|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
19-06-2020, 12:45 | #421 |
Reputacja: 1 | Plan na szybko: wyłazimy, zabieramy stół, czekamy aż pułapka się zresetuje, w międzyczasie budujemy drabinę (mamy stół, łóżko, materiałem można powiązać szczeble...), Potem możemy zejść do tego dołu i wyleźć po drugiej stronie. Jedna osoba zostaje tutaj żeby miał kto otworzyć drzwi jak reszta będzie wracała. Co Wy na to? /Potem przerobię to na post w sesji/ |
19-06-2020, 13:38 | #422 |
Reputacja: 1 | Tylko nie rozumiem co uruchomiło pułapkę. Myśmy tam łazili, otwarli te drzwi i nic się nie stało, a po przesunięciu stołu włączyła się? Chyba, że jest czasowa - otwarcie drzwi, 10 sekund żeby ktoś wszedł, i dopiero wtedy zapadnia się otwiera. Jak drzwi się zamkną, to pewnie i klapy się podniosą, żeby zamknąć potencjalnego nieszczęśnika, który tam miał wpaść. Ustawiłbym stół, żeby zaprzeć go o framugę i nie pozwolić na zamknięcie drzwi. Przeor musiał być mocno zeschizowany, jak takie pułapki we własnej pracowni zakładał. Eh, labiryntowe początki rpg za mocno wpływają na niektóre scenariusze
__________________ Bajarz - Warhammerophil. |
19-06-2020, 14:04 | #423 |
Reputacja: 1 | Dobrze myślisz z tą pułapką. Otwiera się klapa i drzwi zatrzaskują po otwarciu drzwi, ale nie od razu tylko po jakimś czasie. Zamknięcie drzwi resetuje pułapkę. Nie podejrzewam przeora o takie działania - raczej myślę, że te katakumby to już były wcześniej, muszę tylko dorobić historię po co. A trochę dungeon crawlu w Liczmistrzu daje radę. Miałem to zmodyfikować, ale jakoś w pewnym momencie mi umknęło. |
19-06-2020, 14:09 | #424 |
Reputacja: 1 | To trzeba szybko biec i liczyć na to, że drzwi po drugiej stronie są otwarte. Albo puścić krasnoluda z pochyloną głową, żeby się przebił
__________________ Bajarz - Warhammerophil. |
19-06-2020, 14:34 | #425 |
Reputacja: 1 | Pułapki takie, rzekłbym, delikatne. Gaz usypiający, powiadamiający dzwonek, dziura, do której upadek nie zrobi nic poza może skręconą kostką i ogólnym poobijaniem. A pierwsza to już w ogóle taka ewidentnie widoczna była, ta jeszcze w korytarzu, chyba tylko po to by zniechęcić. Wygląda na to, że chciał złapać ewentualnych włamywaczy bez zabijania ich. Jak na dungeon crawling - niespotykana łagodność scenariusza. |
19-06-2020, 16:36 | #426 |
Reputacja: 1 | Mi na przykład ten dungeon crawling który mamy w ogóle nie leży i liczę, że szybko wyjdziemy z tych lochów. No ale to moja opinia, komuś innemu może się podobać |
20-06-2020, 07:33 | #427 |
Reputacja: 1 | Grimm może zostać do otwierania drzwi. |
20-06-2020, 08:33 | #428 |
Reputacja: 1 | Też nie przepadam za korytarzami, pokojami i rozkminianiem pułapek, ale to tylko niedługi fragment w całej sesji, więc nie narzekam
__________________ Bajarz - Warhammerophil. |
20-06-2020, 08:44 | #429 |
Reputacja: 1 | Również nie narzekam - został podjęty ten temat, to wyraziłem swoje zdanie |
20-06-2020, 11:00 | #430 |
Reputacja: 1 | Ja też
__________________ Bajarz - Warhammerophil. |