|
Autorskie systemy RPG Rozmowy na temat autorskich systemów RPG |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
25-04-2008, 08:55 | #1 |
Reputacja: 1 | System powiazanego rozwoju <- mechanika Mam poważne pytanie dal was wszystkich. Dłubie sobie rekreacyjnie nad własnym systemem w którym atrybuty są powiązane z umiejętnościami nie tylko w trakcie rozrywki ale także jak chodzi o dźwiganie danego współczynnika. Brak jakiś pkt wolnych, exp za zabijanie potworów, lv postaci. Współczynniki rosną bo jię ich używa a nie bo się na nie wydało jakieś tam uzbierane punkty. Np. używając walki ostrzami (jedna z umiejętności ofensywnych) za udane ataki otrzymujesz pkt. doświadczenia do tej umiejętności i po uzbieraniu danej liczby jej poziom wzrasta. Umiejętność ta jest powiązana z atrybutem siła który również jest używany w trakcie tej czynności więc i on otrzymuje exp. |