Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05-08-2015, 14:50   #91
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Ech, to jeszcze będą nas próbować okraść w nocy - gorzkie życie awanturnika.

Skończmy scenę w karczmie jak najszybciej, bo już na poprzedniej sesji trochę nam na tym zeszło.
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman

Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 05-08-2015 o 14:56.
Lord Cluttermonkey jest offline  
Stary 05-08-2015, 21:27   #92
 
Fyrskar's Avatar
 
Reputacja: 1 Fyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputację
Cytat:
Skończmy scenę w karczmie jak najszybciej, bo już na poprzedniej sesji trochę nam na tym zeszło.
Niech reszta da posty i lecimy z koksem. Chcecie się przespać i ruszać z rana, czy od zaraz? Pogadać z siedzącymi w knajpie nie chcecie? Machnąłbym doca wtedy, skreślilibyśmy z parę linijek i wrzuciłbym do swojego posta.

Plotki piszę, poinformuję, jak przerzucę je z brudnopisu do gotowego dokumentu.

e. Jeśli ustalenia z dalej wymienionym się nie zmienią, dołączy do nas powracający z dalekich krain Hazard!

e2. Plotki są! Przeczytajcie i skometujcie. I, najważniejsze, weźcie się za posty...
 

Ostatnio edytowane przez Fyrskar : 05-08-2015 o 22:21.
Fyrskar jest offline  
Stary 06-08-2015, 01:50   #93
Dnc
 
Dnc's Avatar
 
Reputacja: 1 Dnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputację
Post ode mnie jest. Przepraszam za zwłokę, nie spodziewałem się że wyjazd mnie tak wciągnie. Niby nie ma dużo roboty ale zawsze ktoś coś od Ciebie chce :P
czekam na odpis mg i można się coś rozejrzeć po knajpie
 
Dnc jest offline  
Stary 06-08-2015, 08:21   #94
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Cytat:
Śmiechy i śpiewki radosne dosłyszeć mogą śmiałkowie, który na południe stąd się wyprawią na szaber. Mówią niektórzy, że to trupa jakaś cyrkowa, waganci, ale co tacy robić mogą tu, w Mordheim?
To pewnie jakieś stworzenia wabiące śmiertelników imitacją ludzkich odgłosów - nie idziemy tam.

Cytat:
Nie dalej jak dwa dni temu zbrojni fanatycy ruszyli na wchód, ku klasztorowi Sióstr Sigmara, ze świętymi pieśniami na ustach i mordem w oczach, idąc jakoby wypalić ogień herezji, to jest wybić pozostałe przy życiu Siostry Sigmara. Prowadził ich takich dwóch strzelistych jak świerki mężczyzn w ciemnych płaszczach, ani chybi łowcy czarownic.
Nie ma opcji, że komuś uda się zdobyć klasztor już na samym początku sesji.

Cytat:
Jak już mówimy o Siostrach Sigmara, to podobno rannym awanturnikom pomocą w leczeniu ran śpieszą czasem, o ile raniony prawy, Sigmara szanujący i nie ma wobec nich złego zamiaru. Jak kto ma, to kto młotem lub buzdyganem po łbie zwykły rąbnąć.
Warto wiedzieć.

Cytat:
W Dzielnicy Rieß domy mało zniszczone, a bogate i łupu pełne. Mało tam plugastwa, ale i konkurentów, to jest innych zbrojnych band wiele. Jak kto woli, miast z mutantem ogniem, z człowiekiem napierdalać się sztachetą z płotu urwaną, tam winien kierować swe kroki. Nie, nikt nie nakazuje używać mieczy. Ale “napierdalać się sztachetą”, to brzmi dumnie.
Zacząłbym szaber od tej dzielnicy.

Cytat:
Nie idźcie na południe najdalsze, na cmentarze i okolice Morra świątyni! Tam masa wygrzebańców jest!
Zgadzam się z autorem plotki - nie idziemy.

Cytat:
Słyszeliście o Ullim Leitpoldzie i Marquandzie Volkerze? Nie? Widać, żeście nowi. Takich tuzin, jak ich dwóch, to nie ma ani jednego. łotry bez czci i serca, wyrachowane zbiry. Marquand to syn kupca z Marienburga, nożownik, zabójca, szermierz i szarlatan jakich mało. A Ulli jest z Middenheim, najemny żołnierz. Był na żołdzie u Księcia Stirlandu i podobno brał udział w rzezi, jaka nastąpiła podczas trzeciego oblężenia Nuln. Nikt tak nie robi młotem jak on. Schwytano ich i kierowano do karnej kompanii wojskowej, ale uciekli i znaleźli się tu, w Mieście Przeklętych. I trzeba rzec, że dobrze się tu odnaleźli…
Za k20 kolejek będą naszymi poplecznikami.

Cytat:
Pod miastem jest sporo osad awanturników, a w samym mieście wiele karczm. Tam spieniężyć możecie odłamki komety, cenne przedmioty, no i wydać srebro z waszych trzosów na ekwipunek, tudzież zabawę.
Warto wiedzieć.

Cytat:
Tileańskie najemne żołdactwo też w ruiny zapadło w bandach zbrojnych. Z takimi to lepiej nie konkurować…
Znając Tileańczyków, MG nie poskąpi im rozwinięć. Unikamy albo negocjujemy.

Cytat:
Tylko głupcy są w stanie porzucić swoje dawne życie i ruszyć do Mordheim.
Lutz odpowiada: A twój stary przemierza sylvańskie szuwary.

Cytat:
Plotki? Jakie plotki, wyjebana gromadnie twoja mać, ty garnkoskrobie? Chcesz wiedzieć, jak tu jest, to wyłaź na ulicę!
BRING IT ON.

Osobiście chciałbym się dowiedzieć więcej o wejściach do Mordheim - ile ich, czy są jakieś sprawdzone, czy może warto wpłynąć łódką. Tak jak mówiłem gdzieś wyżej, kierujemy się tam, gdzie jest więcej ludzi niż mutantów.

Chciałbym wyruszyć jak najszybciej.

Miło, że będzie Hazard.
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman
Lord Cluttermonkey jest offline  
Stary 06-08-2015, 12:02   #95
 
Fyrskar's Avatar
 
Reputacja: 1 Fyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputację
Fajno, że już cztery posty! Choć nadal czekam na edycję by Icarius, no i na post Ardela. I Hazarda, najpierw jego postać i post, a potem wartka akcja i trupy 24/7.

Cytat:
Zacząłbym szaber od tej dzielnicy.
Skusił cię pieniądz, czy te sztachety? Póki wszyscy nie dadzą postów, ustalcie gdzie ruszacie na początku - jak się zgodzicie z Cluttiem, to zacznę pisać już opis dzielnicy.

Ruszacie jeszcze wieczorem, czy rano?

Cytat:
Za k20 kolejek będą naszymi poplecznikami.
Moi ulubieni Dramatis Personae. Poniżej ich dwie najfajniejsze zasady:

Cytat:
A Fistful of Crowns: These guys will do literally anything for money/wyrdstone and have been known to change sides and stab their former employers in the back for just a few crowns. To represent this, opposing player(s) may attempt to bribe the pair into betraying their employers and changing sides. At the start of the game, any player(s) wishing to do this must secretly write down how much he is willing to bribe them by (this must of course be more than the pair's starting hire fee!). The controlling/employing player is advised to secretly write down a counter bid at the start of the game also. The bribing player may then choose at the start of any of his turns to attempt to bribe them (even if they are in close combat!). If he does so he must reveal the amount he has written down and if this is more than the hire fee plus the amount the controlling player has for his counter-bid, then he gains control of the pair until the end of the game. Only the player who has control of the pair is forced to pay the additional amount so that if the original controlling player loses control of them through a bribe he doesn't have to pay the counter-bid.

E.g., Captain Steiner of the Averland Avengers Warband has managed to find the duplicitous pair when scouting the ruins. He pays them their hire fee of 30 gold crowns and they agree to join his warband for the next day's Wyrdstone hunting. Because Steiner is well aware of his new partners' treacherous reputation he keeps another 30 gold crowns set aside in a pouch just in case.
Later that day, Steiner comes across the warband of his arch rival, the Reiklander Captain Albrecht `One Eye'. A fight ensues and when Albrecht recognises Ulli and Marquand (cutting a swathe through his men, no doubt!) he yells out to them that he will pay them fifty gold crowns if they change sides. Ulli and Marquand ponder this for a moment and then turn their weapons against the Averlanders. At this point Steiner throws his pouch of 30 crowns at their feet (making a total of 60 crowns and beating Albrecht's offer of 50) and, after counting the gold, our lovable rogues again turn their weapons towards the hapless Albrecht, much to Steiner's relief. Of course things could have been a lot different! For if Albrecht had bribed only 11 more crowns, because with 61 he would have beaten Steiner's counter-bid and Ulli and Marquand would have stabbed him in the back (literally!) and changed sides.


This bribing business can of course get quite interesting in multi-player games with different players attempting to bribe at different times. Whichever player succeeds in bribing, or if the controlling player maintains control, they must pay this extra amount.

Where's the Money?: These guys are not likely to accept any poor excuses if a warband cannot afford their extra pay. In the event that a player cannot pay the extra either in crowns or Wyrdstone (The warband should sell any Wyrdstone necessary in order to pay the hire or bribe) the pair will deprive the warband of an equal amount in equipment (based on market price). Failing this, they will take out their anger on the warband leader - immediately play a close combat with the pair versus the warband leader on his own and to the death!
Cytat:
A twój stary przemierza sylvańskie szuwary.


Śmiechłem.

Cytat:
Osobiście chciałbym się dowiedzieć więcej o wejściach do Mordheim - ile ich, czy są jakieś sprawdzone, czy może warto wpłynąć łódką. Tak jak mówiłem gdzieś wyżej, kierujemy się tam, gdzie jest więcej ludzi niż mutantów.
A więc - teoretycznie wpłynąć do Mordheim można od południa i północy, ale zwykle się tego nie robi, bo okolice owych wejść są dość niebezpieczne. A przynajmniej, jeśli jakaś banda w ten sposób dostaje się do miasta, to się tym nie chwali po karczmach. Czyli nie wiadomo.

Poza tym, do miasta wejść można przez dwie bramy - zachodnią i wschodnią. Kometa uderzyła we wschodnią część miasta, dlatego zachodnie dzielnice i brama doń są bezpieczniejsze.

Jeśli komuś Dzielnica Rieß nie pasuje, do niewielkiej dzielnicy w której jesteście (Dzielnicy Bramy Zachodniej) przylegają następujące dzielnice:
  • Krucze Baraki - tam zakwaterowane było wojsko, tam była spora część miejskich zbrojowni; w żadnym innym miejscu w Mordheim nie jest tak łatwo o wyekwipowanie się, z drugiej strony, odłamków meteorytu tam wyjątkowo mało.
  • Ogrody Pamięci Steinßardt - dawny miejski park rozciąga się w północnej części tego dystryktu, w bezpośrednim sąsiedztwie do aktualnej pozycji naszych szabrowników; dzielnica ciągnie się jeszcze kawałek na południe; mieszkała w nim klasa średnia, a pod wszelkimi względami jest to przeciętna i niczym specjalnym się nie odznaczająca część Miasta Przeklętych - za wyjątkiem, rzecz jasna, parku.
  • Tullin - dzielnica ubogiego mieszczaństwa, choć nie miejskiej biedoty; relatywnie (czyt. jak na Mordheim) bezpieczna, tam właśnie szabrownicy zazwyczaj kierują swe pierwsze kroki.

Dzielnica Rieß, jak widać na mapie, leży na północny-wschód od Was.

Póki czekamy na Ardela i Hazarda, ustalcie gdzie i kiedy idziecie.
 
Fyrskar jest offline  
Stary 06-08-2015, 12:06   #96
Dnc
 
Dnc's Avatar
 
Reputacja: 1 Dnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputację
Też jestem by wpierw przeszukać ludzkie a nie mutancie miejscówki

O co chodzi z tymi wejściami do Mordheim? To my jeszcze nie jesteśmy w Mordheim?

Edit:
Myślałem że skoro jesteśmy w karczmie to ona jest już w mieście.
Ja bym na początek na rozgrzewkę poszedł do Tullin
 

Ostatnio edytowane przez Dnc : 06-08-2015 o 12:09.
Dnc jest offline  
Stary 06-08-2015, 12:08   #97
 
Fyrskar's Avatar
 
Reputacja: 1 Fyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputację
Jesteście, ale Cluttie się pytał o inne wejścia, to mu odpowiedziałem.
 
Fyrskar jest offline  
Stary 06-08-2015, 12:12   #98
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Cytat:
Skusił cię pieniądz, czy te sztachety? Póki wszyscy nie dadzą postów, ustalcie gdzie ruszacie na początku - jak się zgodzicie z Cluttiem, to zacznę pisać już opis dzielnicy.
Sztachety - lepiej sztachetą oberwać niż pazurami czy kłami.

Z wymienionych przez Ciebie "początkowych" dzielnic wygląda też na najbardziej łupogenną.

Cytat:
Ruszacie jeszcze wieczorem, czy rano?
Rano.
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman
Lord Cluttermonkey jest offline  
Stary 06-08-2015, 12:19   #99
Dnc
 
Dnc's Avatar
 
Reputacja: 1 Dnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputację
Utha woli isc wieczorem, na przewagę w postaći widzenia w ciemności a poza tym nie ma co czekać aż ich ktoś ograbi w nocy....
 
Dnc jest offline  
Stary 06-08-2015, 12:54   #100
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Też myślałem z początku o tym, by zrobić krótką drzemkę i plądrować w nocy, jak większość zbrojnych band z dzielnicy Riess będzie lulać gdzieś w ruinach.
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman
Lord Cluttermonkey jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:15.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172