|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
29-08-2014, 21:57 | #141 |
Reputacja: 1 | Jak na 150, to 150. Jak się przerzedzi, albo zgęstnieje, to odpowiednio więcej lub mniej. Pewnie będą momenty, że na chwilę znikną sobie z oczu, to wtedy poczeka. Może też być, że da znać rękami żeby się zatrzymali a sam podejdzie dalej coś sprawdzić a jak się upewni, że jest bezpiecznie, to dopiero wróci i machnie, żeby szli. Ogólnie tak dynamicznie w zależności od sytuacji.
__________________ Jedyna potrzebna moc to ta, która pozwala powstać po upadku. |
31-08-2014, 00:56 | #142 |
Reputacja: 1 | Pozwoliłem sobie nieco przyspieszyć, przejmę postać Szarleja do czasu, gdy nie da znaka. Chyba nikt się nie pogniewa. Ok, jeśli dojdzie do walki, to kolejność deklaracji jest następująca (zwierzątka dla uproszczenia na deklaracji właściciela) Roran Gnoblary Mathias Ivan Thurin Jochen Moritz http://pyromancers.com/media/view/ma...round_id=83687 Skala: kratka = 1,5m W powyższej kolejności (w sensie - czekamy na poprzednie osoby) opisujemy, co chcemy zrobić, wchodzimy na tę mapkę i odpowiednio przesuwamy swój żeton, uderzamy przycisk w prawym dolnym rogu i załączamy link. Ruch i akcje Na deklarację jeden atak i 1-3 akcji "niebojowych" (typu wyciągnięcie broni) w zależności od stopnia złożoności. Maksymalnie w ciągu jednej deklaracji możecie przesunąć się o 30 metrów (20 kratek). Krasnoludy tylko 18 metrów (12 kratek). Po skosie kratki liczymy co drugą razy dwa. Dystans do przeciwnika co by się dużo nie bawić obliczamy na zasadzie połowa krótszego + cały dłuższy w kratkach (np. 10 w górę i 20 w lewo = 25 kratek). Przygotowani do walki są Moritz i Jochen, reszta straci trochę czasu na dobycie broni. Efektywny zasięgi broni dystansowej (na dłuższe rzut z utrudnieniem): Kusza 40 kratek Łuk 55 kratek Toporek do rzucania Thurina 14 kratek Kolory przeciwników: Czerwony - kusznicy Zielony - łucznicy Niebieski - procarze Żółty - topornicy (bez tarczy) Liniami zaznaczyłem wzgórza, jak ktoś "stoi na drzewie" to ukrywa się za drzewem, poza pojedynczymi drzewami jest tam trochę krzaków i kilka nagrobków. Może gdoc?
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 31-08-2014 o 02:51. |
31-08-2014, 01:14 | #143 |
Reputacja: 1 | no możemy w gdocu, zaraz odpowiem na końcu gdoca a potem najwyżej przenieś do odpowiedniego podtematu to oni strasznie daleko są od nas, a jakiś bełt prawie doleciał? to mają niezły zasięg |
31-08-2014, 01:19 | #144 |
Reputacja: 1 | Celność jak już. Podałem wyżej zasięgi dla rzutów bez ujemnych modyfikatorów.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman |
31-08-2014, 01:26 | #145 |
Reputacja: 1 | no dobra, napisałem coś w gdocu i zrobiłem zmiany na mapce sprawdz czy wszystko spoko, psem bojowym się przesunąłem także by to miało ręce i nogi edit; nie jestem super strzelcem ale na razie musi dać radę :P |
31-08-2014, 09:21 | #146 |
Reputacja: 1 | Ok. Oto moja pierwsza walka w RPG . No więc, jako że jeszcze nie ogarniam mam pytanko: Ruch zalicza się jako akcje pojedynczą czy podwójną. Bo chce wiedzieć czy dam rade podnieść kusze i jeden rapier, a następnie schować się za drzewo na NE. |
31-08-2014, 10:18 | #147 |
Reputacja: 1 | Nie patrz na podział akcji w WFRP. Te deklaracje są dłuższe niż tura w WFRP, żeby było bardziej widowiskowo i żebyśmy tracili czasu na nic nie znaczące ruchy. Poza atakiem możesz ruszyć się maksymalnie do 30 metrów i zrobić 1-3 akcji niebojowych (przeładowania, wydobycia broni, itd.), ale im więcej ruchu i takich akcji, tym tak naprawdę później strzelisz / zaatakujesz. Chociaż w tym wypadku szybkość już Ci i tak nie robi, bo całą uwagę kuszników przykuje waleczny Roran. Kusza, jeśli to nie kusza pistoletowa, to broń dwuręczna. Czyli do drzewa spokojnie dobiegniesz, kuszę wyciągniesz, załadujesz i jeszcze strzelisz w wybranego przeciwnika.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 31-08-2014 o 10:21. |
31-08-2014, 10:59 | #148 |
Reputacja: 1 | Moja pierwsza walka i ho, ho mam toporek do rzucania - miodnie. Walka cała w gdocu jak rozumiem? Edit: Gdzie mam przestawiać kratki - na "oryginalnej" mapie, czy na mapie po deklaracjach Hazarda? Zakładamy, że ktoś mnie uleczył, czy nadal jestem ranny? Są ujemne modyfikatory za strzał (rzut) po ruchu? Ostatnio edytowane przez Fyrskar : 31-08-2014 o 11:17. |
31-08-2014, 12:00 | #149 |
Reputacja: 1 | Dobra. Ja nie widzę sensu tej walki, anie powodu dla, którego mielibyśmy nie oddać im tego zęba. |
31-08-2014, 12:02 | #150 |
Reputacja: 1 | A ja tam nie będę się układał z grobimi |