|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
27-12-2011, 22:34 | #31 |
Reputacja: 1 | Ja niestety do 2-3 stycznia mogę mieć problemy z większą aktywnością. Na docu jednak postaram się zawitać. |
03-01-2012, 20:58 | #32 |
Reputacja: 1 | Czas do soboty. Cartobligante otrzymuje ostrzeżenie i jeśli nie zacznie aktywnie uczestniczyć w tych warsztatach, po tej kolejce jego postać przejmę ja (nie pozbędę się jej ze względu na chęć wypróbowania magii w 3 edycji).
__________________ If I can't be my own I'd feel better dead |
09-01-2012, 12:09 | #33 |
Reputacja: 1 | Na docu przedstawiłem odpowiedzi Śmiertelnego Źrebięcia. Zanim ruszymy dalej muszę znać deklaracje Waszych postaci.
__________________ If I can't be my own I'd feel better dead |
14-01-2012, 17:10 | #34 |
Reputacja: 1 | Czas do czwartku. W postach tylko deklaracje i początek działań, całą akcję rozegramy później na docu, po tym, jak wprowadzę w życie Wasz plan. Używając kart (czy to talentów czy akcji) w samej sesji opisujecie tylko storytellingowo, natomiast tu w komentarzach lub w docu piszecie konkretnie czego użyliście.
__________________ If I can't be my own I'd feel better dead |
14-01-2012, 17:54 | #35 |
Administrator Reputacja: 1 | Może lepiej tutaj? Zostanie jakiś ślad dla potomności i dla ewentualnych kibiców, jako że doc jest tylko dla nas, a informacje stamtąd znikają po jakimś czasie. |
14-01-2012, 18:10 | #36 |
Reputacja: 1 | Spoko, może być tutaj. Ale podczas rozgrywania walki w docu (bo inaczej sobie niestety tego nie wyobrażam) to rzuty i tak będą tam, więc część na pewno zaniknie. W końcu warsztaty są głównie dla tych, którzy w nich uczestniczą.
__________________ If I can't be my own I'd feel better dead |
19-01-2012, 21:57 | #37 |
Reputacja: 1 | Wybaczcie mój brak aktywności, dopiero teraz odzyskałam internet. Prosiłabym o przedłużenie terminu do jutra, jutro wieczorkiem napiszę posta. |
25-01-2012, 19:51 | #38 |
Reputacja: 1 | Trochę to trwało, ale chyba ogarnąłem wszystko, dodałem kolejny post do materiałów, rozegrałem i opisałem mechanicznie początek... i dodałem post do doca, gdzie rozegramy walkę. Prosiłbym o w miarę regularne udzielanie się tam, ogólnie nie będę wykonywał tylu rzutów, ile trzeba by było w sesji na żywo, bo nigdy tego nie skończymy, ale będzie ich i tak dużo. W końcu po to gramy, aby poznać możliwości nowej mechaniki oraz jej wyważenie w starciach z wrogiem. Przeklejam turę z doca, aby zostało tu 'dla potomnych'. 1 tura: Kerm: Dla mojej postaci idealny wydaje się Sniper Shot. Warunki, mam wrażenie, są spełnione. Sniper Shot (Z) Tak, warunku spełnione. Rzut na Agility, jedna kość zamieniona na conservative. Rzut łatwy, 1 challenge dice, obarczony 3 misfortune dice (1 za trudność wykonania - symbol na karcie akcji, 2x za obronę (defence) Wściekłozębnego, która wynosi właśnie 2). Wynik: 1x boon, 1x bane, 3x sukces, 2x porażka, 1x klepsydra. Oznacza to trafienie krytyczne. Ogólne podliczenie ran: Izka ma 6 wytrzymałości oraz 1 wartość soak vs wartość agility (4) + damage kuszy (6). 10-7 oznacza, że Izka otrzyma 3 rany, w tym 1 krytyczną. Karta sniper shot otrzymuje 3 tokeny, za 3 tury będzie można użyć jej ponownie (+1 za klepsydrę uzyskaną w rzucie). Julian albo Duelist's Strike, albo jak mu kto pożyczy coś strzelającego, to wpierw Ranged Shot. Tak mi wychodzi na ile znam ten barbarzyński język. 3x characteristic, 1x conservative, 1x challenge, 2x misfortune (za defence Izki). Wynik: 2x bane, 2x sukces, 1x boon Rzut udany. Obrażenia to 4 za zręczność + 6 za kuszę - 7 (6 wytrzymałość, 1 soak) a to oznacza, że Izka otrzymuje kolejne 3 rany normalne. Ygritte po podejściu blisko użyje “Snap Shot”. A potem postara się pomóc Julianowi w walce na miecze i inksze bronie wręcz. 2x char., 2x cons., 3x misfortune (+1 za trudność z karty akcji), 1x challenge 3x sukces, 2x porażka, 2x klepsydra. Obrażenia: 10 - 7, to daje 3 kolejne rany dla Izki AJT: U mnie chyba Perform A Stunt, a później Dodge Myślę, że u Ciebie to wyłacznie test na szybkość uciekania, tutaj liczymy zręczność. Obecnie test łatwy bez ujemnych modyfikatorów. 1x cha., 2x cons., 1x challenge 3 sukcesy, 2 porażki, Albrecht udanie ucieka. Allard, który podczas narady gromadził moc (channel power, będzie o tym w rozdziale o magii), atakuje za pomocą burning gaze, podchodząc do przeciwnika razem z Julianem i Ygritte.. Jest to test przeciwstawny, Spellcraft vs discipline. Jako, że nasz magik ma tylko 3 inteligencji, test jest normalnie trudny. 1x char., 2x cons., 2x challenge Zgodnie z przewidywaniami, czar się nie udaje: 1x sukces, 2x boon, 4x porażka
__________________ If I can't be my own I'd feel better dead |
04-02-2012, 17:16 | #39 |
Reputacja: 1 | Tym razem poproszę standardowe posty, czas na nie do czwartku. W postach jakiś plan i szyk podczas ucieczki poproszę. =============== Mechanika "dla potomnych": Inicjatywa: 1. Julian 2. Ygritte 3. Johann, Allard 4. Izka Wściekłozębny 5. Pozostali zwierzoludzie 6. Albrecht Tura 2: Albrecht ucieka + zwiększenie dystansu za pkt zmęczenia Johann ładuje kuszę, podchodzi troszkę bliżej i czeka cierpliwie, aż mu się Wściekłozębny nawinie. Korzystając z punktu zmęczenie mogę zwiększyć dystans od pogoni? Teraz jaki dystans jest od nich? Obecnie jest to odległość “średnia” przekładając na mechanikę gry, wydanie punktu zmęczenia pozwoli odskoczyć od zwierzoludzi, ale bez “większego” planu ucieczki lub skrycia się jest taktyką krótkoterminową. Pamiętajcie ile możecie mieć punktów zmęczenia i stresu zanim postaci otrzymają minusy do rzutów. To ja skorzystam z dodatkowej ucieczki. Chce by Albrecht się oddalił, wtedy spróbuje się schować. Test na ucieczkę nieudany: 2 boons, 1 porażka, boons skutkują jednak szczęściem, więc odległość się utrzymuje, a chwilowy mocniejszy wysiłek przeszedł bez efektu (0 straconych punktów zmęczenia). Dystans się utrzymuje. Ygritte wykorzystuje “find weakness” Rzut na Observation, łatwy + 1 kość fortune za wyszkoloną umiejętność. Test udany: 3x sukces, 2x bane, 1x boon, 1x klepsydra - karta find weakness względem Izki działa teraz przez 7 rund (4 standard + klepsydra + 2 za 3 sukcesy) lub czas zignorowania 7 kości challenge. Julek chce duelist strike. Na pochybel skur ...eee..zwierzoludom. Test trafienia łatwy, +2 kości misfortune, 1 kość fortune. sukces: 3x sukces, 1x porażka, 2x boon Obrażenia miecza to 5 + 4 za siłę + 1 za duelist strike, daje to 10 przeciwko 7, Izka obrywa za 3. Ja jeszcze podkreślę, że Johann chce być pewny, że nie trafi nikogo ze swoich; najwyżej poczeka turę. To chyba będzie Ranged Attack (przy sprzyjającej okazji). Johann ładuje kuszę, ale Julian i Izka skaczą dookoła siebie w pojedynku. Warunki nie są jednak przyjazne do strzału. <wykorzystuję tu możliwość obniżenia inicjatywy, johann czeka na ruch Izki> Allard wciąż ma wystarczającą ilość mocy, wykorzystuje więc czar Magic Dart. Test tym razem się udaje (spellcraft): 1 sukces, 1 boon. Magiczny pocisk trafia Izkę, ale jego siła to tylko 3 + Int czyli także 3 = 6, a to oznacza, ze zwierzoludź otrzymuje tylko 1 obrażeń. Izka warczy wściekle, jego czerwone oczy błyszczą szaleńtwem. Rzuca się na Juliana, kręcąc dwuręcznym toporem z łatwością i uderzając. Wykorzystuje akcję bezrzerker slash, przez którą trudniej trafić, ale obrażenia są większe. test łatwy, 1 challenge + 2 misfortune die za trudność akcji, przeciwko 4 kościom char., 1 fortune oraz 2 brawury. Sukces: 4x sukces, 1 boon, 1 bane, 2x porażka Julian otrzymuje bardzo potężne uderzenie: 6 (siła Izki)+7(siła dwuręcznej broni)+1 za bezrzerker slash przeciwko: 4 wytrzymałości + 1 soak, daje to 9 obrażeń zwykłych. Atak powala Juliana, który podnosi się szybko, ale w tym czasie Johann ma czas wystrzelić. Sukces: 3x sukces, 1x bane, 1x chaos star Izka otrzymuje kolejne 3 obrażeń, chwieje się na nogach i jest wyraźnie ciężko ranny. Johann męczy się swoją akcją, otrzymuje 1 punkt zmęczenia (chaos star liczy się tu jako bane). Tura 3 Inicjatywa: 1. Julian 2. Ygritte 3. Allard 4. Izka Wściekłozębny 5. Johann, pozostali zwierzoludzie 6. Albrecht Ygritte używa zwyczajnego ataku wręcz (melee strike), wykorzystując maksymalnie (likwidując wszystkie kości challenge? chyba tak to działa) udane ‘find weakness’. Trafienie: 1 sukces, 1 boon, 1 klepsydra. Izka otrzymuje: 8 (5 za miecz, 3 za siłę) - 7 = 1 obrażeń Allard uderza swoim kosturem, nie mając już mocy na rzucanie czarów, nie chcąc też tracić czasu na channeling. Co ciekawe, trafia: 2x sukces, 1 gwiazda chaosu, zadając 1 obrażen (nie ma szans na nic ponad minimum). Izka jest już śmiertelnie ranny. Julek dodge. Śmiertelnie ranny Wściekłozębny zadaje ostatni, wściekły i potężny atak (wykorzystanie karty akcji: “undying ferocity”. Test jest trudny, 3 challenge dice + 1 misfortune za unikającego ataku Juliana, przeciwko 4x char. dice, 2x recless dice Julianowi udaje się z trudem uniknąć ciosu: 5x sukces, 5x porażka, 2x boon, Izka pada martwy. Po manewrze zmiany kierunku biegu, pędzi dalej co sił w nogach próbując zwiększyć dystans Albrecht ucieka, gdy nagle gromy zaczynają tłuc w ziemię z ogromną intensywnością, znacznie przekraczającą wcześniejszą, a bestie zatrzymują się zdezorientowane. Zziajanemu i zmęczonemu żakowi udaje się wrócić na polanę z kamieniem. Dla Johanna - powtórka akcji, czyli naładowanie kuszy i czekanie na okazję do strzału. Izka padł martwy, pozostali zwierzoludzie widząc to, rzucili się do ucieczki. Pewnego celu do strzału nie było, walka chwilowo została zakończona.
__________________ If I can't be my own I'd feel better dead |
04-02-2012, 18:36 | #40 |
Administrator Reputacja: 1 | Czy po Wściekłozębnym Izce zostały jakieś gadżety, które można by zabrać bez zbędnego szukania i tracenia czasu? |