Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12-07-2022, 20:59   #21
 
Pliman's Avatar
 
Reputacja: 1 Pliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputację
Moja rezerwowa postać. Tak żeby było trochę zabawniej

Peluquero

Umiejętności:
Strzelaj -1
Kombinuj 0
Biegaj +1

Wygląd:
Szał w oczach, pomarańczowe, włosy, kolorowy sweter i spodnie na szelkach.

Ruchy (Berserker):
Kulka w ryj
Jestem nieśmiertelny

Opis: Peluquero przybył do San Agotago już 3 lata temu. Nikt nie wie jak naprawdę się nazywa. Z akcentu i jasnej karnacji wynika, że prawdopodobnie jest Amerykaninem lub Kanadyjczykiem. Generalnie nie ma z nim logicznego kontaktu. Przy każdej możliwej okazji bredzi o tym, że jest nieśmiertelny i może to udowodnić. Nie wiadomo z czego się utrzymuje i jakim cudem nikt go jeszcze nie zabił. Ksywę Peluquero nadali mu miejscowi ze względu na jego pomarańczowe, wyglądające jak peruka włosy. Zaraz po przybyciu Peluquero skierował się do Cesara Carama prosząc o pozwolenie na wzięcie udziału w Świętych Łowach. El presidente skwitował prośbę odpowiedzią „precz szaleńcze”. Rok później sytuacja się powtórzyła. Dwa lata później znowu. W końcu Cesar nie wytrzymał i spełnił prośbę wariata. Skoro koniecznie chce zginąć to właściwie czemu nie?

Podczas „ostatniej wieczerzy” Peluquero był bardzo pobudzony. Nie mógł się doczekać poranka. Nic nie jadł, za to obficie raczył się winem, pokrzykując od czasu do czasu w euforii.
 
__________________
Cóż może zmienić naturę człowieka?

Ostatnio edytowane przez Pliman : 13-07-2022 o 04:39.
Pliman jest offline  
Stary 13-07-2022, 05:04   #22
 
Pliman's Avatar
 
Reputacja: 1 Pliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputację
Jeszcze taka mała prośba na koniec (znaczy przed rozpierduchą), w sumie połączona z pytaniem.
Możemy zrobić do 5 postaci, tak? (w podręczniku jest, że każdy ma 5 żyć).

Chciałbym też prosić o prowadzenie takiego jakby hall of fame, najlepiej poprzez edycję pierwszego posta. Tzn. chodzi mi o to, że nowe postacie zastąpią poprzednie i nie będzie potem nic wiadomo, nawet avatarka. A tak mogłaby powstać lista z miniaturami avatarów, imieniem i powodem śmierci. Mi by się to bardzo podobało.
 
__________________
Cóż może zmienić naturę człowieka?
Pliman jest offline  
Stary 13-07-2022, 05:48   #23
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Dług NowyTy zmienia się w Dług Losu i służy do przerzutów, głównie rzutu U wrót Śmierci - bo tam daje dodatkowo +2. Postaci tworzymy ile chcemy.

Hall Of Fame zrobimy łącznie z ilością fragów.
 
Fenrir__ jest offline  
Stary 13-07-2022, 08:36   #24
 
Lynx Lynx's Avatar
 
Reputacja: 1 Lynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputację
Ja to zastępcy póki co nie robię. Wiadomo, że pisanie listu pożegnalnego na wojnie to proszenie się o śmierć. Myślę, że z tym jest podobnie XD
 
Lynx Lynx jest teraz online  
Stary 13-07-2022, 13:35   #25
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację


https://docs.google.com/document/d/1...it?usp=sharing

Tutaj będzie doc, na którym będę aktualizował mapę. Jest to obszar obejmujący teren 90 na 60 metrów. Chcecie większej mapy - piszcie, dorysuje kolejne elementy mapy. Macie jakieś ogólne pomysły to też dajcie znać. Postaram się to uwzględnić i w piątek byłyby pierwsze deklaracje.

Już teraz zaznaczę, że kostki wskazały, że jako pierwszy od rzutu na orientację zacznie: DANIEL LUNA (Arthur Fleck) więc niech szykuje odrobinę czasu i pierwszy post. On wskaże następnego gracza. Może turlać sam lub jak woli żebym ja poturlał - niech pisze.

Pierwsza arena to okolice rynku. Budynki mają minimum 2 kondygnacje. Czy są podziemia lub piętra będzie zależeć od deklaracji. Postaram się to w miarę aktualizować na bieżąco. Mapę tak przygotowuję, by dało się zoomować i wycinać poszczególne prostokąty. Każdy to około 30 na 20 metrów. Jeśli w trakcie sesji będzie chcieli zooma proszę o info ze wskazaniem obszaru.

Jak widzicie na teren rynku z fontanną ze starym wojem, wjechała ciężarówka, z której wyskakują przeciwnicy. Szczegóły opiszę jak się zdecydujemy. Oczywiście w budynkach może być ich więcej.

Wydaje mi się, że maksymalnie będzie około 100 przeciwników. około 30-40 uczestników 10 łowców i 50 naganiaczy. Oczywiście nie wszyscy będą walczyć na pierwszej arenie. Wydaje mi się, że 2-3 areny wystarczą, by wszystkich wybić.

Edycja: post wprowadzający w piątek.
 
Fenrir__ jest offline  
Stary 13-07-2022, 14:03   #26
 
Arthur Fleck's Avatar
 
Reputacja: 1 Arthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputację
Wyrzuciłem 9 na https://www.rolldicewithfriends.com/...ago?dice_set=1, mam trzy zatrzymania. Jako następnego gracza wskazuję @Pliman.

MG, rozumiem że mój post po twoim, który wrzucisz w piątek?
 

Ostatnio edytowane przez Arthur Fleck : 13-07-2022 o 14:08.
Arthur Fleck jest offline  
Stary 13-07-2022, 15:06   #27
 
Pliman's Avatar
 
Reputacja: 1 Pliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputację
Ok, to teraz kilka kolejnych pytań ode mnie:
1. Ja wykonuję jakąkolwiek akcję dopiero jak Arthur wstawi post?
2. Jeśli mam osłony 1, a ktoś zadał mi 5 obrażeń to mam 0 osłony i 1 punkt życia, ale normalnie żyję, zgadza się?
3. Nie do końca rozumiem co się dzieje jeśli przy rzucie u wrót śmierci wyrzucę 7-9. Ktoś może mnie wtedy dobić? Jak długo tam leżę (nie rozumiem co znaczy do końca walki)?
4. Zasięg strzału mam na całą mapę? Mogę walić do każdego przeciwnika? No i ile przeciwnicy mają życia, to jest jawne, czy dowiem się dopiero jak taki zginie? (mowa oczywiście o NPCach).
Podejrzewam, że ciąg dalszy nastąpi... przepraszam za te pytania, ale muszę to zrozumieć.
 
__________________
Cóż może zmienić naturę człowieka?

Ostatnio edytowane przez Pliman : 13-07-2022 o 15:47.
Pliman jest offline  
Stary 13-07-2022, 21:44   #28
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
@Arthur
Tak po moim wpisie jak wam mapa odpowiada.

@Pilman

1. Tak chyba byłoby najrozsądniej. Możesz uzależnić lub wykorzystać deklaracje poprzedniego gracza.
2. I tak i nie. Standardowo trzeba mieć 0 osłony by zadać ranę. Ale są cechy broni i zdolności specjalne które pozwalają zadać ranę nawet przy pełnej osłonie. Z tego co pamiętam snajperka i rewolwer mają na start takie cechy jedno po dwóch turach nie ruszania się może oddać śmiertelny strzał rewolwer chyba zadaje śmiertelne trafienie przy 1 osłony.
3. 7 do 9 to wynik oznaczający koniec starcia. Ten kto zostanie żywy decyduje o losie tych którzy są ranni. Oznacza to że gracz wygrywający starcie lub gracze jeśli mają sojusz decydują. Podobnie MG może pozwolić bo walce takim żyć i walczyć dalej. Dane starcie kończy się dla takiej osoby ale postać może jeszcze przeżyć.
4.zasieg broni to fikcja czyli musisz mieć linie ostrzału widzieć cel itp. Zasady niewiele mówią na ten temat. Jakieś logiczne zasięgi można wprowadzić ale raczej możesz strzelać na rozsądne dystanse bez szczególnego przejmowania się tym. W razie pytań lub wątpliwości pisz
 
Fenrir__ jest offline  
Stary 15-07-2022, 07:56   #29
 
Lynx Lynx's Avatar
 
Reputacja: 1 Lynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputację
Ja w rzutach zdałbym się na MG jak nie problem.
 
Lynx Lynx jest teraz online  
Stary 15-07-2022, 08:44   #30
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
@Lynx Lynx - oczywiście niema sprawy, deklaruj same ruchy ja rzucę.

No to ruszamy... @Artur ty pierwszy. Co budujesz i gdzie stajesz. Pamiętaj, prostą osłonę masz za free. Szczegóły techniczne pisz w spoilerze. Fabularnie możecie zacząć od pobudki i ogarnięcia co się stało. Możecie obudzić się wcześniej niż wydarzenia lub w ich trakcie. Najważniejsze by pierwszy post wprowadził was w okolice rynku.

Co do broni nie musicie się otwarcie z nią zdradzać - może to być niespodzianka - wasza decyzja. Broń może być nowa przekazana do testów albo jako reklama do prezentacji podczas transmisji Wielkich Łowów. Może też być zabrana jakiemuś trupowi lub nawet odebrana innemu uczestnikowi, którego zadusiliście gołymi rekami...
 
Fenrir__ jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:48.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172