Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19-10-2015, 16:41   #741
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Hmm więc rozumiem rozmowę z Nicolasem przełożymy na drugą sesje i dowiedzenie się wszystkiego co wie ?

A więc na początek - sesje dalszą chętnie Konrad zagra jako, że nie ma on zamiaru po wydarzeniach w wiosce i próbie spalenia go żywcem do niej wracać

co do rozwiązania problemu - głupotą byłoby przesiedlać całe wioski + po drodze mamy wioskę mutantów (gdzie patrząc na nastawienie ludzi z Grillcunter jeszcze by przeszło bo sami trzymają tych niegroźnych mimo że w getcie to nadal żyją ale teraz pomyślcie co robi nawiedzony Lothar i mieszkańcy naszej wioski widząc podczas drogi wioskę mutantów a później getto mutantów )

Dobrym rozwiązaniem byłoby wysłanie po prostu żywności dla naszej wioski i zawiezienie jej przez naszych ludzi + kogoś może do ochrony.

Jak dla mnie większym problemem jest tu kłopot 2 pozostałych wiosek, tu bardziej dobrze by było jakby wszystkie się dogadały i każdy przeniósł by się z jedzeniem do tej najlepiej ufortyfikowanej - wtedy lepsze szanse na obronę + więcej ludzi którzy podczas walki się zmieniają i wart.

jeśli każde będzie bronić się osobno to prawdopodobnie każde padnie


Jeśli chodzi o post w sesji to jakaś rozmowę mamy przeprowadzić czy dasz posta ogólnego jak już się naradzimy co zrobić itp. a rozmowa to będzie wstęp do drugiej sesji ?
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline  
Stary 19-10-2015, 17:53   #742
Opiekun działu Warhammer
 
Dekline's Avatar
 
Reputacja: 1 Dekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputację
Co do rozwiązania sytuacji to jeszcze raz podkreślę że kładę nacisk na konkretne rozwiązanie. Postacie muszą być wyraźne a nie rozmyte. Chyba że chcecie prowadzić postać drugoplanową, a tego chciałbym uniknąć w następnej sesji. Podobnie jak olewanie wątków fabularnych, np. że ktoś coś zobaczył, coś się wydarzyło, a bohater nic sobie z tego nie robi.

Snake:

Tak, po prostu bierzesz ją sobie z wozu, w pakiecie z 10 bełtami. Żeby za nadto nie przekraczać ładowności to przeniosłem łuk i strzały na sanie.

No i sprecyzuj swój pomysł na rozwiązanie sytuacji.

Molkar:

[piszesz o podobnej sprawie na początku i na końcu to złączyłem]

Wasze postowanie chce zakończyć po rozmowie z Nicholasem. Mam ku temu ważny powód, efekt rozmowy będzie mógł mieć wpływ na to co będziecie chcieli robić dalej. Później mój post który opisuje efekt tego jakie rozwiązanie wybierzecie i koniec sesji. Nie chce przeprowadzać dyskusji w sesji bo nam one nigdy nie wychodziły. Później przejdziemy do omawiania szczegółów następnej. Nie narazie nie mogę zdradzić od czego zacznie się następna sesja.

Fajnie że opisujesz co chcesz zrobić z Twoją postacią. O to właśnie mi chodziło Wiadomo że każdy może mieć własne zdanie ale dzięki temu łatwiej będzie mi coś wypośrodkować. Fajnie że piszesz też o innych wioskach
Dobrze byłoby jeśli reszta dołączyłaby do dyskusji.
 
Dekline jest offline  
Stary 19-10-2015, 19:41   #743
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Co do przesiedlenia to jestem za nawiązaniem stosunków handlowych, ale przymuszony to wstępnie proponuję przesiedlenie Armutsiedlunga do Gillcunter, bo Gillcunter ma rozbudowana infrastrukturę, właściwie to już prawie miasteczko, ale zastrzegam sobie prawo zmiany decyzji.

A co do profesji to cchciałbym w miarę możliwości strażnika pól.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline  
Stary 19-10-2015, 19:47   #744
Opiekun działu Warhammer
 
Dekline's Avatar
 
Reputacja: 1 Dekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputację
Oczywiście, rozumiem że każdy z Was może zmienić zdanie.

Zdobycie Eq do tej profesji faktycznie może być problematyczne. Już sam kuc z uprzęża jest problememem (koszt) a latarnia i olej (dostępność) przynajmniej w tym miejscu. Tak więc no ... nie bardzo mi się to widzi.

A myślałeś o nowej profesji początkowej? W ogóle dlaczego akurat ta?
 
Dekline jest offline  
Stary 19-10-2015, 20:09   #745
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Skoro nie da rady... to weżmę włóczykija.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline  
Stary 19-10-2015, 20:16   #746
Opiekun działu Warhammer
 
Dekline's Avatar
 
Reputacja: 1 Dekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputację
Tylko nie zrozum mnie źle, naginanie a obrót o 180 stopni to wiesz Trzeba byłoby zmienić wszystko. No chyba że gdzieś zarobisz taką kwotę
 
Dekline jest offline  
Stary 19-10-2015, 20:30   #747
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Odpowiedzi na pytania:
1 - wyślijmy karawanę z żywnością;
2 - kontynuacja - gram dalej.
 
Kerm jest offline  
Stary 20-10-2015, 06:25   #748
Elitarystyczny Nowotwór
 
Zombianna's Avatar
 
Reputacja: 1 Zombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputację
A więc po sznureczku:

Wydaje mi się, że pomysł wysłaniem żywności jest najlepszy dla tej wybranej osady. Rozwiązuje problem głodu, lecz tymczasowo. Wiadomo że w ciężkich czasach ludziom łatwiej żyć w większej gromadzie, stąd opcja przesiedlenia do najbardziej ufortyfikowanej mieściny ma dużo sensu. Przecież nie muszą tam siedzieć na wieczność, ino przeczekać ciężki okres. Sprawę trzeba na spokojnie przemyśleć.

Co do dalszego uczestnictwa babci Victorii w sesji - jestem jak najbardziej chętna podjęcia się kontynuacji przygody. Martwię się tylko o czas i terminowość ze swojej strony. Sesja ma dość szybkie tempo, nie zawsze jestem w stanie śledzić co się dzieje i reagować tak często jakbym chciała. Wielkim plusem jest to, że odpisy nie muszą wcale być wybitnie długie, przez co idzie je pisać z telefonu. Tak więc jestem dobrej myśli i z zgłaszam się do kolejnej części.
 
__________________
Jeśli w sesji strony tematu sesji przybywają w postępie arytmetycznym a strony komentarzy w postępie geometrycznym, prawdopodobieństwo że sesja spadnie z rowerka wynosi ponad 99% - I prawo PBFowania Leminkainena
Zombianna jest offline  
Stary 20-10-2015, 09:04   #749
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Zombianna Zobacz post
Wydaje mi się, że pomysł wysłaniem żywności jest najlepszy dla tej wybranej osady. Rozwiązuje problem głodu, lecz tymczasowo.
A zatem (wraz z żywnością) wyślemy propozycję przeniesienia się?
 
Kerm jest offline  
Stary 20-10-2015, 09:21   #750
 
Inferian's Avatar
 
Reputacja: 1 Inferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputacjęInferian ma wspaniałą reputację
Mnie tylko martwi, co jeśli wszystkich już tam wilki zeżarły, albo wszyscy się na wzajem pozjadali no i pozamarzali. Może tam już nikogo nie ma, do tego przecież zaczęła się tam mutacja, co było widać na dziecku. Jeśli inni ludzie mieli jakiekolwiek przejawy mutacji, czy choroby to może Lothar ich po palił.

Myślałem najpierw nad przesiedleniem do naszej wsi, ale później pomyślałem także o tym, że jest ona słabsza, tyle, że wydawało się na to, że mniej zagrożona. Może należało by po prostu tak jak pisze Kerm wziąć trochę jedzenia i pojechać tam i jeśli ktoś jest żywy to zabrać go stamtąd, bo droga taka strasznie ciężka także nie była. Oczywiście trzeba było być świadomym, że na prawdę taka straszna jest sytuacja też wsi, jak długo wytrzyma i jak wielkie jest niebezpieczeństwo.

Może są inne sposoby, które pomijamy. Jakieś sąsiednie wsie, które można było by na ten czas połączyć, albo pójść wszyscy do jakiegoś miasteczka, przecież musi być też coś większego.
 
Inferian jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:44.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172