Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Sondy rekrutacyjne
Zarejestruj się Użytkownicy

Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG.


Zobacz wyniki ankiety: Warto otworzyć rekrutacje?
Tak 4 80.00%
Nie 1 20.00%
Głosujących: 5. Nie możesz głosować w tej sondzie

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12-02-2014, 22:09   #1
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Lightbulb [Autorski] Witness

Przedmowa:

"WITNESS"

Jak powiedział Paul, jeden z bohaterów filmu 'Zniknięcia na siódmej ulicy', na jednej z koloni Roanoke, ponad sto kolonistów zniknęło jednej nocy, dosłownie wyparowując w nicość i pozostawiając za sobą jedynie ubrania na ziemi, tajemnicę i jedno słowo wyryte w korze drzewa 'CROATOAN'. Było to nawiązanie które mogło lecz nie koniecznie musiało odpowiadać na pytanie dotyczące złowrogich szeptów i cieni porywających ludzi, i pozostawiających w wielkim mieście jedynie z pięciu ludzi pośród mroku. To słowo mogło tłumaczyć zaistniałą sytuację, jakby wszechświat dawała wiadomość o błędzie jako ostrzeżenie przed resetem. Jak plamka na taśmie ostrzegające operatora przed zmianą rolki. Kto nie chciałby dowiedzieć się znaczenia tego słowa w podobnej sytuacji co Paul? Kto nie chciałby być świadkiem, zdolnym pojąć tajemnicę zaistnienia sytuacji ekstremalnych. Co jeśli to właśnie wam dane będzie dowiedzieć się prawdy? Czy zawalczycie z losem i zagracie do końca by wygrać niewiadomą?

Pomysł na sesje:


[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=tB459qrQ-O4[/MEDIA][media]http://s10.postimg.org/5fazerl8p/poster4c.jpg[/media]
[media]http://s12.postimg.org/s8dh89cnh/Dead_Space_3_Concept_Art_Jason_Felix_09a.jpg[/media][MEDIA]http://s30.postimg.org/97y45y4n5/lostplanet3_poster_jim_taking_a_break.jpg[/MEDIA]

Wyobraźcie sobie że ludzkość stoi w obliczu ogromnej ekspansji technologicznej i naukowej, podbijamy kosmos, kolonizujemy planety, poziom edukacji sięga absurdalnego wymiaru. Poznajemy nowe światy, nowe formy życia. Rozrywka nabiera nowego wydźwięku, powstają specjalne stacje, parki rozrywkowo wypoczynkowe, a jednocześnie arki dla potencjalnych kolonistów nowych światów. Bycie pierwszym na nowej zdatnej do zamieszkania planecie staje się tak luksusem jak i rozrywką dla wybrańców. Co jeśli i wy postawiliście stopę na jednym z nich? Oczywiście na takiej arce nie ma miejsca dla darmozjadów. Każdy ma wytyczoną powinność którą zajmuje się, podczas gdy stacja mknie przez kosmos w zawrotnym tempie, jednak nadal zbyt wolnym by za wyjrzeniem przez okno można było dostrzec śmigające gwiazdy. Siedzący w temacie maszynowni pewnie rozpoznają terminy naruszania prędkości kinetycznej masy sugestywnej, jednak większość z pasażerów określić może status prędkości jako wystarczającej na podawanie drinków bez wylewania. Na arce jest czas na wypoczynek i pracę, ilość miejsc jest wystarczająca na dwukrotne zwiększenie ilości mieszkańców, a ciąg zmian wacht w grafiku jest wyznaczony na tyle zręcznie by każdy z mieszkańców mógł widzieć się z sobą przynajmniej kilkanaście razy w ciągu sześciu lat. Od wyruszenia minęły już trzy pełne obrony zmianowe, a końca podróży jeszcze nie widać. Nikogo by to nie obchodziło, gdyby coś nie naruszyło rutyny owej nirwany.

[media]http://s3.postimg.org/5mo58p1tv/event_horizon_image_s9zx9.jpg[/media]

Przychodzi czas na twoją wachtę odważny bohaterze, nie budzisz się sam, wraz z tobą są i inni. "Hej Richard, Hej Marta, jak się spało stare zwisy" prychasz śmiechem po dobrym śnie, ale sam przyznasz że plecy bolą jak diabli, mimo soku i bioskóry zapobiegającej odleżynom. Wszyscy zachowują się przeciętnie, wszystko odbywa się naturalnie. "Pierd** się" odpowiada rozbawiony mechanik. Dobrze wiesz że kto jak kto, ale on rozumiał twój prostacki humor. Grupa zaczyna się ożywiać, Jednak zauważasz że poprzednia grupa dała dupy. Ktoś nie odłożył kluczy w odpowiednie miejsce, kto inny zauważa brak kilku narzędzi, na zewnątrz jest koszmarnie cicho, czyżby problem z generatorem wschodniego skrzydła? Przy okazji czemu poprzednia warta nie wybudziła was z hibernacji? Komory kriogeniczne wskazują odpowiednią datę, ktoś powinien się po was zjawić. Czyżby zapomnieli? W pustych holach nie ma śladu kroków, a z wentylacji dobiega chłód. Grupa nie wydaje się specjalnie zaniepokojona póki nie natrafia na syczący radioodbiornik zwisający na kablu. W eterze nadajnika słychać powtarzającą się nagraną wiadomość. Ktokolwiek ją nadał znajdował się w ładowni, bo w tle jego skonsternowanych wrzasków i pojękiwań słychać echo symulacji komputerowej wzywającej do izolacji skażonego ładunku, oraz zbliżającej się zguby. Log pokładowy wskazuje utknięcie w miejscu z dotychczasowym grafikiem. Jakieś pół roku temu, sprawy nagle ucichły, jakby ktoś wyłączył prąd. Nowy głos w słuchawce wskazuje na inną zmianę, nawołującą do odezwania się, "halo, czy ktoś mnie słyszy? halo, halo! ...chyba nie działa. Halo!" ręka aż korci po sięgnięcie do stacji i odzew. Prócz was, w zasięgu wzroku nie znajduje się nikt inny, coś jest nie tak.

[MEDIA]http://s4.postimg.org/a3r8w1zrh/env_ds3_spaceship_cockpit.jpg[/MEDIA][MEDIA]http://s30.postimg.org/nve6rf9q9/visceral_games_05.jpg[/MEDIA][MEDIA]http://s29.postimg.org/8pv3x72lz/torpedo_room2.jpg[/MEDIA]

Co dziwne w powietrzu czuć dziwny zapach, czyżby nastąpił wyciek chemikaliów? Czemu podłoga wydaje się kleić do stóp, a w świadomości ciągle wije się wizja rozkładu. Może coś stało się również z komorami w których grupa spędziła poprzednie cztery lata. Już nie jednemu zdarzyło się wrzasnąć na widok czegoś co po chwili ponownie stało się zwykłą ścianą, czy ekranem monitora, w żaden sposób nie wyróżniającej się podłogi, lub kompletnie przeciętnej szmatki. Czyżby to rodząca się panika, szok, strach? Nie bez powodu zmianowi byli wybierani tak by wymieniać się z ludźmi których bardzo dobrze znali, kimś bliskim z kim spędzali, za każdym razem, jeszcze jedną trzecią służby. Były to osoby dla nich szczególne; brat, siostra, ukochany, ukochana, przyjaciele bądź przyjaciółki z dzieciństwa. Ciekawe czy z nimi wszystko w porządku?

Więcej o sesji:

Witam, już od dawna nabieram co raz większej chęci na realizacje tej sesji. Założeniami głównymi są;
  • - Krótka, a powtarzalna sesja o tej samej tematyce, tylko z innymi zakończeniami, elementami zmiennymi będą jedynie decyzje graczy, oraz losowość budowy postaci i ich losu, jako Swój i Obcy.
  • - W sesji nie będą występować postaci NPC.
  • - W sesji można dopatrzeć się wzorców z takich produkcji jak: Event Horizon (1997), Dead Space (2008-2011-2012), The Thing (1982-2011), Virus (1999).
  • - Każda sesja ma mieć długość w sprzyjających wiatrach do półtora, bądź dwóch miesięcy.
  • - Każdy z graczy ma kontrolować dwie postaci, w trakcie sesji obie może stracić poprzez nierozsądne posunięcia(!).
  • - Sesja będzie dzielić się na odcinki w których będą ogłaszane wpisy tylko jednej z grup, póki nie dotrą do kamienia milowego. W grupie jawnej (forum lastinn), opisywane mają być wszystkie wzmianki przez każdego z graczy, natomiast w grupie skrytej (google documents + PM do MG na lastinn) dozwolone są działania propagandowe, ukryte przed innymi graczami poza zasięgiem wzroku. Opis sytuacji pokroju Kamienia Milowego, który wymusza zmianę grup jawnej ze skrytą:
    A) Jeśli w grupie opisującej działania skryte dojdzie do śmierci, bądź ujawnienia i ucieczki jednego z Obcych.
    B) Jeśli w grupie Jawnej dojdzie do spełnienia wytycznej wyznaczonej przez grupę skrytą.
    C) Jeśli w obojętnie której grupie dojdzie do poinformowania kogokolwiek o odkrytych zwłokach.
  • -Jako gracze, będziecie budować swoje postaci poprzez rozdawanie zdolności, gotową listę zdolności do rozdanie zamieszczę na google doc, ale wśród nich możecie spodziewać się takich jak świadomość o tym kogo mamy za plecami i czy jesteśmy zagrożeni, znajdywanie drogi ucieczki której pozostali gracze są nieświadomi, kumulowanie strun głosowy w celu wytwarzanie echa do odwracania uwagi w innych miejscach niż poszukiwane, przeobrażanie kolejnego gracza, duplikacja własnej osoby, wzgląd w voice log grupy skrytej, odkrywanie perków innego gracza, bądź co bardziej śmiercionośne jak górowanie w walce wręcz i cięcie narzędzi użytych w jej trakcie, a także sączenie jadu do czyjegoś ucha by wypowiedział odpowiednie słowa.
  • - Jeśli obie postaci należące do jednego gracza zmarły, sam gracz może ponownie wziąść udział w grze w następnej sesji.
  • - Sesja kończy się w czterech warunkach:
    A) Wszyscy Swoi umrą.
    B) Wszyscy Obcy zostaną wyeliminowani.
    C) Grupa Swoich wykona cztery wytyczne.
    D) Grupa Obcych nie zaspokoi głodu, czyli nie spowoduje śmierci jednego spośród Swoich w ciągu czterech/pięciu własnych odpisów.
  • - Obcy budzą się wmieszani pośród Swoich, nawet oni nie wiedzą kto jest Obcy, a kto nie.

Koszmar przecież musi mieć swój koniec, nawet jeśli ci źli zawsze wstają.
Każdy z nas ma swojego Anioła Stróża, a prędzej czy później ktoś z pewnością poczuje jego dotyk.
 
__________________

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 13-02-2014 o 22:49.
Kawairashii jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:52.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172