraz panowie chcę posty widzieć i sesję kontynuować =p
 
Arvelus jest offline  
Stary 02-01-2018, 08:31   #408
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
Uwaga uwaga! Bezczelnie wykorzystuję dekalrację MG

Cytat:
Oxygen deprivation is one form of asphyxiation. While it is desirable to maintain the atmospheric oxygen level at 21% by volume, the body can tolerate deviation from this ideal. When the oxygen level falls to 17%, the first sign of hypoxia is a deterioration to night vision which is not noticeable until a normal oxygen concentration is restored. Physiologic effects are increased breathing volume and accelerated heartbeat. Between 14-16% physiologic effects are increased breathing volume, accelerated heartbeat, very poor muscular coordination, rapid fatigue, and intermittent respiration. Between 6-10% the effects are nausea, vomiting, inability to perform, and unconsciousness. Less than 6%, spasmatic breathing, convulsive movements, and death in minutes.
A teraz do czego zmierzam.
Po wyłączeniu systemu podtrzymywania zycia mamy 12+k10 godzin czyli z tego co wkleiłem wyżej, to po około 20% czasu zaczną się pierwsze symptomy (nie zorientują się nawet na początku)

Zakładam, że nasz system podtrzymywania życia był ustawiony na naszą liczbę załogi i brak dziur w poszyciu. W obecnych warunkach powinno być jeszcze bardziej na naszą korzyść. Czyli otwierania grodzi bezpieczeństwa

Czyli po wyłączeniu SPŻ i kiepskim rzucie (22 godziny):
- do 4 godzin będą mieć minusy do spota i walki dystansowej
- po 4 godzinach duże minusy do wszelkich testów na cechach fizycznych
- po 10 godzinach zaczną już rzygać i być niezdatni do walki
- do 15 godzin spowoduje śmierć.

Im lepszy rzut tym dla nas lepiej, a dodatkowe otwieranie grodzi bezpieczeństwa do odciętych pokładów (wysysanie powietrza przez próżnię) powinno drastycznie przyspieszyć ten czas.

Czy tak drodzy chaotyczni koledzy i Ty chaotyczny MG?
(Chciałbym w opisie to uwzględnić i otworzyć po drodze jedną gródź)
 
__________________
Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start.

Ostatnio edytowane przez Raga : 02-01-2018 o 09:01.
Raga jest offline  
Stary 02-01-2018, 13:03   #409
 
Eleishar's Avatar
 
Reputacja: 1 Eleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputację
Miałem podobny plan dla nich. Tylko zamiast odcinać powietrze, przekierować wentylację i słać im dwutlenek węgla do zajętych sektorów. Wystarczy 5 minut w stężeniu 3% (dla niezorientowanych, w atmosferze normalnie jest 0,1%) żeby wykitowali. Mamy arboretum, a wentylowanie całego powietrza na statku tej wielkości jest raczej nieekonomiczne, w związku z czym zapewne działa to na zasadzie filtrów, które oddzielają dwutlenek, a potem kierują go do arboretum kanałami wnetylacyjnymi celem odzysku. Kilka zmian w ustawieniach i wentylacja powinna przesłać gaz prosto pod ich nosy. Bezbarwny, bezwonny i zabójczy.
BTW, którego z was mam pierwszego powiesić za to, że zamiast ratować statek zajmuje się szabrami?
 
__________________
Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja.
Eleishar jest offline  
Stary 02-01-2018, 13:21   #410
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
Arvelus masz na PW propozycję posta.
Daj znać czy coś poprawić i wrzucam.

Eleishar:
To zbyt duża ingerencja w systemy statku, która implikowała by zbyt duże minusy do rzutu od MG.
Myślę, że w tak krótkim czasie mało wykonalne
 
__________________
Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start.

Ostatnio edytowane przez Raga : 02-01-2018 o 13:24.
Raga jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:38.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172