|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
29-12-2007, 17:35 | #31 |
Banned Reputacja: 1 | Jak dla mnie też. Takie mroczne kazamaty. A graczowi lopata radzę poczytać trochę o młotku. Człowieku tam NIE MA BOHATERÓW, nie ma HEROSÓW. Jesteś przeciętniakiem, w dodatku porwanym. Więc nie spodziewaj się jakiejś specjalnej łaski bogów... Tak więc proponuję nie narzekać na SAMYM POCZĄTKU rozgrywki, tylko czekać na jej rozwój. Aha, komuś tam kostki nie działają. Jak napiszesz post i chcesz rzucić kością, to po zaakceptowaniu go musisz odświeżyć stronę, żeby pokazało Cię jako gracza (patrz na imię i avatar). Ostatnio edytowane przez Johannes Black : 29-12-2007 o 17:41. |
29-12-2007, 19:42 | #32 |
Reputacja: 1 | No właśnie No właśnie co się tyczy kości to mówiłem że trzeba dwa razy nicisnąć, albotak jak Black mówi odświrzyć sprubójcie tego. Lopata w ostatnim poście chcesz mieć dwa testy a robisz tylko jeden rzut. Jak to jest? |
29-12-2007, 20:13 | #33 |
Banned Reputacja: 1 | Lotar, błagam... Korzystaj ze sprawdzania poprawności swoich tekstów... |
30-12-2007, 01:51 | #34 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Może nowością jest dla mnie gra w pbfie, ale nie w realnych sesjach. Co do rzutów to chciałem dwa testy ale, że nie wiedziałem jak to zrobić(mój pierwszy rzut w życiu na stronce internetowej) to wyszło tylko raz i niewiedziałem jak to edytować, lub dodać rzut. A co do łańcuchów. MG miał wykonywać rzuty(tak w każdym, bądź razie sobie to wyobrażałem, więc napisałem barwnie co robie z łańcuchami. Uważałem, że MG zkuma o co chodzi(myliłem się).
__________________ "...a ścieżka, którą podążać będą zaścieli trawy krwią bezbronnych i niewinnych. Szczątki ludzkie wskrzeszać będą do swych armii aż do upadku wszelkiego życia. Nim słońce..." | |
30-12-2007, 10:01 | #35 | ||
Banned Reputacja: 1 | Nie wątpię że znasz świat WFRP, ale przypomnieć sobie co nie co nigdy nie zaszkodzi. Poza to, o czym teraz mówię, można wydedukować w drodze wieloletnich doświadczeń. Tak więc ty powinieneś wiedzieć najlepiej, że jeżeli MG coś mówi, to tak już po prostu jest, i nie powinieneś się z nim targować, bo to wbrew regułom gry. Cytat:
Cytat:
| ||
30-12-2007, 10:21 | #36 |
Reputacja: 1 | Okey Oki może dziś może jutro napisze post w naszej sesji w któej będą wyniki wszystkich rzutów. Przeszukiwania, spostrzegawczości, rozrywania łańcuchów i co jeszcze chcecie więc jak chcecie jeszcze jakiś teścik dorzucić to bardzo prosze. |
30-12-2007, 10:51 | #37 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Nigdzie nie ma, że z MG można negocjować, czy targować się. Jest jasno napisane, że księga zawiera zasady, które spokojnie MG mogą zmieniać. Przy niektórych rozmowach takie zasady można zmienić A co do tego to chyba chciałeś napisać tak: 1.MG ma ZAWSZE racje. 2.Jeśli MG nie ma racji to patrz pkt 1. Zresztą te zasady są na szarym smoku Polecam stronkę, wiele dodatków autorskich i artykółów. Sesji nie polecam ściągać. Ja w każdym bądź razie tego nie robiłem, uważając, że samemu lepsze się wymyśla scenariusze.
__________________ "...a ścieżka, którą podążać będą zaścieli trawy krwią bezbronnych i niewinnych. Szczątki ludzkie wskrzeszać będą do swych armii aż do upadku wszelkiego życia. Nim słońce..." | |
30-12-2007, 11:06 | #38 | ||
Banned Reputacja: 1 | lopata, ale to MG jest "władcą" gry i do niego należy ostatnie słowo. Tak więc jeżeli już na samym początku mówi wyraźnie NIE i koniec, to nie masz prawa się z nim targować. Cytat:
Cytat:
| ||
30-12-2007, 18:08 | #39 |
Reputacja: 1 | Na wypadek Może zauważyliście, że wykonałem kilka rzutów. To były wszystkie rzuty, które musiałem robić za kogoś. Później albo jutro wezme się za testy do których już rzuciliście kośćmi, a ja mam tylko opisać co się stało. Mam jeszcze pytanie Kset piszesz że chcesz rzucać zaklęcie to jest zaklęcie otwarcia kajdan? |
30-12-2007, 18:22 | #40 |
Reputacja: 1 | Jeśli uda mi się pozbyć knębla to tak. staram się to zrobić niezauważalnie, jeśli mi się uda to uwalniam pozostałych. Szczęście wykorzystuje na powtórke rzutu na moc jesli trzeba do udanego zaklecia. zaklecie to zwykle otwarcie magii prostej - ono nie ogranicza sie tylko do drzwi, otwiera wszystkie zamki i nawet rygle Ostatnio edytowane przez Eliasz : 30-12-2007 o 18:26. |
| |