Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Systemy postapokaliptyczne
Zarejestruj się Użytkownicy

Systemy postapokaliptyczne Świat po apokalipsie - czyli rozmowy przy Nuka-Coli z atomowym grzybem w tle i zombie charczącym pod butem.


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-05-2014, 19:16   #71
 
Leminkainen's Avatar
 
Reputacja: 1 Leminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputację
Nie da się ukryć że samochody osobowe mają lepsze warunki do dynamicznej jazdy ale...

Zastosowawszy fotele kubełkowe można znacznie obniżyć środek ciężkości, dodatkowo zainstalowanie foteli tyłem/bokiem do kierunku jazdy znacznie poprawia pole obserwacji. Inną kwestią jest to jakie prędkości faktycznie będzie się rozwijać na drogach które będą wyglądały gorzej niż nasze...


Zresztą pisząc to na myśli mam raczej na myśli szarych ciułaczy gambli którzy wykorzystują auto do transportu a nie do wyścigów. Tacy raczej nie pakują się na pełnym gazie w niebezpieczny manewr (no chyba że goni ich kilku łowców ale to inna sprawa)

Dalej... już obecnie zapinanie pasów nie jest popularne w stanach tym bardziej wątpię żeby nasi gieroje się tym przejmowali. Będą zatem i tak latali luzem. W przypadku zderzenia czołowego nie wiem czy polecenie na przednie fotele jest groźniejsze od uderzenia plecami w fotel (w przypadku fotela tyłem do kierunku jazdy). Ale w przypadku dachowania w sedanie będziesz się dłużej obijał ze sprzętem i współpasażerami niż w pickupie, o ile cię nie przygniecie (co też nie jest w pełni wykluczone w zwykłym samochodzie), to prędzej znajdziesz się na zewnątrz. Choć podejrzewam że efektowne dachowanie z kilkukrotnym saltem raczej przy prędkościach rozwijanych na drogach ZSA będzie raczej rzadkością.

Zresztą pickupy mają wiele innych zalet.. znacznie prostszą konstrukcję i większy prześwit chociażby, no i fakt że został zaprojektowany jako auto użytkowe a nie z myślą o tym że szczytem jego obciążenia będzie wakacyjny wyjazd albo raz do roku przewóz bojlera.

Nie nie jestem jakimś szczególnym wielbicielem pickupów

Zresztą ogólnie kwestia samochodów jakie można będzie spotkać w klimatach postapo jest ciekawa:

Obstawiam że nowoczesne samochody (te które kiedy gówno wpadnie w wentylator nie będą znajdowały się w zasięgu impulsu elektromagnetycznego) błyskawicznie odejdą na złom. Niestety planowane starzenie produktu jest normą, nowe auta są zbudowane tak żeby naprawy były jak najmniej opłacalne (np pasek rozrządu od strony skrzyni żeby trzeba było wyciągnąć silnik) i coraz częściej nawet z najmniejszą pierdołą (klocki hamulcowe czy żarówka!) wymagają podłączenia do komputera diagnostycznego. Dodatkowo mają większe wymagania pod względem jakości paliwa.

Z drugiej strony mamy starsze samochody, niewysilone silniki mogą pójść na benzynie o słabszej liczbie oktanowej. Zawieszenia są prostsze w konstrukcji (często ze starymi poczciwymi resorami), nie ma elektroniki. Kolejna kwestia: te naprawdę starsze auta często należą do pasjonatów których pasją jest dłubanie w nich, stąd też mają know how jak je naprawiać. Dlatego na drogach ZSA prędzej zobaczy się Jeepa z 68 niż SUVa z lat 201X. Dobra bez przesady, nie każde auto na drogach ZSA to płetwiasty krążownik szos. Ale większość aut pochodzić będzie sprzed czasów dominacji elektroniki czyli gdzieś z lat góra 80 XXw
 
Leminkainen jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14-05-2014, 07:53   #72
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Z telefonu, na szybko:

Primo: chyba zgodzimy się, ze latanie we wnętrzu karoserii jest lepsze od lotu "w powietrze" z odkrytego pickupa?
Secundo: większe pole obserwacji kosztuje większą powierzchnia do strzału.
Tertio: właśnie dlatego, ze wszyscy będa wybierać pickupy - wezmę sedana.

Problem samochodów jako takich to zupełnie inne, acz ciekawe story.

A wyścigów trzymam się tylko dlatego, ze taki był motyw tego wątku - tuning samochodu pod NSowy wyścig...
 
Aschaar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15-05-2014, 14:26   #73
 
Leminkainen's Avatar
 
Reputacja: 1 Leminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputację
Primo zależy od sytuacji. Zamknięta karoseria nie gwarantuje że zostaniesz wewnątrz, ba może dojść do sytuacji w której tylko częściowo będziesz wystawał z samochodu a ten się po tobie przetoczy.

Secundo nie wiem co przez to rozumiesz, rozmiar pasażerów się nie zmienia z typem samochodu a karoseria nie zapewnia ochrony nawet przed pociskami z pistoletu. Ba, uderzenie w karoserię może spowodować rozcalenie pocisku i zwiększyć prawdopodobieństwo trafienia

Tertio podejrzewam że nie ty jeden. Wybór samochodu będzie zależał od wielu czynników (od tego czy zna się daną konstrukcję, do czego są części i co jest na chodzie, no i do czego go potrzebujemy, pickupy, vany i kombiaki są najbardziej uniwersalne z tego co można dostać, ale jeśli planujemy wozić pasażerów i nie przewidujemy dziwnych gabarytowo ładunków to oczywiście wybierzemy osobowy) zresztą gracze i MG raczej będą dobierać konstrukcje które są ciekawe.

Quatro pierwszy post w zasadzie pytał o modyfikacje w samochodach

Swoją drogą jakiś mod może byłby łaskaw przenieść temat bo chyba już się nie kwalifikuje jako zapomniane ruiny...
 
Leminkainen jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15-05-2014, 17:53   #74
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Znów na szybko:

Primo: a z paki ZAWSZE spadniesz, bo jak zauważyłeś - pasów nikt nie zapina.
Secundo: karoseria nie ma za zadanie ochronić a ukryć. Posadz człowieka na pace, a posadż go w samochodzie i odejdż na odległości kilkuset metrów. Co widzisz? Gośćia na pace vs szybe samochodu. Co jest dogodniejsze dla strzelca?
Tertio: To czy konstrukcje ciekawe w ofgóle się pojawią zależy od realizmu jaki jest w grze. Podawane w tym watku konstrukcje niewątpliwe są ciekawe, ale czy są realne?
 
Aschaar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15-05-2014, 18:14   #75
 
Leminkainen's Avatar
 
Reputacja: 1 Leminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputację
co nie koniecznie jest gorszą opcją w porównaniu ze zderzaniem się z innymi i sprzętem

z drugiej strony czas jaki zajmuje zeskoczenie z paki i schowaniem się za autem bądź w przydrożnym rowie jest znacznie krótszy i dodatkowo nie zdradzasz swoich zamiarów otwierając drzwi. Dodatkowo pomijając furgonetki przewidzenie gdzie w aucie znajduje się pasażer nie jest aż tak skomplikowane żeby w kilku strzałach kogoś nie trafić.
 
Leminkainen jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14-08-2014, 10:48   #76
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Nie wiedziałem gdzie umieścić to tu umieszczam:

bell v-280 valor = vertibird

kolejny raz fallout przewidział przyszłość
 
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14-08-2014, 14:35   #77
 
Azrael1022's Avatar
 
Reputacja: 1 Azrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputację
Kiedy pierwszy raz zobaczyłem vertibirda w dwójce, natychmiast skojarzyłem go z Bell-Boeing V-22 Osprey. Nawet zasada obracania wirnika razem z silnikiem była ta sama (w v-280 obracać się będzie sam wirnik). Twórcy Fallouta musieli się wzorować na tej konstrukcji tworząc swoją maszynę.
 
Azrael1022 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14-08-2014, 22:55   #78
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Chyba odwrotnie. Tak samo bozar.
 
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14-08-2014, 23:30   #79
 
Azrael1022's Avatar
 
Reputacja: 1 Azrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Anonim Zobacz post
Chyba odwrotnie. Tak samo bozar.
Masz na myśli, że projektanci z Bell Boeing wzorowali się na vertibirdzie projektując Ospreya?
 
Azrael1022 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15-08-2014, 11:42   #80
 
Leminkainen's Avatar
 
Reputacja: 1 Leminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputację
Ospreya rozwijają od lat 80 (i jak wiele projektów pentagonu wielokrotnie przekroczył zakładany termin i budżet)
 
Leminkainen jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:33.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172