|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
17-05-2013, 19:48 | #1 |
Reputacja: 1 | [Aut. Anime Storytelling] Między-świat Act I Słowem wstępu Proszę się nie zniechęcać nazwą Act I. Prolog był testem systemu i moich umiejętności. Wydarzenia w nim zawarte nie będą miały większego wpływu na rozgrywkę. Jeżeli jednak ktoś ma ochotę się z nim zapoznać : Prolog. "Otwarły się wrota Miedzyświata, Historiaa wraz z nimi rozpoczęła się przygoda..." We wszech przestrzeni (ogólna nazwa wszystkich istniejących światów stworzonych) zaczęło dochodzić do przedziwnych anomalii. Teleporty wewnątrz światowe jak i miedzy światowe pochłaniały swoich użytkowników wysyłając ich w nieznane. Ślad i słuch, po wielu podróżnikach, zaginął. Nie tylko teleporty zachowywały się dziwnie. Zewsząd zaczęły napływać informacje o destabilizacji światów, olbrzymich kataklizmach, pojawianiu się zmarłych jak i innych nieznanych istot. Cała wszech przestrzeń pogrążyła się w chaosie. Nie wiedziano co się tak na prawdę dzieje. Odpowiedzią na tą zagadkę stały się teleporty. Z nieznanych i niemożliwych do sprawdzenie źródeł powstała teoria. Teoria mówiąca o tym że wszystkie przejścia, teleporty i inne niezwykłe zjawiska mają swoje wyjcie (oraz przyczynę) w nieznanym świecie. W świecie między wszystkimi światami. Informacje Wstępne Problemy wszech przestrzeni pozostawmy z daleka od zwykłych istot. Omówmy jednak bliższe wydarzenia. Każda istota (gracz) z nieznanych powodów i przyczyn trafiła do tego "świata miedzy światami". Czy przybyła tu w konkretnym celu, przez przypadek a może zginęła i to jedynie jej świadomość tam przybyła? Są to jednak problemy z grubsza indywidualne. Przyczyna nie jest ważna. Ważny jest efekt. Przybycie do tego świata wywiera wpływ na jego zmiany. Tak jakby świat dostosowywał się do swoich mieszkańców. I co teraz? W tym właśnie momencie rodzą się cele. Cele graczy, cele świata i próba wydostania się z tej rzeczywistości. Administracja Sesja jest mieszanką zwykłego fantasy, anime i moich własnych koncepcji. Zaplanowane lokacje są różnorodne, ale właściwie wkomponowane w kolorystykę świata. Od zwykłych zalesionych terenów po lodowe szczyty, bezkresną pustynię a na podniebnych miastach kończąc. Świat gry dostosowuje się do graczy. Każdy gracz wnosi ze sobą system swojego świata. A co do samych postaci... Brak ograniczeń! Można być zarówno zwykłym shinobim, shinigami ze smoczymi korzeniami, nordem zabójcą bogów, czy też zwykłym człowiekiem bez specjalnych zdolności. Warunek jest jeden. Im ciekawsza postać, tym prościej przechodzi. Ale trzeba pamiętać że jako nowa postać nie może być zbyt silna. (Sam świat deje olbrzymie możliwości rozwijania postaci) Kp Imię Nazwisko / Miano [pseudonim/nazwa] - jak się zwie / woła / jak jest nazywany Płeć Rasa - domyślnie człowiek. Nie odgrywa ona większej roli. (umiejętności rasowe do ustalenia) Wiek [Wzrost i Waga] Wygląd - sprawa ważna ale nie najważniejsza. Najwygodniej jest wybrać sobie awatara i go opisać. Ponieważ podczas grania większość osób nie będzie pamiętać nawet jaki kolor mają wasze włosy. Natomiast awatar wyświetla się przy każdym poście. Nie mniej opis wyglądu musi być i zajmować co najmniej 5 linijek. Charakter - rzecz ważna i niezwykle trudna. Jak się zachowuje, czym się kieruje, jak postępuje. To co zostanie tu napisane Powinno zostać utrzymane podczas rozgrywania sesji. Proszę nie pisać że postać jest honorowa jeżeli przy każdej okazji zamierza oszukiwać itp. [Świat Rodzimy] - jeżeli postać pochodzi z jakiegoś niezwykłego świata należy go opisać (co ważniejsze elementy). Jeżeli jest to świat znany typu shibusen, sereitei, nasz świat - wystarczy tylko nazwa.(jest to informacja dla mnie ponieważ jedne postacie zrozumieją czym jest np. amaterasu, diabelski owoc, a dla innych będzie potrzebny opis). Jeżeli gracz nie wie czy realia jego świata są mi znane czy nie wystarczy zapytać. Nie gryzę. ;D Cele- co próbuje/chce osiągnąć (częściowo narzucam je ja, a częściowo wy sami)[Marzenia] Ścieżka - rzecz niezwykle ważna, określa bowiem kierunek waszego rozwoju. Na początek możecie określić ogółu np. szermierz, strzelec, albo z góry określić końcowy punkt np. Dragonslayer, Palladyn, Zabójca bogów, etc. (ograniczeń mnie ma) Historia - sprawa najważniejsza. To co zostanie w niej napisane wpłynie na decyzję o waszym przyjęciu. Wyznaczniki: • do sesji nie wchodzicie jako bogowie, lecz jako postacie przeciętne. W historii mogliście być kiedyś super ale teraz już nimi nie jesteście (jeżeli tak było opisać w jaki sposób nastąpiła zmiana.) • opisać pochodzenie • co ważniejsze elementy • kierunkowanie ścieżki • Zakończenie: na koniec waszej historii ma się pojawić przejście przez portal/zniknięcie (celowe, przypadkowe, lub niewyjaśnione. Wykonanie pozostawiam waszej szerokiej wyobraźni.). Jeżeli jest to celowa podróż - przydało by się wspomnieć o tym celu. Jest to rzecz ważna, i musi się pojawić w każdej historii! • im ciekawsza historia, tym mogę pozwolić na większe ustępstwa co do postaci. • min. 1 kartka A4. Zdolności - 3-4 cechy które posiadacie. np. walka mieczem, czytanie map itd. Jeżeli ktoś załóżmy walczy mieczem ale nie ma ku temu zdolności to wiadomo machać umie, ale jak mu to wychodzi to już inna sprawa. Umiejętności - wasze ataki, taktyki, techniki. Max 5. wraz z ich nazwami. (Każda technika powinna mieć własną nazwę; "Ulti finishing move" - również wlicza się do limitu)Nowe techniki możecie poznać w sesji. [Pasywna/Specjalna zdolność/cecha] - nie wlicza się do limitu (max 1), ale jest to element trudno osiągalny. W większości przypadków jej nie dostaniecie ale można próbować. Wszystko zależy od jej rodzaju, jakości postaci i historii.Negatywy - elementy ujemne waszej postaci. m.in. lęki, strach (czego się boi), negatywne cechy technik, choroby itd. Co najmniej 1 element musi być wpisany. Ekwipunek - jeżeli ktoś jest przywiązany do swojego sprzętu tzn. chciałby mieć coś ze swojego świata może to wpisać, ale z czym rozpoczniecie Historię zależy w pełni ode mnie. []-wartości opcjonalne System • Posty (fpp/tpp - perspektywa pierwszej/trzeciej osoby) Posty piszecie w formie opisu działań i zachowań waszych postaci (TPP). Rozmowy i myśli (FPP). Walka (FPP) z tą różnicą że w czacie nie zakończonym np. strzelam, tnę (błędnie: strzeliłem, przeciąłem). Nie zamieszczamy informacji OffTop. Jednak jeżeli komuś nasunie się pytanie podczas sesji, owe pytanie pisze w komentarzach lub na Doc. Przekleństwa itp. - ograniczone. Czasem można ale wiadomo, nie używać ich jako przecinka :P unikamy kolorowania tekstu (kursywa i pogrubienie w dowolnym użyciu poza opisem działań) Wyznaczniki: Posty co najmniej 5 linijkowe.-mowa/słowa/rozmowa- "myśli" działanie i opis • Sesja jest prowadzona w systemie Storytelling. Jest to test moich umiejętności i systemu. • Liczba Graczy:3-6 (Jako że sesja nie jest procesjonalna, liczba graczy nie jest granicą nieprzekraczalną. Tylko nie wiem czy sobie poradzę.) •Termin zakończenia rekrutacji ustalmy po 18 czerwca. Jest to wystarczająca ilość czasu na stworzenie własnych postaci. •Tematy z komentarzami oraz materiałami (tzw. "Baza") Baza. • KP wstawiać w tym temacie lub wysyłać na maila: skrzydlo123@gmail.com • Tempo sesji jest różne. Moim założeniem są posty w ciągu jednego tygodnia. Tak bym np. w weekend wstawił swojego. Ilość postów na 1 gracza nie jest w ograniczona. Nie może on jednak pisać 2 swoich postów jeden nad drogim. Przykładowe odpowiedzi i pytania (by Darth) Jesteśmy w wyborze światów ograniczeni tylko do mangi i anime? Nie. Jak wspomniałem jest to informacja dla mnie czy wiesz czym jest np. haki albo amaterasu. Znam wiele realiów związanych z anime, trochę z gier, ale znikomą ilość z książek. Jeżeli wstawiasz świat mi nieznany po prostu go opisz. Czy można po prostu wziąć postać już istniejącą w świecie? Na potrzeby przykładu, powiedzmy Kakashiego? Zdecydowanie ciekawiej jest stworzyć własną postać, ponieważ nie ma co do tego zbytnich ograniczeń. Jeżeli jednak ktoś chce wziąć "gotowca" nie zabraniam, byle by karta była wykonana poprawnie, a postać nie była zbyt przesadzona. Co do moich ograniczeń wyjdzie w praniu. Gracze którzy brali udział w prologu mogą kontynuować historię poprzednimi postaciami. Wszelkie pytania dotyczące sesji proszę kierować w tym temacie (podczas sesji będzie do tego służył Doc i Baza). Jeżeli ktoś jest chętny niech od razu na pisze to w poście (w tym temacie). Kartę można zawsze podesłać. "...nawet śmierć jest przejściem. Przejściem prowadzącym do tego przeklętego świata."
__________________ Kanbaru Suruga: Skoro nie cieszy cię zbereźna rozmowa z młodszą dziewczyną, jak masz zamiar przetrwać w społeczeństwie? Ostatnio edytowane przez Poker123 : 21-05-2013 o 15:31. Powód: Nowe ustalenia |
18-05-2013, 00:48 | #2 |
Reputacja: 1 | Potwierdzam swoje zainteresowanie. Czy podsyłać jeszcze raz kp czy nadal jesteś w jej posiadaniu?
__________________ you will never walk alone |
18-05-2013, 09:02 | #3 |
Reputacja: 1 | na 100% jestem pewny że ją posiadam Chyba że chciałbyś zmienić postać. A jeżeli wprowadzić jakieś zmiany to wystarczy że napiszesz jakie.
__________________ Kanbaru Suruga: Skoro nie cieszy cię zbereźna rozmowa z młodszą dziewczyną, jak masz zamiar przetrwać w społeczeństwie? |
18-05-2013, 16:39 | #4 |
Reputacja: 1 | Ugh. Pomysł ciekawy, jednak jak zawsze są jakieś "ale". Jak zostało zaznaczone przez MG, postaci nie są uber mocarzami, tylko średnimi przedstawicielami danego gatunku (tudzież grupy) z określonego uniwersum. No i dobrze. Nawet bardzo. Nikt nie chce na samym starcie być Destruktorem Światów + 50. Ale bądź co bądź wytyczne odnośnie zdolności wydają mi się trochę... ograniczające? Krępujące? Odrealnione? Już wyjaśniam co mam na myśli. Nawet szary człowiek w realnym świecie ma większy zakres zdolności niż dwie dziedziny, takie jak "walka mieczem" czy "czytanie map". Nie mówiąc o tym, że druga jest dość płytka. Ograniczenie tego typu sugeruje raczej grę postaciami niedorozwiniętymi. Weźmy Naruto. Sam początek serii, nie jakiś tam Shitpoodamn. Trudno sobie wyobrazić shinobi, który nie potrafi walczyć bronią białą oraz ukrywać się wśród cieni. Ale do tego dochodzi wiedza np. o przepływie Chakry, znajomość ustrojów, ważnych figur historycznych, podstawowe szkolenie z akrobatyki/atletyki i rzutów ostrymi przedmiotami, umiejętność odpalania specjalnych materiałów wybuchowych... i jest to przykład "zwykłego ninja nastolatka" z uniwersum Naruto, bez specjalnych uzdolnień w danej dziedzinie. Taki sobie szaraczek. Czy mogę prosić o wyjaśnienie jak stworzyć kogoś takiego na przedstawionych powyżej zasadach? Bo wydaje mi się to raczej mało możliwe.
__________________ You don't have to believe in me. Just believe in the Getter. |
18-05-2013, 18:01 | #5 |
Reputacja: 1 | Biorę udział, jeszcze raz ;D Jeżeli zgubiłeś moją kartę, zabiję |
18-05-2013, 20:49 | #6 |
Reputacja: 1 | W końcu jakieś porządne pytanie: Highlander. ;D Już wyjaśniam. Trafnie zauważyłeś że jest to dość ograniczone myślenie w stosunku do postaci. Zakładam jednak że korzystać z noża i widelca każdy potrafi. Czyli jak już wspomniałem "Machać mieczem umie każdy, ale jak mu to wychodzi do już inna bajka". Owe "Zdolności" można by dokładniej przetłumaczyć na specjalności. (ale skoro można mieć cechę specjalną nawy by się gryzły ) Jeżeli ktoś wpisze sobie walkę mieczem to znaczy że ma w tym większe pojęcie niż żółtodziób, tak samo walka w ręcz, strzelectwo etc. Będzie potrafił korzystać z wymyślniejszych technik jak i rozwijać owy "kierunek". Sama słabość jest tutaj cechą względną. Sesja ma założenie "Od zera do bohatera". Czyli nikt nie jest bogiem, prawie każdy na początku jest tak samo slaby. Solowanie Bossów odradzam . Ale jak to się mawia: "W kupie siła". Czy to inni gracze czy postacie niezależne ważne dla sesji będzie rozeznanie w środowisku i zawarcie znajomości. Co by tu jeszcze dopisać? Limity wszystkiego są tylko startowe. Planuję system 2 punktowy. Punkty umiejętności/technik jako nagrody po większych misjach. Punkty zdolności po bosach (o ile się kiedyś do nich dojdzie). Te drugie są o wiele bardziej wartościowe gdyż można je również nazwać skokami lewelowymi bądź też zmianami/ewolucją. Przykład: Po misji shinigami mógł by się nauczyć jakiegoś z zaklęć kido. A po bossie mógł by się stać Vizardem (odkryć w sobie takowe możliwości). Co do samego tworzenia. Po prostu pisz tak jak uważasz. Przed samą akceptacją karty zawsze uzgadniam pewne elementy z graczami czy to jakieś ograniczenia nakładane z mojej strony czy dodatki bądź informacje. Jeżeli czegoś nie wyjaśniłem zadaj szczegółowsze pytania (może być ich dużo). [Kartę neko nadal posiadam]
__________________ Kanbaru Suruga: Skoro nie cieszy cię zbereźna rozmowa z młodszą dziewczyną, jak masz zamiar przetrwać w społeczeństwie? Ostatnio edytowane przez Poker123 : 18-05-2013 o 20:52. |
18-05-2013, 21:36 | #7 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Tak w zasadzie, to powiedziałeś właśnie że najważniejsza rzecz z gatunku na którym wzorujesz swoją sesję nie będzie w niej obecna. Grupowe walki z bossami są wyjątkiem, nie regułą. Bohaterowie Shōnenów są potężni w chwili rozpoczęcia swojej kariery. Zawsze. Przynajmniej jeśli są głównymi bohaterami.
__________________ Najczęstszy ludzki błąd - nie przewidzieć burzy w piękny czas. Niccolo Machiavelli | |
19-05-2013, 10:58 | #8 |
Reputacja: 1 | Tak dość często sobie zaprzeczam. Potężni bohaterowie to też nie reguła. Oczywiście mamy takie osobistości jak Dante, Alucard czy też Akatsuki (hagure yuusha). Kirito z SAO nie był kimś wielkim ale doświadczenie sprawiło że pozyskał pewne umiejętności. Sam nawet w pewnym momencie mówi że: są granice tego co może osiągnąć jedna osoba (choć niedługo potem poszedł na bossa). Pokonanie bossa samemu jest prawie niemożliwe. Dlaczego prawie? Bo to zależy od postaci i samego bossa. Od tego co się planuje i robi. [postacie ponad przeciętne pojawią się jako NPC] Nie powiedziałem że cała sesja jest oparta na zasadach anime. Jest wspomniane że to również fantastyka oraz moje własne pomysły. Z anime czerpie inspiracje twórcze w postacie postaci, zdolności i innych elementów. W prologu jeden z graczy "przyłapał" mnie na tym o co właśnie pytasz. W KP (wzorowanej trochę na Sanji-m z OP) wpisał zdolność rozgrzewania ciała "jak to w anime bywa bez niszczenia odzieży" i tym samym uzasadnieniem miał nieskończoną ilość papierosów. Na pewne ugody zawszę mogę pójść ale musi mieć to swoje uzasadnienie i być dobrze skomponowane.
__________________ Kanbaru Suruga: Skoro nie cieszy cię zbereźna rozmowa z młodszą dziewczyną, jak masz zamiar przetrwać w społeczeństwie? |
19-05-2013, 12:17 | #9 |
Reputacja: 1 | Wstępnie zgłaszam się do sesji. Karta powinna powstać do wieczora. I jedno pytanie. Co z postaciami kanonicznymi? Ostatnio edytowane przez antiopes : 19-05-2013 o 12:25. |
19-05-2013, 13:57 | #10 | |
Reputacja: 1 | Cytując pierwszy post: Cytat:
Może więc przedstaw go MG i zobacz czy da Ci zielone światło.
__________________ You don't have to believe in me. Just believe in the Getter. | |