Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-11-2007, 15:58   #1
Mira
Konto usunięte
 
Reputacja: 1 Mira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputację
[komentarze] Mroczne Wieki

No to zaczynamy!

Miejsc do grania jest 15, co oznacza, że do panelu 12 graczy dodam 3 Mistrzów – siebie (a co?!) i... dwie najbardziej kreatywne osoby, które przy tym są dość często na forum.
Dlaczego taki zabieg? Po pierwsze wydaje mi się on najbardziej sprawiedliwy, po drugie rola MG w tej sesji ogranicza się chyba jedynie do dodawania nowych graczy, więc żebyście nie musieli na mnie czekać, kto inny się tym może zająć.


Co zrobić żeby zagrać?

Trzeba w tym miejscu, czyli w komentarzach, umieścić opis swojej postaci. Zrobiony wedle poniższych kryteriów:

1. Imię, nazwisko, tytuł szlachecki.
2. Przynależność „rasowa” tzn. człowiek, ghul, wampir, mag itp. (trzeba podać przynajmniej oficjalną wersje).
3. Zdjęcie i/lub opis wyglądu.
4. Skąd postać przybywa/pochodzi oraz dlaczego została zaproszona na bal.
5. Plotki/ciekawostki (przynajmniej jedna).
6. Moce/ uprzywilejowania (kwestia mocy dotyczy głównie nieumarłych, ale uprzywilejowanie to np. świta, ktoś kto czuwa nad bezpieczeństwem postaci) - max. 3 pozycje!


Bez względu na jakość zgłoszenia, zostanie przyjęty każdy, kto wypełni taka kartę.


No, a teraz kilka szczegółów apropo lokacji:

Przybywacie do zamku w podgnieźnieńskim grodzie o wdzięcznej nazwie – Narcyzów.

Jest to spory przybytek o charakterze obronnym, choć widać w nim już też elementy wystawności. Do Waszej dyspozycji przeznaczone jest główne skrzydło.

Pierwsze i drugie piętro to przede wszystkim komnaty gościnne, gdzie zostały umieszczone Wasze bagaże. Jeśli chodzi o inne budowle, to zapewne znajdą się tam budynki gospodarcze, kaplica, zbrojownie itp. Itd. – to myślę będziemy tworzyć na bieżąco w miarę potrzeb.

Na tą chwile najważniejszy jest parter zamku, gdzie znajduje się sala balowa. Oto jej plan:

Jeśli chodzi o poszczególne pomieszczenia, to jestem otwarta na Wasze propozycje apropo ich wyposażenia. Ja ze swojej strony tylko pragnę określić dwa:

Łazienka – ładnie brzmi, ale wiadomo jak w tamtych czasach to wyglądało: podest z dziurą, a pod nią dół na odchody i nieczystości, misa z wodą i pusta balia.

Pokój CzerwonyWstęp tylko dla wampirów! Dostępu do tego pomieszczenia broni dwóch strażników - Kainitów. Jeden - Toreador - dysponujący szybkością i nadwrażliwością (może przez dotyk sprawdzić kto jest wampirem), drugi – Brujah – obdarzony majestatem i nadludzką siłą. A co znajduje się w środku? Oczywiście więźniowie i kreeew! Camarilli jeszcze nie ma, wiec można tu poszaleć z opisami.


UWAGA!!!
PONIEWAŻ NA BALU BĘDĄ RÓWNIEŻ ŚMIERTELNICY, OBOWIĄZUJE BEZWZGLĘDNY ZAKAZ NADLUDZKICH UMIEJĘTNOŚCI KLANOWYCH I MOCY NA TERENIE ZAMKU (za wyjątkiem strażników przy Pokoju Czerwonym)! ZŁAMANIE TEGO ZAKAZU BĘDZIE SUROWO KARANE!

... a zatem jak już, należy łamać go umiejętnie.


Zasady pisania postów:

- dialogi od myślników, kursywą
- myśli w cudzysłowiu, kursywą
- imiona z wielkiej litery, pogrubione (boldem)


Postanowienia ogólne apropo walki:

1. Przystąpienie do walki strony (pojedyncze postacie lub grupy postaci) deklarują prowadzący je gracze w sesji.
2. Strony metodą negocjacji (między sobą, na PW) starają się ustalić wynik starcia. Jeżeli to im się uda, potwierdzają to w komentarzach, a wyznaczony gracz opisuje walkę w sesji i zostaje ona uznana za zakończoną.
3. Gdyby strony odstąpiły od negocjacji lub te się nie powiodły walka przebiega według poniższego schematu.
3a. Strony wysyłają PW z opisem strategii, jakie ich postacie przyjmują w walce, do osoby ją nadzorującej (patrz postanowienia szczegółowe).
3b. Osoba nadzorująca, po otrzymaniu PW od obu stron, wkleja je w jednym poście w komentarzach sesji.
3c. W przeciągu 24h od pojawiania się powyższego posta, każdy gracz ma prawo wysłać PW w którym wskazuje, kto według niego powinien wygrać starcie.
3d. Osoba nadzorująca podlicza otrzymane na czas głosy i umieszcza wyniki w komentarzach.
3e. Obie strony wykonują rzut k10 w sesji.
3f. Do powyższych wyników obie strony dodają przynależne im modyfikatory (patrz postanowienia szczegółowe) umieszczając je w komentarzach.
3g. Strona, która otrzyma wyższy wynik zostaje uznana zwycięzcą.
3h. W przypadku remisu, obie strony rzucają k10, aż do przełamania go. Strona z wyższym wynikiem zostaje zwycięzcą.
4. Zwycięzca opisuje walkę w sesji i zostaje ona uznana za zakończoną.


Lista postaci i graczy:
-Lorianna z Piastów (Mira) ([komentarze] Mroczne Wieki)
-Bolko zwany Sokolnikiem (mataichi) ([komentarze] Mroczne Wieki)
-Laszlo Andras (Szusaku) ([komentarze] Mroczne Wieki)
-Weronika Aklewicz (Odyseja) ([komentarze] Mroczne Wieki)
-Gregor Anzulewicz (Zak) ([komentarze] Mroczne Wieki)
- Gabriel Vasques (merill) ([komentarze] Mroczne Wieki)
- Profesor Michał Paprocki (Eperogenay) ([rekrutacja otwarta] Mroczne Wieki)
-Berenika Dobrzyńska (Lhianann) ([komentarze] Mroczne Wieki)
- Siemowit Rawski (Markus) ([komentarze] Mroczne Wieki)
- Swietłana Wsiewołodowna (echidna) ([komentarze] Mroczne Wieki)


Lista byłych postaci i graczy:
-Andrzej zwany Obrońcą Pogranicza (Hawkeye) ([komentarze] Mroczne Wieki) - NPC
-Zygfryd Von Truttcheweitz (merill) ([komentarze] Mroczne Wieki) - R.I.P.
-Sambor Gryfita (behemot) ([komentarze] Mroczne Wieki) - R.I.P
-Arcybiskup Jakub Świnka (Grey) ([komentarze] Mroczne Wieki) - R.I.P.
-Kord Griszko (homeosapiens) ([komentarze] Mroczne Wieki) - R.I.P.
-Mistrz Emanuel (lukadepailuka) ([komentarze] Mroczne Wieki) - NPC
-Jakub zwany Obłąkanym Księciem (Macharius) ([komentarze] Mroczne Wieki) - NPC
-Ojciec Franciszek (Marcellus) ([komentarze] Mroczne Wieki) - NPC
-Burkhard von Truttcheweitz (Kutak) ([komentarze] Mroczne Wieki) - R.I.P
 
__________________
Konto zawieszone.

Ostatnio edytowane przez Mira : 27-04-2008 o 21:50.
Mira jest offline