Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > DnD i systemy d20
Zarejestruj się Użytkownicy

DnD i systemy d20 20 broni wykuli krasnoludzcy kowale, 20 pieśni wyśpiewali elficcy bardowie, 20 twierdz zbudowali ludzcy budowniczowie. 20 bohaterów z różnych planów spotkało się w imię Jedności Multiuniversum i 20 rozeszło we wszystkie światy.


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05-04-2018, 19:30   #421
 
Pablo0220's Avatar
 
Reputacja: 1 Pablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodze
Witam, to znowu ja

Tworzę postać czarodzieja diablęcia. W księdze potworów, na stronie 169 jest rozpiska - diablęta jako bohaterowie. Czytając dalej dowiadujemy się że diable jest traktowane jako przybysz i kartkując podręcznik do strony 311 znajduję kolejną porcję informacji - przybysz,typ. Pogubiłem się - biorę i uzupełniam kartę postaci bazując o diablę i przybysz czy tylko o to pierwsze.
 
Pablo0220 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05-04-2018, 21:22   #422
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Diablę traktowane jest jako przybysz a jego planem rodzinnym jest ten na którym się urodził czyli np faerun
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06-04-2018, 00:58   #423
 
Pablo0220's Avatar
 
Reputacja: 1 Pablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodze
Dobrze, w opisie przybysza (w skrócie).
- KW wynosi k8
- Bazowa premia do ataku równa całkowitej liczbie KW
- Wyższy rzut obronny na Wyt, Ref, Wol
- itp, itd.

Chodzi mi o to czy zamieniam kosc czarodzieja z k4 na k8 rzuty obronne i itd.
 
Pablo0220 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06-04-2018, 12:46   #424
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Nie zmieniasz ponieważ nie posiadasz kości przybysza a poziomy klasy postaci masz atak / hp / rzuty itp. klasy którą rozwijasz + bonusy opisane jako Diablę w podręczniku potworów
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-05-2018, 18:58   #425
 
Zormar's Avatar
 
Reputacja: 1 Zormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputację
Czy zwierzęcy towarzysz pod wpływem dodatkowych KW z racji bycia nim może zwiększyć swój rozmiar wedle rozwoju rozpisanego w Księdze Potworów?

Jeżeli tak, to jak określacie w jaki sposób powinny się zmienić statystyki siły, zręczności i budowy (wyczytałem, że kolejno zwiększyć się, zmniejszyć się i zwiększyć się)?
 
Zormar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-05-2018, 19:39   #426
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Oczywiście, że się powiększa dzięki temu uzyskuje większy rozmiar na stałe. Przykład na wilku:
Druid posiadający wilka awansuje na trzeci. Wtedy to jego wilk uzyskuje +2 do KW osiągając 4KW c powoduje, iż jego rozmiar zmienia się z średniego na duży.
Oprócz normalnych zmian w statystykach zwierzęcego towarzysza wynikających ze zmiany poziomu druida (+2kW, +2 KP do naturalnego pancerza, modyfikator do S i Zr +1 +2 premiowe sztuczki) dochodzą wynikające ze miany rozmiaru (+8S;-2Zr;4Bd; nat pancerz +3; KP i atak -1; bazowa premia do ataku +3 4*3/4=3; wyższe rzuty na wytrwałość i wolę; +2 punkty umiejętności po jednym punkcie za każdą uzyskaną KW; oraz posiada 2 atuty
Łącznie atrybuty zwierzęcego towarzysza druida zmieniają się na +9S;-1ZR;+4Bd; nat pancerz+5.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 11-05-2018 o 19:43.
Cedryk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-05-2018, 21:29   #427
 
Zormar's Avatar
 
Reputacja: 1 Zormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputację
Dziękuję.
 
Zormar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06-08-2018, 11:29   #428
 
Pablo0220's Avatar
 
Reputacja: 1 Pablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodzePablo0220 jest na bardzo dobrej drodze
Niektóre z zaklęć z księgi plugawego mroku w komponentach obok werbalnych czy somatycznych mają jeszcze np Nieumarły, Chroba. Co to znaczy ?

Druga rzecz, czy są przedmioty podciągające konkretną umiejętność ? Pierścień +5 do Spellcraft czy jakieś Wiedzy. Nie chodzi mi o przedmiot podnoszący cechy główne a co za tym idzie odpowiednie umiejętności.
 
Pablo0220 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06-08-2018, 11:42   #429
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Pablo0220 Zobacz post
Niektóre z zaklęć z księgi plugawego mroku w komponentach obok werbalnych czy somatycznych mają jeszcze np Nieumarły, Chroba. Co to znaczy ?
Nieumarły - mag musi być nieumarłym albo pod wpływem czaru Pocałunek wampira.
Choroba - mag musi być nosicielem danej zarazy

Cytat:
Napisał Pablo0220 Zobacz post
Druga rzecz, czy są przedmioty podciągające konkretną umiejętność ? Pierścień +5 do Spellcraft czy jakieś Wiedzy. Nie chodzi mi o przedmiot podnoszący cechy główne a co za tym idzie odpowiednie umiejętności.
Są. Np. pancerz z mocą skradania dają premię z okiliczności +10 do Cichego poruszania.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.

Ostatnio edytowane przez archiwumX : 06-08-2018 o 11:52.
archiwumX jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06-08-2018, 11:46   #430
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Oczywiście ze są przedmioty podnoszące umiejętność maksymalna premia to +10 do testu z nich.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975
Cedryk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:08.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172