Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03-08-2012, 22:18   #1
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
[old WoD] Dwa Ognie.

Społeczność Arles od kilkunastu dni elektryzowały dwie informacje. Pierwsza o planowanym zmniejszeniu obszaru otuliny Parku Krajobrazowego Camargue i przeznaczeniu tych terenów pod budowę luksusowych apartamentowców. Druga - o niedawnym otwarciu potężnego klubu “Złota Szóstka”. Każda z tych inwestycji miała zarówno gorących zwolenników jak i przeciwników. Wielkie pieniądze jakie już zainwestowano lub miano zainwestować były na pewno pożądanym zastrzykiem w - powiedzmy szczerze - kryzysowym czasie i największym od lat bezrobociu w regionie. Z drugiej strony wskazywano na ekologię, czy chordy pijanych i zaćpanych nastolatków zjeżdżające z całej okolicy. Wskazywano, że nikt nie konsultował inwestycji z mieszkańcami...


*****

Listy w dzisiejszych czasach spotykało się nieczęsto i z niemałym zdziwieniem spoglądałeś początkowo na kopertę, a później na szeregi nierównych napisanych naprędce liter.

List, bardzo chaotyczny, a miejscami nawet zupełnie niezrozumiały, można było streścić do jednego zdania:
Cytat:
Wydaje mi się, że musimy porozmawiać. Książę nie jest sobą i zupełnie stracił zainteresowanie domeną, co zresztą widać jak na dłoni. Nie wiem komu ze Starszyzny mogę zaufać, dlatego zwracam się do ciebie z prośbą o pomoc w rozwiązaniu tej zagadki. Spotkajmy się pojutrze o 23:00 w “Fanaberii”.
W późniejszej części listu pada jeszcze kilka nazwisk, pseudonimów, imion, wszystkie je kojarzysz... skądś. Kiedyś je słyszałeś, kiedyś spotkaliście się...


*****


Piątkowy wieczór leniwie snuł się po wąskich uliczkach starej części Arles. Uliczne ogródki nie świeciły pustkami, ale na pewno daleko im było do prosperity sprzed kilku lat. W Fanaberii również kryzys dawało się zauważyć - mniej gości, mniej kelnerów, mniejsze czekoladki, słabsze expresso...

Przy bocznym stoliku siedziało kilku Spokrewnionych. Rasowy dźwięk silnika urwał się gdzieś w okolicy i Aston Martin sprawcy całego zamieszania ozdobił przeciwległy krawężnik. Malkav w swojej typowej emo kreacji zupełnie nie licującej z samochodem pojawił się w kafejce i z uśmiechem przysiadł się do stolika:

- Cieszę się, że was widzę. Zanim zaczniecie mi wymyślać od teorii spiskowych posłuchajcie co mam do powiedzenia...



*****


Okolica była spokojna i przepełniona energią Gai, pomimo tego, że było to tylko kilka kilometrów od Arles. To jednak mogło się szybko zmienić. Informacja o planach zniszczenia części parku i przeznaczeniu tego terenu pod domy mieszkalne spadła na wszystkich jak przysłowiowy grom z jasnego nieba. Początkowo nawet niektórzy sądzili, że jest to jakaś plotka, ale wszystkie źródła, nawet z tym trupem Jeromem twierdziły, że plany takie “chodzą” po miejskim ratuszu. Póki co niewiele więcej udało się ustalić. Działać jednak trzeba było szybko i umiejętnie. Aby się nie okazało, że jest za późno, bo właśnie pierwsze buldożery wjechały na rozlewiska...

Przez gwar przebił się władczy głos Michała:
- Uciszcie się! Chyba wszyscy wiemy po co tu się zebraliśmy... Ponieważ widzę wszystkich, nie chcę przedłużać i od razu przejdę do rzeczy. Sensownym jest, aby przed podjęciem jakichś działań - przeczekał szmer niezadowolenia, który zdawał się nie wywoływać w nim żadnych uczuć - zbadać dokładnie sytuację i zdobyć więcej informacji o planowanej inwestycji oraz osobach i instytucjach z nią powiązanych. Kogo proponujecie lub kto się zgłasza?





*****

Kilka słów o sesji. Akcja toczy się późnym latem 2011 roku w Arles i najbliższej okolicy, na południu Francji. Miasto jest rzeczywiste, więc można o nim poczytać w wikipedii. Scenariusz przygody koncentruje się bardziej na rozwiązaniu zagadki i realizacji celów niż na radosnej wyrzynce i turlaniu kostkami - w końcu to forum, a jakoś ciągłe prowadzenie w google dokumentach mi się nie uśmiecha. Będzie to więc storytelling z okazjonalnym rzucaniem moim przed monitorem; a w przypadku scen skomplikowanych będziemy sięgać do dokumentów google.


Jak widać z samego wprowadzenia - są w zasadzie dwie linie scenariusza - jedna dla części wampirzej (problemy domeny), a druga dla części wilkołaczej (powstające inwestycje). Pomimo tego, że linie te w pewnym momencie silnie się z sobą zaplatają nie ma problemu, aby rozegrać tylko jedną z nich. Tutaj pomysł mam taki, aby jednak startowo wybrać dwie ekipy graczy i zobaczyć jak rozwinie się sytuacja z frekwencją piszących i przeżywalnością postaci... co może podnieść prawdopodobieństwo zakończenia przygody.

Oczywiście większej ilości informacji dostarczę postaciom w zależności od tego kim będą, jakie będą posiadać kontakty / sprzymierzeńców, etc. Jeżeli ktoś potrzebuje czegoś konkretnego dla celów budowy karty to proszę pytać.


Tempo pisania minimum 1 post na tydzień, a same posty co najmniej “na awatar”, ale nie więcej jak 20 tysięcy znaków.

*****

Postacie Graczy
Należą do jednej z dwu grup:
- są wampirami (nie starszymi niż 150 lat) osiadłymi w domenie Arles lub przybyłymi na spotkanie z Jacquesem
- należą do lokalnej braci wilkołaczej i znają się na tyle, aby stworzyć jedną watahę (niekoniecznie stałą) oraz znają (chociażby z widzenia) gangrela Jeroma.

Przy bardzo dobrym pomyśle i jakiś uzgodnieniach możliwe są inne opcje. Tu jednak dużo zależy od ogólnej ilości graczy. Aby sesja ruszyła musi zebrać się minimum 6 graczy, ale równocześnie - postacie muszą jakoś połączyć się w ekipy. Nie będę prowadził sześciu solówek (bo sześć osób podeśle postacie przyjezdnych, którzy nic nie wiedzą o mieście) .

Zostawiam dużą swobodę przy tworzeniu postaci ponieważ historia (może być krótka) musi odzwierciedlać część mechaniczną karty - nie ma tłumaczenia “przecież wszyscy potrafią”. Jednak: Postacie mają być przynajmnniej częściowo stworzone (czy dopasowane) do tej przygody - nie chcę tracić czasu na żmudne wprowadzanie i kombinowanie zawiązań akcji. Sztampowo: dla wilkołaków problemem są inwestycje (patrz Żmij); a wampiry chcą pomóc Malkawowi (np. mają do spłacenia jakiś dług, wietrzą możliwości, cokolwiek). Wszystkie postacie “przechodzące obok” i "będące przejazdem" będę z góry skreślał.


Aby stworzyć mechanicznie postać należy się zaznajomić z artykułem: MigdaelETher i jakąś kartę skonstruować. Z góry ostrzegam, że będę modyfikował te karty jak uznam, że ktoś mi usiłuje “wstawić koksa”, albo się to nijak logiki nie trzyma. Mam jedną zasadę przy prowadzeniu - zapisaną w każdym podręczniku systemowym WW - złotą zasadę...


Osobom nowym będę pomagał zrobić kartę, ale proszę nie liczyć, że zrobię ją za kogoś.

Poszukiwania chętnych trwają dwa tygodnie (czyli wyniki będą 18 rano).
Pytania i wątpliwości w wątku lub PW.
 
Aschaar jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:39.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172