Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Autorskie systemy RPG
Zarejestruj się Użytkownicy

Autorskie systemy RPG Rozmowy na temat autorskich systemów RPG


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12-09-2008, 18:19   #21
 
Dimitrij Urianov's Avatar
 
Reputacja: 1 Dimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumny
Witam ponownie. Prawie rok minął, a projekt zdążył zostać rozebrany na kawałeczki i poskładany ponownie. Trochę też zmieniło się w załodze (usunięto pewną przeszkodę, myślę, że dzięki temu pójdzie szybciej.)
Obecnie mogę ogłosić, że Dead Echoes RPG nie tylko wraca, ale robi to w dużo lepszym stanie.
Jak długo można toczyć wojnę? Jak długo można tępić wynaturzenia, terroryzować wszystkich?
Każdy konflikt albo się kończy, albo zamarza. W obliczu dwóch mocarstw nie mógł zniknąć - musiał zawisnąć na kilku paktach, przy których jeden niewłaściwy rozkaz oznacza przeistoczenie się zimnej wojny w gorącą.


Zwykle gry role-playing koncentrują się na samotnych graczu/drużynie, wykonującymi jakieś zadania. Gracz nie jest już samotną osobą - otacza go organizacja do której należy.
Celem jest zadbać, by ta organizacja znalazła się na szczycie, a on jako jej przywódca. To system o ambitnych politykach, o władzy, o potędze, o zdradzie i o wszystkim co nas otacza, choć mało kto się do tego przyzna. W tym świecie nie ma dobra i zła jest tylko zysk i różne drogi osiągnięcia go.

Od żołnierza i najemnika, przez dowódcę oddziału po admirała floty. Z każdym awansem dostępne większe środki, i większa władza, im większa władza tym większe potrzeby - od oddziału żołnierzy po eskadry krążowników. Od groźby embarga handlowego dla małej miejskiej społeczności po realne użycie artylerii przeciwplanetarnej.

Pamiętaj jednak - jesteś wciąż człowiekiem. I czasem w obliczu abordażu trzeba będzie wyciągnąć broń i stanąć oko w oko z tym, na którego przed chwilą wysłeś flotę, chociażby na polu dyplomatycznym, wówczas żelazne nerwy to podstawa, wróg nie zasługuje na litość.



Nie ma dobra i zła, jest tylko potęga i Ci którzy są zbyt słabi by do niej dążyć.


"Jeżeli walka ma być zwycięska, musisz walczyć"

Zmiany w stosunku do ostatniego ogłoszenia?
- Brak ras - podział na różniące się zwyczajami, strategią, wyposażeniem, terenami oraz specjalizacją frakcje. Jednocześnie człowiek nie dokońca musi być człowiekiem - ulepszeni biologicznie elitarni słudzy Imperium SOL, pełne połączenie maszyny i człowieka korporacji Zynth odstępują od schematycznego 'Homo sapiens'.
- Skala - od samotnego biegu lub małej drużyny na zapuszczonej planecie po całą flotę frakcji, od małego starcia taktycznego po epicką bitwę w kosmosie.
- Polityka - kto powiedział, że trzeba od razu wybić przeciwnika do nogi? Pakty, od paktu handlowego po pakt wieczysty, obejmujący nieagresję i jawność.
- Świat - Planety i miejsca w galaktyce tak unikatowe jak tylko to możliwe. Planeta skrajności, której połowa jest rozgrzanym, stopionym metalem a druga lodowatą, twardą pustynią, targana kataklizmami jak wędrujący słup ognia 'Firestorm', pustynna planeta wiatrów, której niezwykłe formy skalne poddane burzom piaskowym wydobywają z siebie dźwięki niemal muzyki.
Miejsca w galaktyce, jak Wielka Mgławica, dzieląca tereny Imperium i Federacji, "Rozdarcie", w którym dwie gwiazdy orbitują wokoło czarnej dziury. Każde z miejsc można wykorzystać do swojego sukcesu, pokonując wroga nie tylko przy użyciu siły ognia, ale wrogiej człowiekowi natury.

System jest w fazie beta - 1 października ruszy strona internetowa, na której będzie można wziąć udział w betatestach. Tu i teraz można zadawać pytania, zapominając o tym, czym było DE wcześniej.
Można powiedzieć, że wizją, nierealnością, słowami które ktoś powiedział ciut zbyt wcześnie.

Cóż, szukamy kogoś z zacięciem pisarskim i miłością do Science-Fiction.
Obecnie na pytania odpowiadają:
Dimitrij Urianov
Ernest Resch
Jeżeli system będzie miał jakieś wzięcie w chwili obecnej (wiem, że np. długi okres nieobecności mogą nastrajać negatywnie - tym razem można jednak uwierzyć, wróciliśmy.), może ruszy sesja przed oficjalną betą.
 
Dimitrij Urianov jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18-10-2008, 19:22   #22
 
Dimitrij Urianov's Avatar
 
Reputacja: 1 Dimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumny
Reaktywowany został blog Dead Echoes, wprawdzie pod nieco innym adresem (Dead Echoes RPG) - na nim będą umieszczane informacje o systemie. Obecnie trwają szczegółowe prace nad korporacją NanoTec, informacje o samej korporacji będziemy zamieszczać systematycznie na blogu (obecnie kawałek uzbrojenia)
 

Ostatnio edytowane przez Dimitrij Urianov : 18-10-2008 o 19:28.
Dimitrij Urianov jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08-01-2009, 23:25   #23
 
Dimitrij Urianov's Avatar
 
Reputacja: 1 Dimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumny
Cóż, "mityczna" beta została opublikowana - MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
Prosiłbym o komentarze - co odstrasza od DE, co może przyciągać (dość mało osób wykazuje zainteresowanie - chciałbym wiedzieć dlaczego i co należy poprawić).
 
Dimitrij Urianov jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09-01-2009, 12:49   #24
AC.
 
AC.'s Avatar
 
Reputacja: 1 AC. nie jest za bardzo znanyAC. nie jest za bardzo znany
Mam kilka uwag, niestety dla was głównie minusów. Powiem szczerze, że wykorzystałem na przejrzenie 3 minuty i na napisanie tego postu pewnie zejdzie się 15.

Po pierwsze - nic nie przyciągnęło mojej uwagi. Tak jak na przykład przeglądałem w księgarni w dalekiej krainie różne podręczniki do rpg. Głównie były to D&D, ale również Scion (który zresztą zakupiłem i było warto) i World of Darkness - wziąłem do ręki praktycznie każdą z 40 książek i przekartkowałem. W każdej z nich było coś przy czym się zatrzymałem - a to historia Illithidów, a to wskazówki dla narratorów w WoD, a to naprawdę ładne obrazki.

U was najbardziej zwróciłem uwagę na czerń (strony 4, 7, 8, 9, 11 itd) i na olbrzymie ramki - tak jakbyście chcieli mieć jak najwięcej stron. Równie dobrze mogę wyłączyć monitor i zobaczę to samo.

VMS? Czy mogę się o nich czegoś dowiedzieć? Z połowy strony A4? Naprawdę fajnie, że mają logo, ale o co chodzi? Te informacje mogliście wepchnąć do zarysu o NanoTec. Jak mówiłem nie mam czasu tego czytać, więc o treść się nie chce czepiać (może o brak treści w przypadku VMS).

Zdarzenia - to jest ładne, ale gdyby odjąć wszędobylskiej czerni (i nie chodzi o tło liter, ale o przestrzeń pustą) i ramki moglibyście na tej jednej stronie upchnąć 20 ciekawych, krótkich przykładów lub 5 ze szczegółami rodem z lekcji Wychowania o Społeczeństwie.

Skromna zbrojownia z czterema głupawkami. Obrazki mogą być, opis ich też może być... ale ilość? Nie. W opancerzeniu obrazki się nie wyświetlają zamiast tego jest kolor czarny... bardzo ważne piszecie, a potem dajecie trzy rodzaje. Czy to jest RTS?

Ekwipunek - kolejny plus dla was (z tym krzywym plusem za zdarzenia). Co prawda czytam tytuły i oglądam obrazki (jednego notabene brakuje), ale tutaj naprawdę jest dużo dziwnego sprzętu, nie wiem czy się przyda, ale jest.

Atrybuty - bla, bla, bla przypomina Fallout... ale SPECIAL jest dobrym systemem, nie wiem czy się na nim wzorowaliście, ale i tak to jest ok.

Rozdział "SYSTEM" - tytuł na jedną stronę i jedna strona szczegółów - marnotrawstwo przestrzeni wirtualnej, prawda? System może być chyba.

Cyk, cyk, cyk - czas mi się kończy. Więc szybko: przewodnik po galaktyce? planecie? 2,5 strony - spójrzcie na przewodnik w Neuroshimie. Te przewodniki po planetach ze wstępu są tyle warte co info o VMS.

Wybacz, że zjechałem was, ale równocześnie chciałbym pochwalić za chęci. Ważne, że w ogóle jest. Zostawcie system i obrazki i zróbcie opisy! Historię! Niesamowitości! Broń! Opancerzenie! Rzeszę NPC! A nie duże ramki na każdej stronie...
 

Ostatnio edytowane przez AC. : 09-01-2009 o 12:52.
AC. jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09-01-2009, 23:40   #25
 
Dimitrij Urianov's Avatar
 
Reputacja: 1 Dimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumny
O, wreszcie jakiś ruch. I to z tekstem co odstrasza i trzeba poprawić.
Nie, nie liczymy na jak najwięcej stron - to jest wersja beta, próbna. Pełnej wersji systemu nie okroiłbym z trzech stron konfliktu, dwóch Środków oraz całych Brzegów/mgławicy. Ekwipunku mało - brakuje dobrej, zbalansowanej zbrojowni. Typów pancerza póki co mamy pięć, prawdopodobnie z możliwością modyfikacji.
Do zbrojowni? Doszło trochę - np. modularny karabinek VMS mogący pełnić funkcję snajperki, karabinka i granatnika, karabin maszynowy-wieżyczka.
Obecnie DE cierpi na wybrakowanie wśród załogi (dość poważne), na czym bardzo ucierpiała wersja beta.
Za krytykę bardzo dziękuję - są rzeczy które należy poprawić, i widzę, że beta jest zbyt okrojona.
 

Ostatnio edytowane przez Dimitrij Urianov : 09-01-2009 o 23:43.
Dimitrij Urianov jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:36.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172