Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17-04-2014, 13:24   #461
 
Gob1in's Avatar
 
Reputacja: 1 Gob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputację
Co do poczynań Wolmara wewnątrz domostwa - najpierw rekonesans od strony kuchni (bo tam mogą kręcić się jakieś niemilce), następnie jedna osoba zostaje na parterze (pilnuje, żeby z góry coś nie zlazło), a reszta lezie do piwnicy (zakładam,że jakaś jest).
Całość po cichu i pomalutku.
 
__________________
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee...
Gob1in jest offline  
Stary 17-04-2014, 13:44   #462
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Mogę odwiedzić piwnicę
Uwolnimy wszystkich więźniów, jacy tam będą, czy tylko "swoich"?
 
Kerm jest offline  
Stary 17-04-2014, 15:06   #463
 
Gob1in's Avatar
 
Reputacja: 1 Gob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputację
Jeśli Gaston ma umiejkę "otwieranie zamków", to Wolmar może zostać na parterze i pilnować. Otwieranie może się przydać, gdyby kluczy zabrakło.

Więźniów tylko swoich - nie wiadomo dlaczego kurdupel resztę uwięził. A nóż widelec mutantów jakowyś wypuścimy?
 
__________________
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee...
Gob1in jest offline  
Stary 17-04-2014, 15:26   #464
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Gob1in Zobacz post
Więźniów tylko swoich - nie wiadomo dlaczego kurdupel resztę uwięził. A nóż widelec mutantów jakowyś wypuścimy?
Wolałem spytać, tak na wszelki wypadek
 
Kerm jest offline  
Stary 18-04-2014, 11:12   #465
 
xeper's Avatar
 
Reputacja: 1 xeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputację
Markus Oppel wraca do gry. Krasnolud wróci lada chwila, spieszcie się!
 
xeper jest offline  
Stary 18-04-2014, 11:45   #466
 
kymil's Avatar
 
Reputacja: 1 kymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputację
Fajnie! Rozumiem, że Markus ma tyle co na grzbiecie? Jakieś łachy, bosy?
 
kymil jest offline  
Stary 18-04-2014, 11:50   #467
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Nie ma tu okien na drugą stronę ulicy?
Jeśli ni, to bierzemy drabinę i przez płot...

A Marcus może zabrać kilka rzeczy strażnikowi. Może zdąży
 
Kerm jest offline  
Stary 18-04-2014, 21:38   #468
 
xeper's Avatar
 
Reputacja: 1 xeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputację
Kymil, witaj z powrotem na pokładzie. Markus ma to co miał na sobie w momencie pojmania. Reszta klamotów, jakie miał przy sobie pewnie gdzieś w domu się poniewiera. Tylko czasu brak...

Kerm, pewna droga ucieczki, to ta jaką wykorzystał już Gaston. Okien nie ma, tył domu tworzy masywna ściana. Można by spróbować dostać się na dach i potem zjechać na ulicę z tyłu. No i pozostaje kwestia paranoi Gottriego. Mniemam, że się jakoś zabezpieczył przed zmasowanym atakiem hordy mutantów w centrum stolicy Imperium
 
xeper jest offline  
Stary 20-04-2014, 22:19   #469
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Żeby nie było wątpliwości - Gotfryd nie zamierza czekać, aż Gottri sforsuje bramę. Ucieka razem z innymi.
 
Kerm jest offline  
Stary 21-04-2014, 22:50   #470
 
Gob1in's Avatar
 
Reputacja: 1 Gob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputację
Wolmar próbuje rzucić zaklęcie "Odgłosy" - w tym wypadku ryk szarżującego minotaura (ten sam, którego pokonali w pobliżu grobowca czempiona Khorne'a). Czar ma mieć źródło za powozem - w zamierzeniu ma wystraszyć konie i spowodować zamieszanie, dzięki któremu uda się wszystkim uciec.

Zakładam, że to, czy zaklęcie się uda, czy nie (i jego efekt - spłoszenie koni, skala ew. zamieszania, reakcja pachołków, szlachcica i damy) będzie miało znaczenie przy pisaniu postów przez pozostałych graczy - jeśli to możliwe proszę MG o informację (dodam stosowne info do postu).
 
__________________
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee...
Gob1in jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:38.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172