|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: Podoba się Wam mój pomysł | |||
Tak! Genialny! Na pewno zagram | 4 | 33.33% | |
Dość dobry, ale zmieniłbym... | 6 | 50.00% | |
Okropność! Nie wyobrażam sobie takiej sesji. | 0 | 0% | |
Nie mam zdania. | 2 | 16.67% | |
Głosujących: 12. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
19-01-2012, 17:09 | #1 |
Reputacja: 1 | Assassin's Creed + Splinter Cell = ? Hej. Wpadł mi do tej szurniętej głowy pomysł na sesję o Assassin's Creed umiejscowioną ok. roku 2000 n.e., w której gracze sterowaliby początkującymi asasynami z jakiegoś niewielkiego kraju, w którym wpływy Abstergo i Templariuszy byłyby znacznie ograniczone. Broń palna istniałaby, jednak jej ilość pozostawiała by wiele do życzenia. Niewykluczone, że gracze używaliby Animusa, niemniej główna część sesji rozgrywałaby się w świecie współczesnym. W planach ma być to małolinijkowa sesja, jednak to może się zmienić. Do tego jeszcze pewien rodzaj artefaktów, których posiadanie pozwalałoby na używanie jakiejś specjalnej mocy. Takie Jabłka Edenu, tylko robiące coś innego niż tworzenie iluzji i przejmowanie władzy nad przeciwnikami. Krótko mówiąc: Assassin's Creed (Czyli zabijanie ukrytym ostrzem, walka z templariuszami, Animus) + nowinki technologiczne/gadżety pokroju takich jak w Splinter Cellu + Małolinijków + Cząstka Marvela (Na jednego z pierwszych "Bossów" planowałem nawet Pana Sokole Oko, prosto z tegoż uniwersum, tylko złego. ) Co o tym myślicie? EDIT: Osoby zaznaczające drugi punkt są przeze mnie proszone o wypowiedzenie się w temacie, abym wiedział, co ich zdaniem należałoby zmienić. Ostatnio edytowane przez Imoshi : 20-01-2012 o 15:43. |
21-01-2012, 14:57 | #2 |
Reputacja: 1 | Tak prosiłeś o komentarze, to się wypowiem. Zaznaczam w ankiecie opcję "Nie mam zdania", choć mam na myśli "Może sobie być. Mnie nie interesuje". Sposób opisania pomysłu mnie nie porwał. Adaptacja gry komputerowej do PBF wydaje mi się mało ambitna. No obydwie sesje, które tu do tej pory prowadziłeś, skończyły się na pierwszej stronie. Rozbiję Twój pomysł na części i przeanalizuję: Assassin's Creed współcześnie bez broni palnej - to jest ok, żeby BG musieli używać gadżetów asasynów. Assassin's Creed współcześnie z "bondowskimi" gadżetami - dobrze. Assassin's Creed bez Animusa - źle, Animus i odkrywanie wspomnień przodków to był główny motyw AC. Elementy Splinter Cell - nie bardzo rozumiem. SC to zręcznościówka nastawiona na unikanie przeciwników. Gadżety nie były jakimś jej wyznacznikiem (ale może nie grałem w nowsze części). Krótkie posty - dobrze. AC to gra akcji, niech w przygodzie dzieje się dużo i szybko. Bohaterowie z komiksów - mnie to nie kręci i jakoś nie pasuje do AC, gdzie akurat twórcy umieszczali postacie historyczne. Może warto by zagrać tę sesję z jakąś uproszczoną mechaniką i oddać rzuty w ręce graczy? Np. gdy BG czai się na wroga, piszesz graczowi, że ma 90% na pozostanie niezauważonym w tej turze, 25% na zabicie zbliżającego się celu i 50% na zabicie chroniącego go ochroniarza. BG ma w ekwipunku bombę dymną pozwalającą pod osłoną dymu wykonać 3 ataki w turze i zatrutą broń dającą +25% do szans zabójstwa. I teraz gracz sam ma zdecydować, jaką czynność podejmuje i jakiego przedmiotu używa, po czym sam rzuca w poście k100. Rzucanie samemu daje emocje i tworzy atmosferę fair play. Oraz pasowałoby to do AC, gdzie mogliśmy wykonywać zadania w różny sposób i różnymi narzędziami.
__________________ Jestem Polakiem, mam na to papier i cały system zachowań. |
21-01-2012, 18:21 | #3 |
Reputacja: 1 | 1. Broń palna byłaby, jednak ograniczona na tyle, by większość 'zwyczajnych' przeciwników miała co najwyżej pistolet. 2. Animus został wynaleziony bodajże w 2012, z tego co mi wiadomo, a nie chcę tak późno zaczynać sesji, bo za mało czasu zostałoby na ocalenie świata. Nie wykluczam, że się pojawi, ale to raczej w późniejszej części gry i w formie jakiegoś prototypu. 3. Jeśli chodzi o elementy Splinter Cell, to chodziło mi właśnie o grę stealth. Asasyni nie mają środków, by nowicjuszy wyposażać w super, hiper, mega broń. A templariusze tak. Będzie rzecz jasna opcja ataku niczym rambo, ale będzie ona... bardzo trudna. |
21-01-2012, 19:22 | #4 |
Reputacja: 1 | Bardzo jestem chętny!! Uwielbiam te dwie serie. Właśnie czytam Kolekcjonera. |
21-01-2012, 19:44 | #5 |
Reputacja: 1 | Ja bym chętnie zagrała, ale dobrze by było więcej wcisnąć Animusa.
__________________ Poradnia Psychologiczna Łopata - zakopiemy każdy dołek |