Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > DnD i systemy d20
Zarejestruj się Użytkownicy

DnD i systemy d20 20 broni wykuli krasnoludzcy kowale, 20 pieśni wyśpiewali elficcy bardowie, 20 twierdz zbudowali ludzcy budowniczowie. 20 bohaterów z różnych planów spotkało się w imię Jedności Multiuniversum i 20 rozeszło we wszystkie światy.


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19-12-2015, 23:59   #141
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Z tego co pamiętam kamień loun działa bardziej jako bariera ochronna więc wchłania czary niezależnie czy rzut się udał czy nie, po prostu według mnie czar uderza w barierę ochronną która wchłania czar.
Z tego co pamiętam musi to być czar działający na cel - nie wchłonie czaru obszarowego (np. kula ognia)

Co do drugiego kumuluje się ponieważ bonus + 2 z pasa nie jest bonusem magicznym a z atutu. (oczywiście bonus nie skumuluje się już z posiadanym atutem )

Jak dobrze pamiętam nazwę czaru jest to czar druida i tak 1 ładunek pozwala wezwać do 10 błyskawic (1 błyskawica na rudnę poświęcając akcję standardową na koncentracje ) ilość błyskawic zależy od poziomu osoby tworzącej przedmiot (1 błyskawica na poziom max 10 na 10 lev)
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-12-2015, 00:02   #142
Konto usunięte
 
Ulli's Avatar
 
Reputacja: 1 Ulli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputację
Podpisuję się pod pytaniem o kamienie ioun. Co do tego kamienia wchłaniającego czary to pisze, że musisz przygotować akcję. Widzę to tak, że na przykład wkraczasz do wieży jakiegoś maga, lub innego czarującego stwora i nastawiasz się na to, że możesz zostać trafiony czarem. To wyklucza jakieś wybieranie sobie, czy kamień zadziała, czy na przykład nie. Lepiej już chyba zainwestować w berło wchłaniania.

Miałem jeszcze zapytać o ceny kamieni ioun, bo nie znalazłem ich w "Przewodniku Mistrza Podziemi", ale znalazłem na stronce internetowej.

PS

Cytat:
Z tego co pamiętam musi to być czar działający na cel - nie wchłonie czaru obszarowego (np. kula ognia)
O właśnie, tak jak w przypadku berła wchłaniania.
 
Ulli jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-12-2015, 00:55   #143
 
Pablo0220's Avatar
 
Reputacja: 1 Pablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodze
można zawsze schować kamień do kieszeni, jest tylko aktywny w momencie gdy orbituje wokół głowy. Ciekawostka - znalazłem sztylet który pozwala schować kamień w rękojeści. Księga broni i ekwipunku.
 
Pablo0220 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-12-2015, 01:10   #144
 
Pablo0220's Avatar
 
Reputacja: 1 Pablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodze
Czy już magiczną broń (przykład: usprawnienie +1 i cecha magiczna prędkość +3) można jeszcze ulepszyć ? Zwiększając usprawnienie broni do +3 i dodając cechę magiczną ostrość +1 ?

Jeżeli tak jak wygląda wycena takiej broni ?
Zawsze obliczałem to w następujący sposób: pierwowzór to broń +4, dodatkowe usprawnienie i cecha to razem kolejne +3 czyli wyjdzie broń +7. Bazowa cena broni + 7 wynosi 98.00sz, a +4 32.000sz. Czyli 98-32=66tys sz
 
Pablo0220 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-12-2015, 10:35   #145
 
Googolplex's Avatar
 
Reputacja: 1 Googolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputację
Według tego fragmentu masz absolutną rację =3
Cytat:
Adding New Abilities
A creator can add new magical abilities to a magic item with no restrictions. The cost to do this is the same as if the item was not magical. Thus, a +1 longsword can be made into a +2 vorpal longsword, with the cost to create it being equal to that of a +2 vorpal sword minus the cost of a +1 sword.

If the item is one that occupies a specific place on a character’s body the cost of adding any additional ability to that item increases by 50%. For example, if a character adds the power to confer invisibility to her ring of protection +2, the cost of adding this ability is the same as for creating a ring of invisibility multiplied by 1.5.

 
Googolplex jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01-01-2016, 21:20   #146
Konto usunięte
 
Ulli's Avatar
 
Reputacja: 1 Ulli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputację
Mam pytanie odnośnie karcenia nieumarłych.

W przypadku odpędzana sprawa jest wyjaśniona jak krowie na miedzy - nieumarli uciekają przez 10 rund.

W przypadku karcenia istnieje możliwość rozkazywania nieumarłym jeśli ich kostki wytrzymałości to połowa, lub mniej naszych poziomów kapłana. Jak długo możemy im rozkazywać? Też przez 10 rund?
 
Ulli jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01-01-2016, 21:50   #147
 
Googolplex's Avatar
 
Reputacja: 1 Googolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputację
Odpowiedź na to jest trywialna jeśli porównamy kontrolowanie nieumarłego do analogicznego zniszczenia go przez odpędzanie.

Pytanie brzmi zatem: Jak długo nieumarły pozostaje zniszczony?

Jedynym limitem jest ilość KW nieumarłych których możesz kontrolować dzięki tej metodzie. Pamiętajmy, że limit KW nieumarłych kontrolowanych za pomocą Karcenia nie ma wpływu na limit KW nieumarłych kontrolowanych dzięki Animacji Martwego (tak jest po polsku przetłumaczone Animate Dead?), są to całkowicie oddzielne pule.
 

Ostatnio edytowane przez Googolplex : 01-01-2016 o 22:02.
Googolplex jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02-01-2016, 12:30   #148
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Rozkazywać przejętemu już nieumarłemu można bez ograniczeń czasowych. Tylko pamiętać należy o limicie, jak to już wyżej napisał Googolplex.
Kapłan może mieć pod kontrolą tyle nieumarłych by ich KW nie przekroczyły jego poziomu czyli kapłan 10 poziomu może mieć nieumarłych na sumaryczną liczbę 10 KW nieumarłych np 10 szkieletów ludzi, lub 5 zombi ludzi.
Czary tworzenia nieumarłych dają osobną pulę w wysokości poziom stworzyciela*4 czyli wyżej wymieniony kapłan może mieć maksymalnie 50 szkieletów o 1KW na przykład.
Istnieją sposoby powiększenia tej puli za pomocą przedmiotów czy też atutów ale na ten temat to już lepiej wypowie się Googolplex.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975
Cedryk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02-01-2016, 18:13   #149
 
Googolplex's Avatar
 
Reputacja: 1 Googolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Cedryk Zobacz post
Istnieją sposoby powiększenia tej puli za pomocą przedmiotów czy też atutów ale na ten temat to już lepiej wypowie się Googolplex.
Mając na uwadze dobro waszych MG (w tym ewentualnie swoje) Googolplex będzie w tej sprawie milczał jak grób!
 
Googolplex jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05-01-2016, 14:55   #150
 
Pablo0220's Avatar
 
Reputacja: 1 Pablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodze
Pytanie może nie odnośnie mechaniki ale nie chce zakładać nowego wątku. Czy znacie jakąś stronkę która podaje odległości między miastami w świecie Faerûn - Forgotten Realms ? Czasami przy opisie większych miast jest podana odległość między innymi większymi miastami, ale to za mało.
 
Pablo0220 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:34.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172