Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04-09-2017, 16:37   #211
 
Goel's Avatar
 
Reputacja: 1 Goel ma wspaniałą reputacjęGoel ma wspaniałą reputacjęGoel ma wspaniałą reputacjęGoel ma wspaniałą reputacjęGoel ma wspaniałą reputacjęGoel ma wspaniałą reputacjęGoel ma wspaniałą reputacjęGoel ma wspaniałą reputacjęGoel ma wspaniałą reputacjęGoel ma wspaniałą reputacjęGoel ma wspaniałą reputację
A jak się wpiepr... w te wilcze dołu nasze wojsko to co powiemy? Że ze strachu na tracie państwowym wilcze doły robim, Baird? A ostrokoły racja - niechby chociaż trochę jazdę spowolniły co by strzał celniejszy oddać.
 
Goel jest offline  
Stary 04-09-2017, 17:23   #212
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Marsz do miasta po narzędzia (łopaty, piły, siekiery) - pół dnia drogi, powrót - drugie pół. Ścinanie drzew na ostrokół - nawet załóżmy, że tych w okolicy by wystarczyło - kolejny dzień. Kopanie wilczych dołów - jak się ma łopaty i kilofy to pójdzie szybko, w kilka godzin się uwiniecie z wykopaniem i zamaskowaniem. Osobnego punktu na czas potrzebny na szukanie w nieznanym mieście sklepu mającego na stanie te rzeczy już nie będę dodawał.
Podsumowując: jeśli nikt nie będzie Wam przeszkadzał to tak w dwa - trzy dni powinniście skończyć. O ile znajdziecie kogoś z umiejką "nauka (inżynieria)".
Niech będzie nawet "architektura".

A dziennego światła zostało Wam znacznie, znacznie mniej.
Zdajecie sobie sprawę, że nie wykonacie nawet 10% ambitnych planów budowy Festung Letztlau.
 
hen_cerbin jest offline  
Stary 04-09-2017, 18:03   #213
 
pi0t's Avatar
 
Reputacja: 1 pi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputację
Fosę przekopiemy :P
Spokojnie panowie wykorzystajmy wozy do obrony bo nie wiele więcej zdążymy.
 
__________________
Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!
pi0t jest offline  
Stary 04-09-2017, 18:13   #214
 
Gob1in's Avatar
 
Reputacja: 1 Gob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputację
Temat jest taki, żeby tych przebierańców zabić/pojmać lub przynajmniej zadać możliwie dużo strat, żeby im utrudnić dywersję na tyłach imperialnej armii.

Jeśli chcecie ich po prostu odstraszyć, to wystarczy od groma ognisk rozpalić i za nic nie podejdą, skoro jasne będzie, że się ich nasi BG spodziewają.

Na moje celem jest dorwanie dowódcy oddziału i mniejszej lub większej ilości agentów wroga - pozostawienie tej całkiem sporej grupy łupiącej transporty w przebraniu oznaczać będzie porażkę. Tak myślę
 
__________________
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee...
Gob1in jest offline  
Stary 04-09-2017, 18:16   #215
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Proponuję założyć obóz w okolicach heksa 17,10. Robimy okrąg wozami i blokujemy wylot ścieżki. Kilku strzelców w szpalerze drzew po lewej stronie, w razie draki wycofają się do obozu przez stare dorzecze. W przypadku ataku przez pola uprawne, to można by spróbować je jakoś podpalić. Jakieś lampy i olej znajdzie się w transporcie?
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline  
Stary 04-09-2017, 18:41   #216
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Komtur Zobacz post
Proponuję założyć obóz w okolicach heksa 17,10. Robimy okrąg wozami i blokujemy wylot ścieżki. Kilku strzelców w szpalerze drzew po lewej stronie, w razie draki wycofają się do obozu przez stare dorzecze. W przypadku ataku przez pola uprawne, to można by spróbować je jakoś podpalić. Jakieś lampy i olej znajdzie się w transporcie?
Każdy heks ma dwa metry szerokości. Na jednym heksie zmieści się jeden wóz. Także do zablokowania ścieżki wystarczy jeden ustawiony w poprzek.
Szpaleru drzew nie ma - są pojedyncze drzewa. Z drugiej strony - do heksa 17.10 można dostrzelić z każdego drzewa na mapce.
Macie oleju na tyle by podpalić mniej więcej 10 heksów (jeśli przekonacie wozaków by oddali cały zapas, który wiozą dla armii) - zboże się nie będzie paliło samo z siebie - za zielone.
 
hen_cerbin jest offline  
Stary 04-09-2017, 19:24   #217
 
Hakon's Avatar
 
Reputacja: 1 Hakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputację
Żadnego podpalania.
Pułapka i już. Mamy wyglądać jak nie spodziewający się niczego ludzie. Będą luźniej do nas podchodzić a wtedy my ich od tyłu i boku.
 
Hakon jest offline  
Stary 04-09-2017, 19:49   #218
 
pi0t's Avatar
 
Reputacja: 1 pi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputację
Z ataku by pewnie zrezygnowali, nie mają przewagi w ludziach. Tyle, że mogą nas zlekceważyć. Na regularny, zdyscyplinowany i doświadczony oddział to nie wyglądamy. Zresztą z rozmowy wiedzą, że my ze świeżego poboru. Jeśli jednak stawimy zdecydowany opór to się wycofają. Nie mogą ryzykować utraty ludzi, nawet ranni są dla nich ciężarem. Do tego jesteśmy za blisko celu drogi, spore dla nich ryzyko, że hałas, ogień, przypadek sprowadzi im na głowę jakiś patrol.
 
__________________
Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!
pi0t jest offline  
Stary 05-09-2017, 16:56   #219
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Gustaw przekonał Sala i jego ludzi do wykonywania jego rozkazów podczas zasadzki.
Do tego zapytał wozaków czy wiozą łuki albo kusze. Wiozą i to i to, więc na tę noc możecie pożyczyć broń zasięgową za darmo.

Prosiłbym też o wrzucenie choć części wpisów z doca na sesję - ciekawie się czytało dyskusję.
 
hen_cerbin jest offline  
Stary 05-09-2017, 19:04   #220
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Cytat:
Żadnego podpalania.
Pułapka i już. Mamy wyglądać jak nie spodziewający się niczego ludzie. Będą luźniej do nas podchodzić a wtedy my ich od tyłu i boku.
Ja myślałem, że ogień będzie jednym z elementów pułapki.

Ze śladów poprzedniego ataku wynika, że wozacy mało się spodziewali jatki, więc możliwe że skurczybyki będą chcieli przenocować w naszym obozie. Ja bym nikogo nie wpuszczał. Niech podadzą hasło, które sami wymyślimy na ten właśnie użytek.

Czy dałoby się wozami przegrodzić polankę od starorzecza do rzeki?
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:11.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172