24-03-2008, 20:49 | #33 |
Administrator Reputacja: 1 | Zastanawiałem się kiedy dojdzie do tego, że Geralt to Geralt. Oczywiście, że tak i dlatego to dobrze, że nie możemy zrobić nim co chcemy i nadal prowadzimy postać podobną do książkowej. Nie chodzi mi o to. Po prostu ograniczanie odpowiedzi do "Tak" "Nie" jest konieczne. Jestem przekonany, że dałoby się rozbudować te dialogi w taki sposób, że opcji byłoby więcej i nie łamałyby koncepcji Geralta z książek. Po prostu nie lubię takiej mało interaktywnej formy prowadzenia rozmów. I tyle. Lubię decydować o tym co faktycznie chcę powiedzieć i o tym jak dana postać ma mnie odbierać i uważam, że mimo ograniczeń książkowych, dałoby się to rozwinąć. Natomiast nie da się zaprzeczyć, że wybory w Wiedźminie to nowa jakość w cRPGach. Nadal podsumowanie tego odpowiednim filmikiem nie podoba mi się, jednak nie da się zaprzeczyć, że jest to bardzo mocna strona tej gry. Oddanie specyficznego klimatu książkowej Wyzimy także jest świetne, a system walki całkiem niezły (chociaż nadal wolę schemat podobny do KotOR). Po prostu nie podoba mi się zbyt duże ograniczenie swobody w kreowaniu postaci. Zbyt duże nawet jak na oczywiste ograniczenia. |