|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: Który rodzaj sesji by cię interesował | |||
Grupa najemników w własnym statku. | 10 | 83.33% | |
Członkowie oddziału wojskowego, którejś z frakcji | 1 | 8.33% | |
Nova praxis | 0 | 0% | |
Interface Zero 2ed | 0 | 0% | |
Wasza propozycja | 1 | 8.33% | |
Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 12. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
30-04-2019, 13:05 | #1 |
Reputacja: 1 | Militarne Science Fiction Najwyższy czas rozpocząć kolejny projekt. Tym razem chciałbym poprowadzić coś bardziej futurystycznego, najchętniej w ujęciu militarnym. Jestem otwarty na wszelkie propozycje, a ankieta powyżej to tylko garść pomysłów, z których coś wybierzemy do dalszej zabawy. Jedyne ograniczenie to mechanika, chciałbym poprowadzić sesję na mechanice Savage World - edycja przygodowa (najnowsza edycja). Mechanika jest bardzo świeża, ale nie różni się tak bardzo od poprzednich edycji SW by szybko się nie dostosować. Ewentualne różnice mechaniczne i dostosowanie zasad światów biorę na siebie. Nie wymagam znajomości systemu większej niż taka po jednorazowym przeczytaniu startera. Pomogę przy tworzeniu kart postaci i możemy potraktować grę bardziej warsztatowo i wyjaśnić mechaniczne szczegóły. Kilka słów o proponowanych realiach: Podczas dyskusji po zakończeniu sesji pirackiej, którą prowadziłem przez ostatnie pół roku powstał pomysł przeniesienie realiów do przodu, najpierw miał być XVII w. Ale projekt przerodził się w realia 35000 lat później Tak na prawdę szczegóły realiów tworzone będą na poziomie sesji przez graczy i MG. Ogólny zarys świata znajdziecie poniżej. Szczegóły realiów dostępne są tutaj -> realia Proponowane pomysły na sesje: 1. Grupa najemników w własnym statku - Otrzymujecie (mniejszy załoga 5 osobowa lub większy załoga 50 osobowa) statek i próbujecie przetrwać w galaktyce ogarniętej wojną. Największa swoboda, ale dochodzi zarządzanie zasobami, statkiem, naprawy, zasilanie statku energią (paliwem), uzupełnianie amunicji itp. Oczywiście w między czasie można się bawić w piractwo kosmiczne. W tym przypadku postacie to zlepek wyrzutków z różnych nacji, zaś załogę można w części oprzeć na npcach które zostały wymyślone na potrzeby sesji pirackiej (link do załogi). 2. Członkowie oddziału wojskowego, którejś z frakcji. Stajecie się częścią olbrzymiej machiny wojennej. Np będąc na lotniskowcu terry oprócz misji bojowych mierzycie się z intrygami wewnątrz załogi, zdrajcami itp. Nie przejmujecie się sprzętem, jednak trzymają was rozkazy. Mamy 3 prawie ludzkie frakcje i na nich sugerowałbym się oprzeć. Oprócz koncepcji “deep space” w autorskim świecie możemy zagrać w realiach bardziej cyberpunkowych 3. Nova praxis - mroczny cyberpunkowy system na savage world z mocno podkreślonymi elementami transhumanizmu - można grać nawet bytem wirtualnym. Mamy loty kosmiczne i bardzo zaawansowaną technologię. 4. Interface Zero 2ed - dobrze znany cyberpunkowy system mniej postępowy niż nova praxis. Może przez to przystępniejszy. Prowadziłem w nim parę sesji. Proponuję stworzyć jakiś duży konflikt militarny i graczy zrobić jako oddział komandosów do zadań specjalnych. 5. Wasza propozycja - jestem otwarty na wszelkie sugestie Proponuję sondę pozostawić na tydzień czasu do (8.05.2019 r.). W zależności od ilości głosów i przebiegu dyskusji utworzę odpowiednią rekrutację. |