Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Komentarze do sesji RPG - DnD
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22-07-2023, 09:43   #11
 
Santorine's Avatar
 
Reputacja: 1 Santorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputację
Cytat:
W sumie... jak im nie przypasuje, to dałoby radę załatwić to jakoś ukradkiem, czy wszyscy są na równi właścicielami i muszą wyrazić zgodę, czy cuś?
Ratusz nie dba o to, jak postacie graczy nazywają cytadelę. Nie ma jakiejś oficjalnej drogi do zarejestrowania nazwy opuszczonych zamków

Cytat:
Nie napisałeś nic o tym jak to będzie wyglądało, tylko że mi się udało. Tutaj Gardania mówi, że da nam kilku wojaków do ochrony cytadeli i rozważy z radą pomoc przy odbudowie. Tutaj stwierdziłeś, że mój wynik testu to sukces.
Świetnie, dziękuję za ten post Ustalmy w takim razie fakty:
  • Co prawda mój wcześniejszy post wspominał o sześciu, ale ostatecznie macie 10 strażników miejskich, których zadanie głównie sprowadza się do strzeżenia zrujowanych przejść (przy głównej bramie na wchodzie, przy wyrwie wschodniej, na północnej wyrwie, na zachodniej i na południowej). Co 8 godzin warty zmieniają się i przychodzi nowy zestaw 10 strażników z miasta, który luzuje tamtych. Dodatkowo, przy Ścieżce Strażnika stoi czterech, a do środka (Kręgu Alsety) wchodzi co pewien czas dwójka przepatrywaczy. Miasto Wam pomaga, ale w tym, co robi, łatwo odgadnąć niepokój wobec wrót elfów.
  • Co do odbudowania cytadeli - założywszy, że wpuściliście inspekcję, która stwierdziła, że w zamku nie ma już (póki co ) niebezpieczeństwa, to ratusz proponuje ostrożne wsparcie przedsięwzięcia i przeznacza budżet 30 gp na miesiąc, które ma pójść na odbudowę zamku. Deal stoi dopóki, dopóty z wrót nic nie wychodzi i nie zagraża miastu. Wy jesteście odpowiedzialni za zapewnienie ochrony.

Oczywiście, ten scenariusz to propozycja Gardanii. Jeśli chcecie negocjować, możemy na docu (jednak chciałbym, żeby w komentarzach wypowiedzieli się także Slan i Aro, zanim to nastąpi - chcę być pewien, że wszyscy aktywni w tej sesji wiedzą, jakie decyzje podejmuje drużyna).

Cytat:
Tutaj i tutaj wspominasz o tym, że udało się dogadać i o konieczności odgruzowania schodów. Tutaj mój post, gdzie daję deklaracje. Pierwotna rozmowa o tym interesie była natomiast w tym poście.
Odgruzowanie schodów to minimum 8 (sprzątanie komnat, które musi być zrobione przed wszystkim) + 8 (naprawa schodów z krypty do Kręgu Alsety) dni, do czego możecie wyłożyć także pieniądze miasta. Nie wiadomo jeszcze, jaki układ proponujesz karczmarce. Stawka jest wysoka, bo miasto nie wie o ukrytym tunelu ani o przemycie Ciekawe, co zaproponujesz.

Cytat:
Co do wrót, to muszę sobie przypomnieć co to było, ale chyba właśnie sidła przy portalu plus zabarykadowanie pomieszczenia.
Sidła są tutaj: https://2e.aonprd.com/Equipment.aspx?Category=31

Rozgórze ma poziom 5, więc usługi, przedmioty, zaklęcia i najemnicy mogą być wynajmowani do tego poziomu. Sidła, które są w mieście mają tag Common.

Żadna z Waszych postaci nie potrafi rozstawiać sideł, więc jeśli chcielibyście je zastawić, musielibyście wynająć łowczego z Rozgórza, którego koszt jest taki sam, jak specjalisty budowniczego (5 gp za dzień + cena za pojedyncze sidła). Zastawienie sideł to 1 minuta, więc łowczy może zastawić wszystkie sidła w jeden dzień.

Barykady mają statystki drewnianego muru (https://2e.aonprd.com/Rules.aspx?ID=617 ) i wzniesienie ich kosztuje 1 gp za dzień, a także 5 gp za opłacenie robotników, którzy to ogarną.

Tutaj jeszcze cytat z podręcznika apropos organizacji pracy:

Cytat:
Each of these basic repair downtime activities
(except Clean) requires a successful Crafting check.
As with Crafting or Earning Income, the PC can
continue on with the activity after the roll, continuing
to make progress at the same rate and cost. On a
critical success, the PCs complete 2 days’ worth of
work each day. Each day of repair activities costs 1 gp
for supplies, as well as any wages paid to organized
workers or specialists (typically 1 gp for a group of
laborers or 5 gp for specialists). On a failed check, the
day’s costs are wasted. If a hired craftsperson takes the
role of leading the repairs rather than a PC, the check
is automatically successful (but can never result in a
critical success).
EDIT:

Dodatkowo, skoro decydujecie, że wchodzicie do bramy po dłuższym czasie, niż tydzień, zauważacie, że w Kręgu Alsety pojawiają się drobne trzęsienia ziemi. Nic poważnego, strażnicy nie zauważają niczego, jednak ewidentnie są podobne do tych, jakie wywoływał Malarunk i jesteście pewni, że to krąg wrót jest ich przyczyną.
 
__________________
Evil never sleeps, it power naps!

Ostatnio edytowane przez Santorine : 22-07-2023 o 10:41.
Santorine jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:16.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180