|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
04-04-2014, 12:28 | #451 |
Reputacja: 1 | Mój odpis dzisiaj. Wolmar zaproponuje udział w odwróceniu uwagi strażnika (za pomocą kilku magikowych sztuczek, jakich ostatnio się naumiał ) Dobrze byłoby poczekać do zmierzchu, zawsze mniej widać. Gorzej będzie w środku, jeśli strażnicy nas nakryją - powinniśmy unikać ranienia/zabijania pachołków - zła karma i te sprawy, sami wiecie No i można też odegrać scenkę, gdzie narobimy nieco hałasu i napadnięty człowiek wybiegnie na ulicę, gdzie padnie na glebę. Liczę, że strażnik wyjdzie sprawdzić, a wtedy ofiara (czyli Wolmar ) ogłuszy/uśpi go i koleś będzie z głowy (sznur, knebel itd.). Do tego jednak przyda się pobieżny chociaż opis okolicy (czy dużo ludu się kręci, czy pobliskie domostwa zamieszkane, co z ew. patrolami Straży i inne).
__________________ I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee... |
04-04-2014, 12:40 | #452 |
Administrator Reputacja: 1 | Zawsze można odegrać pijaczków |
04-04-2014, 12:53 | #453 |
Reputacja: 1 | Napiszę wam ogólnie o posiadłości, w końcu wasi bohaterowie tam byli. Otoczona murem na szczycie którego są kolce [Gaston przez nie skakał]; nad bramą wiazdową strażnik z kuszą wałową; wewnątrz dziedziniec, wokół którego zlokalizowano kilka budynków: kuźnia, stajnie, magazyn i główny dom. Resztę sobie możecie dopisać w ramach światotworzenia. Nie wiecie, gdzie są przetrzymywani więźniowie, jeśli w ogóle tu są. |
04-04-2014, 14:49 | #455 |
Reputacja: 1 | No mniej więcej. Zamontowana nad bramą i obsługiwana przez strażnika. Przecież wiecie, że Gottri jest szajbnięty, nie? |
06-04-2014, 22:20 | #456 |
Reputacja: 1 | Drobne komplikacje. Ale brama pozostaje otwarta. Jest cień szansy dla Wolmara. |
07-04-2014, 09:23 | #457 |
Reputacja: 1 | Śpiący pachołek robi za tarczę (Wolmar zasłania się przed ew. strzałem). Jeśli kusznik strzeli, to Wolmar (o ile przeżyje) porzuci pachołka i pobiegnie do bramy (zakładam, że obszar tuż pod murem jest "martwym polem" dla kusznika). Pozostali mogliby też wtedy ruszyć - zanim strzelec przeładuje. Za bramą dwie opcje: - strzelec dał się nabrać - Wolmar zawoła, że wejdzie na mur i pokaże skąd rzezimieszki nadchodzą, tam spróbuje uśpić strzelca (np. jedna rąsia pokazuje, druga "opiera" się o ramię mężczyzny, zaklęcie przygotowuje w drodze na górę) - strzelec ma wrogie zamiary i będzie atakował - Wolmar poczęstuje go zaklęciem niezdarności, a później uśpieniem/porażeniem
__________________ I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee... |
07-04-2014, 09:26 | #458 |
Administrator Reputacja: 1 | Odpisałem. Zobaczymy, na ile się uda odwrócić uwagę strażnika |
10-04-2014, 21:26 | #459 |
Reputacja: 1 | Macie dowolność w kreowaniu wnętrza krasnoludzkiego lokum. Opiszcie jak zabieracie się za szukanie kumpli. Potem ja. |
16-04-2014, 23:25 | #460 |
Reputacja: 1 | Aleście się Panowie sprężyli Wszystkie odpisy jednego dnia. Szkoda tylko, że sześć dni po moim poście, ale rozumiem, koniec sesji już blisko, znużenie grą i ogólny marazm. Postaram się odpisać jutro. |