Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Komentarze do sesji RPG - DnD
Zarejestruj się Użytkownicy


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24-11-2023, 17:20   #711
 
Mi Raaz's Avatar
 
Reputacja: 1 Mi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputację
Shartan, nie można rzucić dwóch zaklęc w turze. Nawet jeżeli jedną z nich ma czas rzucania jako: "akcje bonusową" to drugie rzucone w normalnej akcji może być jedynie Sztuczka (cantrip).
 
__________________
Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe.

”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej.
Mi Raaz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24-11-2023, 17:40   #712
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Mi Raaz Zobacz post
Pierwsza śmierć za nami
Właśnie sprawdziłem - 35 postaci (prowadzonych przez łącznie 17 graczy) zginęło w tej kampanii, kiedy prowadziłem ją na roll20.

Cytat:
Napisał Mi Raaz Zobacz post
Shartan, nie można rzucić dwóch zaklęc w turze. Nawet jeżeli jedną z nich ma czas rzucania jako: "akcje bonusową" to drugie rzucone w normalnej akcji może być jedynie Sztuczka (cantrip).
Yup.

Rozstrzygnąłem działanie Garricka, a na Sonetię jeszcze poczekam żeby poprawiła deklarację. Dzisiaj będzie bez fajerwerków.
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman

Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 24-11-2023 o 17:51.
Lord Cluttermonkey jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24-11-2023, 18:00   #713
 
Shartan's Avatar
 
Reputacja: 1 Shartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumny
Cytat:
Napisał Mi Raaz Zobacz post
Shartan, nie można rzucić dwóch zaklęc w turze. Nawet jeżeli jedną z nich ma czas rzucania jako: "akcje bonusową" to drugie rzucone w normalnej akcji może być jedynie Sztuczka (cantrip).
Tego nie wiedziałem.

Cytat:
Napisał Lord Cluttermonkey Zobacz post
Rozstrzygnąłem działanie Garricka, a na Sonetię jeszcze poczekam żeby poprawiła deklarację. Dzisiaj będzie bez fajerwerków.
Poprawiłem. Sonetia rzuci Shatter w golema.
 
Shartan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24-11-2023, 18:02   #714
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
Tylko to wspinanie by było na Atletykę? U mnie Akrobatyka jest lepsza.
 
Lord Melkor jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24-11-2023, 18:19   #715
 
Shartan's Avatar
 
Reputacja: 1 Shartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumnyShartan ma z czego być dumny
Cytat:
Napisał Panicz Zobacz post
Co do pościgu, to musimy najpierw ubić golema (który chyba na razie dostawał tylko magiczny dmg, więc zobaczymy, czy w ogóle na niego podziała stal; jeśli to książkowy flesh golem to pewnie nie, acz tego BG nie mogą wiedzieć).
Fulgrim może uderzyć golema dwoma eldricht blastami. Może stal nie będzie potrzebna.
 
Shartan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24-11-2023, 18:19   #716
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Lord Melkor Zobacz post
Tylko to wspinanie by było na Atletykę? U mnie Akrobatyka jest lepsza.
Wspinaczka zawsze jest na Atletykę.

Odpisałem. Działa Drorg i Fulgrim.
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman

Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 24-11-2023 o 18:22.
Lord Cluttermonkey jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24-11-2023, 19:15   #717
 
Panicz's Avatar
 
Reputacja: 1 Panicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Shartan Zobacz post
Fulgrim może uderzyć golema dwoma eldricht blastami. Może stal nie będzie potrzebna.
No ich plus taki, że odpychają, więc może odrzucą też ginącego golema przed wybuchem (jeśli takowy miałby nastąpić).

Co do szukania miejsca na spoczynek - wspięcie się na górę to gwarant tego, że będziemy mieć bezpieczne kimanie (tutaj tego nie będzie). Drorg w te kilkadziesiąt sekund był już gdzieś w połowie (?) drogi, więc nie wiem, czy cokolwiek wyhaczymy szybciej, a na pewno nic bezpieczniejszego.
 
Panicz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24-11-2023, 19:18   #718
Hungmung
 
Dust Mephit's Avatar
 
Reputacja: 1 Dust Mephit ma wspaniałą reputacjęDust Mephit ma wspaniałą reputacjęDust Mephit ma wspaniałą reputacjęDust Mephit ma wspaniałą reputacjęDust Mephit ma wspaniałą reputacjęDust Mephit ma wspaniałą reputacjęDust Mephit ma wspaniałą reputacjęDust Mephit ma wspaniałą reputacjęDust Mephit ma wspaniałą reputacjęDust Mephit ma wspaniałą reputacjęDust Mephit ma wspaniałą reputację
Najpierw przesunę się 20 ft na to pole, żeby zobaczyć jak wygląda korytarz:


Albo pójdzie shove w golema, żeby złapał prone i reszta ruchu, albo reszta ruchu i dash w zależności jak daleko jest Kalim
 

Ostatnio edytowane przez Dust Mephit : 24-11-2023 o 19:40.
Dust Mephit jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24-11-2023, 19:31   #719
 
Panicz's Avatar
 
Reputacja: 1 Panicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputacjęPanicz ma wspaniałą reputację
Zastanawiałem się, jak wygląda mechanicznie opcja grapple, jeśli jedna ze stron utrzymuje drugiej tylko 1 rękę. Golem tłucze tylko łapami; Drorg ma chyba 19 str, Fulgrim chyba 18 (?), Albur 16, więc jakby jeden z nas unieruchamiał mu łapę w grapplu, drugi drugą, to stwór powinien być bezbronny. Ma niskie AC, a test Str być może jest niższy jeśli jest BG full Str vs. jedna łapa golema... Co sądzicie?

Choć teraz to już może po ptakach, bo dogorywa i nie ma co kombinować pod górkę...
 
Panicz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24-11-2023, 20:05   #720
Hungmung
 
Dust Mephit's Avatar
 
Reputacja: 1 Dust Mephit ma wspaniałą reputacjęDust Mephit ma wspaniałą reputacjęDust Mephit ma wspaniałą reputacjęDust Mephit ma wspaniałą reputacjęDust Mephit ma wspaniałą reputacjęDust Mephit ma wspaniałą reputacjęDust Mephit ma wspaniałą reputacjęDust Mephit ma wspaniałą reputacjęDust Mephit ma wspaniałą reputacjęDust Mephit ma wspaniałą reputacjęDust Mephit ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Panicz Zobacz post
Zastanawiałem się, jak wygląda mechanicznie opcja grapple, jeśli jedna ze stron utrzymuje drugiej tylko 1 rękę. Golem tłucze tylko łapami; Drorg ma chyba 19 str, Fulgrim chyba 18 (?), Albur 16, więc jakby jeden z nas unieruchamiał mu łapę w grapplu, drugi drugą, to stwór powinien być bezbronny
Ciekawy pomysł. Brzmi jak restrained condition.
 
Dust Mephit jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:59.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172