Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26-11-2012, 14:17   #1
 
Reputacja: 1 Anderson nie jest za bardzo znany
[Siły Specjalne] Operacja Zorza Polarna

Operacja Zorza Polarna - Rekrutacja

Z tajnej bazy wojskowej na terenie USA skradziono cztery rakiety nuklearne o mocy 2 kiloton każda.
Alkaida opublikowała w internecie nagranie, w którym ogłasza, że to ona stoi za uprowadzeniem rakiet. Z nagrania można także się dowiedzieć, że Alkaida ma nowego przywódcę. Nijaki Kalian Ahrin, odsłania swoją twarz i ogłasza, że Alkaida po raz kolejny zada cios Stanom Zjednoczonym.

Nie znane jest miejsce pobytu Kaliana Ahrina ani składowania rakiet.

Waszym zadaniem jest inwigilacja i zniszczenie Alkaidy, oraz odnalezienie i rozbrojenie rakiet. Wszytkie państwa NATO wyraziły zgodę na natychmiastową egzekucję, każdego, kto będzie działał w sprawie odpalenia tych rakiet.

Informacje o prowadzonej przez was akcji nie mogą zostać upublicznione!

Gdy tylko będziecie gotowi, zostaniecie natychmiast przetransportowani do Strefy 51 - tak, ona istnieje - dostaniecie tam szczegółowe informacje na temat operacji.

Jednostka ISA

Będzie działać pod nazwą Thorne (cierń) - ma za zadanie zbieranie informacji, przeprowadzanie misji wywiadowczych i dostarczanie wam wszelkich potrzebnych informacji oraz wskazówek.

Zostaniecie przydzieleni do jednostki Delta Force



Powodzenia!


Karty postaci
Imię:
Nazwisko:

Ksywka:

Specjalizacja: (elektrotechnik, snajper, mechanik, itd...)


Wszystkie potrzebne produkty (prowiant, amunicja) dostaniecie na miejscu odprawy pierwszej akcji. Wszelkie prośby o dostarczenie amunicji, prowiantu lub wsparcia, proszę kierować do jednostki ISA pod pseudonimem Thorne.
__________________________________________________ __________

Kilka najważniejszych informacji:
Jeśli chodzi o styl prowadzenia i pisania sesji... Gracze, jak da się wywnioskować z opisu w pierwszym poście, będą działać wspólnie. Udostępnię im czat, na którym ustalą przywództwo i hierarchię - czy to przez głosowanie, czy losowanie, zależy od nich.
Ja, jako MG, będę tworzył i 'dostarczał' informacje oddziałowi - w tym przypadku pokieruję Jednostką ISA (Thorne) - a także będę wykonywał ruchy wrogimi oddziałami w bezpośrednich starciach, wiadomo - w sesjach w świecie średniowiecze/fantasy mamy walki z użyciem broni białej... tutaj będzie to użycie wszelkiej broni palnej jaka będzie dostępna w sesji.

Ponadto, do każdej znaczącej misji, przygotuję mapy orientacyjne z ew. rozkazami z góry. Mapę tę, będzie posiadała każda postać. Mapy z najświeższymi danymi prosto z centrali, przekazywane drogą satelitarną.
Będą to mapy w formie panelu wszytego w rękaw kombinezonu oraz wyświetlanego hologramu pod przesłoną hełmu.


Styl i zasady pisania... Jak to wśród facetów (a może jakaś postać kobieca się trafi?) - trochę jaj, zgrzytów i sporów nie zaszkodzi.
Fabuła będzie głównie wymagała od graczy 'podchodów' ale to nie oznacza, że czasem nie będzie jakiejś ostrej strzelaniny.

Mechanika sesji:
Np. Szansa na dostanie kulki, zależeć będzie od tego, jak dużą wagę gracz przywiązuje do bezpieczeństwa. Jeżeli dobrze się kryje, wybiera odpowiednie momenty na działania, szanse są małe.
Jeżeli pod ostrzałem wroga, będzie starał się uratować kumpla, szanse na trafienie znacznie rosną.
Samo losowanie, czy dana postać oberwała (i w co) odbywać się będzie poprzez rzucanie kostką K10. Szansę na trafienie ustala MG, im większa szansa tym więcej razy wykonany będzie rzut. Jeżeli suma wyrzuconych oczek przekroczy ustaloną ilość, gracz zostaje trafiony. W co? to zależy od MG, aby sesja była ciekawsza będę wybierał miejsca postrzału, by nadały rozgrywce pikanterii.

Co do samego rzutu:
Procent szansy zostaje odjęty od maksymalnej ilości oczek. Wynikiem jest minimalna suma oczek, oznaczjąca postrzał.

Najmniejsza szansa na trafienie: to 5% - wykonywany jest jeden rzut K10, oczywiście 5% z 10 to 0,5, więc gracz zostanie trafiony tylko gdy wyrzucona liczba to 10.

Następny poziom niebezpieczeństwa: 3 rzuty, 15% (30 możliwych, minimalna suma oczek oznaczających postrzał od 26)

Kolejny: 5 rzutów, 20% (50 możliwych, postrzał od 40)

Kolejny poziom: 7 rzutów, 25% (70 możliwych, postrzał od 53)

Przedostatni: 8 rzutów, 30% (80 możliwych, postrzał od 56)

Najwyższe zagrożenie postrzałem: 10 rzutów, 40% (100 możliwych, postrzał od 60)
__________________________________________________ _____________

Link do sondy: [Sonda] Operacja zorza polarna. ([Siły specjalne] Operacja Zorza Polarna)

Karty postaci proszę przesyłać na PW

Pozdrawiam.
 

Ostatnio edytowane przez Anderson : 26-11-2012 o 19:20. Powód: Zmiana zasad dotyczących map
Anderson jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:30.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172