10-02-2014, 17:49 | #1 | ||||
Banned Reputacja: 0 | Cytat:
I o czym była mowa wcześniej, bowiem nikt nikomu nie każe pisać ani grać w określony sposób. O ile pewne zasady (o czym też mówiłem) są ogólne (interpunkcja i takie tam), o tyle reszta jest sprawą indywidualną. Do ustalenia. Cytat:
Zawsze też można zwrócić na to uwagę. Cytat:
Osobiście uważam, że limit długości posta to jedynie problem. Dezorientuje gracza i zmusza do lania wody, a to zniechęca. Chocy taki limit "na awatar". Każdy limit, to ograniczenie. Kiedy post zamyka się w jednym zdaniu, gracz musi na siłę kombinować, jak go wydłużyć. Z kolei, kiedy post wymaga dłuzszego odniesienia, to gracz na siłę go skraca, żeby nie wyjść poza limit. Cytat:
Chciałbym, żeby myślenie typu "rób co chcesz, pod warunkiem, że zrobisz to, co ci każę" zastąpiło przynajmniej "rób jak uważasz, ale uważaj, jak robisz". Tak bardzo bym chciał, żeby ten pospolity nadętyzm zastąpiła zwyczajna chęć dyskusji i wyrażania własnego zdania, nadająca to prawo każdemu użytkownikowi, bez nadawania mu hierarchii względem różnorakich czynników, jak staż na forum czy ilość postów. Chciałbym także, żeby te frustracje wynikłe z owego nadętyzmu przestały skutkować powstawaniem bezsensownej antypatii żywionej względem danego użytkownika, i wynikłych z nich personalnych ataków i dyskredytowania tak jego, jak i jego spostrzeżeń. Chciałbym, żeby dopowiadanie sobie pewnych kwestii i dorabianie złych intencji interlokutorom, a potem obrażanie się za takowe przestało mieć miejsce. Tyle rzeczy bym chciał, jednak po postach i normie zachowawczej większości użytkowników for dyskusyjnych wnoszę, że są to nadzieje cokolwiek płonne, ponieważ ludzie myślący w ten sposób są w zdecydowanej mniejszości. Problem z PBF to problem ludzi z ludźmi i ich podejścia względem siebie. A nie formy czy rodzaju gry. Ktoś to już wcześniej zauważył. Myślę, że wyeliminowanie wyżej wymienionych problemów usprawniłoby relacje, przez co też wpłynęło pozytywnie na wspólne czerpanie przyjemności z PBF. Jeżeli już patrzymy krytycznie... | ||||