|
Zrujnowana Twierdza Niegdyś wielka i przyciągająca wielu podróżników z czasem została zapomniana i rozszabrowana. Jednak może właśnie wśród tych ruin znajdziesz coś, co cię zainteresuje... (Archiwum wątków.) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
29-08-2011, 12:25 | #51 | ||||
Reputacja: 1 | Po pierwsze branie to totemu do nie dodawanie cech, a zmiany w podstawowej klasie barbarzyńcy. Coś dodaje coś się odejmuje. Więc Alternate Class Feature i Alternate Variant Class to nie dodawanie, tylko zmienianie zmian w klasie barbarzyńcy... Po drugie ... Stosowanie malutkich wycinków pozwala łatwo naginać argumentację do swoich pomysłów ukrywając to meritum sprawy. Cytat:
Cytat:
I do obu zatem odnosi się ów zapis. Cytat:
I jeszcze mała dygresja... Cytat:
Nikt nie lubi jak mu się ciągle zawraca gitarę męcząc o kwestię którą MG uważa za zamkniętą.
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. Ostatnio edytowane przez abishai : 10-12-2012 o 23:16. | ||||
29-08-2011, 12:34 | #52 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Looknij sobie definicję ACFa i definicję wariantu. Ani w jednym, ani w drugim nie ma wzmianki, że nie można ich użyć razem. Powoływanie się wyłącznie na nazwę (Spiritual Totem i Wolf Totem Barbarian variant), a nie prawdziwe zasady, jest śmieszne. Cytat:
Ostatnio edytowane przez ImperatorK : 29-08-2011 o 12:44. | ||
29-08-2011, 14:57 | #53 |
Reputacja: 1 | Znaczy, Abishai, uważasz że totemy ze Spiritual Totem i Totem Barbarian są takimi samymi totemami i stąd ograniczenie "jeden totem"?
__________________ A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger! That's the true essence of the RPG games! |
29-08-2011, 14:57 | #54 | |||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Podręczniki nie służą do wypisywania co dokładnie można łączyć i jak. Bo w końcu nawet takie kloce jak podręczniki do D&D mają swoje ograniczenia pojemności. No ale cóż... to że coś nie jest z góry zakazane, nie oznacza automatycznie że jest dozwolone. Gdzieś tam być musi zdrowy rozsądek. No ale cóż... kończę to walenie grochem o ścianę. Ty masz swoją rację i argumenty które dzieli z tobą Nemo, ja mam swoją rację i argumenty,... i inni też mają swoje racje, argumenty i swój rozum. Jak cierpliwy czytelnik się uprze to odpowiednie materiały źródłowe sobie znajdzie, porówna, doczyta i wyrobi własną opinię. Cytat:
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. | |||
29-08-2011, 15:50 | #55 | ||||
Reputacja: 1 | Widzisz, Abishai, problem polega na tym, że "totem" nie jest czymś konkretnie zdefiniowanym w DnD, w przeciwieństwie do chociażby zaklęć, inwokacji, manewrów czy postaw. Spiritual Totem. Totem Barbarian. Totem Totemisty. Każde z nich nazwane jest totemem. I każde z nich reprezentuje zupełnie coś innego. Daje inne zdolności. Ciężko nazwać je tym samym. Ciężko, żeby restrykcje Totemisty odnosiły się do Totem Barbariana, chociażby. Bądź odwrotnie. A Totemista może spokojnie biegać z przynajmniej dwoma totemami . Totem Barbarian i Spiritual Totem mają również inny fluff. Jeden odpowiada za nadnaturalną więź ze światem duchów, drugi za przeszkolenie wynikające z plemienia z którego pochodzi barbarzyńca. Natura tych totemów jest diametralnie różna. Cytat:
Cytat:
Gdyby były takie same, dawałyby ten sam typ zdolności. Cytat:
Cytat:
A połączenie fabularne? Jest jak najbardziej możliwe. Przykładowy koncept tak naprawdę masz już w opisie Spiritual Totem. Odmieniec, wyrzutek, który przez swój Spiritual Totem był traktowany z niechęcią i nieufnością przez swoich współplemieńców. A to tylko przykład; możliwy jest chociażby jeszcze archetypowy wojownik natury, któremu bliżej jest światu zwierząt niż ludzi. Naprawdę, możliwości jest tona, wystarczy tylko się na nie otworzyć.
__________________ A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger! That's the true essence of the RPG games! | ||||
29-08-2011, 15:55 | #56 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
29-08-2011, 18:57 | #57 | |||
Wiedźma Reputacja: 1 | To źle przypominasz (drobny fragment rozmowy gg): Cytat:
Cytat:
Cytat:
To tylko tak ogólnie kwestii wyjaśnienia piania pana Imperatora na prawo i lewo w tym tu temacie na co to niby pozwoliłam, a co nie... ogólnie zaś cała, naprawdę cała dyskusja jest wyjątkowo bez sensu, nie biorę więc w niej, i już nie będę brała udziału poza tym tu małym wpisem... PS: I nie karmić już Trolla
__________________ "Nawet nie można umrzeć w spokoju..." - by Lechu xD Ostatnio edytowane przez Buka : 29-08-2011 o 19:00. | |||
29-08-2011, 19:01 | #58 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Wciąż faktem jest, że twierdziłaś że nie mogę, według zasad, wziąć Wolf Totem z SRD i Lion Totem z Complete Champion. Pisałem jasno co skąd jest. Według zasad mogę wziąc oba. Jak nie umiesz czytać to ja ci na to nie poradzę. Mogę przyznać, że słusznie mnie wyrzuciłaś z sesji, skoro stwierdziłaś, że jestem "natrętny i irytujący". Lecz było by miło gdybyś przyznała, że w tej konretnej kwestii się myliłaś. Nemo dostarczył wszelkich dowodów na to, że się myliłaś. Ostatnio edytowane przez ImperatorK : 29-08-2011 o 19:16. | |
29-08-2011, 21:50 | #59 |
Reputacja: 1 | A może po prostu wyślijcie zapytanie do panów z WotC, jak sami autorzy interpretują zasady? |
30-08-2011, 08:22 | #60 |
Reputacja: 1 | ImperatorK tak apropo twojego podpisu. Tak, to normalne, ponieważ mg może w swojej rekrutacji stosować wybiórczo zasady. Zapytałeś mg, powiedziała że nie. To rozwiązuje wszystkie kwestie. Ostateczne imterpretacja zasad w każdym systemie należy do mg, nawet w dnd w podręczniki tak pisze. Mg ma prawo do modyfikacji zasad wedle własnego uznania. Ty zakładasz że Buka nie zrozumiała co jej tłumaczysz, a mogła to doskonale zrozumieć tylko nie zaakceptować. Qumi kiedyś prowadził niemal krucjatę, a przynajmniej zaciekłą odnośnie informacyjna odnośnie psionikow w Fearunie i dnd ogólnie. O ile pamiętam skończyło sie tym że każdy gra jak lubi i nikt nie musi grać u tego, z którego zasadami się nie zgadza, itd. |