|
Zrujnowana Twierdza Niegdyś wielka i przyciągająca wielu podróżników z czasem została zapomniana i rozszabrowana. Jednak może właśnie wśród tych ruin znajdziesz coś, co cię zainteresuje... (Archiwum wątków.) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
20-10-2015, 03:19 | #1 |
Reputacja: 1 | Drow tropiciel? Wszyscy (chyba) znamy postać potężnego tropiciela Dritzz'a Do'Urdena. Wystarczy przeczytać Ojczyzne, aby przenieść jakoś tego bohatera na kartę postaci. Ale nie ma szans, że po wyjściu z akademii gościu miał 1 lvl (chociaż na pewno miał ujemne bonusy do wyczuwania pobudek). Nie mam zbyt wiele doświadczenia, a chciałbym stworzyć drowa tropiciela na poziomie 1 w systemie 3.5. Standardowy szablon się do tego nie nada. Czary objawień z połączenia z naturą powinny zostać zmienione na czary wtajemniczeń. Wiedza (natura) na Wiedzę (podmrok)/(jaskinie) czy coś co faktycznie istnieje. Atut więź z dziczą powinniśmy wywalić. Domyślnie ustawić Preferowanego wroga na Drowa, szarego krasnoluda, czy coś w tym stylu. Co dalej? Macie jakieś inne pomysły? Co z awansem, czy ubraniem startowym? (osobiście pomyślałem o zniszczonej zbroi z pajęczyny chityniaków, zachowującej się jak zwykła skórznia.) Co z amuletem domu, jeżeli jest to arystokrata? Co z widzeniem w ciemności jeżeli żyje już od jakiegoś czasu na powieszchni? Jak dostosować tą klasę w taki sposób, aby była grywalna ale nie za bardzo przypakowana? ps. nie, to nie ma być Dritzz, to ma być szablon. z góry dzięki za pomoc |